Ha itt a tél, akkor itt a Yours Truly!

2015.01.16. 15:34 bitliszbá

Örülök a hidegnek!

A tavalyi Yours Truly-n jó kemény fagyok voltak. Azóta is mindenki emlegeti, hogy milyen jó is volt. Az idén csak rajtunk-rajtatok múlik, hogy lesz-e olyan jó a hangulat, mint tavaly. (Lesz!)

Január 25-én a 25 vagy 50 km-t teljesítsétek bárhol is, érezzétek jól magatokat, ha többen csináljátok együtt, akkor hajrá mindegyikőtöknek!

yours_truly_promo.jpg

Egy kis motivációt azért a Budapest környékieknek tudok pluszban adni, hogy miért jöjjenek megint Dunakeszire. Amit kaptok:

  • hideget (időjárás)
  • meleget (tea)
  • sok futót (az elején)
  • kevés futót (az 50 km végén)
  • gyors futókat
  • lassú futókat
  • pont jó tempóban futókat
  • vidámságot
  • szíveslátást
  • Nike cipőtesztet
  • habzsidőzsis frissítőpontot
  • és egy jó bulit a 2,8 km-es, kiváló vonalvezetésű bitliszbá-ringen (copyright dvorcsákl)
  • valamint a futóblog szerzőit (én biztos ott leszek! hehehe) – de ha sokan kéritek, akkor inkább otthon maradok és ott futok

Ezért nektek csak oda kell jönni, futni, és hozni némi szerény "batyut" amivel a frissítőponthoz hozzájárultok. Kis ízelítő a korábbi évekből:

Tavaly már több mint 200 futó több, mint 5000 kilométert futott nálunk. Remélem, az idén is javítunk egy kicsit.

Logisztikai információk

8 komment

Címkék: ajánló Dunakeszi Yours Truly

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr27046951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

(bl) 2015.01.16. 16:56:38

a facebook esemény nem elérhető

angelday 2015.01.16. 17:26:49

@ITdog (BL): megnéztem, hibátlanul megy az én gépemen.

(bl) 2015.01.16. 17:29:16

@angelday: nem a géppel/nettel/időjárással lesz a gond, hanem az esemény láthatósági beállításaival. Meg lehet mondani, hogy az publikus, meghívásos, friends only, stb. Valószínűleg ez lehet nem publikusra állítva.

bitliszbá 2015.01.16. 21:50:39

@ITdog (BL): küldj egy privit, és meghívlak. A rengeteg spam miatt meghívásos az esemény (bárki akit meghívtak hívhat bárkit). Vagy lépj be a Futótársak csoportba.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2015.01.17. 12:51:33

@bitliszbá: hajrá, hajrá, legyetek nagyon sokan, döntsetek rekordot! :) mi a szokásos érdi pályán 20-30-an végigmegyünk. :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2015.01.18. 18:19:53

Gondoltam, ma csinálok egy 25 km-es főpróbát, de 18 km után úgy döntött a szervezetem, ennyi elég lesz. Van, amikor nem megy, akármennyire is szeretném. Már az elején alig bírt beállni a pulzusom, aztán görcsölt a sípcsontom, utána az egekben ragadt a pulzus, úgyhogy azt mondtam, az anyád és megálltam. Majd jövő héten. :))))

dvorcsakl 2015.01.19. 09:36:13

Ott a helyem. Tavaly is ott voltam, bar nem futottam. Iden futok.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása