2012 értékelésem

2013.01.03. 11:17 szasza75

Szép kis év volt az óév, de azért kicsit felemás.

Az első 3 hónapban minden remekül ment, aztán a maratoni célkitűzésem egy sérülés miatt el is ment a levesbe. Két hónap kényszerpihenő(áprilisban összesen 14 km, májusban 78 km) visszafogott sport, aztán júniusban kezdődött az óvatos visszatérés (178 km). Valahogy átfordult minden.

Maratoni terveimet napoltam (éveltem), helyette a tervszerű felkészülést felváltotta az élmények gyűjtése. A tavaszi tervek borulása egyúttal azt is jelentette, hogy az UTMB-hez össze kell gyűjtenem a szükséges kvalifikációs pontokat. Hogy indulni akarok-e, még nem tudtam biztosan, de elkezdtem a pontgyűjtést. A cél minden esetben a biztos teljesítés, esetleg a tisztes helytállás volt. :-)

Ezek maradéktalanul összejöttek 2012-ben, tényleg csak az élvezetek habzsolása maradt, amit perverz módon jellemzően a hegyek és dombok között éltem át. Ha nem futottam, fényképezőgéppel a kezemben rohangáltam. Azt hiszem szerencsésnek mondhatom magam. Számomra ez az év örömteljes volt. Mind a hobbijaimban, mind a magánéletben. Háttérbe kerültek a számok, az érzések jelentették számomra a beteljesedést, és mindezt olyan emberekkel akikkel osztozhattam örömömben.

3055 km 219 alkalommal, 315 óra futócipőben. Ez csupán kicsivel több, mint 13 a 365 napból. Sok lenne? Így leírva hülyén hangzik hogy életforma. 13 nap? Mégis annak élem meg. Nagyszerű ez az egész.

Hogy mit tervezek 2013-ban? Ha csak úgy alakul, mint a tavalyi, már elégedett vagyok. Az nagyjából látszik, hogy továbbra sem leszek résztvevője a nagy létszámú városi futóversenyeknek. Beneveztem az UTMB-re (persze lemondási biztosítással), tervben van pár tátrai út, illetve az Alpok, és talán még egy magashegységben eltöltött hét. Körvonalazódik, hogy a maratoni terveim nem lesznek ez évben megvalósíthatóak. De ki bánja, az csinálom, amit szeretek.

Lássuk tehát milyen szervezett eseményeken vettem részt 2012-ben. Szándékosan nem neveztem versenynek, mert … nekem a részvétel fontos, ugyanis hobbifutó vagyok.

9 komment

Címkék: hobbi 2012 értékelés

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr24984092

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2013.01.03. 12:12:01

Sokat tanulhatunk Szaszatol, foleg szerenyseget. Le a kalappal.

A kedvencem... "85 km/3100m 9:42 - vegere elfaradtam"

:)

angelday 2013.01.03. 12:30:13

@doncii: jaja, el is megyek délután, beleütök a talajba 5 km-t!

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2013.01.03. 12:32:22

Szép összefoglaló!

Sikerekben gazdag 2013-at kívánok!

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.01.03. 13:18:06

Életforma ez a javából! A 13 nap nem kevés, hiszen az utazással, előjátékkal és mosakodással több időt vesz el. A fórumos pettingeket még nem is számoltam bele.
A családi béke határán egyensúlyozom a futással töltött időim alapján. Így növelni nem tudom a távot és a havi egy hegyifutásnak is örülni fogok. :)))) De elégedetlen nem vagyok, ennek is örülök!

csétomi 2013.01.04. 10:34:17

Tényleg szép évet zártál, gratulálok! Nekem ami a leginkább példaértékű, az az, ahogyan félidőben felálltál, ráadásul olyan célokkal, amikről én nem gondoltam volna, hogy teljesíteni tudod. De te hiba nélkül végignyomtad. Szerintem sokan hagytuk volna ezt az évet már a levesbe menni...

DSL · http://runbabyrun.blog.hu/ 2013.01.04. 18:14:44

errol a normafa 20-rol van meg valamilyen infod? erdekelne :)

cindbl 2013.01.05. 01:00:17

bazzeg... ha te hobbifuto vagy, akkor en mi vagyok? :D

angelday 2013.01.05. 11:38:16

@cindbl: valószínűleg csak simán "hobbi". Én meg "hobbit".

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása