2011 első Futóklubja

2011.01.02. 13:48 angelday

Gyönyörű idő és pezsgő is volt! Annyira felbátorodtam, hogy nekiveselkedtem egy magamhoz és felkészültségemhez (!) képest combosabb távnak — gyk. egy kör, belegyaloglás nélkül. Ember voltam, az élbollyal, Vajda Zsuzsiékkal indultam meg, nagyon nagy volt a mellényem, mert az első ötszáz méteren kifejezetten könnyedén tartottam velük a lépést. Aztán észrevettem, hogy távolodnak. Majd elkezdenek lehagyni az arcok. Markocsán Sanyiék előtt próbáltam lépést tartani, de semmi értelme nem volt, a fordulónál pedig azon kaptam magam, hogy utolsóként futok.

A remek napsütés feledtette a -2 fokot, a végére már a kezem sem fázott (Linda elhagyta a kesztyűimet, azóta kesztyű nélkül vagyok), 31 perc körül értem végül célba. Vajda Zsuzsi elmondta, hogy ők nagyjából 5 perces tempóval mentek végig. Érdekes, hogy az eleje olyan könnyűnek tűnik, aztán 2 klikk után ember legyen a talpán. Találkoztam még Michaletzky Marcival is, akivel a közgázon tapostuk együtt a padokat — hozzá jártam matek különórára. De ez egy másik történet.

Bitliszbá átadta Winklairnek az Ultrabalatonos érmét, ez is megfigyelhető a következő, retró hangulatú fotókon, amit Nagy Peti tea installációjával zárunk.

Jövő héten a HHH-ra megy a Futóklub, a részleteket majd a héten írjuk meg.

Voltak még lezárt borítékban 2011-es futófogadalmak megtételei is. Én is megtettem, bár sokkal kíváncsibb lettem volna arra, hogy a 2010 elején megrakott fogadalmakból mi teljesült végül az évben.

40 komment

Címkék: retro tea napsütés 2011 futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr282554107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bombike 2011.01.02. 15:26:59

Majdnem jól írtad :)

sanyosz 2011.01.02. 16:28:36

Józsi ezt a kesztyű-kérdést megoldhattuk volna egy manipulált tombolával :)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.01.02. 16:59:38

az lenne a kérdésem, hogy rossz a fényképezőgéped, vagy ez valami picture style?

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.01.02. 17:23:31

Ez picture style lehet, illetve iStyle. Régen, amikor még diafilmre fényképeztem, azok sikerültek így mindig, pedig ott általános elv volt, hogy túl kell exponálni, hogy valami látszódjék. Az igazi őskor. :))))
Ja, nem voltam az eseményen, pedig a fácsén jeleztem, hogy talán. De nem. :))

M.Islander 2011.01.02. 19:11:06

HHH? megyek!
ma is arra jártam, végre télen is sikerült abszolválnom a 21 km egy nekifutásra (az időt inkább nem írnám meg, hegymenetben, medveszerkóban nem éppen világcsúcs)
javallom, hogy legyen extrém táv is (pl. 14 km - a toronyhoz közeli fasorompótól a hármas keresztig és vissza)

töktyűt is lehet majd tombolán nyerni?

MMárton 2011.01.02. 19:38:51

@angelday: Azt hiszem itt az ideje feladnom az inkognitómat. Talált, süllyedt. :)

Steff76 2011.01.02. 20:09:17

@mîkæl: Én is arra jártam, annyian voltak délelőtt, hogy a repülőtér körül és a közeli mellékutcákban szinte nem volt parkolóhely. Több futóval is találkoztam mint egy hete, talán a napsütés, talán a melókezdés előtti utsó nagy levegővétel lehetősége csalogatott ki sokakat.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.01.02. 23:23:11

AD, feelingesek a képek nagyon. Olyan, mint a régi ORWO (NDK gyártmány!) diáim. Vannak elromlott fényképezők, amikkel nagyon érdekes effekteket lehet produkálni. Ügyeskedjél vele!

angelday 2011.01.03. 09:13:30

Most már lelőhetem a poént: Instagrammal csináltam őket.

instagr.am/

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.01.03. 10:46:21

Milyen állapotban van a külső kör a szigeten jégileg-hóilag?

angelday 2011.01.03. 10:47:42

@azilinha: erre kivételesen én is tudok válaszolni. Nekem megviselte a bokám — illetve éreztem, hogy nem olyan jó még a helyzet. De a betonon lehet menni.

watergate71 2011.01.03. 11:52:00

Már értem, miért futottam össze Da martiannal és Winkl-air-rel a sziget felé. Nem értettem mi ez a nagy kirajzás...Erről lemaradtam, de teljesítettem!
A harmadik képen a bácsi lába elég kemény fagyási tüneteket jelez...

pannonfunk 2011.01.03. 18:28:38

@azilinha: Vannak száraz részek, és van, ahol kifejezetten csúszik. Több helyen középen van egy kis sáv, de nekem túl szűk ahhoz, hogy ott fussak. De a pálya legalább 80-90%-án van vagy száraz jég, vagy letaposott, kevéssé csúszós hó, ahol elég jól lehet futni. Kásásan csúszós rész gyakorlatilag sehol nem volt.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.01.04. 13:11:30

@pannonfunk @angelday: : Köszi, igyekszem ma letesztelni. Még nem futottam a szigeten, mióta megcsinálták a világítást, így ebbéli kíváncsiságom miatt is inkább futnék a külső körön.

himmelhergott 2011.01.04. 20:47:35

én még 31-én délután voltam kint 2 kör erejéig Loci haverommal. Nem esett jól, talán kicsit meg is fáztam.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.01.04. 22:53:55

Nem tetszett a külső kör állapota. Nagyon le kellett lassítanom, hogy biztonságosan földet érjek minden lépés után. A világítás a pesti oldalon viszont király. A budai oldalon inkább átmentem a belső körre. Remélem, szombaton elolvad a hó, és vasárnap már biztonságos lesz kívül-belül a sziget.

pannonfunk 2011.01.05. 09:08:25

@azilinha: ez bizony így van, nekem is körönként 3-4 perc lassulást okoz a jegesedés.

DaMartian 2011.01.05. 15:57:01

@azilinha: @pannonfunk: látom gyerekek nem hisztek nekem, hogy nem kell mindig maxra tolni. Ha az időd pár perccel rosszabb is lesz, ez egy edzésen teljesen mindegy, de lehet sokkal hatékonyabban fejleszt ha ilyen nehezítéssel futsz : )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.01.05. 16:11:11

@DaMartian: Hatékonyabban fejleszt? Hát, egy bokatörésig azért nem szeretnék fejlődni. :-)

bellone 2011.01.05. 16:23:05

@azilinha: Pedig iteljesen gaza van. Egy átlagos súlyú, átlagosan edzett embernek, kocogós tempónál nem fog kitörni a bokája. A "viszontagságok" pedig csak még edzettebbé teszik.
A téli alapozást érdemes percben nyilvántartani (pl. futottam ma 100 percet, 3-4 perccel többet, mint legutóbb, hurrá!).

pannonfunk 2011.01.05. 20:09:56

@DaMartian: Én abszolút kezdő vagyok, életem első félmaratoniját szeretném 2.5 órán belül futni idén tavasszal. De tökéletesen egyetértek, szerintem is jó hóban futni :)

btw. valaki említette, hogy a vivicittára január 10-ig kedvezményesen lehet nevezni, ezt meg tudjátok erősíteni?

bitliszbá 2011.01.05. 23:03:27

A tél az tél. Ez nem a csúcsjavítás hanem a tavaszi felkészítés időszaka. Ha lassú, hát lassú, ha hideg akkor hideg, ha csúszik hát had csússzon, az a lényeg, hogy nyomjuk és tavaszra meglegyen az erőnlét. Sztem.
Nyafogni ráérünk az aktuális verseny végén. Van rá két percünk -max. fél napunk
Aztán nyomhatjuk tovább :))))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.01.06. 14:25:45

@pannonfunk: Én továbbra is javaslom a vidéki versenyeket. Nem mintha a pestiekkel bármi bajom lenne, de sokkal hangulatosabb, amikor még el is utazol valahova, ahova egyébként talán eszedbe se jutna elmenni, és ott a távolban nyomod a kityókat. Egy idő után eljutsz oda, hogy bizonyos földrajzi nevek hallatán neked már a futóversenyek fognak elsőként beugrani. :-)

pannonfunk 2011.01.06. 22:34:17

@azilinha: Hosszútávon tervezem, de most tényleg nincs kedvem lemenni Debrecenbe. A Balaton tök jó lehet, de ahogy nézem, nincs rajta félmaraton most tavasszal. A Vértes meg jöhet jövőre, szeretnék egyszer terepmaratonit is futni, az tök jó lehet. Csak azért nem árt a fokozatosság, a fél család így is szörnyülködik, hogy tavaly májusban egy kilométer után lógott a nyelvem, idén tavasszal meg félmaratonit akarok futni. Aztán ősszel maratoni, jövő tavasszal terepmaratoni, és jöhetnek a vidéki versenyek is :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.01.07. 23:59:27

Gratula mindenkinek, aki kepes volt ujev masnapjan kimenni a hidegbe futni! :)

Akit erdekel, hogy a New York-i futok hogyan szilvesztereznek, ime egy rovid beszamolo az ide New Year's Midnight Run-rol, ami ahogy a cimebol is sejtheto, januar 1-en nulla orakor indul. Iden 5.000 futo szamolt vissza kozosen dec 31-en a Central Parkban, legtobbjuk jelmezben! Oriasi buli volt :)

Osszefoglalo es kepek: donci.blogsome.com/2011/01/07/new-years-midnight-run-2011/

--
donci

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.01.08. 00:00:59

A pont bezzeg lefelejtettem... "Ketten kozuluk Futoblogos poloban!" <-- ez meg a fentiekhez :)

pannonfunk 2011.01.10. 14:02:22

@effe: Köszi az infót! Vivicittára már jelentkeztem, és most jön a következő agonizálás, hogy merjek-e az őszi maratonira nevezni. Ma még 7000 Ft, holnap már 11000... :S Viszont eddigi legjobb teljesítményem 2 szigetkör 1:07:15 alatt, amit persze ha felszorzunk 4-gyel, az még bőven szintidő alatt van, de a világ ennél egy kicsit bonyolultabb...

Viszont akkor a szeptemberi félmaratonira még ma nevezek :)

pannonfunk 2011.01.10. 21:59:45

Akkor a kocka elvetődött :)

Idei terv:

április 10, Vivicitta félmaraton, tervezett idő: szinten belül
szeptember 4, Budapest Nike félmaraton, tervezett idő: 2:15
október 3, Budapest SPAR maraton, tervezett idő 4:45

innentől nincs más hátra, mint előre, és a blog jelmondata: csak fuss... :)

greenbamboo 2011.01.11. 10:38:54

@pannonfunk: Merész tervek :) És a család másik fele nem szörnyülködik rajta?

pannonfunk 2011.01.11. 11:34:57

@greenbamboo: Micsoda családi összejövetel van itt a blogon... ;)

Már nem, sőt keddenként együtt megyünk 6 kilométeres gyaloglásra, azzal a céllal, hogy egy idő után 6 km-es futás lesz belőle :)

greenbamboo 2011.01.11. 12:56:27

@pannonfunk: :)))))

Felkészülésnek ajánlanám még a Tóparti Futópartit április 3-án, az már 28 km :)

pannonfunk 2011.01.11. 13:53:29

@greenbamboo: Szerinted a félmaratonira 28 km-es futással kell készülni?

Erre majd márciusban térjünk vissza, hogy hogy bírom, ha mégis megyek, majd logisztikát igénybe veszek (= ott alszom előző este nálatok...)

greenbamboo 2011.01.11. 15:22:43

@pannonfunk: Ja nem, bocs, eltévedtem az időskálán. Egy héttel Vivicitta előtt az nem jó ötlet, viszont maratoni készüléshez jó. Majd összelogiztikázhatjuk :)

A blogot meg ne offoljuk szét :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása