Csütörtökön hivatalosan is felavatják a Margitszigeti parkvilágítást

2011.01.24. 22:28 angelday

Szolgálati közleményünk következik. Ezen a héten csütörtökön, január 27-én a Margitszigeten hivatalosan is felavatják a közvilágítást. Akik futnak arrafelé, tudhatják, hogy milyen kényelmetlen és kellemetlen volt éjjel futni, a csajok különösen prüszköltek rá, az én menyasszonyom például nem is mert kimenni a sötétben egyedül. Ennek most vége, végre mindenki boldog lehet, hogy van közvilágítás arrafelé.

Fontos megjegyezni, hogy az egész nem lenne, ha az ELMŰ nem csinálta volna meg, ezért most ide is rakom a logójukat, amire nem kért meg senki:

Köszönjük nekik!

De visszatérve a csütörtöki napra: az esemény nyilvános lesz, bárki eljöhet és futhat egy hivatalos, hogy úgy mondjam, örömkört. A menetrend:

  • 16:45 — Érkezés a Danubius Grand Hotelbe, vendégek fogadása
  • 17:00 — Parkvilágítás felkapcsolása a helyszínre telepített nyomógombbal (zseniális! imádom ezeket a hivatalos ceremóniákat — Józsi)
  • Dr. Boross Norbert, az ELMŰ kommunikációs igazgatója köszönti a résztvevőket
  • Tarlós István főpolgármester rövid beszéde
  • Dr. Marie-Theres Thiell, az ELMŰ igazgatósági elnök asszonya tart beszédet
  • futóverseny indítása
  • újságírói kérdések

A közös futáson részt vesz az ELMŰ csapata is.

A programot, meg egyáltalán azt, hogy aki el akar jönni, hogyan öltözzön, hol öltözzön át, tehát operatív kérdéseket majd idővel és az információk beérkeztével frissítjük itt. Zárásként nézzük meg Szasza hangulatvideóját ugyanebben a témában!

26 komment

Címkék: meghívó margitsziget program főváros parkvilágítás

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr12611172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.01.25. 09:28:09

Ezek szerint a Budapest futóhelyszínein található világítótestek száma kötött, mert ezzel egy időben a Kopaszi gáton egy nagy részen nem világítanak a lámpák és sötétben botorkálunk :) Remélem csak átmeneti az állapot,a szatíroktól nem félek csak a kavicsos úton jó lenne látni merre lépek.

Egyébként hihetetlen, hogy mekkora feneket tudnak keríteni pár lámpatest bekapcsolásának. Úgy lenne az igazi ha egy kulcsot elfordítva lehetne felkapcsolni a lámpákat és a kulcsot helikopterrel hozná Tarlós egészen Svájcból, ahol egy kovács a világtól elzárkózva 25 évig készítette a remekművet.

Steve51 2011.01.25. 10:12:09

@pantomimes: Szerintem nem azt kéne ebben meglátni hogy hogy adják át. Inkább azt hogy sok év után nők, fiatalok is kimerészkedhetnek a szigetre ahol az általad is szeretett sportjukat űzhetik. ( méltó körülmények között )
Azt pedig hogy egy kis ünnepséget is kerítenek köré, és ránk is gondolva lehet egy kört kocogni szerintem a futótársadalomra nézve hízelgő.Méltó módon nekünk is illene megköszönni.

angelday 2011.01.25. 10:15:31

@pantomimes: nem gáz, szerintem is jópofa dolog, hogy van, emlékszel Szasza öntevékenyen már videózott is. Én sajnos nem tudok elmenni, mert vidéken leszek.

Zime 2011.01.25. 10:30:07

Remélem 6-ig lemegy a tömeg (ha lesz), mert aztán én jövök 2 körre és "nagyon ajánlom hogy nézzétek, mert ki fogja vinni a hajatokat!" by Eric Cartmen :)

leilana 2011.01.25. 10:31:32

Vasárnap már én is nézegettem az új lámpatesteket futás közben! :-) Egy a fura, hogy egy kör alatt kb 3-4 különböző fajta lámpa látható. Tudom, nem egy időben lettek kirakva, meg egyebek,de nem lehetne valami egységes kép?
Amúgy én rettentően örülök ezeknek is, mivel tavaly augusztus végén a sötétben majdnem kiverte a szemem egy faág :-(

Arton 2011.01.25. 10:46:03

Sikerült a sajtószabadságos tüntetésre rászervezni. Gratulálok.

angelday 2011.01.25. 10:49:22

@Arton: csak az eső ne essen! :)

Arton 2011.01.25. 11:00:12

Az eső egyik esetben sem lehet akadály. Legfeljebb rövidebb lesz Tarlós beszéde.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.01.25. 13:05:35

Már az elmű sincs magyar kézben? Bazz....

zsolababe 2011.01.25. 13:49:58

ha nem kesik a gepem..akkor akar meg ott is leszek :))

bitliszbá 2011.01.25. 14:11:03

@Arton: Ha mindenáron politizálni szeretnél, szerintem találsz erre más fórumot.

"Ez itt a Futóblog. Lelkes futóamatőrök, mint például Winkler, és félprofi futók, mint például Szasza, és szerkesztőfenomének, említhető Józsi, adják közre tapasztalataikat." - mindeddig pártszimpátiától függetlenül!!!

Egyébként ugyanerre a megjegyzésre a FB-on bővebben válaszoltam

bitliszbá 2011.01.25. 14:26:59

@Steve51: ... még a végén a pudingot is helyrerakják ...
de komolyra fordítva a szót, én biztos ott leszek a szigeten, csak az időzítés kérdéses, mert a 20-30-40-50 kezdőnapja lesz, és nem akarom se nagyon elfutni, se nagyon kényelmesre venni.

Azért, ha valami értelmes repicuccot osztanak...

asuncion' 2011.01.25. 22:16:55

basszus,
hogy ilyenkor is van néhány fanyalgó...
tényleg vannak emberek, akiknek soha semmi sem jó...
én egy kisebb csodának tartom, hogy végre körbe lehet futni a szigetet sötétben is.
és ha külföldi kézben is van az ELMŰ,
én akkor is köszönöm nekik.

vora 2011.01.25. 22:40:19

Új távlatok nyílnak meg: munka előtti kora reggeli futás... Én örülök neki, köszönjük!

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.01.26. 07:39:11

@asuncion': én nem fanyalgok. Sötétben eddig is körbe lehetett futni a szigetet. :)
Az ELMŰ nem kegyet gyakorolt. De tényleg nem erről szól ez a blog. Hanem a csajokról, piáról, rock'n' rollról, ja, izé a futásról, az egészséges életmódról. A két énem...

angelday 2011.01.26. 10:42:30

@BGy: te macsó vagy, de nálam az asszony nem az és ő tényleg nem mert futni. Viszont ez win-win.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.01.26. 10:54:06

@angelday: ez is előnye a fejlesztésnek és azt gondolom nem csak a futóknak, hanem az arra sétálgatóknak is. Azért is jó, mert az ember nem fog belebotlani semmibe, jobb úgy futni ha látjuk, hogy mire lépünk.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.01.26. 12:00:14

@angelday: félreértetted a mondatomat. Feljebb, asuncion írta, hogy végre körbe lehet futni a szigetet sötétben is. Erre írtam, hogy azt eddig is lehetett.
Mivel nem budapesti vagyok, egy évben max 5-6 alkalommal futok a szigeten. De azért beleszólok ebbe a témába is. :)))

2011.01.26. 12:22:02

@angelday: meg tudom érteni az asszonyod, viszont nekem ezzel kapcsolatban volt meglepő tapasztalatom is.
Tavaly futottam a szigeten full sötétben, és számomra borzasztó meglepő volt, hogy este 10 felé teljes sötétsében mennyi lány futott teljesen egyedül.
Egy ideig én is mentem egy kb 45 kilós hölgyemény után, mert a fehér pólója jól mutatta, hogy kb merre van az út, és eszembe jutott, hogy azért én nem biztos hogy akár bevállalnám a helyében a dolgot, ahogy azért sem rajongtam volna ha a hugom vagy a párom jár ki így a szigetre egyedül futni a sötétben.

Jó dolog ez a világítás, remélem a liget kör is megvalósul.

DaMartian 2011.01.26. 14:53:03

@viito: Én csak éjjel futottam pesti oldalon a pudingon, mert ott sanszosabb, hogy nem fordult ki a bokám a sötétben (a két standard gödör helyét már pontosan ismerem) de azt valóban én sem szerettem, ha a kedvesem egyedül megy ki sötétben...
Ligetkörrek kapcsolatban viszont nincsenek jó híreim! Bár két civil szerveződés is lobbyzik érte, és már évek óta terítéken van a téma, azt hallottam, hogy pénzhiány miatt az önkormányzat jó ideig fiókba tette a témát, így ott nem lesz pilács, hacsak az ELMŰ vagy kontramarketingként az E-ON be nem vállalja azt is privátban... : (

monerd2 2011.01.27. 04:07:06

én körbefutottam párszor a szigetet a sötét időkben is, a rekortán mellett futva. :) de mindenképpen baromi jó h van világítás végre! következő lépés legyen h lecserélik a rekortánt egy rendes keményebb verzióra, akkor futhatok rajta...

DaMartian 2011.01.28. 09:17:20

@monerd2: Szó van erről is, megy a lobbyzás... : )

monerd2 2011.01.28. 22:46:06

@DaMartian: WOW!! :)) közelebbi infók? :D

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása