Aki nem lép egyszerre nem kap puliszkát estére

2009.04.09. 22:30 Ras

Mivel én ma sikeresen átaludtam a délutáni záporok mögé betervezett futásomat, szeretném küldeni minden szorgosan futó Rambónak és Rambinának:

 

Polenta alla Rás: kukoricapuliszka zöldborsóval és cukkinivel, hónapos retek, kaliforniai paprika, majdnem folyós sárgájú tojás és reszelt sajt.

 

Lekísértem egy kis mandulás halvával, de csak hogy meglegyen mára is a kalória.

ui: köszönet a különbejáratú konyhatündérnek a segítségért

14 komment

Címkék: evés polenta

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr241056586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsolababe 2009.04.10. 08:19:15

nagyon komoly... azt figyelem hogy a futok altalaban szenhidrat hegyeket fogyasztanak en meg inkabb feherje hegyeket... bar eleg jol nezett ki a vacsorad, de en inkabb rantott hust ettem es melle juhturot tejfollel osszekeverve es rengeteg szalonnaporccel.. es azert a szenhidrat vegett lekisertem makosgubaval mert ugy illik:)))

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.10. 09:13:50

Tegnap este én zabáltam. Egész héten gyengének éreztem magam és úgy gondoltam, futás után lekváros piskótatekercsekkel "erősítek" két pohár tejjel. Ma kiderül, hogy erősödtem-e. Ha nem, akkor este megint nyomok egy ilyen kúrát. A szalámis kenyeret csak az íze miatt ettem...

Salvatore Bonanno 2009.04.10. 09:58:04

Most büszke vagyok magamra! A tegnapi vacsora trappista és mozzarella volt paradicsommal és bazsalikommal. :-)

bellone 2009.04.10. 10:29:11

Haha. Étkezési szokásaim nekem is vannak. Például:

Hazafelé veszek egy másfélkilós csülköt, 5-6 üveg sört, krumplit, hagymát, fokhagymát. A csülköt lesózva, borsozva bevágom egy tálba öntök rá sört, dobok rá fokhagymát betolom és elmegyek futni másfél órára. (kilónként egy óra:))

Hazaérvén egy kis sörlocsolás aztán a maradékot kiiszom az üvegből. A zöldségek tisztításához felbontok egy újabb üveggel, majd a rusztikusan felaprított krumplit, hagymát a csülök mellé dobom.

Míg megpuhul sörözgetek, aztán megpirítom a zöldségek tetejét is (a csülökbőr addigra már ropogós). A csontokat elégedett csülökmosollyal kicuppantom, odaadom a kutyának, aztán a maradék sörökkel leöblítve jöhet a vacsora...:)

kg_kilo 2009.04.10. 10:47:32

Es amikor akcios a 300g-os Milka csoki, azt ugye este muszaj tolni :)

decibells (törölt) 2009.04.10. 10:53:23

@bellone: Nem tudom, hogy kell írásban nyelni, de míg olvastam, beindult a nyálelválasztásom.

zsolababe 2009.04.10. 11:15:39

@bellone: na vegre egy jo edzesmodszer :)))

bellone 2009.04.10. 12:55:43

Sziasztok! Ma megyek Zsoltnapozni (Boldog névnapot!), holnap családi program, vasárnap 30 kili futás, hétfőn berúgás, szóval nem nagyon leszek erre.

Ezért már most: Boldog és eseménydús húsvétot kívánok mindenkinek! A gasztronómiát meg majd folytatjuk remélem...:)

Nimandi 2009.04.10. 14:53:46

Ez a puliszka nagyon kész, telibetrafált. Van rajta ropogós, van rajta folyós, meg szép is, színes is, tökéletes!
Hogy készül a puliszka amúgy?

felician 2009.04.10. 15:16:36

@Nimandi: kb úgy, mint a tejbegríz, csak kukoricadarából, és vízből, vagy félig vízből félig tejből, vagy csak tejből. én fokhagymát is tennék bele, úgy csodálatos, rá meg tejfölt. (mellé meg ami jólesik, ez a Ras-féle ez elég jól néz ki)

zsolababe 2009.04.10. 19:11:27

Azert a puliszka melle ha lehetne egy kis borjuporkoltet kerni az sokat segitene.. apuliszkara meg egy kis juhturot tejfolt es aprora vagott csulkot.. szoval ertitek..na :)

felician 2009.04.10. 19:39:30

@zsolababe: dejó, hogy mondod a juhtúrót, fokhagymásan azt is. pörkölttel isteni csemege.

zsolababe 2009.04.10. 19:45:57

@felician: persze, ne gyerekeskedjunk :))) alapetelekrol beszelunk :)))

manor 2009.04.10. 19:53:56

@zsolababe: Igazából csak útban van az a puliszka, ahogy látom:) Itt muszáj ajánlanom az alábbi remeket (kicsit lassan kezdenek, de aztán beindul):
www.youtube.com/watch?v=s5kyMURvn1o

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása