Scosche Rythm armband pulse monitor

2012.09.20. 16:47 angelday

scosche_rythm.jpg

Sok kiegészítőt lehet venni, ami valamilyen okostelefon / tablet eszközhöz csatlakozik, ennyiben semmi különlegeset nem látunk a Scosche Rythm armband pulse monitorban, viszont ez olyan pulzusmérő, amit nem kell a törzsünkre felvenni, hanem egyszerűen elég csak a karunkra biggyeszteni – a bemutató videójuk szerint ráadásul nem is feszíti a kart, mint az orvosoknál levő pulzusmérő. A nettó amerikai ára 100 dollár, ez bruttóban, polcon olyan 30 ezer forintra jön ki, szerintem itthon 40-50 ezerért lehet majd bruttó áron hozzájutni.

Nektek bejön? Ismertek hasonló dolgokat? Mi a szakvéleményetek?

13 komment

Címkék: kütyü pulzusmérő heart rate

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr134790823

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.09.20. 19:11:55

Első olvasatra artériás pulzushullámot figyel. Fejlesztettem hasonló készüléket, tudom, hogyan működik. De néhány kérdésre nem kaptam választ. A vér fényelnyelő tulajdonsága változik a pulzáció miatt. Ezt figyeli. Persze ehhez artéria kell, ami elég mélyen van azon a részen, ahol a videó szerint hordani kell. Gyógyászatban fülön, nyelven, ujjon, csecsemőknél talpon működnek ezek. Bár van egy amcsi fejlesztés, ami az okostelefon kamerája elé helyezett ujjon átjutó fényből számol pulzust. De ott is az ujjat használják. Ez az enyém, ( babosi.blog.hu/2012/09/14/babosi_fejlesztes ) de ezek csak nyugalmi állapotban használhatók, mert a mozgási zavarok (artefaktok) teljesen bezavarnak. Bár egy ügyes algoritmussal szűrhetőek, de azt meg kell fizetni. :)))
A mozgás közben legpontosabban a szív elektromos jeleit (EKG) figyelve lehet számolni pulzust. Ahhoz viszont legalább két ponton kell mérni, mint a szokásos csecspánttal. Ennek a pontosságáról nem találtam egyelőre semmit.

spiderbond 2012.09.20. 19:47:03

Ennyi pénzért egy komplett garmin FR60 bundle csomagot lehet venni, ez pedig csak egy szimpla HRM.

exin.hu/index.php?page=product&spid=35460

angelday 2012.09.20. 20:32:54

Engem olyan szempontból érdekel ez a dolog, hogy mindig is körülményesnek éreztem a mellkas pántot.

adam182 2012.09.21. 10:21:10

drágán vegyél pontatlan eszközt. nettó faszság.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.09.21. 13:36:00

@angelday: egyáltalán nem macerás a mellkaspánt, én is tartottam tőle először, hogy dörzsöl, meg kényelmetlen, de semmi ilyesmi nincs, viszont biztos, h sokkal pontosabban mér.

@BGy: ahogy előbb is mondtam, szerintem ez nem mérhet vmi pontosan, a szakvéleményed csak megerősített. :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.09.21. 13:47:09

@angelday: A Polar csecspántok szövetből vannak, olyan, mintha egy szűkebb trikó lenne rajtad. Nincs merev része.

DaMartian 2012.09.21. 14:18:46

Mellkaspánt szükséges rossz. Más megoldás pontos mérésre egyelőre nincs. Még az lenne jó ha újra lenne olyan ruhánk, amibe bele lehet patentolni a jeladót...
Amúgy azt azért nem írom alá, hogy nem dörzsöl, meg hogy nincs merev része. A csatnál nekem húsig szokta dörzsölni az oldalam amikor gyakran futok hosszút (mostanában nem nagyon : )

Pellarius 2012.09.22. 09:47:37

@DaMartian: a lányoknak van ilyen :melltartók hívják :-) sajna, a márkára nem emlékszem. Az is rémlik, hogy láttam ilyen pólót is. Gondolom, ahogy terjednek a kompressziós ruhák, majd azokba bekerül, mint a lányoknál.

Oldalt, a csatnál segít a masszázs olaj vagy a szarvasfaggyú. Nekem még közepén, a jeladó alatt is dörzsöl, de oda nem tehetek olajat, mert (tapasztalatom szerint) zavarja a vételt, és ráadásul még csúszkál is tőle az öv.

rhubarbjelly 2012.09.22. 09:57:00

A mellkaspánt addig macera, amíg felveszi az ember, utána el is feledkezne róla, ha nem csipogna be időnként az óra :-D

2012.09.23. 08:04:00

@Pellarius: adidasnak van ilyen:

www.onehealthmag.com.br/wp-content/uploads/2012/06/janelas9.jpg

de nekem férfiként inkább a pánt, mint a top :D

Roseholme 2012.09.23. 16:53:27

A barátom nem szereti a mellkaspántot, így neki vettem ajándékba egy előző verziót. Bár azóta fejlődhetett sokat a technológia, én 2010-ben vettem egy ezt:
www.amazon.com/Impact-Sports-Strapless-Monitor-Calorimeter/dp/B0019ZDIOK/ref=sr_1_2?ie=UTF8&qid=1348411802&sr=8-2&keywords=Impact+Sports+ePulse+Strapless+Heart+Rate+Monitor+Watch+and+Calorimeter

Olyan pontatlan volt, hogy néhány napon belül köszönettel visszaküldtük, mondjuk nem volt gond visszautalták a pénzt.

dvorcsakl 2012.09.25. 11:33:40

Mellkaspánt: izzadok mint a ló, ezért egy idő után folyamatosan azt érzem, hogy csúszik lefele. Ezért igazgatom. Az meg nem jó. Vevő lennék olyan ruhára, amiben benne van a cucc.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása