Meleg, futás, 36 perc

2011.06.23. 12:16 angelday

Tegnap kimerészkedtem a Margitszigetre futni. Futóklub is volt, jó sok mindenkivel találkoztam, illetve még a TEAM FUTÓBLOG #2 csapat is kinn volt (részben, vagy egészben), de dacára annak, hogy nem vagyok celeb, mint Winkler, nem mertek megszólítani, csak a kommentekben értesültem erről!

De ne rohanjunk előre. Először is a sziget hamarosan elkészül, a felújítási munkálatoknak hamarosan vége. Immáron a híd déli oldalán lehet közlekedni, vastagon, elférve. Csodálatos dolog, hogy hamarosan teljes pompájában lesz kész a híd. A közepén villanyrendőr blokkolja a forgalmat, gyalogos átkelőn tudunk közlekedni. Nagyon klassz a maró aluljárós húgyszag után!

A Futóklub és Ultrabalaton fő szervezője Nagy Peti is kinn volt, bár már olyan szintű transzban, mint én voltam az esküvőm előtt. Nagyjából a következő kép fogadott, amikor megérkeztem:

Haha! Peti felállt, és, nem túlzok, az alábbi mondatot intézte hozzám (a kép pont nem jó pillanatban, de elhihetitek, pontosan akkor készült):

Take it easy, dude. :D Szász Norbert húga, Szász Gabi, az UB beugró frissítőpont jolly-jokere mindezt játszi könnyedséggel kezelte. Ők egyébként a tegnapi Futóklub után már vágtáztak is Tihanyba.

Lássuk viszont a futásomat. Elvileg a csapatommal, az Utánfutókkal volt fácse-megbeszélve egy találkozó. Ketten el is jöttek! Sajnos nem együtt futottunk végül, viszont megdumáltuk, hogy az USÁ-ból frissen hazatért csapatfőnök, Johny vezényletével holnap (ma) utolsó megbeszélést tartunk.

35 perc és 58 másodperc alatt futottam le az 5350 métert a melegben, viszont nem gyalogoltam bele. Már az első 500 méter után hihetetlenül elszáradtam, alig vártam, hogy ihassak a végén. Jó lesz ez, nyújtottam is. Juan, a Szarhonya együttes frontembere, csapatom másik tagja végül este 10-kor ért ki a szigetre szatírkodni, de állítása szerint még akkor is meleg volt.

Ma nem futok, pénteken futok viszont még egy kört, megpróbálom elérni a 32 perces álomhatárt! Éljen az UB!

52 komment

Címkék: meleg amatőrök szervezők akik futnak

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.06.23. 13:48:36

Józsi és Juan, a Szarhonya együttes énekese! Nem lesz meleg, éccaka 10 fok lesz csak, úgy készüljetek. Nappal is csak 20-22, úgyhogy futóidő lesz. Remélem, szél nem lesz!
Na, akkor ide írja mindenki, hogy ki lesz már pénteken Tihanyban.
- én

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.23. 14:15:48

de gyenge duma, de gyenge duma :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.06.23. 14:19:47

Szerintem Peti azért volt ideges, mert pontosan a Futóblog #2 csapat pólóit küldte le Tihanyba :(
Amúgy tényleg próbáltunk szólni, ahogy mgergoo írta, de ezek szerint kis hatásfokkal.
Na nem baj, majd legközelebb..
A megbeszélés viszont hatékony volt, és jól is éreztük magunkat :D

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.23. 14:52:46

Én ugyan nem UB-s megbeszélésen voltam, csak egy sima futóklubos futáson, de szintén élményekben gazdagon tértem vissza a szigetről. A futás persze durva volt, mint mindig, de most legalább csak 3*1000-et nyomtunk meg vadállat módon, a többit lehetett emberi tempóban teljesíteni.

Nagyon tetszik, ahogy az edzők odafigyelnek az emberekre. Csomóan járnak oda, Zsuzsi és Dávid mégis mindig olyan jól emlékszik, hogy kivel mi történt legutóbb, mik a célok, ki hogy áll, és ennek megfelelően adják a további tippeket. Aki még nem tette, szerintem néhányszor merészkedjen el. Ja, és nagyon jó volt látni az UB-s megbeszélő csapatokat is. Többeknek is tegnap volt a kupaktanács, bár a Futóblog #2 csapatot pont nem láttam.

A szigetre való bejutás is lényegesen könnyebb lett, amióta a déli oldalt felszabadították, de azért ha a gyalogosok nem foglalnák el a járdát teljes szélességében, akkor még a bringásoknak se kéne leszállni.

effe 2011.06.23. 16:01:03

@azilinha: tegnap én is vadállat módon futottam - feltéve, hogy a lajhár vadállatnak számít :)

a gyalogosok mindig is teljes útszélességben fognak sétálgatni meg babakocsit tologatni. a budai rakparti bringaút meg tiszta videojáték.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.23. 16:53:44

@effe: Igen, ismerem, elég gyakran bringázok ott csúcsforgalomban. Totál akadályverseny pálya. Futni is szoktam arra, és olyankor még azt se tudom eldönteni, hogy bringásnak vagy gyalogosnak számítok. :-)

pannonfunk 2011.06.23. 17:29:54

Szerintem nem kellene egy lesérülést kockáztatni UB előtt 1 nappal. Kérdezzél meg nálam okosabbakat is, de nem biztos, hogy akkor fogsz versenyen legjobban futni, ha előző nap idei legjobbadat futod... Egy kényelmes kocogás még belefér, sőt az a jó, ha felpörgetjük a szervezetünket, de kifárasztani verseny előtti nap nem bölcs dolog, szerintem.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.06.23. 17:41:43

Nem tudom hogy van ez a Margitszigeten, de a Central Park-ban tegnap olyan 96%-os paratartalom volt 28 fok mellett, 1 perc futas utan tok vizes vagy, logott az eso laba is. Persze indulas utan ot perccel le is szakadt az eg es fel oras monszun eso zudult le rank. A legtobb futo szemrebbenes nelkul ment tovabb pedig sokszor bokaig ero tocsakba huppantunk es a szemem sem birtam kinyitni, ugy omlott le a viz a fejemen.

Fel ora mulva kezdett elallni es a parkban meg mindig tobbszaz futo volt, a fiuk levettek a polojukat, szep kisportolt atleta felsotesteket lathattak a csajok, akiknek jelentos resze szinten kezbe fogta a trikojat es csupan sportmelltarto-futonaci komboban toltak total vizes hajjal, mindenki boldog volt.

Najo, talan a gorkoris, aki egy fa alatt butan nezett a bokaig ero tocsakra, o nem annyira.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.06.23. 18:59:41

Ez a póló ügy beárnyékolta a megbeszélést, mert mindenki büszkén cibálta a saját példányát csak mi szomorkodtunk, de az elfogyasztott sör némileg javított a hangulaton. :D

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.06.23. 21:12:13

@BRandom: Ez így van! És még csütörtök-pénteken is szomorkodunk, illetve szomorkodni fogunk, mert csak szombaton kapjuk meg a pólót, úgyhogy jöttök két kör sörrel! :)

2011.06.23. 21:43:45

@azilinha: de igen, a bringásoknak le kell szállni, mert van egy tábla, hogy a járdán csak tolni lehet a bringát,és csak az úttesten szabad biciklizni. Persze ez Magyarország, ahol a táblák, lámpák, és szabályok csak javaslatnak számítanak...

Egyébként alapjában véve szimpatizálok a biciklis közlekedőkkel, autóval menve is mindig figyelek rájuk, elengedem őket, de amit az északi oldalon csináltak, amíg fent volt a kordon, az kritikán aluli. Simán előfordult, hogy biciklis kislány 3x nekem jött, mert nem sikerült az előzési manőver, a sűrű sorokban haladó gyalogosokkal mindennapos volt a konfrontáció, komolyan nem értem, hogy miért követ el mindent a bringás társadalom, hogy a gyalogosok megutálják őket. Egyébként tábla ott is volt, kb úgy szólt, hogy köszönöm, hogy leszállsz a bringáról és tolod, de ez sem sokakat hatott meg, inkább nekimentek, fellökték a gyaloglókat, pedig bizisten nem vagyok olyan pici, hogy nem lehet észrevenni.

pannonfunk 2011.06.23. 22:17:26

@viito: Ma reggel a hídon két fakabát nyomatékosította a táblát, kezükben csekkfüzettel.

Ez a köszönöm, hogy leszállsz a bringáról annyira angolos. Ott működik, de lehet, hogy csak azért, mert a be nem tartókat keményen megbüntetik ott is. Kedvenc frázisom a "kérem, bizonyosodjon meg arról, hogy ön nem dohányzik ezen a helyen" -- "please, ensure you are not smoking on the premises", annyira vicces :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.23. 22:24:25

@viito: @pannonfunk: Az viszont elképesztő, hogy nem lehet a szigetre bejutni bringával. Az abszolút abnormális volt, amíg az északi oldalnak csak abban a keskeny sávjában lehetett közlekedni. El is vette a kedvemet, és tavaly nyáron alig-alig szigeteltem. Most viszont a déli járda olyan széles, hogy bőven elférnének rajta a gyalogosok és a bringások, csak kéne egy elválasztó csík. Ez annyira bonyolult lenne?

Ez a dohányzásos duma tényleg jó. Most is próbálok meggyőződni róla, hogy éppen véletlenül nem dohányzom-e. :-)

2011.06.23. 22:33:24

@pannonfunk: na igen, néha valóban kiálltak a zsaruk a sziget lejáróhoz bírságolni. Engem jobban vigasztalt volna, ha a sziget elején és végén állnak, és ott szállítják le a bringásokat csekk nélkül, mielőtt fellökik a gyalogost, nem csak a pénzbehajtásra mennek.

Amúgy 80:20 arányban vagyok gyalogos és autós, és azt látom, hogy ez a senkire nem figyelünk rendszer igazából mindenkinek káros. A biciklista elüt a járdán/zebrán, cserébe a gyalogos ott kóricál a bringaúton még olyan helyeken is, ahol füves rész választja el a járdától (XIV kerület pl, kb 1.5 méterre van a járda és a bringa út, a gyalogos mégis ez utóbbin sétál), az autós pedig fellök mindenkit a végén.
Persze mindenkinek van indoka is a szabálytalankodásra, hogy ő nem tenné HA, meg tegyen valamit a kormány, a rendőrség, a többi közlekedő, és majd akkor talán ő is. Én meg azt gondolom, hogy ez is olyan, mint a szemetelés. Kicsiben az egyén szintjén kell kezdeni, kidobod a szemetet magad, kidobatod a gyerekeddel, és nem arra vársz, hogy majd te is kidobod, ha a többiek is.

Abban viszont igazad van, hogy ez nem valamelyik angolszász ország. Itt ha a tábla mellett nincs rögtön két zsaru csekkfüzettel, akkor az sem érdekli a bringást, hogy ő maga is komolyan megsérülhet egy gyalogossal történő ütközésnél, akár az autók közé esik akár a vízbe.

2011.06.23. 22:41:34

@azilinha: erre két dolgot tudok mondani:
1) ha rossz a szabály, akkor lobbizni kell a megváltoztatásáért, nem pedig megszegni élből.

2) tudtommal tervbe van véve a kerékpár út. Azt viszont meg lehetne érteni, hogy jelenleg az egyik oldala mindig le van zárva a járdának, amíg kordon volt, addig még az északi járdának is max a 60%-a állt a forgalom rendelkezésére. Azt hiszem ebben a helyzetben jobb ötlet volt a tömegben a bringa megtiltása, ha elkészül a híd majd lesz bringa út is (állítólag),de addigra a fogalom két teljes, és elég széles járdán fog megoszlani, valamint lesz ugye villamos kapcsolat is, tehát nem kell mindenkinek begyalogolnia a járdán, csökken a gyalogosok száma. Ma viszont 6 óra felé még a széles déli járdán is meglehetősen nagy volt a gyalogos tömeg, babakocsival, kisgyerekekkel, és persze a járdát a tábla ellenére szlalompályának képzelő bringásokkal.

Egyébként az elmúlt kb 1 évben sehol a városban nem volt annyi közlekedési konfrontációm, mint a sziget bekordonozott északi járdáján. Ütött el engem bringá, ütötte el a páromat, és ütöttek a szemem láttásra el mást is. Persze vér nem folyt (szerencsére), így ezek az estek nem számítanak... :(

effe 2011.06.23. 23:56:10

@viito: én bringásként tökre félek a gyalogosoktól. ha elém ugrik, mindketten elesünk. én nagyobbat.
szóval inkább gurulok utánuk, vagy leszállok, mert ha csöngetek, akkor vagy alkalmi süketek, vagy megsértődnek.
a déli járdán már lenne elég hely mindenkinek, ha nem hatosával egymás mellett sétálgatnának.

na, de ez a futóblog, inkább arról beszéljünk :)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.06.24. 08:42:21

@effe: én bringázok és gyalogoskodom is, szerintem azt a szabályt jó követni, hogy ha bringázol ott, ahol nem lehetne / nem arra van kijelölve, akkor te adj elsőbbséget és lassan, figyelmesen közlekedj, míg ha bringaúton gyalogoskodsz szintén ez az eljárás. Én ezt követem, lehet mindkettőt, csak tudjuk, hogy mikor mit lehet és mit nem. Pl. az oké, hogy a budai oldalon bicikliút van a járda mellett, de bringásként tudom, hogy nem az a hely ahol 30-al kell az emberek között szlalomozni, sajnos a rendszer ott rosszul lett kitalálva, oda kell figyelni a másikra. Sajnos a gyalogosok, autósok, biciklisek között is vannak buta emberek.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.06.24. 09:44:00

Én gyalog is, futva is és biciklizve is MINDIG hátranézek irányváltás előtt. Ez egy alap kellene, hogy legyen.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.06.24. 10:34:52

@pannonfunk: Az "ensure" ebben a kontextusban azt jelenti, hogy "tegyen/gondoskodjon róla, hogy nincsen dohányzás a maga részirűl".

bitliszbá 2011.06.24. 11:05:15

Nyissunk egy englishbiker blogot :)

@BGy: Ottan leszünk. Én, Józsi no meg Juan a Szarhonya együttes frontembere... meg a marslakó futótárs is.

penelope garcia 2011.06.24. 11:15:49

Kedves futósok!
Tanácsok, vélemények érdekelnének.

Kezdjük azzal, hogy tényleg fontos-e futócipőt venni. Nem elég egy átlagos sportcipő? Miben más, több egy futós?

Meg a térd. Kövér vagyok, mit tagadjam. Nem is szeretik a térdeim. Lehet, szabad így futni?

És az ivás. Nekem - nyilván légzésgondok miatt - baromi hamar kiszárad a szám, torkom, és akkor muszáj kortyolnom, különben öklendezés, hányás lesz a vége. Ez már 100 méter után is jelentkezik, szóval, muszáj lenne valami vízfélét hurcolnom. Ti ezt hogyan oldjátok meg? Úgy nem lehet - én legalábbis nem tudok - futni, hogy kezemben egy vizespalack. Táskával, szatyorral futni meg eléggé hülyének tűnhet (és nyilván még kényelmetlenebb).

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.06.24. 11:36:22

@penelope garcia: majd DaMartian elmondja, hogy a sportcipő és a futócipő között mi a különbség. Futócipőben kezdjél el futni, különben egy életre megutálhatod a futást a különböző lábnyavalyák miatt, amit a nem megfelelő cipő eredményez. Tapasztalat! Én is egy 3000 forintos Active cipőt vettem először a Metróban. Váááá!!!

csétomi 2011.06.24. 11:57:14

@bitliszbá: ezekszerint mégsem kettesben...

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.06.24. 12:18:43

Sziasztok, Megpróbálom itt is, hátha tudtok nekem segíteni.
Pár hete kinyomtattam egy nike edzéstervet 12 hetes, és a 2 órás félmaratonra készít fel. heti 5, de legalább4 edzéssel 3 hetes ciklusokkal. De ez elveszett :( Azóta nem találom, mert a nikerunning.hu ugye átdob az FB-os oldalra.
És valahogy annyira megtetszett így tökre örülnék, ha segítenétek elérni. köszi

bitliszbá 2011.06.24. 12:33:08

@csétomi: dehogynem, csak másik csapat tagjaival is spanolunk :)

bitliszbá 2011.06.24. 12:39:38

@csétomi: FutóBloggerek csapatnév alatt (DaMartian, bitliszbá) ha egyszer valaki csak a feliratot látná... bátran biztasson minket is.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.06.24. 12:39:53

@penelope garcia: A jó futócipő nem opcionális, hanem az egyetlen kötelező cucc, ami a futáshoz kell. Ne a Decathlonban vegyél le egyet a polcról, hanem olyan profi futóboltba menj, ahol hozzáértők megnézik a lábtartásodat stb., és az egyéni adottságaidhoz igazítva ajánlanak cipőt. Ha túlsúlyos vagy (tehát fokozottan ki vagy téve a sérüléseknek), akkor ez pláne nem kérdés. Erre bizony egy 20-ast rá kell szánni, különben nagyon rossz vége lehet, és mint előttem is írták, egy életre megutálod a futást.

Ami a menet közbeni kortyolgatást illeti, a camelbacknek nevezett dolog megoldás lehet.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.06.24. 12:42:58

@bitliszbá: Köszönöm, picit más, de szimpi.

Még egy kérdés, ha a futás mellett közel 100 km bringa is van hetente és 2-3 nike edzés, az felér heti egy futival, vagy mindenképp legyen meg a 4 futóedzés egy héten? köszönöm

bitliszbá 2011.06.24. 12:54:39

@Eperszemke: az a céltól és az bringázástól is függ. Ha a bringa pl egyben vagy max kettőbe száz, akkor simán helyettesíthet egy hosszú-könnyű futást, vagy futótúrát. De ha apró darabokból jön össze a heti száz, mondjuk napi munkába 10 vissza tíz, akkor nem számolnám bele... Másik eset meg, ha a futásodon szeretnél javítani és ez az elérendő cél, akkor én biztos nem foglalkoznék azzal, hogy a futást mivel tudom helyettesíteni. Simán olybá venném, akár a 100k egybent is, mintha csak hobbiból csinálnám és a futáshoz semmi köze nem lenne (pedig van). De ez csak egy amatőr futó véleménye :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.24. 13:01:17

@penelope garcia: övtáskát nézd meg nálam, egy hete irtam róla. Szerintem nagyon kafa. Meg lehet úgy húzni, hogy nem lötyög, tök stabil.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.06.24. 13:03:40

@bitliszbá: Persze, én is így lennék, csak néha irtó kevés a 24 óra. ezért kérdeztem, de igyekszem minél többet futni. A célom 3 hónapja még a maraton volt, de ezt beláttam nem fog menni, így most egy 2 óra alatti félmaratont tűztem ki. 10 km 58 p, és fékmaraton 2 ó 8 p. szóval van mit fejlődnöm.

pannonfunk 2011.06.24. 13:27:11

@Eperszemke: Ez az, ami a nikerunning.nike.com-on is van, vagy valami más?

pannonfunk 2011.06.24. 13:32:28

@penelope garcia: Spurit tudom melegen ajánlani.

Továbbá ezt a videót:

www.youtube.com/watch?v=rkUqkdPQHis

valamint személyi edző felkeresését. Pl. Margit szigeten Nike futóklub.

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.06.24. 14:39:25

@pannonfunk: Nem, nem az. Percekbe volt megadva a napi edzés és minden 3. hét picit lazább. Együtt volt az 5km és a 10 km-s edzéstervvel.

2011.06.24. 15:00:15

@Eperszemke: picit előbb bitliszbá már linkelte a futás.net-et, ott találod, amit keresel:

www.futas.net/cikkek/edzestervek/edzesterv_felmaraton_2_00_futas.pdf

pannonfunk 2011.06.24. 15:00:57

@Eperszemke: Akkor sajnis nem tudok segíteni megtalálni ezt az edzéstervet. Szerintem sokfajta edzésterv van, amivel 2 órán belülre lehet menni, persze nem adják ingyen a sub-120-at, de azért nem kell kezed-lábad összetörni annyira, mint egy sub-90-ért. A sub-120-ra a legjobb módszer a blog régebbi mottójában volt olvasható (most ránéztem, hát nem lecserélték... :S)

Eperszemke · http://sportmano.blogspot.com/ 2011.06.24. 15:06:31

Köszönöm szépen, aranyosak vagytok, majd ezekből össze rakok vmit :)

penelope garcia 2011.06.24. 16:29:49

@BGy:
@Lemúr Miki:
@mgergoo:
@pannonfunk:

Nagyon köszönöm a hasznos tanácsokat.
Megvallom, ettől féltem, ugyanis jelenleg munkanélküli vagyok, ráadásul minden megtakarításomat is feléltem már. Nagyon reméltem, hogy a futás lesz a sport, amit el lehet kezdeni üres pénztárcával - de persze nyilván nem.
Pedig valamit tennem KELL, mert az olcsó kaja (tészta, krumpli) meg a depizés a sok visszautasítás miatt totál kikészít, minden szempontból.
Gondolom, a használt futócipő nem opció...
De azt lehet, hogy amíg úgy csak a gyalogolás van, addig nem foglalkozom a cipőkérdéssel? Az legalább fél év lesz, ahogy nézem a számokat, amikről írtok.

pannonfunk 2011.06.24. 16:45:51

@penelope garcia: Használt futócipő nem opció, ugyanolyan rossz, mint az ál-futócipő. Gyalogláshoz nem kell futócipő, mármint nem a versenyszintü gyalogláshoz, hanem az amatőrhöz, amiből majd futásba kell átmenned (ilyenkor mindig eszembe jut, hogy a szigetem futom a tempókat, gyakorlatilag max. pulzuson, és a versenygyaloglók simán megelőznek... :P )

Ne hagyd el magadat, az hosszabb távon állásvadászatban is visszaüt. Szerintem most neked a gyaloglás lesz a legjobb a helyzetedre, esetleg próbáljad meg a túrázást is.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.24. 16:59:40

@penelope garcia: fel a fejjel, a futás segíteni fog ebben is. Hihetetlen stresszoldó. Pont egy hete volt, amikor rettenetes levert voltam, a melankólia csúcspontján utolsó elkeseredésemben elmentem futni és 2 perc múlva már el is ment a szomorúságom és boldogan tértem vissza a futásból:

dagadtkocsog.blog.hu/2011/06/18/depressziv_intenziv_7_5km

Szerintem gyaloglásra is embertelen kényelmes egy futócipő, de szerintem azt elkezdheted normál sportcipőben. A lényeg a gyalolgásban, hogy legalább 40 perc legyen, de nem baj, ha több. Én 10-12km-ket gyalogoltam. Fülhallgató fel és ki tudsz sétálni a világból.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.06.24. 19:49:06

@mgergoo: Én is hasonlóan voltam a múlt hétvégén, aztán a futás helyrerázott: hosszutav.blog.hu/2011/06/20/22_km_es_a_nihil

@penelope garcia: Esetleg érdemes elmenned a futóboltba és kiválasztanod az eladóval pár modellt, ami számodra megfelelő. Aztán ha soknak találod helyben, vadászhatsz a neten jobb ajánlatokra. Fontos, hogy a méret nagyobb legyen, mint az utcai cipődé, mert futás közben megdagad a láb.

A futás (és a sport úgy általában) remek stresszoldó, olyan természetes antidepresszáns, aminek napokig tart a hatása. S a futás többi sporttal összehasonlítva tényleg olcsó, egy jó cipő és kész, nem kell uszodabérlet, kerékpár, golfütőkészlet, teniszütő, miegyéb. És nem függsz másoktól, persze, nem kell egyeztetni, szervezkedni, felrántod a cipőt és viszlát! :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.24. 20:20:09

@Lemúr Miki: Viccelsz, mókázol? Törzsolvasótok vagyok.

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.06.24. 20:28:54

@mgergoo: Akkor már ketten vagytok az anyámmal! :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.24. 20:57:56

@Lemúr Miki: Nekem anyám nem olvassa a blogomat, csak retteg, hogy a címét félreértik... mindig megkérdezi, hogy nem kaptam-e még ajánlatot férfiaktól :-)

pannonfunk 2011.06.24. 21:49:07

@Lemúr Miki: És én smafu vagyok? Mert az anyukád nem igazán lehetek.... :S

pannonfunk 2011.06.24. 21:57:19

btw, helyszíni közvetítés lesz itt vagy a fácsén? Azért most annyi mindenki lesz, akiért lehet izgulni egy bő 24 órán át. Nagyon szívesen olvasnék folyamatos beszámolókat.

effe 2011.06.24. 22:09:20

@Lemúr Miki: én is! (és én sem vagyok az anyukád...)

@penelope garcia: ha túlsúlyos vagy, érdemes úgyis a gyaloglással kezdeni. először síkon, aztán jöhet a Gellért hegy, János hegy. ezek a helyek már önmagukban antidepresszánsok.

azért próbálj kinézni valami futócipőt, nyár végén úgyis jönnek az akciók, akár féláron is meg tudod venni.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?