Kopaszi gát

2010.06.05. 13:55 angelday

Éljenek a Kopaszi Ultrák!

2422 komment

Címkék: kopaszi gát kopaszi ultrák

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr452058557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.07.14. 21:27:58

@bellone: Folyamatosan gondolkozom, hogy belevágjak-e ebbe a triatlon versenybe, de most inkább a nem felé hajlok. Az is még a bajom, hogy nem lesz kijelölve a bringaút, és tényleg nulla vagyok tájékozódásban. Arra emlékszem biciklitúrákról, hogy csomószor nem egyéertelmű, hogy merre megy tovább a bicikliút. Azzal fogom vesztegetni az időmet, hogy próbálok nem eltévedni, meg hogy balesetmentesen kikerüljem a többi bringást, gyalogost. Arra meg nem számíthatok, hogy valakivel együtt megyek a csoportból, mert nagyon kevesen lesznek, és az úszással már teljesen szét fog szóródni a mezőny.

Na de mindegy, ez már nem is futóblogos téma, csak folyamatosan agyalok rajta. :-)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.07.15. 17:16:10

@azilinha: @DaMartian: @szasza75: @sanyosz75: @bitliszbá: @angelday: Mesterek, tobben kerdezik tolem, hogy
- mi tortent a szerencsetlen tatai marathonfutoval
- allitolag volt orvos a helyszinen
- allitolag 20p alatt kiert a mento
- allitolag valami furcsa ruha volt rajta, amitol az orvos ledobbent

Itt a nyar, jon a Nike felmarcsi, afrikai meleg van, jo lenne egy cikk, ami ha nem is feltarja a valosagot, nem vagyunk mi CSI, de eloszlatja az amatorok aggodalmait a nyari versenyekkel kapcsolatban es ezzel egyutt felkesziti oket, hogy milyen dolgokra kell viszont nekik figyelniuk nyaron, melegben, hosszu tavoknal. Aztan a kommentekben majd hozzaszolnak a tobbiek is a sajat tapasztalataikkal.

Elore is koszi
--
donci

pannonfunk 2011.07.15. 19:54:47

@doncii: Ha Nike félmarcsin afrikai meleg lesz, akkor tuti oda a 2 órán belüli eredményem. Bízom az augusztus végi, szeptember eleji hidegfrontban. Középiskolás koromban volt egy év, hogy augusztus utolsó napjaiban esett a hó, igaz, hogy csak pár percig, meg el is olvadt, ahogy leesett, azért annyira hidegnek nem kell lennie, de bízom egy erőteljes hidegfrontban.

Ettől persze a részletek érdekelnek, mert mindenki tanulhat belőle.

csétomi 2011.07.18. 10:11:55

@doncii: én csak hallottam a sztorit, mert a cégem által valamilyen szinten érintve vagyok a dologban, de a neten semmi infot nem találtam róla. Te hol olvastál róla?
Egyébként a futó 40 éves volt, nemrég kezdett futni, fogyási szándékkal, és durván tullépte a saját korlátait. Valahonnan hozatott magának egy speciális ruhát, ami nem engedi ki az izzadtságot, ebben futott a versenyen, hőségriadóban!!! Nem sokkal korábban már volt egy alkalom, ahol elájult futásnál, de nem vette komolyan.
Sajnos nem ritka, hogy valaki, aki kemény munkával komoly sikereket ér el az életben úgy gondolja, hogy ugyanezt a sportban is meg tudja tenni, és túlhajszolja (ott is) magát. Általában kevésbé súlyosak a következmények, de nem mindenkinek van szerencséje.
Az orvosi ellátásról meg annyit, ha igazak azok, amiket te is leírtál, akkor a rendező felelősségét sem tartom kizártnak (egyébként én is ezeket hallottam). 20 perc rohadt sok egy ilyen esetben, valószínűleg nem volt megfelelő az orvosi biztosítás a versenyen, ami baromi gáz egy 19. alkalommal megrendezett tömegsport eseménynél.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.07.23. 12:06:24

Valami ilyenre gondoltam, amikor egy nyari futo tippek cikket emlegettem: nyrr.org/news/heattips.asp

Itt most van 6:00 ora es egy ora mulva indul egy 32 km-es futoverseny (20mi), mar most 30 fok van es 80 paratartalom. Aki meg nem jart a tropusokon, nem tudja elkepzelni milyen szauna ez. Mire befejezzuk lesz ez 36 fok is.

A szervezok vagy 3 emailt kuldtek a heten minden resztvevonek figyelmeztetesekkel. A frissitopontokat, mentoket es onkenteseket megduplaztak. Kertek mindenkit gondolja at megegyszer keszen all-e erre. Az ora nem fog menni, ne stresszeljen senkit. 7-kor van a rajt, 10 orakor lefujjak, barhol is vagy (vagyis 32 km-t egy atlagos futo nem fog tudni befejezni ilyen melegben, bo masfel perccel lassabban futsz ilyenkor, ha nem ketto). Tizkor mindnekit hazazavarnak, mert utana mar tul veszelyes lesz futni.

Nem fujtak le, aminek orulok. De mindent megtesznek a bajok elkerulese erdekeben, ugy erzem. Na indultam, drukkoljatok, egy felmarcsit csak lenyomok 3o alatt (normal idom 1:40). Majd irok milyen volt.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.07.23. 12:13:57

@doncii: drukkolunk, hajrá!! Azért csak óvatosan, majd írd meg milyen volt. Itt a 20 fokot sem éri el a hőmérséklet, ma Egerben futottam egy nagyobb kört, voltak benne szintek rendesen, jó volt elfutni a régi általános sulimhoz, oda ahol régen laktunk.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.07.23. 15:50:08

Akkor ez is megvolna, eletem elso versenye, amin kialltam, pedig toltam mar felmarcsit +38 fokban es minusz 12-ben is. A mai 32k-s versenyen en 21-re keszultem, de mar reggel hetkor olyan szauna volt, hogy en tiz perc utan ho"guta korul voltam. Visszavettem a tempobol es 10k-ig legyurtem, 20 is meglett volna ha meg jobban visszaveszek, de nem volt ertelme. A szokasos 4:40/km helyett ma az 5:45 is nehez volt. Legyetek ti is ovatosak nyaron. A meleghez hozza lehet szokni, de nem egy nap alatt.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.07.24. 18:22:43

@viito: térképet nem lehet rátölteni. Amit navigációszinten tud a garmin, az az , hogy előzetesen egy útvonalat, pl az OKT útvonalat fel tudod rá tölteni. Ez az órán egy vonal formájában jelenik meg és egy háromszög mutatja , hogy te a vonalhoz képest hogy állsz. Csak ezt a vonalat kell követned, illetve az óra jelez, ha letérsz az útvonalról.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.07.25. 10:00:29

@doncii: Ismerem a szaunás futásokat. 4 évig Brazíliában a déli órákban edzettem. Akkor hozzá voltam szokva, de idén januárban Rióban először csak fél órát bírtam futni a napon. Szóval tényleg lehet bírni, ha az ember folyamatosan csinálja, de ha elszokik tőle, már egész más a helyzet. Itt pedig nem tudunk hozzászokni, mert pont amire sikerülne, elromlik az idő. :-(

2011.07.25. 10:40:55

@szasza75: köszi szépen a segítséget. Közben más is mondta, hogy a map funkció az nem egészen az a map amire gondolok...

sanyosz75 2011.07.28. 20:50:20

@azilinha: kérlek szépen, nagyon kellemes időben és jó hangulatban folyt az edzés. minden együtt volt, hogy az ember jól érezze magát.

...amúgy rettenetesen futottam, fáradt és nyűgös voltam. kb. az alsó 5-10 százalékban teljesítettem, és komolyan elgondolkodtam a visszavonulásomon. :-)

sanyosz75 2011.07.28. 20:54:05

@azilinha: kérlek szépen, nagyon kellemes időben és jó hangulatban folyt az edzés. minden együtt volt, hogy az ember jól érezze magát.

...amúgy rettenetesen futottam, fáradt és nyűgös voltam. kb. az alsó 5-10 százalékban teljesítettem, és komolyan elgondolkodtam a visszavonulásomon. :-)

sanyosz75 2011.07.28. 21:57:51

@azilinha: el is felejtettem megkérdezni, milyen edzéstervet kaptál? mire, milyen távra fókuszálsz most?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.07.28. 22:10:19

@sanyosz75: Abban a csapatban én is a legbénábbak közé tartozom, legalábbis rövid távon. De azon szoktam meglepődni, hogy néhányan csak rövid távon annyival gyorsabbak nálam, de félmaratonon már nem hagynak le. Visszavonuláson még ne gondolkozz, ahhoz túl fiatal vagy. :-) Most jöttél haza nyaralásból, ahova még a futócipődet se sikerült elvinned, nyakadba szakadt hirtelen a munka és így kell újra visszarázódnod a futásba is. Természetes, hogy ilyenkor az első alkalom nem valami csúcsszuper teljesítmény lesz.

Az edzéstervemben most a Spar maraton az elsődleges, ezt szeretném 3:30-as idővel megcsinálni, majd a Tudás Útja félmaraton ill. Siófok novemberben, amik közül valamelyiken szeretnék egy 1:35 alatti eredményt. A maratoni célomat esélyesebbnek látom a félmaratoninál.

sanyosz75 2011.07.28. 23:09:54

@azilinha: komoly célokat tűztél ki magad elé, drukkolok, hogy meglegyen, és élvezd a felkészülést.

köszönöm a bíztatást, igyekszem is a pozitív dolgokra koncentrálni. mondjuk a levezető kocogásom elejével teljesen elégedett lehetek. :)))

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.30. 11:50:58

Ha valaki esetleg nem tudja kivárni, amíg Angelday bohóckodik a futóblog polóval, akkor ne habozzon és rendeljen addig is a hihetetlenül stílusos és utcára is hordható Nike DRI-FIT anyagú Dagadt Köcsög pólóból, rettenetesen olcsón. (4.990Ft) Az akció csak péntekig tart :-)

Részletek itt:
dagadtkocsog.blog.hu/2011/07/30/breking_nike_dagadt_kocsog_polo_csak_4_990_csak_pentekig

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.07.31. 00:28:56

@mgergoo: Halkan mondom ;), de tavaly nekem így kívülről úgy tűnt, hogy AD elég sokat szívott a futóblog-póló miatt, úgyhogy én türelmes vagyok pólóügyben. Mondjuk nyilván azért is, mert a köcsögcsapatpóló abszolút elsőbbséget élvez :)

angelday 2011.07.31. 00:44:27

@csiripiszli12: nekem idén is úgy tűnik.

bellone 2011.07.31. 09:01:42

@mgergoo: Személyi kultusz a cukormáz alatt? Vagy ez is az önkritika része? Biztos félreértettem...

angelday 2011.07.31. 12:37:20

@csiripiszli12: nem hiszem. :) Még egy kis kitartás!

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.07.31. 16:23:13

@bellone: csapódunk, egyszer ez a véglet, egyszer az :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.01. 18:11:55

@mgergoo: Lehet, hogy rólam azért nehéz lenne elhinni, hogy 124 kg-ról indultam... :-D

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.01. 21:46:10

@azilinha: igen, ezért azt találtuk ki (DaMartian), hogy az olvasóknak még az lesz a hátán, hogy Hajrá Gergő, az én pólómon, meg csak símán, hogy Gergő. És akkor így remélhetőleg egyértelmű lesz a külső szemlélő részére, hogy én vagyok a DK.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.03. 16:30:36

Hogy lehetne egy kis futó kultúrát tanítani a jónépnek? Pl. hogy mire való a rekortán, illetve hogy bringával, babakocsival, gyalog, ne ugorjunk a közeledő futó elé, aki lendületben van, és nem biztos, hogy a másodperc töredéke alatt be tud fékezni (főleg, ha éppen repülőzik). Ilyen kérdések foglalkoztattak tegnap a Kopaszin. A 10*100 repülőm alatt egyszer egy kislány biciklizett elém közvetlenül, és még ő ijedt meg tőlem, egyszer egy apuka tolta pont oda a babakocsit, ahova a következő lépéssel érkeztem volna. Mindezt a rekortánon! Amúgy is utálok repülőzni, és ez valahogy nem hozta meg a lelkesedésemet. :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.03. 16:43:05

@azilinha: Az én kedvenc sztorim a szigeten volt, a tavasszal valamelyik hétvégén. Kb. ötméterenként futott valaki, és egy anya a csecsemőjét tette le keresztben a rekortánon. Aztán kiakadt, amikor az előttem futó sporttárs kissé nyersen megkérdezte tőle, hogy nem tudja máshova rakni a gyereket? Én meg azon gondolkodtam, mennyire lehetett jó élmény annak a gyereknek, hogy néhány másodpercenként idegenek lába csapódik be pár centire a fejétől.
Amúgy ez egy elég kirívó eset volt, azért általában nem ez jellemző :)

2011.08.03. 17:00:52

@azilinha: tegnap a Szigeten egy sporttárs ugrókötelezett a rekortánon :P Ezúton is csókoltatom, a rekortán valószínűleg pont erre szolgál.

effe 2011.08.03. 23:05:19

@azilinha: na, én pont ugyanígy járam hétfőn. direkt ott maradtam a rekortánon, hogy gyakoroljam a gyorsabb futást (fartlek, résztáv? -soha nem tudom, melyik-melyik).

egyszer egy anyuka-rollerező párosban estem el majdnem, egyszer meg egy másfél éves kislányban.
gondoltam, megkérdezem kedves anyukától, hogy nekik a füves terület túl kicsi-e.
merthogy a futók egy sávban mozognak, igen kis területet használva. azt viszont intenzíven.

bellone 2011.08.04. 08:39:00

Az idei K&H-ra eleve sérülten mentem, nem volt ritmusa a futásnak, erre az első körben azzal szembesülök, hogy két srác elkezdi lökdösni egymást, aztán anyázni, mert nem fértek el a rakparton. Ezután azon vitatkoztak, hogy, hogy ki volt előbb az íven és a másik takarodjon onnan a pics@ba.

Elkeserítő volt, de újdonságként csak annyit "adott" hogy futó-futó összecsapást még nem láttam előtte. És csak azért írtam ide ezt, mert szerintem nem kell specializálni, aki nincs tekintettel a másikra, annak úgy általában kéne kultúrát tanulni...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.04. 10:43:05

@bellone: @effe: Igaz, hogy a futók se szentek, de szerintem azért nem gyakori, hogy ők esnek egymásnak. A kívülállók viszont elég figyelmetlenek, és a Kopaszi gáton bőven van hely minden egyéb dologra, így semmi értelme pont a rekortánon bringázni, rollerezni, sétálni, labdázni. Szerintem kéne írni egy nagybetűs használati utasítást, hogy milyen célból építették oda a rekortánt. :-)

bellone 2011.08.04. 12:17:14

@azilinha: Igazat adok neked, de arra próbáltam célozni, hogy a határ nem feltétlen futók-rollerosok, futók-anyukák, futók-rolleros anyukák stb. között húzódik, hanem embere válogatja.

Egy puccos irodaházban dolgozom és mégis van aki hiába írja ki rendszeresen az ajtóra, hogy kérlek használd a WC kefét. Aki leszarja, az képletesen is leszarja.:)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.04. 12:24:22

@azilinha: sajnos igaz amit írsz, nem figyelnek az emberek egymásra. A kopaszin szeretnek az emberkék a rekortánon sétálgatni, biciklizni, én ha nagyon zavar rájuk ordítok, hogy pálya, aztán vagy lemennek, vagy nem. Az ott edző kajakosok/kenusok is oda szoktak gyűlni, valami nagyon vonzó azon az 1 méteres sávon.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.04. 16:15:57

@pantomimes: Egyébként szerintem ez a helyes: rájuk kell szólni, mert valószínűleg tényleg nem veszik észre, hogy rossz helyen vannak. Csak hát amikor egy futó éppen köpi ki a tüdejét, a legkevésbé van kedve leállni és vitatkozni. :-)

pannonfunk 2011.08.07. 14:45:18

Én általában ha nem tüdőkiköpős futásban vagyok, akkor igyekezem 3-5 cm-re megközelíteni a rekoránon bolyongó holdkórosakat. Ha számukra is kellemetlen az élmény (megijednek, sikítanak...), akkor jó eséllyel rájönnek, hogy a rekortán mellett nem éri őket ennyi kellemetlenség.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.09. 15:57:39

@pannonfunk: Tegnap nem semmi távot nyomtál. Írnál róla egy rövid beszámolót?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.09. 16:01:25

Akkor, folytatva a témát, amit sanyosz75 elkezdett egy másik posztban, lenne kedvetek valamikor egy sörözéshez? Én vagy jövő hét csütörtökre, vagy az azutáni keddre szavaznék. Hely lehet a Kopaszi, akár egy futást is megejtve az ivászat előtt, de ha másra szavaztok, abban is benne vagyok.

sanyosz75 2011.08.09. 16:57:07

@azilinha: nekem jó a jövő hét csütörtök! köszi a felvetést. :-)

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2011.08.09. 19:02:58

@azilinha: Én mennék, de épp a két hetes szabimat töltöm a Zemplénben, aztán meg a Tátrában, így nekem felejtős. De azért itt is gyűjtöm a kilométereket! :-) Nektek jó mulatást! :-)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.09. 19:57:11

@azilinha: Nekem a csütörtök nem jó (vagyis jó, csak 9 után.., illetve ha Kopaszi, akkor inkább fél 10 után), a kedd egyelőre igen.

pannonfunk 2011.08.09. 20:00:12

@azilinha: Áh, semmi különös, toltam hét kört a szigeten :)

Gergő pont előző nap rontotta el a gyomrát, így még időben észbekaptam, hogy nem citromos teát, hanem tejeskávét kellene innom reggel, mert akkor tuti, hogy a félmaratont nem futom el. Ötkor keltem (előtte Balatonon punnyadtunk egy hetet, teljesen kialudtam magamat, semmi problémát nem okozott a korai kelés), elkészítettem a háromdeci tejeskávémat, vörösboros-fűszeres somlekvárral megkentem a pirítósaimat. Reggeli után mellbimbóleragasztás, müzliszeletekkel felpakolva indultam a szigetre. Negyed hétre bemelegítettem, és gyönyörű napkeltében indultam el. Végig nagyon kellemes futóidő volt. Jó lassú lett a félmaratoni időm, csak 1 óra 17 perc, viszont tényleg borzasztóan kényelmes volt, nem futottam el az elejét.

Első körtől kezdve frissítettem, negyedik körtől minden kör vége előtt ettem müzliszeletet, és a kútnál ittam. A hatodik körömön leállt az iPodom, amit nagyon nem szeretek, mindig ezt csinálja hosszú futásoknál. Szerencsére a zene is elkezd akadozni, így tudom, hogy le kell állítani a workoutot, és kezdeni egy újat. Mérgemben beraktam az Európa Kiadó 2004-es koncertjét az A38-on, és mentem tovább (egy igazi hős, egy igazi hős, a k.va életbe, egy igazi hős! :)))) ). Jó volt a vége, kicsit lelassultam, de nem fájt a térdem, és a mozgáskordinációmra is tudtam ügyelni. Az utolsó kilométereken már vigyorogtam, mint a tejbetök. Utána akartam venni izoitalt, de nem volt nyitva a büfé az óránál, így a bejárati kolbászsütödénél vettem egy citromos kötszert, és ha már odáig eljutottam, átmentem a lépcsőhöz nyújtani. A nettó időm volt 4 óra, erre rájön még a frissítés meg az iPodom leállása miatti pár perces szerencsétlenkedés.

Szóval nagyon jó volt. Mára jó kis izomlázam lett a combomban, meg azért éreztem, amikor a harmadikra felmentem, de semmi különös, csak a boldogságérzet, hogy egész jól állok az első maratonomra készülve. Ami persze pont elég jó. (ez így elég jó nekem :PPPP )

pannonfunk 2011.08.09. 20:07:32

@azilinha: Nekem elméletileg jó mindkét időpont, sőt általában bármelyik nap. Majd vagy nagyon vidám leszek, vagy nagyon elkeseredett, annak függvényében, hogy megy-e a 16 kili másfél órán belül :)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.10. 07:57:20

@azilinha: nekem is jó így első ránézésre mindkét időpont.

@pannonfunk: gratula, nem semmi táv, csak így tovább!!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.10. 10:21:36

@sanyosz75: Neked a jövő hét utáni keddel mi a helyzet?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.10. 10:27:06

@pannonfunk: Ezek szerint még holtpontod se igen volt, jól érzékelem? Fejben mennyire volt nehéz? Nekem az ilyen hosszú távoknál mindig a feléig nehéz, mert annyi a bizonytalanság, hogy mi történhet a végéig. Aztán, ha a fele megvolt, úgy érzem, hogy már nagy baj nem történhet. Persze, fizikailag nyilván fáradtabb vagyok a második felében, de az engem kevésbé visel meg, mint a mentális bizonytalanságok.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.10. 12:40:04

@sanyosz75: Akkor szerintem szavazzuk meg az aug. 23. keddet, mert az Csiripiszlinek is jó.

Hova menjünk? A Kopaszin valami beülős helyre, vagy van jobb ötletetek? Ahol múltkor voltunk, az kiesik, mert már nem üzemel. Lehet arra is szavazni, hogy összekössük-e egy futással, vagy ez most csak egy laza kikapcsolódós délután legyen. Szerintem, ha a Kopaszira megyünk, akkor futhatunk is, ha viszont valami belvárosi szmogos hely, akkor inkább csak vitassuk meg néhány sör mellett a futás nagy kérdéseit. :-)

pannonfunk 2011.08.10. 12:50:16

@pantomimes: Köszi!

@azilinha: Nem volt holtpontom :)

Fejben az eleje nekem könnyű, az 5-6 kör volt nehezebb, mert ott éreztem kétségét annak, hogy le tudom-e futni. Ez tisztány pszichológia, sok futásomat fel kellett adnom az ötödik vagy hatodik kör után, korábban már elmesélt szalaghúzódásaim miatt. A legkönnyebb a workout újraindítás után volt, hogy jé már csak 6.5 km. Valahogy sokkal kevesebb, mint 30.5-től 37-ig :)

sanyosz75 2011.08.10. 13:10:22

@azilinha: szerintem menjünk a Kopaszira, és az időpont közeledtével, és látva a várható időjárást, később még módosíthatunk.

sanyosz75 2011.08.10. 13:17:17

@pannonfunk: tegnap én is lenyomtam egy harmincast. lámpák és frissítések is voltak benne, ahol rövidebb időre mindig meg kellett állnom. nekem ezek a rövid szünetek, az időt néha nyújtással kihasználva, adtak némi plusszt. úgyhogy gondolkodom azon, hogy az őszi maratonon is beiktatok a frissítésekkor némi szünetet.

angelday 2011.08.10. 17:02:43

@sanyosz75: kimaradt egy "h" betű a közepéről?

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.10. 17:25:58

@azilinha: Ez tökjó így, köszi! :) A Kopaszin még úgyse voltam, épp itt az ideje, hogy legyek :)

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.08.10. 23:37:33

Szerintem én is mennék kopaszira, ha nem zavarok :-) Én szívesen futnék is, de akkor utána izzadt leszek, vagy van ott valami zuhanyzási lehetőség esetleg?

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.08.11. 08:05:23

@mgergoo: naná, gyere, ott még úgysem futottál ha jól tudom. Mi is izzadtak leszünk, úgyhogy nem fogsz kilógni a sorból :) Zuhany szerintem nincs, de cáfoljon meg valaki.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.11. 15:50:20

Akkor az időpont legyen a jövő utáni kedd, azaz aug. 23. Szerintem találkozzunk a Kopaszin este 6-kor és fussunk egyet, aztán 7-től üljünk be egy sörözőbe. Zuhanyozási lehetőség sajnos nincs, se csomagmegőrző, így, akinek ez problémás, az igazoltan ellóghatja a program első felét. :-)

pannonfunk 2011.08.11. 16:36:34

@azilinha: Én 22-én futom az utolsó hosszúmat, így nem valószínű, hogy 23-án futni fogok. De 7-re szeretnék menni.

sanyosz75 2011.08.11. 23:01:50

csak, hogy minél többeteknek jöjjön meg a kedve a közös futáshoz a Kopaszi gáton: nagyon visszafogott tempóban szoktuk nyomni ezeket a közös futásokat.

@angelday: megtisztelsz-e minket?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.11. 23:03:24

@bellone: Látom, szépen rázódsz visszafelé a futásba. Vasárnap a Bükkben is lenyomtál egy fantasztikus távot. Milyen volt? A kihagyás inkább jót tett vagy rosszat ennek a versenynek (vagy csak sima edzés volt?)?

Nagyjából kifejtetted már, hogy júniusban mi volt az a leállás, de azért nagyon érdekelne, hogy nem volt-e rohadtul eleged is a futásból. Télen csak néztelek, hogy havi 400 km fölött teljesítesz, és irígyeltelek, hogy képes vagy rá. Aztán én meg tavasszal-nyáron toltam viszonylag többet (na jó, nem 400, csak 300+), és elkezdtem felfedezni magamon a fáradtság jeleit, és néha már olyan érzésem volt, hogy kell ez a francnak. (Igaz, én többfélét is sportolok, és nyilván az egész összességében hozta ki ezt az érzést.) Szóval szeretném tudni, hogy nálad a júniusi leállásban nem volt-e valami ilyesminek is szerepe.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.11. 23:05:59

@sanyosz75: Mivel tudnánk meggyőzni angelday-t? Egyenes úton rá tudjuk beszélni, vagy cselhez kell folyamodnunk? :-)

sanyosz75 2011.08.11. 23:34:12

@azilinha: jó kérdés... de szerintem, ha ráér, biztos eljön (hóna alatt egy üveg pezsgővel, ugye). elvégre ő a felelős a Kopaszi gát posztért. :)

angelday 2011.08.12. 00:04:10

Augusztus 23 jó lehet. Jövő hét esélytelen lett volna, mert külföldön leszek.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.22. 10:28:04

@bellone: Igen, köszi szépen a válaszodat. Megkaptam és abszolút érthető volt. :-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.22. 10:31:12

Majdnem elfelejtettem az egyéb programok hevében: holnap (kedden) 6-kor futás a Kopaszin, 7-kor beülés egy sörözőbe. Mindenkit szeretettel várok akár mindkét programra, akár a kettőből az egyikre. Találkozás a főbejárattól a sörözős sor felé indulva a második (nem működő) csapnál.

pannonfunk 2011.08.22. 12:48:32

@azilinha: Én csak hétre megyek (vagy kicsivel utána), mert ma kifutottam magamat. A sörözés hol lesz?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.22. 12:58:13

@sanyosz75: @pannonfunk: Sanyosz, te melyik sörözőre szavazol? Én őszintén bevallom, hogy egyiket se ismerem, mert a Kopaszit kizárólag futás céljából vettem eddig igénybe.

sanyosz75 2011.08.22. 13:18:00

@azilinha: @pannonfunk: legyen a Vakvarjú (ez a bejárathoz legközelebb eső hely).

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.22. 13:27:34

@sanyosz75: @pannonfunk: Rendben, akkor ott 7-kor.
@csiripiszli12: @mgergoo: @pantomimes: Rátok is számíthatunk? Többiek?

pannonfunk 2011.08.22. 13:47:15

@azilinha: OK. Nem garantálom, hogy 7:00-ra ott leszek, de megyek mindenképpen.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.08.22. 20:58:53

@azilinha: Igen, de hatra sajnos nem valószínű, hogy kiérek.

Ötike 2011.08.22. 21:19:54

@azilinha: Megpróbálok , a futást még nem tudom.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.22. 22:57:19

@pantomimes: Szerintem kezdjük el a futást 6-kor, aztán meglátjuk, mennyi fér bele 7-ig.
@csiripiszli12: Nem baj, akkor gyere 7-re. A sör megvár. :-)
@Ötike: Gyere, amire tudsz.

tboykacsa 2011.08.23. 14:21:54

Gergő bácsit (DK) is kérdeztem, hogy nagyon VIP futópáré e a dolog, vagy mezei pórnép is csatlakozhat?!?

pannonfunk 2011.08.23. 14:37:51

@tboykacsa: Szerintem mindenki mezei pórnép, és természetesen lehet csatlakozni :)

tboykacsa 2011.08.23. 15:29:23

@pannonfunk: óóóó hát persze, de ekkora nevekkel együtt/után futni... :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.08.23. 17:02:30

@tboykacsa: Akkor mondjuk úgy: csak a mezei pórnép jöhet. :-)

pannonfunk 2011.08.23. 22:27:13

Wow, megújult a poszt :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.09.06. 20:20:48

@sanyosz75: @szasza75: @bitliszbá: @angelday: @DaMartian: Gratu mindenkinek a felmarathonos eredmenyekhez, foleg DaMartiannak. Nem akartam eddig az embereket ezzel zavarni, de most mar aktualis.

60 nap mulva lesz a New York City Marathon. En megyek iden is, de szeretnek okosabb lenni, mint tavaly, amikor csak az eredmenylistan vettem eszre, hogy je mennyien futottak magyar szinekben, szoval...

Mint tudjatok en itt lakom Manhattanben es szeretnek lehetoleg minden magyar induloval talalkozni vagy a verseny elott vagy utana (vagy mindketto, a lakasom 10p seta a celtol). Dobnek egy kis szenhidratosito hazibulit elozo delutan, a palacsintam eleg hires messzefoldon es meg darbo lekvarom meg Nutellam is van (ezek itt kulonlegessegnek szamitanak, jo?). Szoval szivesen megvendegelnek minden magyar indulot elozo november 5-en.

Akirol tudtok, hogy jon ki novemberben, megadnatok neki elerhetosegem? donci@celtic.hu A tobbit mar megszervezem veluk.

Koszi szepen! :)

DaMartian 2011.09.06. 20:23:06

@doncii: Én jövőre tervezem ; )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.09.16. 13:23:17

Van itt valaki, aki holnap fél 10-kor tervez 5 szigetkört Vajda Zsuzsiékkal? Nekem szerdán ajánlotta Zsuzsi ezt a lehetőséget, de sehol nem láttam publikálva. Remélem, tényleg lesz belőle valami.

pannonfunk 2011.09.16. 13:48:00

@azilinha: Én hétfő kora reggel tervezek, de szerintem te rámvernél egy kört, mire a negyediket befejezem :) 33-34 perces köröket akarok tolni.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.09.16. 13:51:18

@pannonfunk: Meg a hétfő reggel nem éppen szerencsés időpont. Irigyellek, hogy téged nem gátol a lustaságod az ilyesmiben. Nekem a szombat reggel fél 10 is totál hajnal, és már most azon gondolkodom, hogy fogok tudni ilyen korán felkelni. :-)

pannonfunk 2011.09.16. 13:54:04

@azilinha: Utána munka, délután család, este megint munka, így csak reggel tudok elmenni futni. Meg sokkal jobb 5-kor kelni futni, mint fél négykor a 6 órás WizzAir járathoz Lutonra. Na, az a durva, nem az 5 órás kelés. Milyen jó, hogy már a multé...

Ötike 2011.09.17. 07:26:28

Mostanában nem volt affinitásom töltögetni a közös táblát, ma pótoltam az elmaradásokat és meglepődve láttam az új designt, nagyon kellemes lett, grat a készítőnek.

angelday 2011.09.17. 10:28:19

@Ötike: ha lement a JUST 30 verseny, elindítjuk majd ezt is "hivatalosan"

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.09.17. 18:04:05

@Ötike: Én meg örömmel láttam az update-eket. :-) Amúgy az új design sanyosz75 érdeme, a "hivatalos" indítás meg angelday feladata lesz.

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.09.19. 08:20:34

Ebben a posztban emlegetem a Futóblogot, úgyhogy úgy korrekt, ha ideteszem a linket: kedvesazelet.blog.hu/2011/09/19/nok_a_futas_kisebbsege

Ötike 2011.10.10. 19:29:32

Itt a hideg !!! Téli futócucc elő, irány a gát. Kíváncsi vagyok hány emberkével futók össze, asszem most nem lesz olyan zsúfolt.

Ötike 2011.10.10. 19:31:34

khmm, mármint futok

pannonfunk 2011.10.10. 19:56:07

@Ötike: Nagyon jó ilyenkor futni. Közben szegény kopaszis poszt kezd kihalni, az arckönyvön megy a pörgés mostanában...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.10.10. 22:38:29

@Ötike: Tegnap este sötétben nagyon kellemes 3 kört nyomtam 4:42-es átlaggal. Jól esett tépni. :-)

pannonfunk 2012.04.22. 15:28:57

Tegnap eszembe jutott, hogy hogy kihalt ez a poszt, mióta átköltöztünk a fészbúkra...

utunkultraba.blog.hu/2012/04/22/multba_revedes_lsd_zes_kozben_meg_ilyenek_pl_just_30

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2012.04.23. 08:37:55

@pannonfunk: igen, régen jártunk erre, a gáton is régen voltam már, ahogy bejött a jó idő egyre több gyalogos van és nehezebb ott futni. Azt is észrevettem, hogy kezd felkapott hely lenni, nyílnak a vendéglátó egységek sorban, de majd ősszel-télen eljön a mi időnk :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2012.04.23. 15:20:14

@pantomimes: Ha még a ZP-t is felépítik, esténként se lesznek ott nyugodt futások. Na mindegy, valami megoldást csak találunk. Ha mást nem, futás helyett rászokunk a sörre. :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása