Just 30

2013.05.16. 10:46 angelday

Tegnap lementem a Futóklubba, ittam két pohár vizet, aztán Katus Attila edzését néztem kívülről, végül úgy döntöttem, hogy nem várok senkire és elindultam egy körre. Behúztam egy-két embert, megfigyeltem, hogy aki feltűnően csúnyán kalimpálva, csámpásan fut, azt már csak becsületből is le kell hagynom. Lazán ment a kör, én voltam a legjobban meglepve, amikor ezt láttam a végén:

sub_30_majus.jpg

Sub 30 és egyedül.

Visszafelé a hídon a lemenő nap 34 lájkos Instagram képet eredményezett:

margithid_majus.jpg

Utána egy volt középiskolás biológus barátommal találkoztam a Bambiban. Ettünk néhány melegszendvicset, ittunk néhány sört és megbeszéltük, hogy a következő film, amit megnézünk, a "Homok asszonya" című 1964-es japán film lesz. A melegszendvicsek héját odadobtuk az asztalunknál időközben megjelenő éhenkórász kutyának:

bambi_kutya.jpg

Ez volt az én Terep 100-as Just 30-as napomnak a hiteles története.

Függöny.

6 komment

Címkék: bambi Margit híd Just 30

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr195302831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2013.05.16. 17:45:05

5:32-es ezrek nem rosszak! Kár, hogy utána melegszendviccsel rontottál az energiamérlegen. :)

angelday 2013.05.16. 18:05:45

@BGy: jól éreztem magam, akkor muszáj megtolni

ThufirHawat 2013.05.17. 09:01:50

@angelday: Ha jól megy, akkor inkább többet fuss, ne gyorsabban.
Persze néha el kell engedni a lovakat! :)

shortstack 2013.05.17. 14:10:49

Azert ne essunk mar hasra hogy X ev utan lefutottad a szigetkort...

doncii · http://doncii.blogspot.com 2013.05.22. 15:12:08

@angelday: Sounds like a perfect day :) A kep nekem is tetszik.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása