London Bupa 10.000 méteres utcai futóverseny

2015.06.16. 07:46 Szuflavéder

2008 óta minden évben május utolsó hétfőjén, "bank holiday" napján rendezik meg az Egyesült Királyság legfelkapottabb 10 kilométeres futóversenyét, a Bupa London 10.000-et. A pálya London legszebb részein halad végig.

kepernyofoto_2015-06-11_17_16_08.jpg A térkép nagyban itt található.

A St. James's parktól indul a mezőny:

large.jpg

Az Admirality Arch alatt elfutva a Trafalgar térhez érve zenészek várják a futókat. A Stranden volt az első kilométer jelzés. Az útvonal érinti a régi Bank of England-et, Szent Pál katedrálist, a Holborn Viaductot, a végén pedig Nelson admirális szobra után a parlament előtt az őrségnél futnak el, a befutó pedig a Buckingham palota előtt van.

Subi rendszeres olvasónk, hobbifutó, Londonban él és minden évben csak ezen a versenyen indul el. Ez volt a harmadik 10 km-es versenye, néhány mondatban mesélt az élményeiről:

Hűvös felhős időben rajtoltunk, enyhe szél volt végig, a végére pedig már hét ágra sütött a nap.

Leírhatatlan volt, amit éreztem futás közben: 12000 ember futott és mindenki mosolygott. A mellékhelységeknél sorbanálláskor is előzékeny volt mindenki, a futók menet közben biztatták, segítették egymást. Az útvonalon 5-6 helyen zenészek, japán dobosok, jamaikai ütősök és angol rezes katonazenekar fokozták a bulihangulatot. A versenyt követően még több órán keresztül hömpölygött a tömeg.

Az sem zavart, hogy elfelejtettem a telefonomra appokat letölteni és az órámat is otthon hagytam. 200 méterre a vége előtt ott állt a családom, én pedig egy hatalmas sprintet vágtam le. 56:36 lett az időm.

Észre sem vettem, és máris vége volt a versenynek, egy pillanat volt az egész. Minden percét élveztem, biztos, hogy jövőre is indulok, nekem ez kihagyhatatlan verseny marad. 

large-2.jpg

1 komment

Címkék: beszámoló futóverseny 10k London

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr347534800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

enne mi? 2015.06.21. 18:59:42

"a parlament előtt az őrségnél futnak el" - ja, előtt... szerintem az az őrség, amire itt a Neves Szerző gondol, néhány méternyire van a Houses of Parliament előtt...

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása