Tegnap ki futotta meg ezt a Valentin kört?

2011.02.15. 15:06 angelday

DaMartian 23 klikkes installációja:

Van valakinek esetleg hasonló feldolgozása? Akár nem-valentin napos változatban?

13 komment

Címkék: térkép gps futás valentin nap

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr942663019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.02.15. 15:11:14

Gratulálok a futó-művész úrnak :)

Egyébként ilyet, hogy hoz össze az ember? Előre megtervezi az útvonalat az okés, de közben nem kell nagyon figyelni az útra? Vagy be lehet állítani előre az útvonalat és közben mondja a navigációt?

doncii · http://doncii.blogspot.com 2011.02.15. 15:37:16

Aaahhhhh - allat! :) Leborulok DaMartian.

angelday 2011.02.15. 15:40:29

@pantomimes: azt nem tudom, viszont volt benne klikk bőven! :D Másrészt az utcákat is figyelembe kell venni. Szerintem egyébként berajzolta Nikeplus rajzoló funkcióval (az mér távolságot is).

dvorcsakl 2011.02.15. 15:44:33

pantomimes: én előre megterveztem a sajátom, ahol a párom nevét "írtam" ki.

ChrissDR 2011.02.15. 15:56:39

Egy SÖR vagy futásban benne vagyok. AD neked meg ajánlom a COMMODORE HATVANNÉGY-et. Szigorúan betűvel :D

pannonfunk 2011.02.15. 18:32:24

megaLOL, nagyon király :)

rokalaci · http://tavfutomuvek.extra.hu 2011.02.15. 22:11:08

Azon a trackbackon semmi nincs... /nálam/
DaMartian, megfutottad, vagy csak terv?
Én a múlt télen foglalkoztam aktívan ilyesmivel, de a kutyát nem érdekelte :-)
hihi
tavfutomuvek.extra.hu/gpsgraffiti/gpsgraffiti.htm
32 ábra van itt... alaul a kezdet..
Kíváncsi vagyok mit szóltok?
Esetleg együtt vagy futhatnánk újakat. Most szilveszterkor, -8 fokban a Népligetben 11-en együtt futottunk két ábrát, engem követtek, és jót mulattunk...
www.gpsies.com/map.do?fileId=frdwmonhktwolcnw
www.gpsies.com/map.do?fileId=nrzlwgtcfjhiwktk

PecsiPeter · http://pecsipeter.blog.hu/ 2011.02.15. 22:29:15

@rokalaci:
hú,ez nagyon király!
nekem nagyon tetszik!le a kalappal!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.02.15. 22:54:34

Nagyon kreatív ötlet és szép táv. :-)

DaMartian 2011.02.16. 11:32:54

@pantomimes: @angelday: Nem terveztem meg előre. Elindultam és közben néztem a térképet. Sajnos 3-4 helyen belefutottam (szó szerint) zsákutcába és hasonlókba, amik miatt nem lett tökéletesen szép. Ha megterveztem volna, akkor szabályosabbak lennének a betűk. Ez olyan spontán ötlet volt, és annyira lekötötte a figyelmem a "rajzolás", hogy észre sem vettem, hogy már két órája futok : ) Mondjuk keményen a tempó rovására ment...
@rokalaci: ez megfutott cucc nem terv, AD a mobilom screenshotjait rakta ki, mert panaszkodtam neki, hogy mivel már fekete sávban vagyok a Nike+-on, így a weben randa fekete vonallal húzta az útvonalat... : (

rokalaci · http://tavfutomuvek.extra.hu 2011.02.16. 13:29:11

@DaMartian: Ügyes, látszik hogy ismered a környéket /irreguláris :-)/ vasúti átkelőket...

lasportiva 2011.02.16. 19:24:54

huhhúúú, ez tényleg állati! nagyon romantikus. irigy vagyok :))))

Zime 2011.02.18. 11:26:10

Ha ilyenre vetemednék, maximum a LOVE-t rajzolnám le. De inkább egy kis f-et, utalván a fácse-like-ra... :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása