No, és merre vannak hőseink a Nike félmaraton helyett?

2008.09.07. 11:44 angelday

Sajnos annyit mi sem tudunk futni, hogy mindenen ott lehessünk.

Winkl AIR Rum községben gyerek roncsderbin a MORSZ szervezésében, yours truly pedig a melegtől rettegve a szerkesztőségben készül a hétfőre (kemény lesz a hétfő). Józsi kacérkodik az esti futás gondolatával, hogy meglegyen a heti KETTŐ, tehát menni kell, viszont jelen pillanatban beindult a melegedés: hirtelen 30 fokra ugrott a szifon időjárás kijelzője a negyed órával korábban mért 21 helyett. ZOMG!

Józsi elhatározza, hogy a diéta jegyében beszerez tönkölypászkát, és kenyér helyett inkább azt. A tönkölypászkáról holnapi anyagunkban olvashat az érdeklődő, kedden pedig megyünk Kropkóhoz futni terepre. Hatalmas lánggal ég tehát a Futóblog fáklyája, maga mögött az egészséges életmód füstpamacsát húzza szakadatlan.

Kívánunk mindenkinek egy kellemes és élményekben gazdag vasárnapot. (Akit érdekel, este Hollanddal fogjuk élőben szakkommentálni a Nadal - Murray elődöntőt 22 órától -- a szerencsétlen hurrikán miatt a döntő eltolódott hétfőre.)

22 komment

Címkék: tenisz hurrikán félmaraton tönkölypászka

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr13652058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

islanđer 2008.09.07. 14:32:22

remekül sikerült a mai félmaraton, 1:47:57 a döglesztő hőség és a nem teljesen végiggondolt útvonal ellenére (pl. a nyugati téri felüljáról igazi killer-nek bizonyult 45 fokban, megterhelőnek bizonyult, hogy a céltól kb. 500 m-re még elvittek egy 2 km-es kitérőre.
az első 10 km-en minden bizonnyal személyes csúcsot állítottam be (becslésem szerint 45 perc körül, championchip eredmények később), a 14. km után viszont a szeptemberi kánikula miatt húzós volt.
a névvel és idővel gravírozott érem remek ötlet!
a szervezés kiváló volt!

angelday 2008.09.07. 14:44:11

Jól számolom, hogy az átlagosan alig több, mint 5 perces-es kilométer idő? Gratulálok hozzá, a meleg ellenére főleg.

manor 2008.09.07. 16:26:11

mr. bp, akkor ott kolbászoltál nem sokkal mögöttem, nekem 1:47:42 alatt sikerült abszolválni, átlag 5:07-es körökkel. Nálam a nyugati téri felüljárónál kezdődtek a gondok, de engem inkább "A Fal" fogott meg... Addig 5 perc alatti kilik voltak, onnantól folyamatosan 15 mp-el rosszabbak, az utolsót csak szégyenletes 6 perc fölötti idővel sikerült letudni.
De elsőnek nem volt rossz:)

ThufirHawat 2008.09.07. 20:20:17

Help me! Hol tudok Nike+ sportbandet on-line rendelni? Falun élek, nincs kedvem Bp-re utazni egy olyan kis vacak miatt... Meg a dugók...

islanđer 2008.09.07. 20:28:17

manor
nekem is ez volt az első félmaratonom,
gratulálok a remek időhöz! :o)

2008.09.07. 20:33:23

Thufir - akkor mégsincs túllihegve ez a pulzusméréses téma? :-) Szerintem DaMartian biztos fog tudni segíteni, ha benéz!

A barátném 1:57 alatt futotta le ma a félmaratont és én olyan büszke vagyok rá! Majd jövőre... talán én is... addig meg szorgosan gyűjtögetem a kilométereket...

ThufirHawat 2008.09.07. 20:36:38

hey you! Az nem pulzust mér. :o) Amúgy ott a pont.

Critmiss 2008.09.07. 21:11:33

Hát a Városligetben az az utolsó párszáz méter nagyon demoralizáló volt. Megpróbálok nyomást gyakorolni a szervezőkre, hogy ilyet soha többet. Nekem a nyugati tökjó volt, inkább a dózsa györgyöt nem szerettem, meg valahogy nem lopta be a szívembe magát a rakpart sem.

almee 2008.09.07. 21:41:05

Első félmaratonom volt ma nekem is. Óriási élmény volt, bár én a 2 előttem szóló után, de a tervezett 2 órán belül 1:52.06-os eredménnyel futottam be, aminek nagyon örülök.
Eldöntöttem, hogy nem hagyom, hogy vigyen a tömeg, az elején mindenki ment el melettem, de én csak a Sportband-en a pace-t néztem, hogy állandó 5'15" körül legyen. Ez sikerült is a végéig, ráadásul egy brutál sprintet nyomtam a célegyenesben. Ez 1213. hely az 5500-ból.

Meg kell mondjam, férfi létemre a mosollyal együtt pár könycsepp is kicsordult a szememből, olyan felszabadító, jó érzés volt beérni.
Kösz mindenkinek!

2008.09.08. 08:20:52

Thufir - figyelek ám :-)
Nem mér a Nike sportband pulzust??? Nemáááááá!!! Vagy te csak a karperecet szeretnéd cipőchip nélkül és ú g y érted, hogy nem méri a pulzust?

2008.09.08. 08:22:17

Na, a legfrisebb post meg is adta gyorsan a választ... éljenéljen a Polar!!! :-)

ThufirHawat 2008.09.08. 08:45:13

Nekem csak a karperec kellene, cipő csippel. Ez így sehogy sem tud pulzust mérni... Állítólag lesznek olyan Nike+ órák, amikhez lesz majd melltartó is, azok majd mérnek pulzust is. Ha jól tudom...
De mégegyszer: Hol a francba lehet Sportbandet (a karkötőt és a csippet) rendelni on-line?

almee 2008.09.08. 10:20:43

Elvileg itt van boltlista. De csörögj rájuk,mert állítólag erősen hiánycikk:
futocenter.hu/nikeplus/sportband.php

eagle-r 2008.09.08. 11:23:19

34 fokban (pár ezer emberhez hasonlóan) letoltam a félmaratont. Egész jól regenerálódtam mára.

Az Andrássy-n vicces volt az óriás PUMA építési háló.

ThufirHawat 2008.09.08. 12:31:23

Köszöm Mindenkinek, megoldódott. Veszprémben fogom megvenni, el van tetetve. Azért az vicc, hogy nincs egyetlen egy normális on-line szakáruház sem, és hogy Székesfehérváron egyáltalán nem lehet kapni.

futafanny 2008.09.08. 13:12:16

Örülök, hogy legalább a 2 óra alatti félmaratonosok meg vannak elégedve a szervezéssel. Én speciel fel vagyok háborodva a szervezésen és már csak az azóta eltelt egy nap széípti meg az emlékeimet. Sajnos a dühöm a főszponzor Nike-ra is kiterjed, a csinos sátrak helyett a vízellátáson kellett volna gondolkodni, a rekord kánikulában. Elég ciki, hogy az ember a vízállomásra érve már csak üres asztalokat talál, víz pedig sehol, én a Margitszigeten utcai árusnál vásároltam és a szurkolóknál könyörögtem vízért.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2008.09.08. 14:12:46

futafanny, hú ez nagyon durva.

nekem nem (sem) sikerült a NIKE, már nyirmogtam egy sort a futóbolond topicban. az elejét elfutottam (5'/km), 7-10 között csomót sétáltam, mert egyszerűen elment a kedvem a futástól. (féltáv már csak 56 perc) és ha nem jön egy régi barátom, akkor az Árpád-hídon fel is adom. így beszélgetve végigmentünk és jól is esett, de _30_, HARMINC!!! perccel rosszabbat futottam a tavalyi eredményemnél!

DaMartian 2008.09.08. 14:51:29

futafanny sajnálom, hogy ilyen rossz emlék maradt Neked a tegnapi futás! Bár én bőven két órán belül futottam, így a mezőny első felében futottam, de még így is meglepetésként ért, hogy több frissítőállomáson a szivacsos frissítéshez kitett lavórokban nem volt víz!!! De emiatt kár a Nike-ra haragudni, névadó szponzorként nem sokat tehetnek erről, a megfelelő frissítésről a versenyt szervező cégnek kellett volna gondoskodnia! A szponzor nyilván a tökéletes kivitelezéséért fizet a rendezőnek egy rakás pénzt! A szép megjelenésnek és a frissítésnek ilyen formán nincs köze egymáshoz. Nem azért nem jutott a végére víz, mert a szines sátrakra ment el a pénz! Amúgy a magyar versenyek nem véletlenül örvendenek nemzetközi népszerűségnek, pont a profi szervezés és a kiemelkedően jó frissítés miatt. A Helsinki maratonon pl. 30 kilométer után kaptunk csak banánt meg szőlőcukrot! Úgy eléheztem, hogy 28-nál majdnem összeestem! Nyilván vasárnap a nagy meleg miatt jobban fogyott a víz, de erre fel kellett volna készülni!

Critmiss 2008.09.08. 16:00:46

Hát az tény, hogy saját palack nélkül engem is padlóra küldött volna a meleg. Azért a vízosztó sorok végén mindig volt víz, én legalábbis irtó lassan futottam, és még nekem is jutott.

almee 2008.09.08. 18:05:51

Nekem nem volt saját palackom, de találtam mindenhol vizet, speciel szerintem más (akár külföldi) versenyhez képest is viszonlyag sok volt az ellátópont és cukor-banán-páörréd adag is megfelelő volt.

CSera 2008.09.10. 08:35:41

Nekem is remekül sikerült a félmaratonom , javítottam 5 percet( 1 ó 47-ről 1 ó 42-re) a tavalyi időmből halál közeli állpot nélkül.
Elégedett voltam a szervezéssel.
Nincs mese, ha kánikula van, vinni kell magával az embernek futás közben egy kis flaskát, marokba férőt, amit töltögethet a frissítő állomásokon.

DaMartian 2008.09.10. 10:27:39

Gratulálok CSera! Szerintem nem sokan javítottak csúcsot ilyen körülmények között!!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása