Inni és sportolni

2012.10.22. 14:48 angelday

Dvorcsák feedjeben lettem figyelmes az alábbira:

dvorcsak_rose.jpg

Nem rossz ötlet! Néhány példával én is találkoztam a közelmúltban, DaMartian is csinált hasonlót a Marinán, akkor forralt bort kellett inni. Szuflavéderék is szerveztek Szigethalmon hasonló versenyt idén májusban Sörmaraton néven. Az ottani szabályok:

Start vezényszó után egy fél literes sört kell meginni, utána 2 km-eket futni és minden 5 kör után 0,33 as sört  meginni a saját depóban. 1 óra után csakúgy, mint a kúperteszten megáll mindenki, aki a legmesszebb jutott az nyert. A sörivás is része az időmérésnek. Minden folyadék (az izzadságon kívül) ami távozik a szervezetből, megállítja a versenyzőt.

Videón mindez:

Rajthoz... RAJT!!!

Mondanom sem kell, hogy Szuflavéder idén ősszel sem rest, most éppen szüretel:

4 komment

Címkék: alkohol futás sörmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr984862603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.10.22. 15:41:34

Megboldogult ifjúkoromban mi kosarazás alkalmával csináltuk ezt az esélykiegyenlítő piálást. A zuhanyzó közelebb volt, mint a vécé, az egyik zuhanytálcában állt a húgy a meccs végére. Eldugította egy előzetes hányás. :))))) Akkor mi voltunk Budapesten a yuppie nemzedék.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2012.10.22. 19:06:33

Bazi öreg vagyok én már ehhez.

Daró 2012.10.23. 10:28:18

szerintem szívrohamot kapnék, pedig isten látja lelkem, szeretem a sört.

zsolababe 2012.10.24. 04:36:40

Ha valaha lesz gin-tonic futas ott a helyem :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása