Minden héten három(tm)!

2010.06.13. 20:15 angelday

A héten szombaton tartottam a harmadik heti edzésemet. Link nevéhez hű maradt és nem jött el, így magam vágtam neki a városnak. Ezúttal nem a MAC-hoz mentem a szigetre, mert amióta áthelyezték a gyalogosforgalmat a másik oldalra, mintha minden sokkal kisebb lenne. A kerékpározásra vonatkozó tilalmat senki nem tartja be, így baromi bosszantó az oda vezető út (erről már kifakadtam a saját blogomon).

Persze a héten voltunk ott is futni csütörtökön, érdekes módon nem beszéltem meg semmit senkivel, ennek ellenére Szasza is jelen volt, illetve DaMartian is felbukkant. (DaMartian testén mindig meg lehet figyelni valami olyan ruhadarabot, vagy kiegészítőt, aminek létéről soha életemben nem hallottam — most a combján volt Nike combszorító, vagy mi.)

A víz csütörtökön még elég magas volt, így nem egy 5350 méteres teljes kört, csak picit futottunk, így nekem a szombat esti kínálkozott a "nagy" futásnak, jól bele is húztam.

Ez nálam azt jelenti, hogy a megszokott távon túl 6,1 km-es szakaszt raktam bele a GPS-be összességében. Jelentős geek létemre mindig valami új mérő eszközzel kísérletezek, most a "Runmonster" nevű iPhone alkalmazással mértem a dolgokat. Egész pofás, nézzétek csak:

Nagyon jó ötletnek tartom, hogy az egyes kiliről tempó és szint infókat is visszajelez, illetve ilyen klassz kis szaggatott vonal jelzi a bejárt útvonalat.

Persze nem tudtam visszajutni az otthonomhoz, így Link jött értem kocsival és életmentő vízzel.

Mindketten nekilódulunk az Ultrabalaton két frissítőpontot felölelő öcsi-távjának, de még nem tudom, hogy fog menni a 10 km!

24 komment

Címkék: edzés sziget meleg iphone

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr922079154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2010.06.13. 22:12:14

Tényleg szép. Én a Garmin felületét nem tudom megunni. A mai futásom:
connect.garmin.com/activity/36756620
Egyébként nem kényelmetlen a Iphone futáshoz?

angelday 2010.06.13. 22:32:31

DaMartiantól kaptam kölcsön egy armband-et, azzal nem rossz. Nem tökéletes, de nem rossz. (Nehéz bedugni, viszont a "plexin" keresztül is lehet nyomogatni.)

DaMartian 2010.06.14. 09:08:17

@angelday: Szerintem Te aznap hiányoztál az iskolában a biológiaórán... A pánt a vádlimon volt, az a combtól azért elég messze van! : P
Amúgy van egy jó kis visszerem ezért az orvos mondta, hogy visszérharisnyában sportoljak. De mivel csak egy pici helyen van megpattanva, hülyeség lenne egy teljes lábszárat szorító micsodában futni, ezért teszek rá csak oda egy pántot...de már ezt sem sokáig, bitliszbá mondott egy jó érsebészt, szezon után meggyógyíttatom : )

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.06.14. 09:55:42

Jön az UB-ra mindenki? Akkor találkozunk. Szerencsére 23-24 fokot és egy kis esőt is mond. Az pont jó futóidő. Még mindig őrültségnek tartom, hogy jelentkeztem. :))

Zime 2010.06.14. 10:30:28

@DaMartian: Visszérgondom nekem is van sajnos! :( Én is megkaphatom a sebész elérhetőségét? Köszi!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.06.14. 10:51:59

Megvolt a K&H is tegnap. Sikerült lenyomni az egyéni félmaratont, bár majd' meghaltam. :-) Az időm 1:53 lett, ami 8 perccel rosszabb a tervezettnél, de ebben a hőségben egy pillanatig se érzem ezt rossz eredménynek.

A második körnél (14 km) volt olyan érzésem, hogy feladom, de amikor bemondták a mikrofonba a nevemet, meg megláttam a szurkolókat, mégis erőre kaptam. 16 km után kezdtem rendbe jönni, akkor már éreztem, hogy menni fog. Aztán az utolsó 2 km-en eléggé megfájdult a hasam, de azért annyira nem volt vészes, így végül csak befutottam, és innentől jött a totál eufória. :-)

A barátomon méginkább meglátszott a hőség okozta különbség: kb. 1 hónapja futott 4 szigetkört 1:42 alatt, most pedig pontosan 2 órába telt neki a 21 km. De megcsinálta, és nagyon ügyes! Legközelebb 4 hét múlva lesz hasonló élményünk a Hortobágyon. Azért, ha pár fokkal hűvösebb lesz, nem fogjuk bánni. :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.06.14. 11:24:46

@azilinha: gratulálok, ilyen melegben ez egészen jó idő! Én tavaly a Hortobágyon futottam ennyi idő alatt és ott is 200 fok volt egy kis szélviharral. :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.06.14. 11:42:11

@BGy: Nekem is pontosan ennyi lett a tavalyi Hortobágy is. :-) Emlékszem a szélviharra, ami a szemünkbe söpörte az összes homokot. Idén is jössz?

bitliszbá 2010.06.14. 12:34:06

@Zime: www.master-angio.hu - dr. Vallus Gábor - akinek szüksége van jó érsebészre!!! Nekem mindkét lábamat kiválóan visszértelenítette!!! Egyébként, ÁEK- ha valaki ebben érintett. Lehet rám hivatkozni (azóta is 2-3 havonta beszélek vele) persze nem a nicknevemen :)

bitliszbá 2010.06.14. 12:44:18

@Zime: Az előbb feltettem egy kommentbe, de nem látom....

bitliszbá 2010.06.14. 12:46:14

most jó... Egyébként gratula a K&H félmarcsisoknak... McDöglesztő meleg volt.. de a Kékesen sem volt síszezon szombaton...
Én azt küzdöttem le..

M.Islander 2010.06.14. 13:23:21

örömmel látom, hogy többen is jöttök Hortobágyra!
azt mondjuk nem vállalom, hogy a futóblogos hosszú ujjúban nyomom le, tavaly már az átöltözés során (kék sátor, 45 fok) 2l folyadékot veszítettem, de azért 1:43 alatt abszolváltam a távot :o)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.06.14. 15:51:46

@bitliszbá: Na és a Kékes milyen volt? Kapunk egy kis élménybeszámolót?

Zime 2010.06.14. 16:52:21

@bitliszbá: mondjuk pont nem működik a link...

bitliszbá 2010.06.14. 18:40:50

@Zime: Hja, azt láttam, de most a doki éppen az USA-ban van valami konferencián, uh lehet, h most frissítik a maszek honlapját. Egyébként +36303984041 - ez a rendelő (a felesége veszi fel)

bitliszbá 2010.06.14. 18:43:06

@azilinha: Szokás szerint lesz beszámoló a hosszutav.blog.hu-n (ha rrroka kiteszi a nagy bulizások közepette...)

bitliszbá 2010.06.14. 18:52:13

@BGy: UB ---- YESSSSS!!!! én ott leszek a startnál!
@mîkæl: Hortobágy ---- YESSSSS!!! homokvihar esővel szürkemarha rackával...

slimstevie 2010.06.15. 09:28:02

@angelday: Mivel elég hasonló távokat és gyakorisággal futsz, mint én, bátorkodom megkérdezni, hogy milyen pulzussal? Szigetkört ha barátnőmmel futom (szép lassan) akkor olyan 140-155 között vagyok, viszont 42 perc alatt. Saját tempómban 28 és 32 perc között futom, viszont így 160 és 180 között van a pulzus.
Maraton váltót 37,5 perc alatt futottam, viszont 180 és 190 közötti pulzussal, ami sok szerintem, szeptemberben a félmaratonra jó lenne olyan 160-170-re levinni elfogadható tempóval (pl. 6 perces km-ek). Ötlet? Sok edzés 160-as pulzussal és majd szép lassan begyorsulok?
Köszönöm!

A Nagyobbik 2010.06.15. 15:57:07

Sziasztok,
lehet, hogy lemaradtam valamiről, de nem tudjátok véletlenül, hogy miért van lezárva a Holdudvar magasságában az Isla Margarita pesti oldala? Már a múlt héten is rendőrök terelgettek a belső útra, meg tegnap is.
Ja, arról tudok, hogy árvíz volt... :)

slimstevie 2010.06.15. 16:00:51

@A Könyvelő: Eléggé átvizesedett a talaj, sok egészséges fa is kidőlt és ezért veszélyes a terep. Egyik réten volt egy kis tó is múlt héten...

kmrmtms 2010.06.15. 16:09:26

@mgergoo: én próbáltam a kezem vinni, e szerintem katasztrófális érzés és elég izzasztó is, így vettem egy Decathlonos övet, amiben iPhone, kulcs és zsebkendő is elfér, és olcsóbb is mint hivatalos Armband.
Ilyet ni: Maraton öv
www.decathlon.co.hu/HU/product_8048736-30546245/

A Nagyobbik 2010.06.15. 16:51:46

@slimstevie: Köszi! Nem akarok telhetetlen lenni, de lehet tudni, hogy ez kb. meddig lesz így?

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2010.06.15. 20:29:08

@kmrmtms: Köszi a választ, én a magam részéről maradok a Nokia telefonomnál, onnan jön az MP3. NIncsen powersong, de legalább kiesek a ritmusból ha valaki rámcsörög...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása