Fuss Csepel

2011.07.27. 12:03 angelday

Kedves futóbloggerek, olvasók, kommentelők és Zsola, a Vad Orchideák énekese!

Szeretnénk mindenkit elhívni egy kiemelt Nike rendezvényre, mégpedig az augusztus 6-án, jövő héten szombaton megszervezésre kerülő "Fuss Csepel" futóbulira. Ez nem csak egy közös futás lesz, hanem futással egybekötött buli is egyben. Éppen ezért az időpont is késő délutáni: szombaton 18:00-kor van a találka a Pesti Duna-parton (a teljesen pontos helyszínt majd időben közöljük).

A jelentkezést Facebookon kell leadni (igen, kell Facebook kontó hozzá), illetve a részvételi szabályzatokat is ott tudjátok elolvasni — apróbetűs rész.

A kitöltésnél szeretnénk látni, hogy ki jelentkezett a Futóblogon keresztül, így a vezetéknevetek után mindenképpen tüntessétek fel, hogy "Futóblog" a mellékelt példa szerint:

Az eseményről annyit, hogy ez nem csak egy gyülekező-bemelegítés-futás jellegű megszokottnak mondható dolog lesz, hanem egy reklámügynökség által megszervezett Nike Futóbuli, ahol látványosságok és érdekességek is szerepet kapnak majd a futás során (nem beszélve az azt követő buliról). Ezúttal a Csepel gyárterület mindenféle urbánus részein kell majd egy látványos és gazdag útvonalat befutni. Azt, hogy nagyjából mire lehet számítani az alábbi videó elég jól bemutatja:

Gyertek el!

Másrészt ezen az eseményen lehet majd szerezni zöldkártyát is, amivel regisztrálni lehet a csapatokat a Fuss Budapest Trio eseményre. Ez az éves szeptemberi Nike félmaraton hármas váltóját jelenti kedvezményes nevezési feltételekkel (felnőtt 4k, diák 2k — és ajándékok, meg buli is lesz a csomagban). Erről még fogunk majd írni, mert a sport oldalát nézve azoknak is remek bemutatkozási lehetőséget ad, akik nem tudnak megbirkózni a 21 km-es távval (A Vad Orchideák frontembere meg tud — én nem tudok).

47 komment

Címkék: meghívó futóbuli fuss csepel

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr913103959

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.07.27. 13:58:00

A Nike reklámfényképek többségén a talp első részére érkeznek a futók(modellek). Erre nem figyelnek a reklámügynökségek? Vagy csak én futok mackósan, mindenki gazellaként szárnyal? :))) Tudom, így dinamikusabb a kép.

angelday 2011.07.27. 14:25:27

@BGy: hogy érted pontosan? Elülső részre érkezés nem jó? Én úgy tudom, hogy aki sprintel, az csak ott alálkozik a földdel. Márpedig ez a faszi sprintel! (Még csétomit is lenyomja.)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.07.27. 14:45:44

Szép az új fejléc, bár azt nem tudom megállapítani, hogy melyik lába a jobb és melyik a bal, egyik lábam erre, a másik arra.

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.07.27. 14:46:14

Sprintben tényleg oda érkezünk. Akkor pontosítok: a Nike reklámfényképeken mindenki sprintel. Nem csak ezen a képen, hanem volt egy sorozat a fácsén, amit otthon nézegettem és az egyik csaj nagyon furcsán fut. Már akkor feltűnt. Sz'al sprintelnek. :))

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.07.27. 14:50:06

@pantomimes: a jobb van a földön. És a talp elülső részére érkezik, mert sprintel. :))))))
Nyomok egy +1-et, ha már van. Be kell izzítani a Google+ -t is lassan. :)

angelday 2011.07.27. 15:07:51

Nyomtam én is egy +1-et. Használjuk az új technológiákat.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.07.27. 15:30:04

@angelday: sőt, én is, behozzuk az új trendeket.

angelday 2011.07.27. 15:48:08

@DaMartian: a Google Facebookja, vagy valami olyasmi.

plus.google.com/

angelday 2011.07.27. 17:59:53

Skacok, azt elfelejtettem mondani, hogy van egy rész a Futóbuli regisztrációban, ami arról szól, hogy meg kell győzni a diáknagykövetet.

Ezt mentálisan fogalmazzátok át úgy, hogy "meg kell győzni Zsolát" és úgy írjátok meg.

Köszi! :D

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.07.27. 18:37:21

@DaMartian: pfff le vagy maradva! a +1 az új lájk! :)

angelday 2011.07.27. 18:43:15

@BRandom: én egyébként jobban megszoktam már a fácsét, viszont azt el kell mondanom, hogy a "Like"-nál sokkal univerzálisabb a "+1", kár, hogy nem előbb volt ez. (Nem érdekel egyébként, ki fog nyerni.)

Lemúr Miki · http://hosszutav.blog.hu/ 2011.07.27. 20:48:21

Ez a logó olyan messziről, mint egy kézigránát. :)

pannonfunk 2011.07.27. 21:09:03

Nem az a baj, hogy talppal ér földet, hanem hogy a súlypontja előtt fog talajt.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.07.27. 22:06:26

1. jelentkeztem Csepelre

2. a futóklubos kártyát ma vettem át és mindenki megnyugodhat, mert ott sarokkal érkeznek!

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.27. 22:06:37

Lábaimat emelem,
Ott a helyem Csepelen,
Te is gyere oda,
Ha úgy hívnak, hogy Zsola!

Na, inkább megy futni :-)

sanyosz75 2011.07.27. 22:08:55

@pannonfunk: nem lehet, hogy éppen kanyarodik, és jobb lábbal kitámaszt?

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.27. 22:09:20

Elveszett, de annyira szánalmas, hogy leírom mégegyszer:

Lábaimat emelem,
Ott a helyem Csepelen!
Te is gyere oda,
Ha úgy hívnak, hogy Zsola!

Na, megyek futni :-)

angelday 2011.07.27. 22:15:36

@mgergoo: no worries, megjönnek a kommentek, csak időnként nem azonnal jelenik meg. A vers frankó egyébként. :D

Jancsa Jani · http://burger.blog.hu 2011.07.27. 22:17:31

na, en jelentkeztem is, annyi az izgi a dologban h az elso ot kilometeres edzesterv 3. hetében tartok az otbol, ugyhogy egyreszt remelem bevalogatnak, masreszt meg kivancsi vagyok mi lesz, meg hogy fog menni ha osszejon... drukkoljatok :D

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.27. 22:27:32

@angelday: Figy nem piszkálni akarlak, meg küldj el a francba nyugodtan, de mi kell ahhoz, hogy a siófoki félmaratont már együtt fussuk? Még bőven rohadtdagadtköcsög voltam, amikor Te már régesrég futottál. Én itt futom az elsőt, neked Siófokig még van 3 és fél hónap. Na?

angelday 2011.07.27. 22:29:43

@mgergoo: kínosan őrzöm a lelkes amatőr imázst. Egyébként holnap (csütörtökön) 18:00-tól kinn leszek a MAC-nál, Szaszával futás szempontjából (okán kifolyólag... miatt).

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.27. 22:35:43

@angelday: azért egy félmaratontól még lehetsz lelkes amatör, akár csak én :-) Holnap akkor találkozunk majd, mert én is megyek 6-ra.

Na, mostmár tényleg indulok futni :-)

zsolababe 2011.07.28. 11:46:26

@angelday: nem tudom mivel erdemeltem ki ismet a megtisztelo figyelmet :))) ..de sajnalattal kell kozolnom, hogy jovoheten es meg azutani heten sem tartozkodom Magyarorszagon de szolidaritasbol futok egy felmaratont, amennyiben igeny van ra :))... tegnapelott vegre ravettem magam ismet a hosszufutasokra es futottam 26km-t frissites nelkul ami jo jel hogy meg birom de sajnos az atlagom 6perc felett volt szoval nem tudom mi lesz aug 28an :(

pannonfunk 2011.07.28. 15:44:25

@mgergoo: Nem te vagy az első, aki megkérdezi AD-től :P Sajnos az egoja nem engedi meg, hogy letoljon 2 köröket 7 perces tempóban a szigeten, és ebből kifolyólag nem volt még endorfin rush-os élménye. Anélkül meg sajnos 10 emberből jó ha 1 képes kitartóan futni, és ő pont nem az az 1... :(

angelday 2011.07.28. 15:57:54

Esik az eső, gyerekek, kócos lesz Zsola haja.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.28. 15:58:56

@pannonfunk: akkor ez olyan mintha én írnék blogot a gruppenszexről? Tetszeni tetszik, amikor csak nézni kell, de nekem azért nagy kedvem nincsen hozzá... :-)

pannonfunk 2011.07.28. 18:22:54

@mgergoo: Nem, ez olyan, mint amikor én írnék blogot arról, hogy hogyan súlyzózok. Súlyzózásban ugyanolyan örök újrakezdő vagyok, mint Józsi futásban :)

pannonfunk 2011.07.28. 23:06:35

@DaMartian: Egyszerűen nincs meg az a jóleső érzés a súlyzózásban, mint a futásban, ami motívációt adna hosszútávon. Tisztára, mint AD, félévente kitalálom, hogy én leszek a rambóhárom, csinálom pár hétig, aztán ahogy jött a lelkesedés, úgy el is múlik... ami a legszőrnyűbb, hogy a láberősítő keresztedzéseket is ellógom, és csak akkor bírom rávenni magamat, ha amúgy le vagyok sérülve, és már nagyon hiányzik a futás.

Burgermeister 2011.07.29. 07:29:16

Motiváció? Össze vannak keveredve az adataim..nekem először ehhez kéne motiváció kibogozni. Csepelre én is jelentkeztem. AsztfigyeldPuff.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.07.29. 09:26:37

@pannonfunk: Hú nekem megvolt a motiváció a sulyzózáshoz. Tök jó volt mikor egyre több ananászkarikát tudtam kinyomni. Persze a semmiről gyorsan lehet fejlődni. :)
Az vetett vissza mikor egyszer majdnem összetűzésbe keveredtem puszta jelenlétemmel egy agyonkokszozott kétajtós szekrénnyel. Ja és mikor a konditermben ahová jártam a kezemben maradt az öltözőszekrény ajtaja. És nem azért mert olyan erős lettem. :D

De már fontolgatom az újrakezdést.

pannonfunk 2011.07.29. 09:43:09

@BRandom: Ó, az újrakezdést én is fontolgatom. Ez az örök újrakezdők tuti ismérve, hogy mindig fontolgatják az újrakezdést. Fogadjunk, hogy AD is fontolgatja, hogy de most aztán már annyit fog edzeni, hogy le fog menni két szigetkör :)

angelday 2011.07.29. 09:45:35

@pannonfunk: hamarosan jön a friss poszt a come-back-ről. (Well.)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.07.29. 09:56:33

@pannonfunk: Ez olyan mint a nagy bandák ismétlődő búcsúkoncertjei? :)

angelday 2011.07.29. 10:17:28

@sanyosz75: ó, a kihagyhatatlan cynism :)

sanyosz75 2011.07.29. 10:24:08

@angelday: magamat is ostorozom, barátom. :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.07.29. 15:57:35

Biztos, hogy kell nekünk a súlyzózás? Az a kis izom, amit felszedünk, súlyosabb, mintha ugyanolyan térfogatú zsír lenne rajtunk, és azt a súlyt is cipelnünk kell a versenyen.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.07.29. 15:59:20

Pont azon gondolkozom, hogy 1-2 kg-t megpróbálok leadni, hátha attól gyorsulok. Ehhez segítségként kiposztoltátok a sörözős cuccot, ezért nem merek súlyzózni. :-D

pannonfunk 2011.07.29. 18:17:54

@azilinha: Én nem akarok csúcsidőket futni, viszont a hosszútávfutás izomleépítő (legalábbis vannak ilyen vélemények), és felsőtestre rámférne még egy kis izom. Főleg most, hogy a zsírpárna lement onnan, hirtelen vékonyabbak lettek a karjaim :)

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.07.29. 18:24:49

@pannonfunk: Ja ezt én is így látom, nekem is a ledobott 25 kiló elég gizdává tette a kezeim.

Na meg a futás gondolom messze nem erősít minden testrészt egyformán ezért valami kiegészítés illik.

pannonfunk 2011.07.29. 19:02:39

@BRandom: jaja. A legszebb meg az, hogy a 30 km feletti futásoktól hasizomlázam van. Namost ez ugye nem lenne, ha amúgy erősíteném a hasizomomat rendszeresen...

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.29. 20:41:12

@pannonfunk: Múltheti 17km után a vállamban és a hátamban volt izomlázam...

pannonfunk 2011.07.29. 21:00:15

@mgergoo: Hidd el, hogy a buli 25 km felett kezdődik. Nagy kalandok várnak majd rád a félmaraton(ok) után, minden pillanata élmény lesz, garantálni tudom :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása