Futócipő mellé zokni

2011.06.02. 07:03 angelday

Figyelem azoknak, akik most szándékoznak Nike futócipőt vásárolni: ha június hónapban vásároltok futócipőt legalább 18 ezer forint értékben, kaptok a vásárlás mellé futózoknit is. A lehetőség a budapesti Mammut és Aréna Plaza HERVIS-ben érvényes! Szolgálati közleményünket hallottátok, plakáttal:

16 komment

Címkék: akció nike hervis futócipő

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr492943884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.06.02. 07:44:46

Már többször is nézegettem különböző gyártók futózoknijait. Valaki mondja meg őszintén, érezni különbséget a zokni és futózokni között futás közben? Én vastagabb zokniban futok, hogy mindenhol kitöltse a cipőt, ne mozogjon benne a lábam. A katonaságnál is úgy vészeltem át a bakancs okozta lábfeltöréseket, hogy a téli zokni volt rajtam nyáron is, nem mozgott a lábfejem a surciban, nem tudta feltörni. Nem, nem volt büdös, mert egy marék hintőport is beszórtam még mellé. :)))

MrCain 2011.06.02. 08:15:51

Pénteken vettem meg az új Pegasus cipőmet, grrrrrrr, várnom kellett volna pár napot...

angelday 2011.06.02. 08:31:19

@MrCain: ugh — náluk vetted? Én visszamennék, kérnék egy zoknit. :)

skorozsi 2011.06.02. 09:55:21

Ejj, 2 hete vettem meg az Intersportban a Pegát, és mellé egy hármas csomagolású Nike futózoknit. :) Most hétvégén vettem még kettőt, pont ilyet, mint ami a képen van. :D

rhubarbjelly 2011.06.02. 11:55:43

Van Nike futózoknim és Kalenji is. Az a nagy helyzet, h szerintem a Kalenji jobb :-( Bocs. Hozzáteszem, h itt a "titokzokniról" van szó, mert mást nem viselek el magamon. (Még télen a térdzoknit esetleg, de nyáron vicces lenne :-))

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.06.02. 13:04:28

A Saucony boltban az ingyen zokni a cipőhöz alap. Márciusban vásároltam ott, nem tudok róla, hogy éppen akciós időszak lett volna.

csétomi 2011.06.02. 13:04:33

Érdekes a plakáton a zokni és a kishölgy kompozíciója. RHCP egy fotón megoldotta volna az egészet :)

DaMartian 2011.06.02. 18:54:51

@BGy: @rhubarbjelly: nagyon sokat számít a zokni. Erről talán már volt szó korábban, de most lusta vagyok visszakeresni. Vízhólyag okán különösen fontos, de párnázottság, tartás, és izzadtságkezelés terén sem mindegy miben futunk. A gumírozott középrész és a jobbos/balos szabás alap, minden más extra (párnázott talp, több paneles varrás). Épp ezért igen elhamarkodott az X márkáé jobb, mint Y-é kijelentés, mert nem mindegy, hogy az adott gyártó milyen szintű zokniját hasonlítjuk össze! Itt is vannak "Pegák" és "Vomerok" : ) csak kevésbé érezni a különbséget : )

2011.06.02. 21:55:59

@BGy: szerintem alkati kérdés is, hogy mennyire számít a zokni.
Én Kalenji Run50-et szoktam használni, ami DaMartian szavaival élve (gyk van Pega és van Vomero) kb a Nike Dart szintje lehet (vagy valami még belépőszintűbb), és semmi gondom nincs vele, se dörzsölődés, se vízhólyag, most kaptam Vivicitan ezt az Adidas csodát (legalábbis a Run50-hez képest), de nem érzem, hogy instant get érzés venne erőt rajtam.

Ellenben ismerek olyan embert, akinek ha nem patent a zokni, akkor kb mintha smirgliben futna, szó szerint véresre dörzsöli/vízhólyagozza a lábát, gondolom, neki sokkal érzékenyebb a lába, így már nem mindegy.

Zime 2011.06.03. 10:52:24

A Vivis Adidas első futáskor okozott pár kisebb vízhólyagot, a Kalenji még sosem. Szóval nem olyan gagyi az!

2011.06.03. 11:19:51

@Zime: eddig az Adidasban max 10-12km-es távot futottam, de azok alatt nekem semmi problémát nem okozott, igaz igazán előnyöket sem tapasztaltam a Run50-hez képest. Majd most kipróbálom félmaratonon is, hátha ott megtáltosodik :)
Arra mondjuk kíváncsi lennék, hogy mi értelme van ennek a dupla "építési" módnak, lehet, hogy jobban szellőzik tőle? Mert felvenni mindenképpen nehezebb :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.06.03. 11:21:22

@Zime: Versenyeken szoktam nézegetni a futók cipőit, ruháit és meg kell állapítanom, a Kalenji ruhákat sokan veszik (az én ruháim 80%-a Kalenji). A cipőkből nem enged senki, abból a legismertebb márkák vannak. Szóval jó a zoknijuk is.

2011.06.03. 11:41:43

@BGy: mondjuk ez nem biztos, hogy mérvadó, hogy mit hordanak az emberek.

K&H váltón elsőnek futottam, utána kimentem fotózgatni, nézelődni, és láttam jópár érdekes felszerelési tárgyat, de itt még rá lehet fogni, hogy 7km, buliverseny, viszont a félmaraton már nem elsőbálozók menete általában.

- 20-on éves lányon volt pl egy olyan felső volt, amit kb egy céges megbeszéléseken látok, fehér kihajtható gallér, fekete pamut pulcsi kombó, ha felvesz mellé egy szövet nadrágot, besétálhat bármilyen elegáns helyre :). Ilyesmit amúgy is gyakran látok hölgyeken.

- elég sok ember fut valamilyen sportos cipőben (ezt a szigeten is mindig nézem, én lennék a Nike cipő teszt az ilyeneket lasszóval rángatnám be egy tesztelésre :)). Lehet, hogy egy meglehetősen drága Puma vagy Adidas van a lábán, de egyértelműen az utcai divat kollekcióból, esetleg valami fitnesz cipő, de szinte biztos, hogy nem futó darab. Szerintem sokan nem látják még át, hogy Sportszer márka != technikai felszerelés

Mondjuk a Kalenji cuccok szerintem is jók, van pl egy egészen jó szél és elég mérsékelten vízálló dzsekim, de az egyik ismerős többszörösébe kerülő TNF darabját azért bármikor odaveri : )

Zime 2011.06.03. 11:45:04

@BGy: így van, ár/érték arányban nagyon jó a Kalenji, de cipőt azért még én sem mertem olyat venni. :)

zed74 2011.06.07. 11:23:31

Tegnap vettem egy free run-t az Aréna plázában a Hervisben, és nem adtak hozzá futózoknit!

angelday 2011.06.07. 12:09:02

@zed74: lehet, hogy már kifogyott a készletük? Nem kérdeztél rá?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása