Utolsó hivatalos találkozó a szigeten

2010.12.19. 23:46 angelday

Sem a "korai" időpont, sem a mínuszok, sem pedig a hópihék nem tántoríthattak el bennünket szombat reggel. A hideg akkor volt a legelviselhetetlenebb, amikor fújt a szél (a hídon például), amúgy kellemes téli, mondhatni síelős hangulat kerekedett. Főleg a bejgli és a forró teák segítettek ebben az élményben.

Ebből kifolyólag remélem megengeditek nekem, hogy az osztrák sípályák hangulatát varázsoljam az összefoglaló videóba "Dj Ötzi és Nick P — Ein Stern" című örök klasszikusával:

(Dalszöveg)

Einen Stern der deinen Namen trägt
Hoch am Himmelszelt
Den schenk ich Dir heut' Nacht
Einen Stern der deinen Namen trägt
Hoch am Himmelszelt
Den schenk ich Dir heut' Nacht
Einen Stern der deinen Namen trägt
Alle Zeiten überlebt
Und über unsere Liebe wacht

12 komment

Címkék: winkler hóesés futóklub doncii

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr642526997

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

weakest link 2010.12.20. 08:12:59

A zene nagyon kész van...régen a Billákban nyomattak ilyen muzsikát az ünnepek közeledtével... :D:D

bagope 2010.12.20. 08:46:36

Ismét nagyon szuper volt, köszönet a szervezőknek.....igaz az elejéről elkéstem.....zoral ez a n9 :)
Kellemes ünnepeket mindenkinek!!!

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2010.12.20. 09:44:47

Én sajnos nem bírtam odabékávézni kezdésre, aztán úgy döntöttem, hogy elkésni meg nem érdemes, úgyhogy a rakparton futottam fél 10 körül. Néztem át a szigetre, hogy látlak-e benneteket, de nem láttalak :) Szép volt a hóesés, most először futottam hóban :)

2010.12.21. 10:20:25

hmm, a hideg időjárás, minuszok, és csípős szél ellen tudom ajánlani a Runner's World magazin BEST "one-size-fits-most" kategória 2010-es győztesét:

www.thermajock.com/images/thermajock-product2.jpg

bitliszbá 2010.12.21. 11:51:16

@viito: hát ez kész :DDDD

nőknek vajon mit ajánl???

Zime 2010.12.21. 13:47:36

@bitliszbá: a parafa(dugó) jó hőszigetelő. ;)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.21. 14:05:32

@viito: ez cerkatartó? És veszik, vajon? Méretek is vannak? Futás előtt XXXL, a hidegben való futás után XXXS ? Bár azt írja a reklám, hogy férfi atlétáknak. Én trikó vagyok, nekem nem jó.

2010.12.21. 14:32:16

@BGy: Nincs méret! "BEST "ONE-SIZE-FITS-MOST" PRODUCT" kategóriát nyerte, ezt ugye kb úgy lehetne fordítani, hogy egy méret majdnem mindenkinek (azért látszik, hogy amerikai cég, mert nem merték azt írni, hogy mindenkinek, megelőzve a súlyos pereket ;))

Jah, és nem vicc, tényleg a Runner's World-ön találtam:
rwdaily.runnersworld.com/2010/12/2010-the-running-year-in-review.html

2010.12.21. 14:34:00

amúgy, ha valaki nagyon kíváncsi, akkor a RW-ről tovább klikkelve van "How it Works" menüpont, ott képpel illusztrálják a használatát, az ára pedig 14.99$.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.12.21. 14:44:07

@viito: megnéztem a "How it works"-t, pedig nem vagyok Ricky Martin. Ezek hülyék! Tényleg kis szütyőbe rakják a kukit! A csajoknak is lehetne bimbómelegítőt, hogy a hidegben ne változzanak rádiógombbá. Mármint a bimbók.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2010.12.22. 17:13:24

Kircsi letta videjo, a zene betojas! Jo volt latni Titeket, Sanyosz, Pista, angelday, WinklAir mega tobbiek, koszi a szervezest, a bejglit es a jo hangulatot. Aki nem tudott jonni, a kovetkezot ne hagyja ki. En meg jovok nyaron megint, igyekszem valami versenyre idoziteni, majd publikaljatok a felmarcsi/marcsi idopontokat idoben.
--
donci

FutoBolond 2010.12.23. 15:38:06

Ahhah, Dj Otzi! Az Oktoberfest egyik himnusza, bar a 10000 fos vegyes korussal kicsit mashogy hangzik...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása