Lokális maximum

2013.05.18. 21:45 angelday

Ma körbefutottam a Városligetet. A koncepció az volt, hogy a múltkorival ellentétben teljesen megkerülöm. A feladatot teljesítettem, 8,16 km-t futottam, elégettem majdnem 800 kalóriát és sportoltam egy órát. Egyetlen technikai kommentár: balról kerülni érdemesebb az állatkerti körúton, mert a Vágány utca után a Róbert Károly körútnál sajnos elég gettós részre ér az ember (jelöltem a képen), a felüljáró mellett frankón gang életforma folyik, ráadásul a Hungária körúton nem lehet gyalogszerrel szabályosan átvágni, szóval elég zavaros volt az ügy. Mindegy, ezt is kipróbáltam.

varosliget.jpg

A következő célom a 10 km stabilan és a májusi 100 km teljesítése. Eddig 47-nél tartok. :)

Az ábrán látszik, hogy milyen a frissített Nike+ app: sokkal könnyebben lehet kezelni futás közben, lehet orientálni karpánthoz (!) és menet közben jelzi a megtett távot és eltelt időt is. Letöltés:

iPhone http://gonike.me/NikeRunning
Android http://gonike.me/NikeRunningRobot

Szólj hozzá!

Címkék: amatőrök Nike+ Városliget

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr405306435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása