(5.) Heti vegyes

2010.02.03. 12:23 szasza75

Helló-halló Kalandvágyó ifjak és ifjonti hölgyek, kik hétvégén sem tespednek, hanem a lábcombra csapnak.

2010. február 6. szombat

  • Margita Terepmaraton Táv: 39,6 km, Rajt: 9:00, Gödöllő Erkel Ferenc Általános Iskola (A Terep Ultra Kupa fordulója) -- Bővebb infó: ITT
  • Margita 20/40/12  Rajt 7:00-9:00, Gödöllő Erkel Ferenc Általános Iskola -- Bővebb infó: ITT
  • Margitszigeti Hendi Futás Táv: 5,3 km, Rajt: 10:00 Hajós Alfréd Sportuszoda -- Bővebb infó: ITT

2010. február 7. vasárnap

  • Barlangtól-Barlangig Táv 20,6 km Szint: 860 m Rajt 7:00-9:00, Szemlő-hegyi-barlang, Bp II.ker Pusztaszeri út 35 -- Bővebb infó: ITT

21 komment

Címkék: esemény heti vegyes

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr311724630

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bagolybagoly 2010.02.03. 15:45:17

Arra barlangosra rákattintottam, de azt írják, hogy az csak sima gyalogtúra. Futó ikonocska nincsen melette :( Ez diszkrimináció!

bagolybagoly 2010.02.03. 16:10:45

@katizsuzsi: Ja tényleg, és amúgy is csak fekte futóikonocskák vannak azon a teljesítménytúrázós honalpon. Lehet, fehérek amúgy sem futhatnának.

janoka 2010.02.03. 16:14:09

ez a vasárnapi barlangos túra felkeltette az érdeklődésemet, de magányosan nem nagyon szeretnék nekivágni? Esetleg lenne kedve valakinek velem tartani??

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.02.03. 16:38:29

@janoka: nem leszel egyedül... indulnak rajta pár százan indulni...
amúgy jó kis combos túra, ilyen hóhelyzetben kifejezetten izgalmas lesz. Ezeken lehet futni is, hisz gyalogos vagy! mindenesetre tiszteletben kell tartani más túrázók tempóját.

DaMartian 2010.02.03. 18:56:29

Jó hogy írtátok, hogy a barlangos gyalogtúra, már készültem indulni... De akkor majd futok "versenyen kívül". Viszont aki a Szigetfutásra menne az nézze meg pénteken a honlapjukat, mert ma jött a mail, hogy a hóhelyzet miatt lehet hogy csúszik (szó szerint : ) Én örülnék személy szerint, mert a lányaimnak meccse van, így eredeti időben szinte biztos, hogy nem tudnék menni! De nehogy valaki potyára menjen ki (bár futni úgy is lehet..) Döntés elvileg péntek délután..

felician 2010.02.03. 20:36:04

Hálóháló! Margita Terepmaraton rajt tömegben 9:00!!!! Nagyi azt mondja, jó 30 cm hó van Gödöllőn, jó lesz. Főleg az elejének:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.02.04. 06:22:37

@szasza75: a hendikepről azt írják, h a hó miatt lehet h elhalasztják! a futni.hu-t kell nézni.

xhege 2010.02.04. 08:38:27

Nekem a hét hátralévő része kimarad futás szempontjából. Tiszta takony vagyok. Tegnap este edzésre még elmentem de utána már nem voltam a toppon, ami ma reggelre tovább romlott :((

Szóval mozogjatok helyettem is!

bellone 2010.02.04. 09:45:55

@felician: A ttúrázók már 07.00 órától nekiindulnak, úgyhogy a 2-3. pontig biztos lesz csapás, bár kérdés, hogy mennyire lesz tele...:)
Péntek-szombatra ráadásul hóesést mondanak. Múlt héten a Téli Mátra is így indult, de itt legalább nem lehet patakba esni.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.02.04. 10:06:12

@bellone: hol volt a téli mátrán patak?

Amúgy a Margita jó kis verseny, kétszer voltam már, nem túl szintes KB 1000 méter, kifejezetten gyors terep, mondjuk most nyilván lesz csúszkálás...

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2010.02.04. 10:25:12

@szasza75: Az XL távosok nem érintették a patakot, viszont az S és az M távon indulók igen! Én kétszer keltem át rajta, egyszer totál be volt fagyva, a másodiknál viszont féllábas csobbanás lett a vége. :)

katizsuzsi 2010.02.04. 11:47:17

Egy kicsit off, de azért motivációnak nem rossz - fighter.blog.hu
"Frank 65 évesen kezdett el versenyezni mint futó, azóta 18 maratont teljesített. Nemrégiben döntötte meg az ötezer méteres futás világrekordját a korcsoportjában (Ross hozzáteszi: képzeljünk csak bele, hogy vannak harmadennyi idős emberek, akik le sem bírnak futni ötezer métert). Minden másnap fut, emellett fekvőtámaszokat csinál, sőt még zsákol is. Ross rendszeresen kap leveleket harmincévesektől, akik úgy érzik, túl vannak már életük delén, erre itt van ez az ember, aki 65 évesen vágott új sportba. "A világon a legegyszerűbb saját magadat félrevezetni, hiszen magadnak bármit be tudsz beszélni" - mondja Frank Levine.

"

katizsuzsi 2010.02.04. 11:48:02

Ja, a cím: 95 éves világcsúcstartó

bellone 2010.02.04. 12:39:50

@szasza75: @haan-chee: Igen, én is az M-en indultam, és a Z+ keresztezte a patakot kétszer. Az elsőnél a jégre beugorva próbáltam továbblendülni, de sikeresen hanyatt estem a vízbe. Ráadásul elázott az itinerem és elhagytam a csokimat is, ezekből később dráma lett, de nem adtam fel.:)

Jelenlegi helyzetben a fejezetten gyors terepre vonatkozó kijelentést kicsit illetlennek érzem...:)

janoka 2010.02.06. 21:44:16

hát volt ma végül szigetfutás! a külső futóút végig havas, gödrös, jeges, eléggé futhatatlan. Fáradt is voltam de kb 4 perccel a várt idő alatt teljesítettem, és a motivációm is teljesen elment. Pedig a 7en futottam új 1o kilis csúcsot...
Aki teheti használja inkább a belső körte, ott tiszta az út.

DaMartian 2010.02.07. 12:06:09

EMBEREK! Fut valaki Tatán az Öreg tónál? Milyenek az útviszonyok? Futható? Mert akkor lemennék...

letoxeroy 2010.02.09. 11:06:46

Tatai kör vasárnapi helyzet:
- betonos rész: jéggel vegyített, letaposott hó
- erdős rész: letaposott hó
út szélén volt futható, még tapadós felület

DaMartian 2010.02.09. 12:59:52

@letoxeroy: Köszi! Jövő hétvégén lehet megnézem! : )

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása