P85 beharangozó

2011.10.07. 10:08 szasza75

Idén ugyan nem indulok a P85-ön (honlapjuk itt), de mint objektívtartó részt veszek rajta... Athosz felvételeit láthatjuk:

9 komment

Címkék: versenyajánló terepfutás p85

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr273284259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.10.07. 14:13:08

Piros volt tavaly az első teljesítménytúrám és az általad itt közölt bejegyzés keltette fel az érdeklődésem.
futo.blog.hu/2010/10/27/itt_a_piros_hol_a_piros_14

Szerdán olvasta a cikket és szombaton belevágtam az 50-es távba 4 óra alvás után. :) Eddig életem egyik legélvezetesebb és persze kemény is volt mindenféle rutin hiányában. Ott viszont megfertőződtem. :)

A videó nagyon tetszik!

madnessness 2011.10.07. 22:11:37

lehet olyat, hogy a 20km-es távon indulok és futok? biciklivel is lehet menni? ( a férjem szeretne velem jönni, de futni nem szeretne)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2011.10.07. 22:49:32

@agika78: szerintem az első 20 kili annyira nem könnyű bringával. A Róka-hegy és a Kevély hegy azért emelkedik. A kevély köves is.

effe 2011.10.07. 22:57:25

mondhatni, atom jó kis video ismét! :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2011.10.08. 08:10:44

@Raиdoм_: Erre a cikkre emlékszem, meg a cicára :) Tavaly még eszembe se jutott, hogy elmehetnék, vagyis csak az jutott eszembe, hogy de jó lenne valamikor, idén viszont tervezem a 35-ös távot.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.10.08. 08:25:38

@agika78: Van olyan bokros rész ahol bicajjal nehéz elmenni és szerintem azokat is zavarná akik túrázni jöttek. Én nem javaslom a bicajt, de futni futhatsz.

Zime 2011.10.10. 14:30:25

@agika78: tavaly én ezen a távon futottam, a végén meg eltévedtem... :)

madnessness 2011.10.10. 14:36:27

@Zime: hujuj. akkor ez meggondolandó, én egy nagyobb lakásban is eltévedek.

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2011.10.10. 15:16:13

@agika78: @Zime: Most nézem a 20-as útvonalát, mi tegnap bejártuk a szakaszt Dobogókőtől, Nagykovácsiig.
Mindketten tavaly már mentünk itt, de Pilisszántó széle és a Csévi-nyereg között háromszor kavarodtunk el. :)

A túraleírás külön kiemeli:
"Tájékozódási és járhatósági szempontból rendkívül pocsék útszakasz következik, fokozott figyelmet kérünk minden résztvevőtől!"

Mindenképpen javaslom, hogy ha indulni akarsz, akkor járd be a szakaszt ha teheted megelőzően. Legyen kinyomtatva az útvonalleírás és úgy indulj neki.
magyarvandorokte.extra.hu/piros/adat/20/utvonal/utvonal1.html

A korábbi bicajos kérdésre visszatérve: A Fehér-hegyre felmenni bicajjal elég nehéz szinte lehetetlen. Nekem tavaly gyalog is alig ment. :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása