Nehéz visszazökkenni

2010.06.24. 21:00 angelday

Szombaton futottam az UB-t, ez a hét viszont nagyon vacakul indult. Eleve az időjárás volt cudar hétfőn és kedden. Szerdán már minden klappolt volna egy kezdéshez, viszont eldolgoztuk az időt, aztán elmentünk vacsorázni egy ÉTTEREMBE, ezért kb fél tízkor végeztünk. Ez után egy-másfél órás relaxnak kellene következnie, de olyankor már épeszű ember nem indul neki semminek.

Én sem indultam, tehát csütörtökre maradt a hét első túrája. A szigetre mentünk ki: Stig, Link, Link nővére (épp itt járt) és én. A sziget még mindig le van zárva szakaszokon, így szokásos úton indultunk el, utána becsűrtünk a közepére, a végén el a fordulóig, majd vissza. Érdekes módon ez a távolság 5,42 km-re jött ki GPS méréssel. Fura, rövidebbnek gondoltam.

Ehhez képest a távot 29 perc 47 másodperc alatt végeztem el, nagyon büszke is voltam magamra! Link nővére és Stig még nálam is jobban adták neki az ívet, 27 és fél perc alatt benn voltak, viszont náluk is gyorsabb volt Knipl Pista, aki 26 körül ért be. Állítása szerint már három hete nem futott, most is csak azért húzta meg, mert valami "jóseggű nőt" látott elhaladni és be akarta érni, de csak a célban sikerült.

Az edzés végén megcsodáltuk az összefirkált Nike molinót:

Pista elmorzsolt egy bazmeg-et, én is bólogattam. Tagelni a legálfalon kell, b+

26 komment

Címkék: edzés sziget graffiti ecs

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr362107505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2010.06.24. 23:24:55

kibaszott ostoba tapló népség.
mennének futni ahelyett hogy hogy így vezetik le a feszkót vagy mi

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.06.25. 07:49:26

Tényleg nehéz visszazökkenni, nekem lassan egy hete nem megy. Túl jó volt a buli ahhoz, hogy pikk-pakk feldolgozzuk. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.06.25. 07:59:19

vki még az időpontokat is ráteggelte.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.25. 08:52:39

Szerintem kell a pihenés is egy ilyen esemény után, a léleknek és a szervezetnek is. Nem lehet állandóan pörögni kérem :)

csétomi 2010.06.25. 09:36:01

stimmel az 5.4, legalábbis én is annyit mértem.

roni130 2010.06.25. 10:00:14

UB után kötelező az egy hét pihenés... :)
akármennyit is futottál a versenyen. pantomimes jól mondja, nem csak a testnek, de a léleknek is :D
egy hét pihi után jobban esik minden km.

HelloJozsi 2010.06.25. 10:39:17

Arra kell ilyenkor gondolni, hogy valójában akkor leszel erősebb, amikor pihensz. Ha mindig csak edzel nincs idő építkezni.

Ami a firkát illeti, mióta egy templom falán is láttam graffitit, én már semmin sem csodálkozom. Ehhez képest egy reklámot összefirkálni semmi. Brave new world :(

zsolababe 2010.06.25. 10:51:53

fene tudja en futok mindennap UB ide vagy oda ..nekem hianyozna es jol is esik...az igaz, hogy csak 10-15km-eket de kellemesen beszelgetve kifejezetten jo ...ha pihennek egy hetet szerintem meg is halnek :)))

angelday 2010.06.25. 12:07:52

@csétomi: hogyan jön ki az 5,4 km a belső hurkon? Nem értem.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.06.25. 13:26:58

Az összefirkált nike futóklubban van olyan vizsgálat, ami megállapítja a futó stílusunkról, hogy milyen cipő az ideális?

bitliszbá 2010.06.25. 14:00:23

@zsolababe: vmi ilyesmi van nálam is. csak a kedd maradt ki egy vidéki út miatt...
@angelday: úgy lehet, hogy amikor befordulsz a kordonnál a középső útra majd végigfutod a középső utat, akkor a 3szög két oldalát futod, és mint tudjuk minden háromszögben bármely 2 oldal hosszának összege nagyobb mint a 3. oldal.
Persze ez csak a klasszikus euklideszi geometriában igaz, de a Szigetet azért tekinthetjük sík felületnek.
(ne kezdjetek kötekedni, mert matematikusi diplomám van!!!! :DDD)

angelday 2010.06.25. 14:02:09

@bitliszbá: rajzold le, mert nem egyértelmű. A matekot én is ismerem, én meg emelt matekra jártam! Elsőben kaptam egy kettest az egyik témazáróra, akkor összeszedtem magam!

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.06.25. 14:12:16

@bitliszbá: erről jut eszembe egyik szívfájdalmam, hogy a Bolyai geometriát nem oktatják mindenkinek. Pedig magyar volt és zseniális matematikus.

2010.06.25. 14:41:11

@bitliszbá: a 3 szögelős példa majdnem jó, csak ne felejtsük, hogy ez egy olyan derékszögű háromszög, aminek az átfogója nem egyenes, hanem szép hasa van, tehát kb így jöhet ki az azonos táv a két útvonal között.

ezek a GPS-es órák mit mérnek amúgy a klasszikus sziget körön?

bitliszbá 2010.06.25. 15:16:04

@viito: A belső útnak is van íve... de küldöm AD-nak a kért rajzot...
Egyébként kb nekem a mostanira 5.45 km- a normálra 5.2-5.25 közöttit mér.

Bloom77 2010.06.25. 16:49:36

Valaki nem rajzolna nekem egy elefántot?:))))

Steve51 2010.06.25. 18:53:44

@azilinha: Szia, a futócipőteszt tud neked tanacsokat adni, és minden lábtípusra cipőt ájánl amit a helyszínen ki is próbálhatsz.
Szeretettel várunk.

Lewad 2010.06.26. 14:36:55

Tegnap már lehetett futni rendesen, lezárás vége \o/

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.06.27. 22:02:17

@Steve51: Hogyan állapítjátok meg, hogy valakinek milyen a lábtípusa?
Én a múlt héten egy olyan boltban voltam, ahol futópadon futottam, videózták a lábamat, és utána egy szoftverrel elemezgettünk.

DaMartian 2010.06.27. 23:25:38

@Sekiwake: Az a legjobb megoldás! Mert nem a lábforma igazán fontos hanem a futóstílus! Azt pedig csak ezzel a hátulról videózós módszerrel lehet jól kielemezni! A lábformát egy egyszerű papírtörlővel is meg tudod nézni. Terítsd le és nedves lábbal lépj rá, látni fogod, mennyire magas/alacsony a boltozatod. A szélességet pedig egy ún. Brannock mérőműszerrel tudod megmérni. Ez sok (akár hagyományos) cipőboltban vagy sportáruházakban ált. van.

HelloJozsi 2010.06.28. 07:59:12

@Bloom77: rokalaci megtette a Népligetben :)
www.futoterkep.hu/futas/BEBIELEFANT_BUDAPEST_f2e5r5/

(ehhez is kell egyfajta defektus azért :D)

Bloom77 2010.06.28. 09:24:34

@NJoco: Nagyon szépen köszönöm...:)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.06.28. 23:14:23

@DaMartian: és tudsz helyet Magyarországon, ahol videón elemzik a mozgásodat a cipővétel során?

DaMartian 2010.06.29. 13:46:36

@Sekiwake: remélhetőleg hamarosan a Nike cipőteszt is végezni fog ilyet (tavaly az UB-n már csinálták) meg időnként a Spuri futóboltban szokott hasonló lenni, általában a félmaraton előtti időszakban, ott érdemes róla érdeklődni. Amint lesz konkrét info a cipőtesztről, itt is közreadjuk!

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.06.29. 16:24:30

@DaMartian: No ez érdekel! Igen látványos, és hasznos, amikor a szoftver egymás mellé helyezi szinkronizálva a különbőző cipővel felvett videókat.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása