Foka öböl, szombat

2011.01.16. 22:13 angelday

A Crazy Runners a Futóklubbal és a kivezényelt Futóbloggal egyetemben megtartotta edzését. Szép, nyugati típusú vízparti környezet, eladatlan 200 milliós penthouse suite-ok, és meglehetős szél kapta el a csapatot szombat délután. DaMartian, a Krazy Runn-r erre az alkalomra azt tervezte, hogy km-enként megisznak egy másfél deci bort — aki legtovább bírja, az nyer. Hogy hogyan sikerült a vége, azt sajnos már nem rögzítettük, de a hangulatot mindenképpen:

11 komment

Címkék: videó beszámoló marina futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr912588807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.01.17. 08:51:16

Mostanában le vagytok lassulva teljesen. :)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.01.17. 09:18:14

Hát nekem nagyon nem akar menni ez a videó :(

DaMartian 2011.01.17. 10:23:13

Én általában szeretem AD videóit, de ezúttal szerintem kicsit elveszett a részletekben valahol a gondnok bácsi kutyája és a félbemaradt építészeti remekek között... Szasza videója nekem most jobban bejön : )

angelday 2011.01.17. 12:09:57

@DaMartian: Igen, nem forgattam eleget és kicsit más lett a fókusz.

Ted Striker 2011.01.17. 13:58:51

Éjjjen a sok Harisnyás Pippi! :-)

angelday 2011.01.17. 14:31:25

@DaMartian: egyébként hogy sikerült a crazy esemény, mi lett a végeredmény?

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.01.17. 18:27:50

@angelday: Elfogyott a forralt bor. :D Mi futók kitartóbbak voltunk mint az ital. :)

DaMartian 2011.01.17. 19:08:19

Szerencsére időközben (6. kör környékén) elfogyott a forralt (addigra jeges) bor, mielőtt még bárki rosszul lett volna, mert én már pl. éreztem, hogy még néhány kör és gondban leszek... : ) Azért az ivást utána folytattuk nálam : D
Amúgy egy Futóklubos hölgy csúnyán elverve mindenkit vagy másfél körös előnnyel nyert és kapta meg érte a jól megérdemelt Nike technikai futótísörtöt.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.01.17. 19:28:02

@DaMartian: A sok folyadékkal volt nekem bajom és taktikusan több körre terveztem mint öt, de a forralt/meleg/jeges bor elfogyott.

Mondom legközelebb pálinkával kell csinálni. Akkor kevesebb a folyadékbevitel, gyorsabb a technikai szünet mert nem kell hűteni és a hatása is korábban érezhető. :)

Egyébként megjött a kedvem a Nike futóklubhoz szóval próbálom rendszeressé tenni megjelenésem.

Ted Striker 2011.01.17. 19:36:34

@DaMartian:
@BRandom:

Esélykiegyenlítő futás volt?

angelday 2011.01.17. 19:58:16

@Ted Striker: igen, forralt bort kellett inni minden klikk (itt: kör) után.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása