A múlt, a jelen és ...

2009.04.17. 18:24 Kicsi27

Az egész tavaly év elején kezdődött. Lelkileg éppen elég rossz passzban voltam, a munkahelyemen is becsúszott némi malőr és még a főiskolai vizsgák is ott voltak. Igen stresszes voltam akkoriban, és borzasztó fáradékony. Persze a napi mozgás mennyiségem egyenlő volt a nullával.

Ki kellett találnom valamit, mert nem elég az idegbetegség, még a kilók is elkezdtek felcsusszanni. Próbálkoztam az úszással, de bevallom nekem macera, főleg a hajam miatt, plusz 1 óra mire minden alkalommal megszárítom, na ezt nem. Jöhetett a bicaj, ami jó, de persze Murphy törvénye a szerkezet felmondta a szolgálatot. Maradt a futás.

Az első pár alkalommal mosolyt csaltam kis családom arcára, mikor esténként lelkesen kijelentettem, hogy elmegyek futni. Ehhez ugyanis felvettem a futásra valószínűleg teljesen alkalmatlan sportcipőmet, a tuti piros susogós melegítő nacimat, amit még a gyerekosztályon vettem 2 évszázaddal ezelőtt, valamint egy hasonló megjelenésű joging felsőt és elindultam.

Kb. 10 perc múlva, vörös fejjel, levegőért kapkodva jelentem meg az ajtóban. Hát igen, nem voltam túl jó kondiban és bevallom megfordult a fejemben, hogy ez nem az én sportom. De valamiért mégis elmentem majdnem minden este. Talán a kihívás miatt, talán, mert éreztem, hogy ilyenkor teljesen ki tudok kapcsolni, talán, mert levegőn voltam és mozogtam és talán azért, mert egyre jobban bírtam a hétköznapi megterheléseket. Szépen lassan megszerettem. Egyre többet bírtam.

Aztán találkoztam Szaszával, aki tudatosan vagy épp tudat alatt, de még közelebb vitt ehhez a sportághoz. Elkezdtem utána nézni, mi a helyes és mi a kerülendő, hogyan lélegezzünk és táplálkozzunk helyesen, milyen cipőt válasszunk, milyen ruházat a megfelelő. Nagyon sok cikket elolvastam és rájöttem, hogy azok a dolgok, amikre addig azt mondtam, hogy ugyan már, futni ebben is lehet, azok bizony nagyon is fontosak ahhoz, hogy ne terheljem túl a szervezetem. Azóta van már futócipőm, téli és nyári nadrágom, felsőm és a kilométerek is jobban gyűlnek.

A legnagyobb lökést mégis ez a challenge adta. Amikor ez az egész elkezdődött örültem, ha túléltem a 3-4 kilométer. Bevallom féltem is, hiszen a csapat többi tagja gondolkodás nélkül lenyomta a 10-20-30-40 kiliket. Sokszor gondoltam, hogy mit akarok én itt, hiszen labdába sem rúghatok mellettük. Aztán rájöttem, hogy nem ez számít. A lényeg, hogy futni akarok, mindegy mekkora távokat és mennyi idő alatt. Ők sem maratoni futóként születtek. Valahol mindenkinek el kell kezdenie, hát én is elkezdtem. Eltelt 5 hét és a kezdeti 3-4 kiliből mára 10-11 lett. Lehet, hogy csupán az utolsó előtti helyen vagyok, bár ha angelday belehúz még az utolsó is, lehetek, de igazából nem velük, és nem is a népesség férfi tagjaival versenyeztem, hanem saját magammal és győztem.

Remélem ez az 5 hét és a team által leírt különféle történetek, tapasztalatok sok embert csaltak ki a zárt lakásokból a szabadba, és sok emberben indították el, ha nem is a futás, de legalább a mozgás iránti szeretetet.

51 komment

Címkék: győzelem mozgás kitartás helyes helytelen

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr521071344

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bate · http://bateman.hu 2009.04.17. 22:22:25

Engem kicsaltatok a zárt lakásból, persze kellett hozzá a challenge is (meg a gadget mániám is közrejátszott), de azért nagyban közrejátszott a sok itt olvasott poszt és hozzászólás. Nem rég kezdtem, de lassan beállok a két naponta lefutott minimum 5 km-re és hétvégén elmegyek az első versenyszerű futásra is (és gyűjtöm a kiliket a fiúknak). :)

boibo 2009.04.18. 10:00:14

Azért megy ez csellendzs nélkül is.
www.balatonfuzfo.hu/index.php?//list.newsBfh&PHPSESSID=d3993db219310166bce55d0d51842614
Márciusi lapszám, 11. old alja.
Bár végül is teljesen mindegy, ki miért kezdi el, és miért folytatja, miért nem adja föl. A lényeg maga a futás - és hogy jobban érezzük magunkat tőle!!!

xhege 2009.04.18. 10:11:44

Respect! Eléggé magamra ismertem :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.18. 11:08:17

Nálam úgy kezdődött, hogy 1999 Karácsonyán a tőlünk 2,42 km-re lakó akkori barátnőmtől későn indultam el haza, nem akartam lekésni a vacsorát, ezért futnom kellett és végig bírtam, nagyon jólesett. Annyira, hogy másnap megint megcsináltam mindezt, aztán vettem egy "futócipőt" és abban nyomtam. Azóta nincs megállás. :))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.18. 20:12:56

@BGy: én úgy kezdtem, hogy 1989 vagy 90-ben azt mondta az új tesitanárom egy tesiórai suli kör után, amit keményen versenybe nyomtam egy gyűlölt osztálytársammal: nem jöttök edzeni? mentünk. az utált srác megunta, inkább a suli mögötti cigizést választotta, én meg maradtam. ezt azért mesélem el, mert a multkor megdöbbentem, amikor kiszámoltam, hogy kis kihagyással majdnem 20 éve futok...

Nimandi 2009.04.19. 11:29:45

Én tavaly ősz közepén kezdtem el, és a futótárs javasolta az akkor már futó futó blogot. ,)
És hát ez lendületet adott, mármint hogy nem csak csinálja az ember, hanem beszél is róla.

Szóval fél éve futok, és ma lesz az első verseny, amin részt veszek, a Vivicittá, és jajjaj, izgulok is, mert olvasom, hogy mások majd lassan futnak 6 perces km-et, meg nem sietnek, nekem meg ez a terv, ennél gyorsabban nem is tudnék lefutni 12 km-t, szóval azért még van perspektíva, hova tovább. ,)

És jó, hogy van olyan blogoló is, aki ugyanígy van ezzel, hajrá Kicsi!

TaDaM87 2009.04.19. 14:54:24

én évekig kosaraztam, és már akkor én voltam az egyetlen a csapatból, aki nemhogy utálta, de egyenesen várta a futóedzéseket. a kosárlabda abbamaradt, de a karate mellett nagyon jó kiegészítésnek tűnt a futás, és most már jóval több energiát is fektetek bele.
2002ben teljesítettem először félmaratont, aztán még 3szor, egyszer már 30km-t is, most már csak a maraton van hátra, ami remélem októberben meglesz

zsolababe 2009.04.19. 15:38:23

Meg volt a Vivi, Midi es Minicitta sajnos a chipem megint nem mert de nincs is mar szukseg az en kilometereimre a fiuknak(max nekem, de en a labamban tarolom:D) a 3. tavot a 12km-t steve01-el futottuk vegig beszelgetve kellemes tempoban jlesett.. jo volt az egesz nap annak ellenere, hogy mafel oras alvassal indultam neki :)

Nimandi 2009.04.19. 17:40:06

Na, megvolt a Vivicitta, egész jó lett, láttam DaMartiant fekete pólóban, nagyjából velünk egy vonalból indult, ha jól láttam. Vagy csak ott lébecolt, mert azért 1 óra 10 feletti beérésnél csak jobbat tervezett. ,)

Meg volt egy futóblog pólós, magas fiatalember, már befelé hajtottam a célegyenesben, amikor ő jobb szélen szembefutott, hiába, a mainstreammel szemben. ,)

Steve01 2009.04.19. 20:30:02

@zsolababe: Nagyon nagy szerencsénk volt az idővel, meg azzal, hogy jól találtuk meg a tempót.Egy igazi jóleső örömfutás volt!(csak belehúztunk a végén)Köszi a társaságot, jól eldumáltunk!:)
Egy nagyon jó élménnyel szegényebb lennék ha kihagytam volna!:)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.19. 20:33:54

Szolidáris voltam a Vivicittásokkal és lefutottam ma 25 km-t. Bár ez nem is olyan érdekes információ...:)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.19. 21:57:08

@BGy: milyen érdekes én is ennyit futotam ma szolidarításból :)

DaMartian 2009.04.20. 07:51:31

@Nimandi: nem is fekete volt, hanem szürke : P és volt rajta egy fontos üzenet NEKTEK! Amúgy is hátulró szoktam indulni a versenyeken, így nem futom el, de ezúttal azért álltam az 1:10 zónába, hogy előre haladva minél több hölgynek adjam át a fiúk üzenetét a kampány záró napján! : )
Mondjuk meg is haltam teljesen a végére..
Kíváncsi lennék hányan értették a mezőnyben, hogy minek is szól a nagyképű kijelentés, de útközben hallottam néhány "Hajrá fiúk" kiálltást meg harsány röhögést, így remélhetőleg azért akadtak ilyenek : )

DaMartian 2009.04.20. 07:52:30

Ja és gratula mindenkinek, aki bármennyit is teljesített tegnap, meg jó, hogy végre személyesen is megismerhettem Zsolát : )

zsolababe 2009.04.20. 09:26:29

@Steve01: tenyleg jo volt, koszonom:) ha nem dumlunk, akkor sajnos szet is hajtottam volna magam, mert az elso kettonel hiaba vigyaztam, hogy ne fussak gyorsan igy is kb 1perccel gyorsabb ezreket mentem mint terveztem de egyszeruen a tomeg elkapott, igy viszont elvezheto volt az egesz es legalabb meg ma is futhatok:)
@DaMartian: en is:)

manor 2009.04.20. 10:53:10

Nekem nagyon hasznos volt a tegnapi Vivi, most először éreztem, hogy volt értelme a sok téli lassú futásnak. Folyamatosan tudtam gyorsulni, féltávtól végig 4.30 alatt voltam, a 12. km pedig 3.50-es lett. Ezt most nagyon kellett, hogy őszre legyen motivációm a Nike21-re.
Szóval köszönöm, Mr. Lydiard!:)

tesso 2009.04.20. 11:08:25

gratula neked Kicsi, és akkor nyomjuk eggyütt Dabason a kiliket :) !!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.20. 12:10:13

@manor: hú, az durva jó tempó! mi az 50 perces táblától indultunk, de végig előzgettünk az 5:10es tempónkkal. azon gondolkodtam mi értelme volt egyáltalán az 50es táblának, hiszen szerintem max 100 ember futhatott olyan tempóban.

@DaMartian: nem emlékszel a vivi legvége mennyi időnél haladt át a startvonalon? a kolleganőm pesszimistán beállt majdnem legutolsónak, és nem nézte meg mikor haladt át a rajton.

manor 2009.04.20. 12:38:36

@rrroka: tényleg elég hülyén voltak kijelölve az indulási zónák. Én az ötvenes zóna végéből indultam, de csak azért, mert a 0:50-1:00-ás szakasz kb 6-7 m-es volt és egy ideig le is volt választva szalaggal, nagyon karám jellege volt:). Az első másfél k még igy is azzal telt, hogy előzgetek, pedig nem a szektorom szerinti tempót futottam.
Sajnos kiderült, hogy muszáj nyomni a hosszú lassúkat, de ezzel a megerősítéssel azért már könnyebb lesz:)

Nimandi 2009.04.20. 14:37:39

@rrroka:
Én az 1 óra 10 perchez álltam be, lenyelve a békát, hogy mindenki jobb nálam, így elég hátul álltunk. Mögöttünk nem voltak már sokan, és én 5 perc 04-kor mentem át a kapun. Szerintem max. fél perc volt még a többieknek, de persze ki tudja, milyen tempóban haladtak. ,)


Végül tényleg 6 perc/km-t futottunk, ami nekem éppen elegendő volt, örültem, hogy lefutottam, de az baromi fura volt, hogy ezzel a tempóval is csak előzgettem folyamatosan, és szinte senki nem hagyott le. Azt hittem, hogy mindenki okosabb nálam, és majd a végén hajráznak, de nem. Jó volt ez így, mert megvolt a lélektani támogatás. ,) De ez csak az ilyen méretlen versenyen szokás, vagy máskor is felülkalibrálják magukat az emberek, vagy mindenki beáll, ahol van hely, nem nézi, mennyit fog futni?

DaMartian 2009.04.20. 14:44:10

@rrroka: én is majdnem leghátulról indultam, és másodpercre pontosan 5:00-kor haladtam át a rajtkapun!

Nimandi 2009.04.20. 14:46:39

@DaMartian:
Köszönjük, hogy csak nemes cél érdekében, az információ terjesztése céljából ennyit fáradoztál.
Eszembe jut egy idevágó Európa Kiadó idézet: "Én örülök neki, hogy itt lehetek, mert itt tervezik az isteneket." ,)

(Egyébként meg respect a második napi beszámoló kapcsán! Olyan durva és távoli, hogy már meseszerű ez nekem. ,)

DaMartian 2009.04.20. 14:53:05

Annyira gáz, hogy a sok idióta beáll a gyors zónába, aztán meg csodálkozik, hogy a hátulról érkező gyorsabbak keresztülgázolnak rajtuk. Én megdöbbentem milyen arcokat láttam az 50-nél gyorsabb zónában! Én szerintem nem vagyok azért olyan lassú, de én sem futom 50 percnél sokkal gyorsabban a 12K-t! Nem értettem mi az a rohadt nagy tömeg abban a zónában? Az indulók 2/3-ának hátra kellett volna állnia az 1:10 fölötti sávba, ott már nem volt tumultus (mert a sok hülye akinek ott kellett volna állnia az 50-es szektorba állt) Szerintem ez nem okosság, hanem figyelmesség, meg bunkóság kérdése! Ha rutintalan vagyok, INKÁBB lassabbakhoz állok, mint a gyorsabbakhoz nem? Ez pont olyan, mint atlétikapályán az egyes sávon totyogni, vagy mint az, hogy hiába nálunk volt a kontinensen először földalatti, 100 év alatt sem tudták megtanulni a Budapestiek, hogy a mozgólépcsőn a jobb oldalra állunk, hogy aki siet, az mehessen belül...neem nálunk összevissza állnak, és ha többen utaznak, lehetőleg elfoglalják keresztben az egészet.. Az ilyen emberektől nyílik a bicska a zsebemben...vagy csak én vagyok túl érzékeny?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.20. 15:02:40

@Nimandi: @DaMartian:
szerintem ez az előre állás csak a vivicittán jellemző nagyon, mert ott tényleg amatőrök indulnak, akik izgulnak, jaj mindjárt rajt, beállok ahova tudok. ráadásul itt nagyon sokan voltunk nagyon keskeny útra, ez fokozta a tömegérzetet.
DaMar, ne nyitogasd a bicskát, csak nyugi. :) engem is bosszant az ilyesmi, de már leszoktam arról, hogy fel is húzzam magam rajta. sok a bunkó, sok az oda nem figyelés, de pont ezért kell annak odafigyelnie egy kicsit, akit ez zavar.

angelday 2009.04.20. 15:16:02

@DaMartian: A Vivicittá alapvetően marketing esemény. Ebben az értelemben ne zavarjon, hogy ilyenek vannak. Nem a futás és a verseny a lényeg.

DaMartian 2009.04.20. 16:17:32

Ettől függetlenül szenzációs volt a hangulat, én biztos, hogy akit rá akarnék venni hogy fusson, ide hoznám! Ha így sem szeret bele, akkor sehogy!
És annak ellenére, hogy felbosszant az ilyen viselkedés, azért még mindig az a közel 12ezer ember a követendő példa, akik kimentek és mozogtak aznap, mindegy mennyit!
Amúgy meg szándékosan álltam hátra, ha akartam volna mehettem volna előre, és akkor nem kell kerülgetni, de ez nekem most egy nagy buli volt, egy futófesztivál, ahol a verseny valóban nem, de a futás azért igenis fontos!!!

Steve01 2009.04.20. 21:07:52

@Nimandi: A belinkelt oldal a google chrome szerint vírusos!Ne nyisd meg!Kár pedig megnéztem volna.A 12km-t végig Zsolával futottam.Lehet, hogy én is rajta vagyok?

Nimandi 2009.04.20. 21:52:21

@Steve01:
Bocs, az Ubuntu meg a firefox nem panaszkodott rá, én biza végignézegettem a fotókat.

Hát egy napbarnított fiatalembert látok, 4264-es rajtszámmal, aki emlékeztetett egy korábban feltett fotóra, de igazából a kép bal szélén, így nem tudom, te rajta vagy-e. Sőt az sem biztos, hogy zsolababe rajta van. ,)

www.futas.net/futoverseny/Vivicitta/
Innen el lehet oda jutni, hátha. Már magamat is megtaláltam. ,)

zsolababe 2009.04.21. 08:11:32

@Nimandi: @Steve01: en megneztem nem erdekelt, hogy virusos-e... nem hasznalok PC-t :))) a kp bal szelen en vagyok mellettem steve01 karja latszik :) pont nem vagy rajt a foton ... de biztos rajta vagyunk egy par kepen.. legalabbis te... vegul is minden kameraba integettel :))) ..engem soha nem nehez felismerni szerintem en futok egyedul itthon full livestrong-ban :).. ja es fekete-sargaban is csak en :)

zsolababe 2009.04.21. 08:28:34

@DaMartian: mi is elorebb alltunk a rajtnl mint, amire a vegeredmenyunk predesztinalt volna.. de.. mentsegunkre legyen mondva, hogy mar csak ott tudtunk bemenni a rajtzonaba.. es fur modon bar eleg sokan elozgettek minket mi tartottuk a beszelgetos tempot es a feltavtol mar mi elozgettunk folyamatosan :)

Kicsi27 2009.04.21. 11:01:36

@tesso: Köszi tesso, mindent köszi!!!!!!!

Nimandi 2009.04.21. 14:58:11

@zsolababe:
Hát ez mókás, zsolababe, te tényleg mindenütt ott vagy. Kb. 2 percet szántam ma is fotónézegetésre, de olyan máris van, amin rajta vagy, és gyanítom, Steve01 is. ,)

www.futanet.hu/foto/2009/vivicitta/rajt_cel/8/20090419_104641_9315_ANDREII.jpg

zsolababe 2009.04.21. 19:14:55

@Nimandi: ez csak veletlen... mondjuk az nem, hogy epp 5000ember egyszerre tapsol...csak en nem:)) steve01 van mellettem kek felsoben es epp tapsol o is:) .. ja es csak en vagyok feketeben..mint mindig :)

zsolababe 2009.04.21. 19:15:56

@Nimandi: ez csak veletlen... mondjuk az nem, hogy epp 5000ember egyszerre tapsol...csak en nem:)) steve01 van mellettem kek felsoben es epp tapsol o is:) .. ja es csak en vagyok feketeben..mint mindig :)

Steve01 2009.04.22. 10:09:55

@Nimandi: Igen, az én vagyok!:)
Eddig sajnos egy normális képet sem sikerült találnom magamról.
Vagy csak a kezem van rajta, vagy éppen a fejem van kitakarva...:)

Steve01 2009.04.22. 10:12:56

@zsolababe: És ráadásul milyen lazán, milyen tempóval futottunk be a célba!Mintha nem éppen akkor tettük volna a lábunkba az aznapi 22.-ik kilómétert.

zsolababe 2009.04.22. 11:25:44

@Steve01: az igaz, hogy nem is futottunk gyorsan de osszessegeben meg igy is 2oran beluli lett a felmaratonom, ohgy masfel ora alvas utn pihenteto kocogast muveltem :) vegul is jo volt azert a vasarnap...
ha valakinek van kedve, holnap reggel lemegyunk Velencere egy tokerulo futasra csak ugy lazan edzes cimszoval... jelezzen akinek lenne kedve!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.22. 13:28:03

@zsolababe: de laza! :) hétköznap, délelőtt! az úr tud ám élni! ;)

zsolababe 2009.04.22. 15:41:03

@rrroka: nehez melo az enyem de valakinek ezt is meg kell csinalni.. a Sziszivel megyunk :) polgari foglalkozasara neve, o sem csinal semmit szoval kollega vagyunk:) ..ugyanezen ugybol kifolyolag szoktam Miamiban is tartozkodni, hogy Fulig Jimmy szavaival eljek ott sincs semmi dolgom es en az ilyesmit szeretem hamar elintezni :)

boibo 2009.04.22. 16:22:02

@zsolababe:
:)S
Én meg pont tegnap morogtam, hogy léhűtőkön és munkanélkülieken kívűl ki tud délelőtt edzeni?!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.22. 16:38:29

@boibo: amikor Pesten van üzleti ügyem, utána mindig megyek a Margitszigetre. Múlt pénteken reggel 9-kor már ott voltam. Igaz, hogy 4-kor keltem, mert 8-kor volt egy találkám, ezért félig még aludtam. Hetente egyszer ez előfordul és utána két napig nézegetem a telefonomban a nem fogadott hívások listáját. :)))
Zsola, pénteken te voltál USA zászlós festésű motorral a szigeten? Ha igen, akkor láttam a mocidat, ha nem, akkor pedig nem. :))

Steve01 2009.04.22. 21:43:51

@zsolababe: Egy "laza" tókerülés?:) Az most nekem sok lenne.Maximum két kört megyek holnap délelőtt a szigeten.

boibo 2009.04.22. 22:56:53

@BGy: Jól van na, már beláttam! (helyre is tettek még tegnap, hogy nem mindenki dolgozik ám nyolctólnégyigben :) )

zsolababe 2009.04.23. 00:05:33

@BGy: en voltam :) nincs is tobb ebbol a motorbol... szoval biztos az enyemet lattad :) altalaban delelott es delutan is futok tehat tobbszor lathatod :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.23. 06:12:00

@boibo: nem csak nyolcólnégyigben, hanem még a reggel négytől este nyolcig is előfordul. De nem panaszkodom, mert sok szabadidőm van, saját cégem van, tudok lazsálni is néha, sőt szoktam is! :)))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.04.23. 06:36:53

@zsolababe: nem irigykedek különösebben, mert hisz én meg tudok este aludni, és megnézhetném a barátok köztöt is akár. :)

@BGy: én nem bírnám egy saját cég stresszét, megrögzött alkalmazott vagyok. :)

zsolababe 2009.04.23. 07:58:34

@rrroka: :):):) abbol a szempontbol nem jo csak, hogy nehez osszehozni egy hetveget a kedvesemmel ugy hogy elmegyunk valahova mert nekem pont olyankor kell altalaban dolgozni... arrol nem is beszelve, hogy egy utazas-nyaralas nekem ketszer annyiba kerul mert nem eleg amit koltok meg nem is keresek azalatt egy fillert sem:) viszont cserebe, azt csinalom amit szeretek es turistakent elem az eletemet itthon is :).. valamit-valamiert:) az meg, hogy megrogzott alkalmazott vagy az nem baj.. az emberek tobbsege az csak nagyon sokan ezt nem latjak be es mindent elkovetnek, hogy fonok legyen beloluk amire meg nem lesznek alkalmasak es csak stresszelik magukat... a kedvesem volt az elso akitol azt hallottam, hogy o nem szeretne ennel mar sokkal feljebb kerulni mert szereti ha van felette valaki mert o szereti azt csinalni amit mondanak neki es ennyi onallosag mar eleg neki ami most van... sok olyan emberre lenne szukseg, aki tudja, hogy o mit szeretne es ez egybe is esik azzal amire kepes... eleg jo vilagban elnenk:)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.23. 09:54:50

@rrroka: nem mindig van stressz a saját cégben, csak olyankor, amikor "elfelejtenek" fizetni a "kedves" megrendelők. Olyankor a stressznek elfog egy olyan szintje, hogy legszívesebben az alábbi céggel hajtatnám be a pénzt: www.costella.hu/index2.html a galéria mindent elmond. :))

Nimandi 2009.04.23. 14:10:47

@BGy:
Hát ezen jót nevettem, ezek a behajtók annyira olyanok, mint a sztereotípiákban képzeli az ember, hogy tuti nem is igaziak, hanem Laci klarinétozik a fesztiválzenekarban, Döme bácsi dísznövénykertész, orchideákkal pepecsel, Balázs meg szláv szakon harmadéves. ,)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása