Szokatlan helyszínen lesz a Futóklub ezen a héten

2011.03.10. 09:22 angelday

A héten a 6É futásba csatlakozik be heti rendes, szervezett eseményünk, a "Fusd át a telet" Futóklub. A 6É futás eredetileg 2008-ban indult, magánkezdeményezésű, örömsport-esemény a 6-os villamos sínpályáján 8,6 km hosszan. Minden hónap második péntekén (azaz holnap!) kerül megrendezésre, éjfélkor a Móricz Zsigmond körtérről indulva egészen a Moszkva térig tart.

Találkozó: március 11-én, pénteken éjfélkor a Móriczon a 6-os villamos végállomásánál. 15 perc bemelegítést követően útnak is indulunk.

Catering: lesz tea, banán és a szokásos MCM tombola.

Láthatósági mellényt lehetőség szerint hozzatok!

Ha jöttök, a 6É-ről szóló pontos információkat mindenképpen olvassátok el. Facebookon vissza lehet igazolni a részvételi szándékot a Nike Running Hungary oldalán.

Végül engedjétek meg, hogy a fenti programhoz nem kapcsolódó teaser képet helyezzek itt el különösebb kommentár nélkül, még nem árulom el, miért, csak azt, hogy nyomot hagyunk:

28 komment

Címkék: ajánló program este futóklub

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr542727087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketszeri 2011.03.10. 11:51:35

Kibírom és nem spoilerezek :)

ultrapapi 2011.03.10. 20:36:55

A tombola sajnos MCM nélkül lesz...:(

Ezennel MCM hasonmás versenyt hirdetünk. Ki hasonlít legjobban az aranykezű tombolaás bácsira?

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.11. 13:54:26

@ultrapapi: Szerintem így a tél végén senki sem olyan barna :-))

Moszkváról vissza is futunk a Móricz-ra? Vagy lesz olyan aki visszafut?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.03.11. 14:10:06

Végre itt egy lehetőség, amire nem kéne korán kelni, de nem tudok elmenni, mert már Debrecenben fogok izgulni a holnapi versenyre. Na mindegy, egyszer majd csak összejön...

DaMartian 2011.03.11. 15:48:47

@Tepó: Én előtte tervezek elfutni a Moszkváról a Móriczig mert ott akarom hagyni az autót. Ezúttal azért nem fordítva mert én is megyek reggel Rotary-ra Debrecenbe és valamennyit aludni is kéne...
@azilinha: Sajnos ha a BKV megvalósitja amit tervez akkor már csak jövő hónapban lesz lehetőséged rá : (

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.03.11. 16:10:21

@DaMartian: Éjszaka futsz, és reggel mész a debreceni versenyre? Én úgy tanultam, hogy versenyek előtt aludjuk ki magunkat. :-) De én amúgy se tudnám megcsinálni, mert több emberhez is alkalmazkodnom kell a programot illetően, és ők aligha egyeznének bele.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.11. 16:31:31

@DaMartian: és mikor indulsz a Moszkváról? Fél éjfél?

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.11. 16:33:43

Egyébként a képen ez egy 2011-es Nike free run????

Protheus^ 2011.03.11. 17:16:53

Fontos kerdes! Cipoteszteles is lesz? 46os cipo van? :-)
Legyszi' valaszoljon aki tud barmit errol, mar nincs sok ido, hogy kideruljon!
Koszonom!

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.03.11. 19:03:58

@Tepó: én 11 körül terveztem parkolni a Moszkva téren. aztán futva vagy stílusosan 6-ossal átmenni a Móricz-ra.
Mondjuk egyedül nincs nagy kedvem futni...

BTW: a BKV honlapja szerint fél 1-ig a teljes vonalon jár a 6-os.

Tepó · http://tepo.blog.hu 2011.03.11. 20:55:29

@Navixaf: átfuthatunk, de én kb negyed és fél között mennék a Moszkvára. Ha jó neked az, akkor találkozunk a Mekinél?

Steve51 2011.03.11. 21:17:15

@Protheus^: Szia gyere van Steve51 segít.
Lassan indulok is.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.03.11. 21:24:57

@Tepó: Tökéletes.
23:15-kor ott leszek a Mekinél, legalább bemelegítek, mire odaérsz.

Darcsi 2011.03.11. 23:04:37

Sziasztok!
Valaki utána jön haza a budaörsi út felé?
Egyedül, mint csaj nem szívesen kóborolnék haza utána. Hm?:)

Ötike 2011.03.11. 23:23:28

Én a Móriczon teszem le a kocsit és a Moszkvától visszafutok oda. Lassan indulok is.

Darcsi 2011.03.11. 23:25:16

El tudnál esetleg majd vinni haza? A Sasadi-n lakom.?
Lehet, visszakocognék veled. :)

Ötike 2011.03.12. 02:38:27

@Darcsi: Nem jöttél a 61É futásra utána, visszatoltuk páran a Móriczra, elkerültük egymást .-(

De a futás nagyon jó hangulatú volt, köszi a szervezést, a fotósnak meg külön gratula volt egy két bevállalós mozzanata, én biztos nem tettem volna le a kamerát az út közepére hogy keresztül fussunk rajta .-)))

DaMartian 2011.03.12. 07:18:42

@Tepó: Bocs indulás előtt már nem olvastam blogot de amint láttam megoldottad Navixaffal. Én úgy indultam a Moszkváról hogy éjfélre érjek át nem akartam sokat dekkolni a hidegben.
Igen a képen egy 2011-es nyári FreeRun látható : ) De a lényeg nem ez..

DaMartian 2011.03.12. 07:21:56

Köszönet mindenkinek aki eljött és emlékezetessé tette az utolsó előtti 6é-t!!! Remélem tetszett!
Egyébként hogy itt a jobb idő a Futóklubbal több hasonló hangulatú közöss mókát tervezünk így akinek bejött: more to come

DaMartian 2011.03.12. 07:31:04

@azilinha: Bánhatod az eddigi legjobb 6é volt. Modjuk jövő hónapban retour lesz lehet az jobban feküdne neked. Igaz hogy emiatt most csak 4 órát aludtam de futás előtt is szunyáltam egy keveset így már elég pihent leszek. Amúgy okosaktól azt hallottam hogy pihenés szempontjából nem az utolsó éjszaka számít hanem az azelőtti.. Alá tudom támasztani rengeteg olyan versenyt toltam jó eredménnyel ahol utolsó éjjel nem aludtam mert olyan ideges voltam vagy buliztam reggelig : ) Mondjuk ezúttal az utolsó-előtti napom sem volt túl hálás ebböl a szempontból mivel éjjel utaztam haza konkrétan semmit nem aludtam. De nem parázom túl a dolgot nem pb. a cél csak egyszerűem szivesebben futom a hétvégi hosszúakat így társaságban versenyen jó hangulatban mint egyedül a Szigeten körözgetve.

pannonfunk 2011.03.12. 10:50:56

@DaMartian: Ez az utolsó előtti este nem annyira megnyugtató. Konkrétan a jövő hónapban a Vivicitta félmaraton előtti utolsó előtti este lesz a 6É futás. Ami egyben az utolsó is lesz, ha hihetünk a BKV-nak,úgyhogy muszáj lesz mennem... Majd alszom szombaton délig, csak a biovekkerek ki szoktak verni az ágyból reggel nyolckor...

vikker 2011.03.15. 15:27:42

Sziasztok!
OFF - idén is lesz futóblog póló? Szívesen hordanék én is egyet.

angelday 2011.03.15. 17:20:04

@vikker: a poszt végén a "teaser" részt olvasd el légyszíves. :)

pannonfunk 2011.03.15. 17:44:15

@angelday: nézem, nézem, de nem értem, hogy miről van szó. Tavalyi design-ú póló lesz? Mikorra? Légyszilégyszilégyszi... :)

vikker 2011.03.15. 18:41:06

@angelday: nagyjából sejtettem egyébként,hogy valami ilyesmi lehet a teaser kép üzenete,de mivel egy cipő van rajta,gondoltam türelmetlenül megkérdezem - ha lesz póló örülünk :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása