A magyar Usain Bolt

2008.08.19. 07:21 angelday

Egyelőre csak egy kis ízelítő, de hamarosan jön a részletes beszámolónk.

36 komment

Címkék: videó usain bolt 100m

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr59622446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

blogíró · http://agyvihar.blog.hu/ 2008.08.19. 09:08:50

Soha nem futnék pályán. Túl monoton.

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2008.08.19. 10:06:21

Jól látom, hogy szögek nélküli szögest vesz fel? :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.08.19. 10:29:18

harzol: igen és aztán visszafele futja a százat! :D

aribazsy 2008.08.19. 11:04:14

Nemtom, de az elozo cikkel/bejegyzessel kezdett vmi haznos format olteni a Blog, de most megint sikerult NikeApple reklamba bevagni :( (spec en ruhellem a sznobdegagyimarkakat istenito dolgokat)
Lesznek majd meg hasznos bejegyzesek sracok? vagy mehet a kukaba az RSS? :(

angelday 2008.08.19. 11:12:50

harzol, igen, bocs, a videóban vannak ilyen problémák, de biztosíthatlak, sikerült becsavarnunk. :)

nXray, én magam vágtam meg a videómat, amin én futok. Post később jön. Sajnálom, ha meglátsz egy pipát, és csuklóból dobod az RSS-t. Valóban, minket a Niké fog kiutaztatni a Human Race-re. Akkor ennyi erővel már fel se dolgozzam? You make bunny cry. :(

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2008.08.19. 11:28:30

Szerintem jó amit csináltok. Ettől senkinek nem fog elmenni a kedve a futástól, ellenben könnyen lehet, hogy egyesek épp ezért próbálkoznak meg vele.

Innentől az meg már mellékes, hogy a Nike áll mögötte és milyen dolgokat reklámoznak a futáshoz kapcsolódóan.

aribazsy 2008.08.19. 11:42:37

angelday: Nekem nem a videoval van a gondom, a nema tecnikaval ... a Najkmajmoalssal inkabb :(
En orulok hogy kivisznek Titeket... csak ugy megorultem nemreg mikor megtalaltam ezt a blogot, vegre passzivan is sportolhatok (fejben), aztan olvasgatvan ... egy almaNikereklam, lagyan meghintve sporttal :(

Nem vagyok markafob, jo igaz almaNájkBéjemvé kisse hatrannyal indul a sznobizmusuk miatt.

En csak arra "erdeklodtem" hogy lesz-e vmi "hasznos" tartalom?

harzol: nem a futastol megy el a kedvem, felreertes ne essek, mert pont a stilus, az emberek azok amik miat teljesen popularizalo hatasa lehetne. Inkabb a gond a szokaos Mac, Iphone...sznob blogok hozzaallasa ... az a legjobb, minden masodik mondat mac, iphone... nagyon jo,a tobbi szar... es lassan elojon hogy aki mast hasznal az olcsojanos, gagyi... Kisse feszejezo.

skvugdskuvsdiov 2008.08.19. 12:05:05

egyetertek nXray-el..
mikor elindult a blog azthittem majd a futasrol fog szolni, de enis csaldotam mert ez inkabb egy reklam az ipodnak meg a nikenak.

Van olyan futosblog ami tenyleg a futasrol szol?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.08.19. 13:01:30

sas.t: szerintem jobban jársz a futófórumokkal, az index futóbolondjai pl. nagyon jófejek, jól meg lehet beszélni mindent velük és zsakértenek is.

angelday: engem a reklám nem zavar, csak az ha megpróbálnak hülyének nézni. ld. a futóbolondok fórumon végigmenő gerillakampányt 93grammos csuka ügyben, amit végül jól fel is jelentettek a modertáoroknál, bár ha az index tudtával volt, akkor ugye minek...
egyszerűen és őszintén annyit kell mondanotok: azt mondták, h csináljuk, amit amugy is (majdnem) tennénk magunktól, csak az ő cuccaikban, és mondjuk el h milyen az. ennyi.

nagyonnagyon 2008.08.19. 13:03:47

Nah ma 6,5 km lesz lazábban mint a szokásos 4 és nem annyira az időre megyek.
ipodom nincs nike-m sincs, futni futok ; )

aribazsy 2008.08.19. 13:40:01

rrrroka: Latszik akkor nemazhogy az arra futsz ahogy olvastam amerre en is regen, de akkor a velemenyed is total az mitn nekem.
En is ezt varnam, tok jo lenne. Irjak le hogy milyen fasza a cucc ... nekik, es akkor mas akineka minoseg szamit, vagy barmi mas az vesz Saucony-t, Asics-et, Polar-t, Garmin-t. Ennyi!
En tudom hogy meg kell elni, es a sponsor diktal, semmi gaz, csak nem reklam legyen meghintve egyebbel, hanem az egyeb reklammal. Azert a Tv-ben is emg mindig hosszabba a film mint a reklamblokk (még! :) )

Pit 2008.08.19. 15:10:42

Szerintem semmi gond nincs ezzel a bloggal. Ha a Nike a tamogato, akkor nyilvanvaloan Nike-ban fognak futni, es ha a Nike cipoje az ipoddal kompatibilis, akkor arrol is fog szolni valamennyire... (az aranyokon azert persze lehetne vitatkozni, hogy mennyi a reklam es mennyi a futas)...

Ha ismernetek a keszitok stilusat, vagy egyeb munkait (pl plastik.hu) akkor tudnatok hogy kb. mi varhato. Nekem "bejon" ez a stilus, igy ezzel a bloggal sincs semmi bajom, rendszeres olvasoja lettem. Es amiota olvasom, ujra elkezdtem futni... egy bajom van csupan, hogy mig Magyarorszagon mindig jo az ido, addig itt a Nemet/Holland hataron hetek ota ösz van es folyton esik :(

hajra Agi :)

verkaverka 2008.08.19. 15:21:24

Semmi baj semmivel, miért, van olyan sportoló aki mögött nem áll valami cég akit reklámoznia kell? Nézzétek meg az Olimpiát, mindenki hirdetőtábla... és ezzel sincs baj. De azért én is szívesen olvasnék többet és részletesebben mondjuk az edzésekről. Minden edzésről, mindenféle részletében. Hogy mi a tervezett ezdés aztán mi lett belőle, kinek mije fáj és mi segít rajta, van-e sokhetes edzésterve előre, az pl érdekelne, ilyesmik. (Lehet persze hogy vannak dolgok amik kiderültek már csak én le vagyok maradva).

aribazsy 2008.08.19. 15:35:06

Pit: Hat igen! Ez az! "akkor arrol is fog szolni valamennyire... " es a valamennyire merteke a gaz!

Ismerem az eddigi munkajukat emigyen is ekveredtem ide, es azok tekintetben orultem meg hogy lesz egy ilyen olvasokozelibb futos site.
Es felreertes! nem a stilus a gond, az pont az elonye (lenne), hanem az arány!

tbs1001 2008.08.19. 16:58:34

AD, drágáim!

Ha nagyonamatőr lennék, és kedvem volna kevésséamatőrré válni google túrás nélkül, akkor bedobhatnátok ide pár linket, okosságot, hogy hogyan is néz ki mondjuk egy nyújtás, bemelegítés, mikre kell figyelni... Stb.

Hajráhajrá! :D

gothmog 2008.08.19. 17:00:51

Magyarországon a focihoz mindenki ért, a futáshoz viszont csak a futók. A professzionális elit. Az Ért Hozzá. A futáshoz.
Te meg Józsi, nem vagy elég szakmailag. Az a baj.

angelday 2008.08.19. 18:42:48

tbs1001, kérlek tedd meg.

Ras · http://futo.blog.hu 2008.08.19. 18:44:48

gothmog: látom közelről a professzionális elitet. hát mondjuk 5% ért hozzá, a többi meg edz agyatlanul és/vagy doppingol... szóval nem esnék hasra a profiktól, néhány 'amatőr' jobban tolja szerényebb lehetőségek között.

Ras · http://futo.blog.hu 2008.08.19. 18:46:14

jahh és még valamit az elitről: az aki ért hozzá, na annak is elenyésző hányada ért nemcsak a futáshoz, edzéselmélethez hanem a táplálkozáshoz is...

nagyonnagyon 2008.08.19. 20:32:48

Küldetés teljesítve: 6,5 km 37.15 lett az idő. Nehezen lőttem be az iramot szerintem tempósabban is ment volna de jó volt, azt hiszem bejön ez a hosszabb táv dolog. Két napot kihagyok aztán jöhet az egy körrel több azaz 7.15km. Végcél a 10 km aztán ott majd farigcsálok az időből.
Ras nagyon jó az az első link .. érdekes írások tényleg.
üdv

gothmog 2008.08.19. 21:35:46

Ras, az irónia, az pedig egy speciális írószerszám, ugye.
Nem tettem oda szmájlit, mert azt hittem egyértelmű, hogy hogy gondolom.

aribazsy 2008.08.19. 21:46:01

ac3^BB: "tyűűűdeszupííí". Es akkor a felkilos ájfont lehet hurcolni, a pontatlan helymeghatarozojaval?
Na ezektol maszok falra, sorry.
Ezek meg mar kitalaltak, pontos, jo, occobb, celszerubb...
buy.garmin.com/shop/compare.do?compareProduct=10527&compareProduct=11039&compare=compare

Ras · http://futo.blog.hu 2008.08.19. 22:01:56

goth, ha ismernélek elég lenne :)
ettőlfüggetlenül tartom a bejegyzést, ezek szerint te is ;)

nX: akkormár Polar, az pulzusmérő (EKG pontos) is, infra és akkor PC-re is lehet tölteni sőt a Polarnak is van webes feltöltős motyója. még választhatsz is hogy GPS vagy cipőszenzor és a csúcsmodell (rs800) is kijön szenzorostól 400dolcsiból. De van Suunto is jó cucc. Lehet válogatni.

Persze a nájki-áppöl kombó sokkal mainstreamebb, konzumerebb motyó, viszont csak megye kettő szint ha a nagyokhoz viszonyítunk.

Persze van aki villantani akar van aki meg használni. Amúgy edzésszempontból többet ér az hogy tudod az átlagpulzusod, mint az hogy tudod méterre pontosan hogy mennyit futottál.

kardiomaca 2008.08.19. 22:38:53

Gilmore, én úgy tanultam hogy heti 10 százaléknál nem szabad jobban növelni a távot!
Amúgy persze jó futást!

aribazsy 2008.08.20. 11:21:02

Ras: Jaja, total igazad van, ismerem, inkabb egy araban utokepesebbet akartam mutizni.
De! nekem volt mind a ketto, regebben, szoval meg a regi forerunner, es egy regebbi polar, ugy 3 eve. Az ekg pontoassag, jo duma, de sztm mind ugyanolyan pontos! Sot, Telen vastagrucis edzesnel a Polar tobbszor "vesztett" jelet, legalabbis a log szerint. Illetve sajnos a Polar, Gps-el eleg huzos, bar nagyon nagyon kecsegteto ;)
Vitat nem inditanak, egyik 19 masik 20-1 ;)
Suunto-t nem volt szerencsem probalni, de megmondom hogy mindig kicsit hogy masodvonalas dolognak ereztem :( Ettol fuggetlenul lehet nem az!

NájkEppöl leiras 110%ig korrekt! :) vmi ilyesmi az erzesem.

Nekem ez a GPS-es dolog,h ogy tudod merre mesz/mentel azert teccett anno,mert van benne jo kis virtual partner, es mivel ugyanarra futottam mindennap, igy nagyon jol be lehett loni tavolsagra az intervallokat.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2008.08.20. 17:31:42

Én is Garminnal szárnyalok, az új szoftverükkel akár rögtön meg tudod jeleníteni a google earthel :-) jó móka. Mondjuk én még a virtual partnert még nem használtam.

Ras · http://futo.blog.hu 2008.08.21. 21:51:08

konkrétan a Garmint nem ismerem milyen tuti pulzusmérésben (a Timex-ek gagyik, gondolom a Dechatlonos Xfact sem jobb), de az rs800 az minden szívdobbanást ment, az az EKG pontos. Mindenesetre a Polar vagy érdekeltsége gyárt kórházi cuccokat is.
amiket eddig olvastam teszteket az alapján a Polar inkább profi sportcucc (r-r mentés meg a S3 szenzorral elég komoly futásanalízist tud már), a Garmin inkább profi outdoor cucc (GPS-ben jobb).
A Suunto-t a triatlonosok csípik nagyon, mert annak az öve úszáshoz is alkalmas és ugyanúgy tudja a Polar bringás funkcióit (power meg pedálcsapás).

Állítólag októberben jön az rs800cx Polar ami tudni fogja ezt a GoogleMaps-es okosságot is.

Persze a topmodellek egyiknél sem éppen olcsók :)

tbs1001 2008.08.22. 11:06:31

Ras: köszönöm-köszönöm. :)

AD: Sajnos a 2 között vagyok vhol félúton. Sajnos ha web-képességű gép elé kerülök inkább Téged olvaslak, mint a google sok használhatatlan linkjét.

Azért értékelem a segítőkészséget. ;)

jajistenem (törölt) 2008.08.24. 16:39:24

Cuki a szöges post, semmi értelme, de díjazom a blogger bátorságát: fel mert venni nyilvánosan egy olyan cipőt, amire neki soha életében nem lesz szüksége. Én is szívesen kipróbálnék egyet éjszaka, tanúk nélkül, mert hogy a rendes futástól magam is igen messze vagyok, pedig nyomom már egy ideje.

- nyújtás
- kiegészítő sportok futóknak (fontos és hasznos)
- intervallum edzések
- táplálkozás (hasmars a 10. km-nél, sajátélmény, kedvenc témám)
Ilyenek. Szóval nem rossz ez a blog, meg tényleg jó, hogy le bírtok futni néhány km-t, de most már lehetne kevesebb kütyü, több sport, ha érted, mire gondolok. Tőlem mehet minden második bekezdésbe valami Nikeügyi okítás, nem zavar.

jajistenem (törölt) 2008.08.24. 16:55:46

Ja igen, és NAGYON SZERETNÉM, ha meghirdetnétek magatok között egy blogos futóláb-szépségversenyt. Lehet külön vádli kategória is. Előre megmondom, hogy a Winklerre fogok szavazni. Fotókat, most.

Baddi 2008.10.06. 14:24:53

Sziasztok!
Hallottam pár infót az oldalról. Gondoltam felnézek.

Baddi 2008.10.06. 14:28:09

sas.t !

Én tudok olyan társaságot, akik a futással foglalkoznak, és sokat írnak arról is akár.
Ők személyesen is ismerik egymást. De ha egy új tag belép hozzájuk, ír nekik, akkor szívesen segítenek amiben tudnak.
Ha érdekel privátban elmesélem hogy éred el őket.

Baddi 2008.10.06. 14:36:50

Blogíró!
Az a véleményem a pályafutásról, hogy tud monoton lenni, de ahogy ez is és sok minden más is fejben dől el.
Ha nem tetszik akkor van választási lehetőséged, és futhatsz erdőben bárhol. de hidd el megvan az előnye a kisebb pályáknak is.

Baddi 2008.10.06. 14:43:41

Még mindig csak visszaolvasok!
A pipás márkáról az a véleményem, hogy vannak termékek amiket jónak tartok, és vannak amik nekem nem váltak be.
De nem olcsó az már biztos.

A technikai pólót nagyon dicsérem aminek darabja tizenezerbe fáj.

Volt régen egy cipőm, sajna nem tudom melyik típus volt. azt nagyon szerettem. Majd istenítették a Pegazust. Nekem az nagyon nem vált be. Azóta nem igazán veszek pipás cipőt.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása