Éljen május elseje!

2013.05.02. 12:36 angelday

Idén azt hiszem nem volt tavasz, illetve ha jól számolom, kb. kettő napig volt, utána rekkenő hőség. Ettől függetlenül úgy döntöttem, kifutok a Városligetbe május elsején. Az Andrássy úton végig, majd jobbra meg akartam kerülni az egészet. Végül beleuntam és nem sokkal 5 km után hazametróztam. A melegben volt néhány gondolatom a feladást illetően, de akkor az alábbi kérdés jutott eszembe, ami mindig erőt ad:

Vajon mit tenne most Szasza a helyemben?

majus_1.jpg

3 komment

Címkék: tavasz nyár május 1 városliget

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr725261488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

shortstack 2013.05.02. 12:55:41

Igyál-egyél valamit és felejtsd el. Igy is nagyszeru teljesitmeny volt.

angelday 2013.05.02. 20:44:31

@szasza75: nem ittam egyébként, csak egy palack vizet.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása