Vajon milyen zenékre szeretnek futni leginkább az emberek?

2014.08.29. 22:42 angelday

Bitliszbá is hamarosan kitárulkozik a fenti kérdésben, de addig is nézzük meg a világátlag zenei ízlését.

running_with_music.jpg

Szerintem az Eye of the Tigert mindenki tudja (nagy meglepetésre benne lesz), de talán a többi sem okoz majd nagy meglepetést. A Runners World tette fel a kérdést a különféle social fórumain és ebből készítettek egy listát. Az első 8 szám az 1200 szavazóból:

Finals Voting Results

  • Lose Yourself, by Eminem (27.73%)
  • Thunderstruck, by AC/DC (15.98%)
  • Eye of the Tiger, by Survivor (15.06%)
  • Dog Days Are Over, by Florence and the Machine (10.33%)
  • Beautiful Day, by U2 (9.29%)
  • Til I Collapse, by Eminem (8.76%)
  • Born to Run, by Bruce Springsteen (7.99%)
  • Runnin' Down a Dream, by Tom Petty (4.86%)

Számomra a négyes volt az igazi meglepetés (itt meg tudjátok hallgatni), a többi tényleg ilyen "átlag átlaga" dolog. (Az eredeti posztot a cink.hu-n olvastuk.)

13 komment

Címkék: zenék top10 zenehallgatás Runners World

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr116649237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2014.08.30. 13:28:21

Majdnem három éve felmásoltam az mp3 lejátszómra Hobo összes albumát. Azt hallgatom futás közben. Nekem nagyon fontos, hogy egy dalnak mondanivalója legyen. Hobónak van, örökérvényű. Tudok közben énekelni és Tátrai Tibi szólóit léggitározni. Előtte Ákos unplugged számait is hallgattam, de mióta az asztalra szart és kanalat osztogat, azóta nem hallgatom. Persze részegen jót bulizok rá és üvöltöm, hogy ilyenek voltunk, vazze!

A fenti képen azóta nem röhögök, mióta láttam, egy Beats fülessel futott egy kisfaszi valamelyik nap az erdőben. :))))

hidegchaco 2014.08.30. 18:57:58

@BGy: +1 az Ákos-os dumáért, lehet, hogy lenyúlom :)

mellesleg tudja valaki, hogy a cink.hu-s képen miért visel a bácsi kesztyűt?

fél(re)értelmiségi 2014.08.31. 16:37:29

@BGy: bizony, bizony, én is osztom a véleményed, mindkét nevezett előadóval kapcsolatban. Hobót sokat hallgatok, de futáshoz még soha nem próbáltam. Hamarosan megteszem.

fél(re)értelmiségi 2014.08.31. 16:42:54

Szvsz van néhány erőltetett dolog is ebben.Attól, hogy egy dal címében szerepel a run szó, (vagy a collapse) attól még az nem garancai arra, hogy futáshoz is jó. (nem a dalokat kívánom fikázni, csak a kapcsoltatukat a futással)

hidegchaco 2014.08.31. 20:08:07

@fél(re)értelmiségi: Jaja, nekem pl. az Eye of the tiger és a Thunderstruck is olyan, mint ami rajt előtti zeneként még OK, de futni ezekre?

Kilfish · http://www.kilfish.com 2014.09.01. 09:28:53

Évek óta ahányszor csak futás-zene posztokat és komemnteket olvasok mindig meg kell állapítanom hogy a futók és zenebuzik metszett halmaza a nullához közelít. Úgy értem, a futók között még nem sok zeneügyileg csak kicsit is tájékozottabb emberrel találkoztam.

rag 2014.09.01. 10:13:01

Nekem fontos, hogy a tempó közelítsen a futáshoz, így főleg drum and bass-t, vagy drumcode podcastet szoktam hallgatni (ami pedig techno), elég jó talpalávalók egy komolyabb tempójú edzéshez, ugyanakkor persze nem mindenki szereti/bírja az ilyen zenét (viszont pont itt a baj az Eye of the Tigerrel - befutni rá óriási, oké, de az már valahogy nem, hogy nincs szinkronban a lábaimmal...).

angelday 2014.09.01. 12:25:31

@Kilfish: erre használom én a "világátlag" kifejezést.

Joe. · http://futonaplo.blogspot.com 2014.09.03. 14:34:31

Thunderstruck akkor jó, amikor már fogy az erő, az akarat, oda tökéletes, és ha már nincs messze a cél! :)
Futás elején nem jó, mert gyors kifulladás a következménye :)

isail · http://isail.blog.hu 2014.09.15. 11:54:46

AC/DC rajongóként mondom, hogy a Thunderstruck is azok közé a számok közé tartozik, amelyeket már inkább nem hallgatok, mert szinte közhelyessé vált (na, melyik a másik ilyen?). Florence and the machine parádés amúgy, ha valaki nem ismerné őket, annak kezdetnek ajánlom a "No light, no light" és a "Shake it out" című számaikat - utóbbit inkább hajrázáshoz! :-)
Különben meg előbb-utóbb szerintem mindenki rájön, hogy majdnem mindegy, mi szól a fülesben, csak nyújtson felüdülést az esetlegesen monoton kilométerek közben.

angelday 2014.09.15. 12:00:27

@isail: nekem az a bajom, hogy az említett együttesen kívül U2 és a Red Hot Chili Peppers hallgatása is "ciki", holott ennek nem kéne így lennie

Katuska Katuska 2014.09.15. 22:25:17

Megmondom - én: Linkin Parkra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

isail · http://isail.blog.hu 2014.09.17. 16:45:55

@angelday: Most őszintén! Rajtad kívül épp senki nem hallja. Nem mindegy? :-)

Ígérem, nem fogom zeneajánlóval széttrollkodni a témát, de egyet még hadd! Aki kicsit is nyitott az elektronikus zenére, annak be fog jönni! Én a magam részéről majdnem leszaladtam a futópadról, amikor először meghallottam.

Evil nine: We have the energy

Befejeztem.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása