Megnyitott a hivatalos NIKE márkabolt a budapesti WestEndben

2012.07.27. 07:44 szasza75

Csütörtök este megnyitott a WestEnd középső részén a Nike üzlet. A vásárolni vágyók 400 m2-en válogathatnak a trendibbnél trendibb cuccok közül.

Az üzlet hivatalosan este 9-kor nyitott. Gondoltam, úgy egy bő fél órával hamarabb odamegyek, és hátha találkozok ismerőssel, elcsapom valahogy azt a fél órát. Ismerőssel találkoztam és sajnos azt is tudomásul vettem, hogy a megnyitó fogadás része már jóval hamarabb elkezdődött, sőt még épphogy elcsíptem az eltávozó hírességeket. Többnyire sportolók, tévés személyiségek stb. emelték az est fényét. (Ezen a téren nem vagyok túl tájékozott, hogy kik voltak ott.)

9 óra körül a WestEnd előtt egy zenés táncos show került bemutatásra, majd egy alpinfelszerelésbe öltözött srác mozgott otthonosan a WestEnd oldalán és plakátokat ragaszgatott nagy szakértelemmel. Az üzletben is körbenéztem. Jó 20 méteres sor alakult ki a bejáratnál, az üzlet tömve is volt érdeklődőkkel. Bent összefutottam DK Gergőékkel is, egy fotó erejéig megállítottak (lásd lejjebb). 

Most nem vettem ott semmit, de ahogy láttam elég sokan várták az üzlet megnyitását, sorakoztak a próbafülke előtt, majd a pénztárnál. Hiánypótló üzlet nyílt, ideje volt!

Képes beszámolónk következik!

IMG_7395_1.jpg
Forgott a kamera

IMG_7401.jpg
Fotók a falon

IMG_7412.jpgSokan otthagyták a lábnyomuk

IMG_7422.jpg

IMG_7450.jpg
Volt jó zene és tánc

IMG_7460.jpg
A plakátfiú

IMG_7463.jpg
Sokan fényképeztek

IMG_7481.jpg
Nagy volt az érdeklődés

IMG_7488.jpg
Ne szaladjunk fejetlenül

IMG_7475.jpg

IMG_7479.jpg
Az üzlet

IMG_7472.jpg
TEAM DK DaMartiannal

8 komment

Címkék: social megnyitó westend game on world

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr984680799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2012.07.27. 09:20:56

Ha lecseng a hype, akkor feltétlen megnézem. :) Nagyon kíváncsi vagyok a kínálatra...

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.07.27. 09:50:06

A hírességeket illetően én is kihívásokkal küzdök, de abban biztos lehetsz Szasza, hogy Fluor nem volt ott, mert őt az Adios tolja. :)))

Gehehejza 2012.07.27. 11:46:46

Én a marketingnek azt a válfaját szeretem, amely konkrét célcsoportokat konkrét, számukra hasznos infókkal csábít. Magyarul, itt a Futóblogon szívesen vennék egy beszámolót arról, milyen futó újdonságok (cipő, felszerelés, kütyük stb) és milyen áron kaphatóak, és miért jó az nekem. Köszi.

Sz.Lacc · http://fusslaci.blog.hu/ 2012.07.27. 14:05:28

Lazan kapcsolodik: eppen most kaptam levelet, hogy ma megerkezett az uj LunarGlide+ 4em! Persze egyedi design-nal, mert ha mar lud, legyen köver! :-) Alig varom mar, hogy hazaerjek, es felprobaljam... Izgulok, mint kiskoromban dec. 23-an. :-)

angelday 2012.07.27. 16:23:27

@Gehehejza: mindenképpen jó ötlet, sőt, de ez csak az elkövetkező hetek matériája lehet, hiszen mi sem mehettünk még be eddig az üzletbe.

Zöld_Dani 2012.07.31. 18:19:04

ahh, tartalommarketing :-)
Még szerencse, h különben jó a blog...

vgeri 2012.08.05. 14:29:18

Én sajnos nagyobb meglepetésre vártam. A tágas bolt és, hogy végre megint van egy Nike bolt Magyarországon király, de a választék szerintem eléggé silány:/ A futó cipők típusaiból volt is minden féle de mindenből max 2 féle szín ruhák szinte alig volt és akkor még nem is beszélve, hogy jó lett volna több karegóriát felvonultatni mint pl.: sportwear részleg, airmax, jordan, kosárlabda az id studio... id studio!!! Álmodik a nyomor...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása