Ultrabalaton 2011 - élőben

2011.06.25. 10:17 angelday

Megérkeztünk péntek este Tihanyba. Sajnos a tihanyi polgármesterrel az UB2011 fogadáson nem sikerült találkoznunk a pénteki csúcsforgalom miatt, így a versenyközpontban vettük át a rajtcsomagokat és kezdtük el a tésztapartit. (Túróstészta-partit, mármint.) Én Juannal, a Szarhonya punkzenekar énekesével, és a "gyerekekkel" (lásd: Utánfutó blog) érkeztem meg a helyszínre, akikkel ma együtt is fogok majd futni — yessss!

[ ide jött volna egy kép, de a csodálatos Apple Image Capture alkalmazás az áttöltött fotót hibásan vitte át, én meg letöröltem ] 

A gyerekek persze hozták a vernakuláris magyart és benne Fluor Tomit. A népszerű előadóművész munkásságát ezen a blogon NEM elemezzük ki, csupán felmutatunk egy interpretációt JamesBonDeni előadásában. (Hozzátenném, hogy Szaszáék csak alkoholmentes sört adtak a sátorban, képzelhetitek, mi lett volna, ha igazi piát iszik Dani!)

[ ide jött volna egy megismételhetetlen videó, de a csodálatos Apple Image Capture alkalmazás az áttöltött fotót hibásan vitte át, én meg letöröltem ] 

A Szarhonya punkzenekar énekese a felvétel készítésekor egy más asztalnál fogyasztotta alkoholmentes korsóit — míg le nem fordult az asztalról a képzelt alkholmámor hatására.

Noha a pénteki idő elég kiábrándító volt, szombat reggelre egész napsütéses-szórványos felhősre virradt a nap. Izgatottan várjuk a továbbiakat és a 12:00-ás indulást. Jelenleg a reggelin vagyunk túl, most blogolok.

35 komment

Címkék: élő ultrabalaton 2011

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr183013090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pannonfunk 2011.06.25. 10:41:16

Csak délben indultok? Várjuk a közvetítést!

pannonfunk 2011.06.25. 18:24:30

Elhagyták Keszthelyt a Gepárdinák (RoadRunnerék csapata, ha jól tudom), a futoblog team és a rácsos linzer 2 is. Hajrá, hajrá :)

Szorítunk a Nyíregyházi Futrinkáknak és az Ennyirefutja csapatnak is, valamint persze a Bitliszbá-DaMartian párosnak is (ha valaki tudja a nevüket elárulhatná...)

pannonfunk 2011.06.25. 18:59:43

Ennyire futja csapat is átrobogott Keszthelyen. BGy-ék még sehol. Azilinha csapata nevét tudja valaki?

pannonfunk 2011.06.25. 19:20:19

Nyírségi futrinkák is elérték Keszthelyt.

pannonfunk 2011.06.25. 21:31:15

RoadRunnerék elérték Balatonboglárt, wow!

pannonfunk 2011.06.25. 23:05:21

Hát akkor hajrá minden futónak, a balatonboglári eredmények nem jönnek már egy órája, úgyhogy kicsit lelkiismeretfurdalva én elteszem magamat holnapra. Ilyenkor lehet átérezni, hogy mennyire durva lehet ez a verseny. Maxi respect mindenkinek és HAJRÁ!

pannonfunk 2011.06.26. 09:38:24

Na végre frissültek az eredmények. Beért mindkét futóblogos csapat, az Ennyire futja meg a Sashegyi Gepárdinák. Bitliszbá-DaMartian páros még úton (nagyon-nagyon reméljük!). Rácsoslinzer 2-nek hatalmas gratula!

pannonfunk 2011.06.26. 10:20:09

Bitliszbáék is beértek, hurrá!

BGy-és csapata még úton, illetve Azilinháék csapatának nevét nem tudom, reméljük ők is sikerrel teljesítettek.

M.Islander 2011.06.26. 11:57:58

ésésés mi van AD-vel? megfagyott az ájfón?

angelday 2011.06.26. 15:31:28

@mîkæl: fél ötkor még futott egyet bitliszbával Balatonakarattyán napfelkeltében, aztán kidőlt.

pannonfunk 2011.06.26. 16:17:17

Azilinháék is célbaértek, nem sokkal 9 után:

edzesonline.hu/upload/17/61182.jpg

és a Nyírségi Futrinkák is 11 előtt egy picivel. Ha jól látom, akkor az összes itt kommentelő célbaért, és nem kellett feladnia a versenyt? Óriási gratula mindenkinek!

Izgi volt nagyon :)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2011.06.26. 19:59:18

Mi is beértünk:

edzesonline.hu/upload/17/61040.jpg

Ez tényleg egy életre szóló élmény amellett persze, hogy nagyon nagy megpróbáltatás is, éjszaka mentálisan már nem voltunk a toppon :) Gratulálok minden célbaérkezőnek, futóblogos csapatoknak, footóbarmoknak, gepárdoknak (harmadikok lettek!!) Lassuhangyáknak, Bitliszbá_DaMartian párosnak, persze a szervezőknek külön köszönet. Én most lefekszem és alszom egy pár napot :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2011.06.27. 07:32:49

Jövőre nekünk lesz min javítani. Egyik emberünk az első futás után lesántult, utána már csak a szintidőt figyeltük. :))))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.27. 10:59:18

@pannonfunk: Micsoda közvetítés! Én a verseny alatt abszolút nem voltam képben, sokáig csak a csapattársaimért izgultam, mert nem minden a terv szerint ment. Szerencsére minden problémára be tudott ugrani valaki a csapatból. Én is két frissítőponttal előbbről indultam, mint ahogy a tervben szerepelt, és lenyomtam a végéig, néhány extra km-rel feldúsítva, mert Káptalanfüreden elfelejtettem chipelni, így kb. 1,5 km-t vissza kellett futnom, majd a végén Tihanyban az utolsó nyilat nem vettem észre, és rossz irányba mentem. De nagyon-nagyon király volt, és tegnaptól ultrafutóvá váltam. :-) Ja, és a csapatnevünk FOOT-óbarmok.

pannonfunk 2011.06.27. 11:10:07

@azilinha: Hát, én agyon izgultam magamat idehaza a fotelből. Minden tiszteletem a tiétek, az összes teljesítőé, hogy végigmentetek, de megint megerősítettem magamat, hogy a csapatverseny nem az én terepem. Tiszta stressz az egész, én meg pont a stressz levezetéséért futok...

sanyosz75 2011.06.27. 11:12:26

Minden elismerésem az indulóké. Fantasztikus buli lehetett részt venni rajta.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.27. 11:15:26

@pannonfunk: Azért tiszta stressznek nem mondanám. Az lényeges, hogy felkészüljünk a problémákra, és mindenkinek a futásánál legyen tartalék ember "kéznél". Ha rövidebb távokra osztjuk fel, akkor szerintem biztonságosabb. A verseny hangulata meg annyira jó, hogy az bőven kárpótol a "stresszért". Nem is tudnám felsorolni azt a rengeteg pozitív érzést, amit ez a verseny kiváltott belőlem.

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.27. 12:16:48

@pannonfunk: egyáltalán nem stresszes, illetve a stressznek inkább a jó oldala, amikor izgulsz, hogy minden jól alakul-e. Rengeteg röhögés, rengeteg megható pillanat. Ott a helyed a következőn!

Zime 2011.06.27. 14:49:51

Mindenkinek Drakula! Jövőre én is!!!

effe 2011.06.27. 14:50:17

gratulálok mindenkinek, aki futott!

nézegettem a fotókat, az alapján tényleg vonzó a jó hangulat, de valahogy nem tudom elképzelni, hogyan lehet jól összehozni a várakozás - futás - autózás - étkezés - stb. kombinációt. annyira macerásnak tűnik, de ugyanakkor csábító is :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.27. 16:10:21

Ti aludtatok azóta? Nekem a legnagyobb tanulság, hogy utána ki kell venni egy nap szabit. :-)

DaMartian 2011.06.27. 16:36:10

@azilinha: Én kivettem. Az előző évek tapasztalatából okulva.. : )
@effe: A logisztika valóban az egyik legnehezebb része a versenynek de épp ettől jó, ettől más, mint a rövidebb versenyek..

mgergoo · http://dagadtkocsog.blog.hu/ 2011.06.27. 18:09:41

off vagyok: csak nekem szar ma a nikerunning weboldal, vagy másnak is?

pannonfunk 2011.06.27. 19:48:23

@mgergoo: Egy bő hete variáltak, pl. másképpen néz ki a facebook-ra kiküldött üzenet, belépésnél nem jegyzi meg az email címemet, és ki kell választani nyelvet és régiót. Meg pár napja nem tudtam pár óráig belépni. Speciel ma reggel még jó volt és most is műxik...

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.06.27. 20:49:00

@effe: Nagyon jól meg lehet szervezni hidd el! Annyira, hogy aludni már el is felejtesz. :D Pont azért jó, mert mindig csinálni kell valamit és folyamatosan történnek a dolgok körülötted.

bitliszbá 2011.06.27. 21:09:13

@pannonfunk: Sajnos net-ileg offline üzemmódban futottuk-bringáztuk végig a távot. Pedig élveztük volna a közvetítésedet.:)

A csapatnevünk UltraBloggerek.

Gratulálok minden beérkezőnek!
Köszönöm a biztatásokat!

Szándékomban áll egy kis élménybeszámolót is írni, annál is inkább mivel az idén ez volt az első versenyem, ahol nem jött közbe igazi nagy gubanc... :)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.06.27. 22:06:19

@DaMartian: Hát ma hétfőn, én sem voltam túl hasznos tagja a társadalomnak, bár voltam a munkahelyemen.....

@bitliszbá: Élménybeszámoló jöhet. Megkaphatnánk azt a csapatfotót, amit péntek este csináltál rólunk?

Nagyok voltatok, gratulálok a kettesben megcsinált körhöz!!

pannonfunk 2011.06.27. 22:08:16

@bitliszbá: A csapatotok nevét a szigligeti képekből és a keszthelyi részeredményekből később ki tudtam találni.

Minden értelmes ember vagy futott vagy IRL szurkolt, csak én rágtam a körmöm tövig itt a fotelban :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.06.27. 23:03:08

@pannonfunk: Köszi szépen! :) Kár, hogy végül nem jöttél velünk, igaz, akkor már tizenegyen lettünk volna :)

Gratulálok mindenkinek :)

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.06.27. 23:26:41

@DaMartian: Én is kivettem a hétfőt, de utána kiderült, hogy Bécsbe akarok utazni hajnalban egy egész napos workshop-ra, ezért inkább töröltem a szabit. A két nap alatt elkövetett összesen 0,5+4+6 óra alvás ellenére egész jól tartottam magam (mostanáig).

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2011.06.28. 22:23:37

@DaMartian: +1 gondolat: én a verseny közben jöttem rá, hogy annak ellenére, hogy egyénenként "csak" 20-40 km-t futunk, a logisztika, szervezés és a csapatmunka miatt ez a verseny lényegesen más/több mint egy félmaraton vagy maraton (persze nem lebecsülve azokat sem). Büszkén fogom viselni a narancssárga pólót annak ellenére, hogy nem egyéniben vagy párban teljesítettem (azok úgyis UFÓk :-)

DaMartian 2011.06.29. 10:48:17

@Navixaf: Az UFÓ-k mi voltunk! : ) (UtánFutÓk : )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2011.06.30. 09:51:41

Szerintem is a legjobb verseny volt, amin eddig voltam. És nem csak azért, mert itt futottam életem eddigi leghosszabb távját.

-Mariann- 2011.07.02. 15:15:28

Nahááát! :)
Most látom csak, hogy itt milyen közvetítés, info, hogy hol járunk és szurkolás ment értünk! :)
Köszönjük!

A Sashegyi Gepárdinák csapata egyáltalán nem aludt az egész verseny alatt; a várakozás - futás - étkezés - öltözés maceráját sem vettük észre, mert folyamatosan ment az esemény, egész jól beállt egy sorrend, hogy mit, hogy csinálunk, szinte magától megbeszélés nélkül és ez végig ment is. A bicajosunk kidőlt az utolsó 30 kilire (ami nemcsoda :) ) , de így az egyikünk, aki már nem futott ugrott be rá a végére, sőt a legutolsó befutó szakaszra legurult "Ezdőbá" , a srácoktól és ő kísérte fel bringával a befutó leányzót (aki a párja :) ).

Én személy szerint 2-szer is elhasaltam :D, egyiket még világosban Dörgicsénél a terepen sikerült, amikor beértünk az erdős részre (de az időmön ez nem látszott :P), a másodikat már éjszaka a negyedik szakaszomon, egy koromsötét részén felpuklisodott bicajos úton , így sebesülésekkel értem be (egyik térdem jobban, a könyököm picit), ill. futottam még nemsokára rá egy ötödik szakaszt is.
Nálunk 3-an futottak 4 szakaszt, ketten pedig 5-öt futottunk.
Eltévedni egy valakinek sikerült, így neki is lett plusz 1-2 kilije. :) (De neki világosban is sikerül, tavaly ott, ahol most én futottam terepen. :) ).
Azt nem írom, hogy sajnálom h. korábban nem voltam UB-n, mert tavaly kezdtem futni, de szeretnék jövőre is! ;-)

Ez pedig külön hatalmas öröm, hogy a Gepárdok és Gepárdinák is dobogóra álltak.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása