Riportok a médiában

2009.10.30. 15:08 szasza75

Ritka pillanatnak számít, ha a hazai médiában megjelenik mindenféle szenzációtól mentes riport a futással kapcsolatban.

A linkre kattintva Németh Csabával - az idei év UTMB 7. helyezettje -, és Karlowits-Juhász Tamással (UTMB 38.) készült riportot tekinthetitek meg. A 6. perctől érdemes nézni.

Az alábbi képsorokon pedig Soós Péter és Lajkó Csaba beszél a futásról.

 

16 komment

Címkék: média futás riport

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr711485996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.10.31. 09:10:22

Sajnos ilyen beszélgetéseket csak a helyi tévékben lehet látni. Az országos médiumok (médiákok) szenzációsnak beállított műtémákkal bombáznak bennünket. A futóversenyekről csak akkor számolnának be, ha meghalna ott valaki, vagy tömegbunyó lenne a startnál. De ez is csak éppen elérné a szerkesztők ingerküszöbét. De ez messzire vezető téma, nem is mennék bele jobban...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.10.31. 15:43:45

Köszi a linket! Nem is tudtam, hogy van olyan, hogy Echo TV...

@BGy: Egy éve, amikor költöztünk, nem fizettünk elő TV szolgáltatásra. Azt hittem, nagyon fog hiányozni, de egyáltalán nem. Ha valami érdekes hírt akarok megnézni (pl. bunyó a futóversenyen), megkeresem a neten.

DaMartian 2009.10.31. 21:39:43

@BGy: Lehet ha tavaly a maraton befutónál megverem a kötözködő öreget nagyobb publicitást kap a verseny? : )

John C. Arvay 2009.10.31. 23:53:54

Ne felejtsétek, hogy ma, azaz NOVEMBER elsején New York City Marathon az EUROSPORTON! Érdemes megnézni, már csak a helyszín miatt is. Végigfutják az 5 városrészt, és a Central Parkban fejeződik be a verseny. Ősszel gyönyörű NYC! Valamikor 9 tájban kezdődik a verseny, ami 15 órát jelent nálunk. De ezt azért érdemes leellenőrizni, mert mindig gondjaim vannak az átszámolással :)))

weakest link 2009.11.01. 11:16:17

@BGy: Hát igen, a kereskedelmi csatornáknak elég érdekes felfogása van a közszolgálatiságról.

@DaMartian: Lehet, hogy indítani kellene egy magas sarkú cipőben futó celeb-szekciót, vagy a "miss plastic" döntőseit is a startvonalhoz állítani...ahogy láttam arra vevő szokott lenni a média. Nagyobb publicitás, több reklámbevétel, még színvonalasabb verseny, ingyenes vagy legalább is nagyon olcsó technikai cuccok. :-) :-) Lehet, hogy érdemes lenne megfontolni a dolgot...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.11.01. 14:11:59

@DaMartian: "A mai futóversenyen kirobban verekedés első számú gyanúsítottját, D. Martiant a bíróság előzetes letartóztatásba helyezte, mert elfutásától tartani kell." :-)

zsolababe 2009.11.01. 17:18:47

Tegnap doonci vel 3szor is elfutottunk a zaszlok kozott a celegyeneseben a Central Parkban!!! :) egy "laza, atmozgatos 30ast" :))))) majdnem belehaltam:))) mivel 2orat aludtam elotte es egesz nap csak egy kis dinnyet ettem kb 18km nel gondoltam ugy hogy 20km-nel ki fogok alni ..bevonszoltam magam azert 30kilometerre de be kellett latnom, hogy a maraton az nem lesz vicces ..elotte pihennem kell, ennem is ..ja es nem art frissiteni sem mert kulonben ugyanigy jarok ...legalabb megtapasztaltam, hogy en sem vagyok mar a regi :))))

GBetti 2009.11.01. 18:20:53

@zsolababe: Nagyon jó lehetett a célegyenesben futni!Főleg 3x!Ennél jobb már csak hivatalos versenykeretek között lehet...: )
Próbáltam figyelemmel kísérni az Eurosport közvetítését,de annyira bosszantó volt,hogy 16-17-ig nem sugározták a maratont.Érdekelt volna,már csak a helyszínek miatt is.
Egyenlőre a maratont még úgyis csak nézhetem....
Azért Zsola ha 20 táján ki akartál állni,de ment még 10kili akárhogyan is,az nagy szó,még ha "nem is vagy a régi"!

zsolababe 2009.11.01. 19:16:54

@Kate23: az csak akaratero ..nem vagyok az a tipus, aki feladja... csak bosszanto, hogy nem tudom felmerni meg mindig, hogy mit birok es mit nem ...es mar csak 3het a Philadelphia Marathon ..

Zime 2009.11.02. 10:45:30

@zsolababe: OFF: Ha most USÁ-ban vagy, akkor nem Te fogsz fellépni holnap Zsola néven az Old Man's-ban, igaz?! :)

zsolababe 2009.11.02. 13:31:20

elvileg nem is Zsola neven vagyunk ott hanem Road Kill Cafe neven ..de holnap helyettes enekes lesz ..es a Toth Vera helyett is mert o meg Madridban van :))))

John C. Arvay 2009.11.02. 14:20:00

@Kate23: Viszont jövő ilyenkorra pont fel tudsz készülni rá! Amúgy a hivatalos honlapon ha jól tudom Nov 2-től már lehet jelentkezni a lottóra (kisorsolják, hogy ki indulhat). Nekem ez már nagyon régi álmom, úgyhogy tutira jelentkezem, bár tegnap a 16 km is kicsit megviselt :)

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.11.02. 15:00:11

@orijoci: Női vonalon nem is olyan túl nehéz az automatikus kvalifikáció 1:37 (18-39 év) ill. 1:44(40-49) félmaraton elég hozzá. Megnéztem a Nike eredményét listát 49 női induló (18-49 közöttiek) teljesítette (+7 db 50-59 között)

GBetti 2009.11.02. 17:59:12

@orijoci: Engem meg a kb15kili húzott le rendesen,de remélem ez csak a hűvösebb idő következménye.
A maraton még álom...kis lépésekkel haladok,de előre.A New York maraton nagyon vonzó..voltam már ott egyszer,jó lenne ilyen okból visszatérni..: )
A hivatalos honlapról nem tudok,kisegítesz?

helemburgis 2009.11.02. 22:46:38

@BGy: a Komaromi Varosi Televizio beszamoloja a Spartathlon kapcsan, sztem ez a szolidaritas-futas is nagyon helyes volt...
www.youtube.com/watch?v=xMNRgO011Bo
(off a videohoz:...20 evvel ezelött nekünk is ugyanilyen piros anti-tech tornadresszben kellett tesioran mozognunk, a videot nezven ugy ereztem, h az idö megallt. :))

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása