A kamásli

2012.11.16. 15:13 angelday

Tudjátok, mi az a "kamásli"? A Wikipédia meghatározása alapján:

A kamásli cipővédő ruházati kiegészítő, cipőhuzat. A fű, hó, sár ellen védi a lábbelit. Általában olyan sportok űzői használják, amelyek során a lábbeli ki van téve e szennyező hatásoknak, így leggyakrabban kerékpáros, illetve sportszaküzletekben kapható. Anyaga lehet többféle, általában vízálló, bőr vagy műanyag.

A kamásli nem ismeretlen fogalom a futótársadalom körében sem, sőt, van egy weblap is, ahonnan kamáslit is rendelhetünk, ha ősszel / télen szeretnénk futkározni a megfelelő védelem mellett. Az alábbi videót készítették el kérdések helyett, érdemes ezzel kezdeni, mindenre magyarázatot kapunk.

Az elérhető dizájnok listája itt, a rendelés pedig emailen történik, ehhez instrukció itt van leírva.

8 komment

Címkék: videó beöltözés kamásli

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr954910283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emmert József 2012.11.16. 19:05:08

Úgy tudom kamáslinak hívták/hívják azt a rongyot is, amibe a lábukat csomagolták régen a férfiak, amikor csizmát vettek fel...
Mennyire tetszene, ha visszajönne a csizma divatja...
(és nem a gumicsizmáé...)
:)

Pirx 2012.11.16. 19:49:18

:) Szerintem az a kapca volt.

Emmert József 2012.11.16. 20:21:37

@Pirx: tényleg. :) Végül is, k-k...

"Már a foltozni való rongyot is belefőzi a levesbe?"

:D

Gyűrött Papír 2012.11.17. 09:16:12

@Emmert József: A kapca belül van. Én a meg a kalucsnival kevertem. :)) A kamásli-t nem ismertem.
Tisztára mint a tócsni, matutka, lapcsánka hármas.

Steff76 2012.11.17. 18:56:28

Először azt gondoltam, hogy majd azt a bakancshoz való kamáslit ajánljátok. Azért az elég furán nézne ki, gebe alkat, szűk futógatya és lent bő csizmaszár... Ez azért tényleg dizájnosabb, bár őszintén szólva nekem télen a vastag sízokni + latyakban nejlonzacskó bőven megteszi...

Bocs az off-ért, de ha már ilyen téli cuccoknál tartunk, én esti futáshoz keresnék valamilyen praktikus fejlámpát. Van egy "hipermárketes", de túl nagy túrázáshoz még elmegy, de futáshoz nehéz és verdesi a homlokomat. Szerintetek hány lumen kell egy esti erdei futáshoz ???

angelday 2012.11.18. 13:08:30

@Steff76: Szaszának lesz azt hiszem egy fejlámpa tesztje. Sőt, csináltak még tavaly (?) egy nagy gél tesztet is, de szerintem arról már lemondhatunk. :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2012.11.19. 12:01:56

@Steff76: nekem van egy Petzl Tikkina 2, az nagyon kevés. Nyáron vettem egy Fenix HP11-et. 3,5 órát tud 277 lumennel. Persze lejjebb lehet venni. Az erdőben felkelnek az állatok, hogy itt a reggel, bazze, olyan fénye van.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása