Szőrös, vagy nem szőrös

2009.04.17. 09:10 pkrisztike

Ahogy növekszik a levegő hőmérséklete, nem csak a csajok vetkőznek intenzíven, hanem a pasilábakról is lekerül a ruci, a férfiaknál a póló is, remek. Nem csak a pasik füttyöghetnek be, nekünk is csoroghat a nyálunk egy egy igazán szép láb láttán. :) (senki sincs biztonságban)

A sportpályán, a versenyeken, a szigeten -- mindenhol lábak. A nagy kérdés, leszedjék-e a szőrt a fiúk avagy sem. Közvéleménykutatás. :)

Melyik a szexi, jobb vagy bal?

Szőrtelen fiúlábbal egyébként akkor találkoztam először mikor Budapestre kerültem, faluból a fővárosba. Ücsörögtem épp edzésre várva mikor besétált A LÁB. Szálkás, barna, izmos. És én csak néztem mint Jenő az új kapura. Aztán egyre többen és többen szabadultak meg a bundától. Nem láttam mást a pályán csak csupasz férfilábakat. Van aki arra hivatkozott hogy a gyúrónál jobb ha nem a szőrt húzza, valaki csak utánozta a másikat, a legtöbben pedig szépnek találták. Nos, igazán kíváncsi lennék valójában miért? Leplezzétek le a titkot fiúk mert hülyén halok meg. :D A futócsoportomban az összes srác már szőrtelen lábakon áll, és nem kapok választ.

 csirkelábú útrakész

Visszatérve a vetkőzéshez és a füttyögéshez, na meg a tavaszhoz és a nyárhoz: nem vagyok egy nagyon nekivetkőzős futócsaj, na persze, megvan minden terepre és környezetre a tuti szerkóm hogy kivédjem az ordenáré beszólásokat. Bár 35 fokban be kell kell néha vállalom a kisnacit. Ilyenkor fiúcsapattal megyek ki futni, vagy kikönyörgöm a biciklis kiséretet.

Egyedül pályán merek nekivetkőzni, utcára marad a focista gatya. :) Az egy kicsit vicces mert olyan csirkelábaim lesznek hogy senki nem néz utánam :) Aztán lehetséges még a térdig érő de némileg feszülős gatyesz, bár az már hergeli a kanosabb hímeket. Erdőben pedig ha egyedül tolom, szintén laza gatya mindenképp. Nem tudom a csajok hogy védik ki a férfiak hormontúltengéséből fakadó inzultációkat nyáron, én nem nagyon tudom hogy kezeljem a mellettem haladó lassú autókat, amikből bombáznak a jobbnál jobb épületes szövegelésekkel. De Pesten verseny közben sem a futóteljesítményemet méltatták hanem felmérték a karosszériát :)

100 komment

Címkék: vetkőzés szőr csirkeláb bikiniszezon gyúró

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr131067604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nannycsuri 2009.04.17. 09:40:14

Reggelt! Aerodinamika ide-nyúzós masszőr oda, ha felnőtt férfiúé az a láb, legyen szőrös. Bár lehet, hogy én eddig még nem találkoztam olyan Jeti-szindrómás pasival, akinél sok lett volna, amit a természet adott...mármint szőr.

VR6 2009.04.17. 09:43:41

Ffi oldalról a szőrtelen láb sport közben sincs egy bundába zárt nedves burokban, sokkal jobb érzés és mielőtt véleményt alkot valaki, ki kell próbálni mindkettőt. Megyeszékhelyen lakom, itt gyakorta elképednek a többiek, de hát kit érdekel? :)

colika 2009.04.17. 09:53:59

Férfi lába legyen szőrös! Ha ez problémát okoz neki gyúrásnál, akkor viselje el :)
Nincs is gusztusosabb látvány egy kellőképpen izmos finom bundás férfi lábnál, főleg még ha jó hosszú is... mmmm :)

Ted Striker 2009.04.17. 10:19:02


Én a Mícs Bjúkenen vonalat képviselem :-)

fromdtod 2009.04.17. 10:27:26

És akkor a lábat leszedni, és a felsőtestet nem? Vagy a felsőtest már férfinél is alap? (ebből látszik korosodó mivoltom) Szóval engem valszeg egy ilyen gyantafürdőbe kellene belógatni, mint a terminátort a film végén, hogy szép legyen. De ugye mi a szépség? Kérdezem, és joggal.

kg_kilo 2009.04.17. 10:41:03

Az nem ugy van, hogy a masszor mondjuk kencet is hasznal, ergo mindegy, hogy van bunda vagy sem? Vagy van extrem valtozat? :D
Amugy en lenni ex-bringas, ott alap a szortelen lab. Hogy miert? A lycra nem huzza szalankent, na meg a horzsolasos sebek (aszfalt vs bringas) *sokkal* gyorsabban gyogyulnak.

kg_kilo 2009.04.17. 10:41:51

Ja igen, Kriszta... ez a gatya ez valami borzalom :D:D

Kicsi27 2009.04.17. 10:44:34

Pasi szőrtlenel lábbal, akár egy mesztelen csiga, de ha a sportág megkívánja....
Még mindig jobb mintha a szempilláját festetné :-)

FutoBolond 2009.04.17. 10:59:30

pkrisztike, szerintem elszamolod magad :)

A pasik mindenkeppen megneznek. Azzal, hogy ilyen bena nacit veszel fel, csak az ered el, hogy nem tetszel nekik, de ugyanugy "felmerik a karosszeriat" :) Persze a ferfiak, mint kozismert, tapintatos nepseg, es igy csak dicsernek, a negativ velemenyuket galansan elhallgatjak, ezert hiheted, hogy erdemes bena cuccban futni :)

.com 2009.04.17. 11:14:38

csatlakozom futobolond kollegahoz
tekerheted magad dunyhaba is Krisztike, a szep popsi az szep popsi
ettol fuggetlen ki az aki futas kozben leall csajozni?? Vagy csak en vagyok luzer, hogy 180-as pulzusnal nem jutott eszembe...

dontotti 2009.04.17. 11:18:46

sprintereknél még elhiszem, hogy számít... de hosszútávfutóknál???? ugyan....

én semmi pénzért nem borotválnám le, az tuti

Nebameg 2009.04.17. 11:23:49

Szőrtelenítse a rossebb a lábát. Kényelmesebb is nem törődni az ilyesmivel. Férfiak nyak fölött, nők nyak alatt borotválkozzanak. Igazából mi jártunk jobban, ráadásul még tudunk állva pisilni is:)))

pkrisztike 2009.04.17. 11:30:43

@dontotti: mit neki borotva...gyanta :D

Perillustris 2009.04.17. 11:37:01

Profi szinten már a legtöbb sportolót nem a vizuális megjelenés érdekli, hanem a másodpercek lefaragása (stb.) mindenek előtt. Ha nekik jobb szőrtelenül, engem nem zavar.

Bicajozom, futok, de én semmiképpen nem gyantáztatnám a lábaimat, pedig alapvetően "szőrellenes" vagyok. De ott és a fejemen elviselem (mondjuk ott csk 1-3 mm-t). Ebben persze segít az is, hogy szőke vagyok, ezért nem durva a látvány (számomra).

A krémek elkenése persze kényelmetlenebb a szőrtelen bőrfelületen, de ennyit bevállalok szívesen.

Perillustris 2009.04.17. 11:37:59

@Perillustris: "A krémek elkenése persze kényelmetlenebb a szőrtelen bőrfelületen"

Természetesen kényelmesebb...

bitliszbá 2009.04.17. 11:42:34

Kezdek megnyugodni, hogy mégsem kell leszednem a lábamról. Úgy látszik a szőrös férfilábat kedvelő hölgyek többségben vannak, hál' istennek... :)

yossi73 2009.04.17. 11:55:58

Férfiember legyen szőrös.
Amúgy én futás közben is mustrálom a csajokat. Kellemesebb egy szép popsi után futni :))))

pkrisztike 2009.04.17. 11:58:39

@yossi73: akkor mar ertem Pragaban miert alltak be mogem a sracok :) es hagytak a szembeszelben kuzdeni.....:D

yossi73 2009.04.17. 11:59:17

@pkrisztike: áhhhh nem, azt biztos a touron látták, vonatoztak :))))

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2009.04.17. 12:01:05

nekem kellett egy ovális alakú formát borotválnom a sipcsontomra pár hete mert megsebesültem és csak batmenes ragtapasz volt aztán sokszor kellett átragasztani, és húzta a szőrt, ezért oválba lenyírtam

DaMartian 2009.04.17. 12:09:27

@.com: Igen LJÚZER vagy! : ))) Hehe
Vegyél vissza 160-ra és akkor még nagyjából őszinte mosolyra is futja! : )))

pkrisztike: Szerintem cuki ez a gatya, nekem bejön ez a style, csak mondjuk 3 számmal kisebben kellene!

Én lábcsupaszításon még nem gondolkoztam el, pedig nem vagyok egy szőrmentes pasas, de ott engem valahogy nem zavar. Attól viszont 100% kifutnék a világból, amikor mind a 100000 szál combtól bokáig elkezdene körös körül borostásodni! Vvvááááááá!!! : )))

ihatethisindapassthingy 2009.04.17. 12:10:52

+1 for szőrös láb. Nem vagyok borotvaellenes, de a mellkas és láb szőrtelenítését nem nekem találták ki - igaz, nem is vagyok élsportoló.

boibo 2009.04.17. 12:11:25

Valahogy azon a szinten már sikerült túlvergődnöm magamat, mikor még érdekelt, ki bámul meg, vagy ki szól be. De míg érdekelt, addig frusztrált is rendesen, ez így igaz. Már nem érdekel. És le is vetkőzöm, ha meleg van, bőven elég egy top meg egy rövidnaci a futáshoz, pedig nem olyan kockás a hasam, mint a rubintrékáé. Sebaj!

Viszont: a simabőrű pasi valahogy nekem olyan nem-természetes. Az, hogy egy férfi szőrös, az egyik leglátványosabb másodlagos nemi jelleg (az első az, hogy kütyükkel fut :DPPP). Ha ettől megfosztja magát, megválik a férfiassága egyik megnyilvánulásától is - önként és dalolva. Ez azért furi, nem?

ihatethisindapassthingy 2009.04.17. 12:11:55

@yossi73: Tegnap nekem is volt 2 ilyen boldog percem a Városligetben, de sajnos lehagytam :)

miszerint 2009.04.17. 12:18:14

beszólás ellen nem a nőknek kell védekezni, hanem a férfiaknak nem beszólni.
és ahogy a sok okos megmondta itt is, nem az számít, h. mi van rajtad, hanem h. kell-e a fickónak a verbális farok-nyújtás, vagy sem. ha kell, nem ment meg a csirkeláb sem. ;)
én magam a megbámulást is rühellem speciel, van választék szexlapból, ne engem nézzen. de a beszólást is rühellem. pláne a "vicceseket." pl. "Fussá" ???? mi van? de ezeket kapja az ember az arcába.

bellone 2009.04.17. 12:21:32

@boibo: "(az első az, hogy kütyükkel fut :DPPP)"

Szőrös robotember.:D

Mylady 2009.04.17. 12:27:02

Egy férfi legyen szőrös. Pont.

A beszólogatások ellen javaslom a zenét. Én is speak only üzemmódban futok.

A nadrág pedig tényleg förtelmes.
:)

dontotti 2009.04.17. 12:43:16

@pkrisztike: max nőknél. Ha férfi tesz ilyet az már mazo. :)

1116001 2009.04.17. 12:51:08

Inkább azért szokták leborotválni, hogy ezzel a hajszálerekben a keringést egy kicsit felpezsdítsék. Sprintereknél talán a kisebb légellenállás is számíthat.

kg_kilo 2009.04.17. 12:59:28

Iment volt a Pkrisztike a teveben (sp2), azt mondtak, hogy nem is lihegtel a mezei OB celjaban...

Ted Striker 2009.04.17. 13:08:02

@kg_kilo: hát a lyányok között indult, ott nincsenek szőrös férfilábak ami után lehetne lihegni :-)

Perillustris 2009.04.17. 13:13:22

@pkrisztike: "akkor mar ertem Pragaban miert alltak be mogem a sracok :) es hagytak a szembeszelben kuzdeni"

Csak egy futó pillantást(sic!) vetettek rád. ;)

.com 2009.04.17. 13:20:10

@DaMartian: Stimmel! Egyszer, gyorsban, osszeszladtam egy leanyzoval, nem volt ideje keszulni es cirka egy hettel volt az utolso lab brotvalas utan...nos 320 dorzsvaszon...megbokoltam egy "en kis kaktuszom"-mal
nem orult
furdes kozben lenyulta a borotvamat
akkor meg en nem orultem
UGYANIS A NOK MINDIG LENYULJAK A FERFI BOROTVAJAT ES KIMEGY AZ ELE!!!

Jay Phix 2009.04.17. 13:23:29

Dontottival hangyányit vitatkozva: épp a hosszútávosoknál számít a borotva, a sprintereknél nem. Ugyanis, aki a másodpercek lefaragására fogja a dolgot, az fanatikus vagy szimplán hülye vagy csak nem őszinte. :) A tizedesvessző utáni harmadik helyiértéken egy digit változás a kutyát nem érdekelné, ha amúgy a borotvált lábat cikinek tartaná (szerintem a profi kerékpárosok sem indokolják ma már az aerodinamikával, bár régen még én is hallottam ilyen véleményeket).
Ami a valódi előnye a borotválásnak, az a hőleadás - ez viszont megfellebezhetetlen. Én az első ironmanem előtt borotváltam le teljesen a lábamat, miután Kindl Gabi az orvosi tájékoztatón megnyugtatott minket, hogy ihatunk bármennyit, az időjárás-jelentés alapján a versenyen nem fogunk tudni annyi folyadékot pótolni, mint amennyit veszítünk (2003 augusztusa rekordmeleg volt). Isteni volt borotvált lábbal tekerni és futni, mintha kiszabadultam volna valami fojtó közegből, pedig én sem vagyok jeti alapból. Azóta ezt minden hosszútávú verseny előtt megteszem, és nyáron általában szőrtelen vagyok, de azért nem vált mániámmá. (Idén még alig edzettem, úgyhogy még szőrös vagyok, de hiszitek vagy sem, épp ma gondoltam a borotvára, még a post olvasása előtt. A velencei tókerülő előtt már majdnem letoltam a bundát, de aztán nem volt időm rá.)

A szexi vagy nem? kérdéshez: erős a gyanúm, hogy minden képmutató aerodinamikai, hőleadási, szőrhúzogatási vagy sérülésgyógyulási elmélet ellenére sokaknál ez dönti el a kérdést - természetesen nálam is így van. :) Nos, szerintem jobban néz ki a lábam csupaszon, és ebben az ellenkező nem részéről sokan megerősítettek, ugyanakkor nyilvánvalóan besepertem már én is "meztelencsiga" és egyéb negatív jelzőket. Evvan.
Én egyfajta szűrőnek is tekintem ezt: megfigyeltem, hogy a "célcsoportomban" többségben vannak a csupaszságkedvelők, így nem tragédia az, ha valakinek nem tetszik a borotvált férfiláb, mert ők 10-ből 9-szer meg nekem nem jönnek be. Úgy döntöttem, inkább tetsszem azoknak, akiknél ez kölcsönös; plusz nekem is jobban tetszik a lábam borotválva; plusz kurvajó érzés a nagy melegben.

rivera 2009.04.17. 13:25:43

a bicajosok a baleset miatt borotválják, ha borulás van és varrni/műteni kell gyorsabban megy a dolog

ïslāndęr 2009.04.17. 13:37:53

ha a férfi egy fokkal szebb az ördögnél, már rendelkezik a futáshoz és csajozáshoz alapvetően szükséges adottságokkal. a jó vastag szőrborítás, rumpcájszos imázs csak hangsúlyozza a maszkulin jelleget :o)

a karosszéria nagyon rendben, de az a gatyó inkább pelenkára emlékeztet... nem hiszem el, hogy annyi hormontúltengéses férfitárs rohangál a futópályákon és az erdőben, hogy ezzel kellene védekezni!
itt inkább a női jelleg elviseléséről lehet szó.

ivanolsen 2009.04.17. 14:01:35

A felső képen is a Te lábaid vannak? :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.17. 14:22:31

Ma alkoholmentes sör, holnap guminő. Ma lábborotválás, holnap mi?
Én a természetes dolgok híve vagyok. Mindenhol. :P

Nimandi 2009.04.17. 15:21:00

Hát ugye ha csak az esztétikumot nézem, akkor mindenképpen szőrpárti vagyok.

Viszont ha praktikusan megvan az oka, akkor borotválja, akinek jól esik. Az a gyanúm, hogy minden, elméletileg gáz dolog megbocsátható tud lenni a gyakorlatban, ha az úriember (vagy hölgy) megbocsátható.

Pl. most elképzeltem egy köldök köré tetovált meztelen hölgyet, aki izommozgásra táncol, hát nehéz lenne szépnek látnom, de isten bizony elnézném, ha meggyőzne a tulaj, hogy tizenhat évesen tették rá, amikor részegen ült Hongkongban egy ópiumbarlangban, ahol átutazóban volt, hogy Bangladesben Rabindranat Tagore munkásságát tanulmányozza eredeti nyelven stbstbstb.

Ja, amúgy az igazi, egymásrahajló szárú, rövid futónadrág is neccesen tud kinézni, pedig nyilván nem véletlenül alakult olyannak.

Perillustris 2009.04.17. 16:15:59

Amúgy borotválni semmiképpen nem érdemes, ha már lúd, akkor epilátor vagy gyanta, hiszen ellenkező esetben csak erősödik a szőr.

Ismerősöm húga 15 éves korában elkezdte nyírni a karjáról a szőrt, most már leállna vele, de nem tud, mert ha nem szedi le, olyan a keze, mint a kismajomnak. Ráb@szott.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.17. 17:42:34

@Nimandi: pont ma vettem a Decathlonban egymásrahajló szárú, tökvillantós rövidgatyát. Nem is tudom, melyikben érzem magam illetlenebbül. A biciklisben, vagy ebben. :))

zsolababe 2009.04.17. 17:52:20

nem ertem engem is mindig megbamulnak a forronadragban es a rozsaszin topban :))) fura :))))

DaMartian 2009.04.17. 18:41:16

Én tapinaciba CSAK úgy megyek futni, ha olyan hosszú pólót vagy pulcsit veszek hozzá, ami kitakar! Egyetlen versenyen vettem fel nem kellően hosszú pólóval...4 éve az első ABLON-on. Na azóta ezt hallgatom a kollégáktól! Viszont a felsliccelt futóshorttal nekem speciel nincs gondom! Vagy egyedül nekem áll jól? : P
Bár az exem utálta ha abban futok, de nyáron imádom! Ha már úgyis csíkosra barnulok, akkor már inkább comb tetején, mint közepén. Plusz póló le és titokzokni és már nem is kell napozni : ) Egy hátránya van a hosszabb shorttal szemben, hogy pont ott van a passzévarrás, ahol összeér a comb, ergo 10kili felett engem már véresre dörzsöl.. : (

manor 2009.04.17. 19:02:17

Csirkelábú kosarazik? A csámpás alapállás mindenesetre megvan:)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.17. 19:25:47

bringások azért tolják le a szőrt hogyha bukó van akkor ne ragadjon a sebbe.
Futóknál max a krémet látom értelmes oknak: értsd, gyorsabban felszívódik, nem ragad a szálakra.

@DaMartian: nekem nem ér össze a combom, gyári hibás lennék? :)

kg_kilo 2009.04.18. 00:43:37

@Ras: jaja, ezt irtam reggel is :)

Amugy mostanaban fenn van a szor, meg is lett a bojtje. Multkor burkoltam "kicsit" korcsolyaval a palyan (tenyernyi seb a jobb segg/forgo kornyeken), hazaevickeltem, majd a seb korul szepen elkezdtem borotvalni. Ezutan elo a szemoldokcsipeszt es hirtelen felindulasbol a szelenel megmaradt nagyobb kan szoroket kitepni. Isteni erzes... mire a fertotlenites es kotozes jon, mar meg se kottyan semmi.

BTW a legrosszabb az egeszben az, amikor 3 hetig 1 seggen ulsz. Na az tenyleg idegesito :D:D

Es a legszebb - a gatya (Kalenji) a legkisebb nyom nelkul tulelte a dolgot...

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.04.18. 07:51:15

A szőr kérdésében tanácstalan vagyok,valószínű kényelmesebb bunda nélkűl,hiszen nekünk nőknek is az.....
Kriszti!Akinek ilyen virgácsai vannak mint Neked,az hokedliben is futhat,akkor is jól néz ki.
A beszólogatások ellen meg fülhallgatót használok,és abban futok-bringázok,ami kényelmes és segíti a muzgásomat.Mivel hasonlatos vagyok a Willendorfi Vénuszhoz,engem inkább kiröhögnek,csak akkor görbül le a szájuk mikor lefutom,vagy letekerem őket,vagy rájukuszítom a kutyáimat:DDDDD
Mindenkinek jó edzést a hétvégére!!!!

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.18. 08:51:41

@Domesticdragon: közúton fülhallgatóval kerékpározni illetve bringaúton fülhallgatóval futni/görkorcsolyázni nemcsak oroszrulettes és szuicid hajlamokra utal, de balesetveszélyes, kőgondatlan és bunkóság. Gondolj arra a szerencsétlen sofőrre/bingásra, aki elcsap mikor te megijedve attól, hogy mögéd ér, elé lépsz. Aztán esetleg évekig rémálmai lesznek, legalábbis ha a normálisabb fajtából való.
De városban is simán gáz lehet, amikor egy szűk saroknál elrévedve kilépsz a parkoló autók miatt nem látható, viszont hallható, szabályosan közlekedő nyugdíjas sofőr elé, aki esetleg még rutintalan is és esélye sincs fékezni az ő reakcióidejével. Harminccal is be lehet szívni egy térdből dupla amputálást, ha olyan a kocsi :(. Valamint a rémálmok akkor is garantáltak a sofőrnél, ha nem lett semmi komoly bajod, csak felfeküdtél a szélvédőre.
Tudom mindenki odafigyel, meg éber, meg minden, de tedd a szívedre a kezed és gondold végig legalább. Aztán csinálj amit akarsz :)

ui: bocs, ha nyers lett és persze akinek nem inge ne vegye fel, de nekem ez örök vesszőparipám (van még pár az istállóban :D).
uii: természetesen mindez csak az első mondatban leírt tényállásokra vonatkozik szigorúan!

boibo 2009.04.18. 10:05:25

@Ras:

Ha nem ér össze a combod, akkor nem gyári hibás vagy, hanem gebe. Ez sportolói szempontból kimondottan előny! Ámde: kevesen vagytok ezzel így. Mi, egyszerű földi halandók nem biztos, hogy meg vagyunk áldva a futáshoz ideális, kidörzsölődés-mentességet garantáló alkattal. :(((

blerg 2009.04.18. 11:23:20

férfiszőrügyben: szigorúan csak akkor javasolt, ha az illető le akarja szedni. ellenkező esetben ne szedje le. rég rossz, ha a férfiasságát ez dönti el. na most én is megmondóemberkedtem, hogy sikerült?
de komolyan, ne akarjuk már általánosítva belőni, minek kell esztétikusnak lennie, most már a férfiaknál is, épp elég gáz, hogy a női szépségideál is ilyen agyatlanul be van szabályozva. (azért vicces, h a pasiknak ált. valamilyen praktikus magyarázat kell, a nőknél elég az esztétikum mint ok:)
amúgy ez a beszólás-füttyögés engem is nagyon zavar, és nem is nagyon tudok védekezni ellene. a negatív csúcs múlt télen volt: trottyos mackónaci, két pulóver és jobbról: "mennyi egy kör?". nagyon-nagyon-nagyon ki tudja zökkenteni az embert, főleg mert a futás ált. olyan dolog, hogy akkor valami egészen másra figyelsz, nem a külsődre. külön fincsi, ha olyankor kapod, mikor épp kezdenél egy sprintbe vagy benne vagy. szóval Kriszti, megértem a bohócgatyát. de érdekes, hogy már itt (a fórumon) is arról szól a dolog, hogy TE hogy nézel ki benne.
ja és a zene nekem se megy, madárcsicsergés izgibb.

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.18. 12:22:34

@boibo: annyira gebe vagyok, hogy feszül a combomon a konfekció nadrág :)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.04.18. 13:14:28

@Ras: Köszönöm szépen,hogy megmutattad a paripádat!Azt is köszönöm hogy figyelmeztettél!Komolyan!!!
Mivel kezdő vagyok szívesen veszem a tapasztaltak tanácsait!

zsolababe 2009.04.18. 15:47:37

@DaMartian: arra nem gondoltal, hogy a tapinacira esetleg felhuzol egy shortot? :) nalunk ha anelkul erkezik a futashoz veletlenul valaki halalra cikizzuk :)))... egyebkent nekem sem er ossze a combom ezert nem is kell nyaron tapinaciba fussak.. de az az oldalt felsliccelt futonadragot..hat.. hmmm. 1976-os nemet pornofilm :))))))))

sztibi25. 2009.04.18. 17:18:11

Eddig úgy gondoltam, hogy a futás elég kemény és férfias sport. De az itt olvasott vélemények alapján úgy tűnik, hogy az általam csodált/tisztelt nagy futók csak egy férfiatlan (mert nincs szőrük), retro pornós ruhában rohangáló csodabogarak.
Nyilván nem véletlenül találták ki sem az oldalt felvágott ruhákat, sem a lasztesz nadrágot. Ha valakinek nem áll jól, ne vegye fel, de ezért szerintem felesleges röhögni rajta. Amúgy meg ha valakinek sportos alakja/lába van, nem értem minek titkolni. Nem az ő szégyene, ha kiröhögik.

A szőr témára meg annyit, hogy amellett hogy szerintem se érdemes skatujázni (nem attól férfias valaki, hogy szőrös, és nem attól nőies, hogy nem az), mert ahogy Jay Phix is írta, mindenkinek meg van a maga "célközönsége". Amúgy meg a praktikus okok közé sorolható még a higiéniai szempont is. Emellett a hosszú futóruházatok izzadság elvezető és szellőző anyagai sem funkcionálnak a legjobban, ha beleragad a nedvesség a szőrbe.

zordon.zord 2009.04.18. 17:59:25

jay phix, sztibi25, ... : igazatok van, elsősorban ízlés kérdése, úgyhogy pkrisztike: az első két válasz inkább púderezésnek tűnik ..., a harmadik meg ok.
a "férfiember legyen szőrös" típusú hozzászólók meg gondolkozzanak el rajta, hogy milyen már az, amikor a nők hónalja alól kutyuskák vaffognak - pedig azt is ugyanúgy otthagyta a természet, mint a láb (- és egyéb) szőrt a férfiakon. ja, és akkor minden férfinak hosszú szakállal kéne járnia ... szóval a természetesség nem valami jó indok ebben a vitában.
egyébként én szőrtelenítek, mindenütt, tök jó, tiszta, szexi érzés (a gyantázást meg aki nem bírja, az ne szájhősködjön ...), a csajomnak bejön. azok a lányok, akik szerint meg a - természetesség jegyében - a férfi legyen szőrös, izzadtság- és lábszagú, úgyis kívül esnek az érdeklődési körömön.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.18. 19:38:04

@zordon.zord: aki szőrös, nem biztos, hogy izzadtság- és lábszagú! A hónaljkutya is csak azóta zavar mindenkit, amióta zengi a média, hogy az milyen ciki. Mostmár a férfiaknál is kezd ciki lenni, de én ellenállok!

bodlac 2009.04.18. 20:10:23

Sosem értettem mit kell takargatni a latexgatyán. Mi van akkor strandon a fecskével? (Igaz az is kiment a divatból.) Alapvetően nem lehet túl sokkoló az, ha egy férfiról kiderül hogy van pö**e, hiszen mindenki eleve erre számít. Érdemes belegondolni, miért pakolhatta meg a gatyáját Elvis (a király) zoknival, továbbá miért rejtett Eric Cartman uborkát az alsójába, mikor a Fingerbang nevű boyband keretein belül nagy sikert akart elérni a (női) közönség körében.
Latexet félretéve, a lábborotválás férfiaknál viszont tényleg elég gay.

colika 2009.04.18. 21:15:43

@zordon.zord: attól, hogy valakinek szőrös a lába, szerintem még nem izzadság és lábszagú... szvsz

Jay Phix 2009.04.18. 21:34:58

Ugyanígy, ha valaki nem szőrteleníti a hónalját, még nem automatikusan és feltétlenül izzadságszagú - csak jóval nagyobb eséllyel.
Illetve, megfordítva, az előbbi tábor jóval kisebb erőfeszítés árán nem izzadságszagú.

bodlac 2009.04.18. 23:30:40

@kg_kilo
Na ez az. :) Pont ezt javasolták Eric-nek is, hogy a Fingerbang mindent elsöprő népszerűségre tegyen szert.

Perillustris 2009.04.19. 00:45:21

@BGy: "A hónaljkutya is csak azóta zavar mindenkit, amióta zengi a média, hogy az milyen ciki."

A lábon nincs annyi verehtékmirigy, az összehasonlítás nem jó. Szerintem gusztustalan, amikor összeállnak a hónaljszőrök az izzadságtól, és ez a kar felemelésekor láthatóvá válik.

sztibi25. 2009.04.19. 07:22:28

Hónalj szőr témáról a véleményem, hogy a mai világban ez már elvileg annyira hozzá kéne hogy tartozzon a tisztasághoz(mármint a leszedése) és higiéniához, hogy szót se kéne hogy érdemeljen. Nyilván mosakodni is lehet kétnaponta, de nem hinném hogy az lenne ma a követendő ideál. Szóval nyugodtan járkálhat valaki szőrös hónaljjal, pláne nyáron, de nem gondolnám hogy ez lenne az ideál manapság. Pláne nem nőknél. A "természetességnek" is van egy bizonyos határa, amit átlépve már inkább igénytelenség a dolog.

bodlac 2009.04.19. 08:02:53

Szedessék-e a szemöldöküket a futó férfiak?

zordon.zord 2009.04.19. 10:43:23

@bodlac: csak az, aki ad magára. nem a futástól függ.

DaMartian 2009.04.19. 11:15:23

Jaj gyerekek! Így nemsokára az orr-szőr levágásnál és az intim zóna borotváltságánál fogunk kikötni! Zárjuk már le! Szerintem már így is túl lett ragozva! : P
Ízlések és pofonok!

Nimandi 2009.04.19. 11:23:12

@zordon.zord:
A férfi ne "legyen szőrös". Ez nem felszólítás. Itt vélemények hangzottak el, legalábbis magamról tudom, hogy egy nyitott férgfiingből elősejlő szőrös mellkas odavonzza a tekintetem, sanszosan úgy hat rám, ahogy egy női dekoltázs a férfinemre tud. Az a legjobb, ha mindenki úgy lakja be testét, ahogy neki kényelmes. A csupasz (genetikailag vagy gyantázott) férfi könnyen vonzóbb lehet, mert ezen a paraméterén túl más egyebekkel rendelkezik. (Pl. tapinacival és Stanley szerszámkészlettel ugye. ,)) Valójában az éles elmére, kiváló humorérzékre ésatöbbi gondoltam. Vagy legalábbis valamiféle harmóniára.

TaDaM87 2009.04.19. 14:38:16

@blerg: a "mennyi egy kör?" kérdésre azt kellett volna mondani, hogy
"amikor formában vagyok, akkor 22-23 perc körül, és neked?"

Perillustris 2009.04.19. 19:30:02

@DaMartian: Először is meg kell határoznunk, mit értünk intim zónán... ;)

még nickem sincs 2009.04.20. 10:50:19

- A szép férfi láb (=karcsú, arányos, egyenes, izmos, lebarnult) NAGYON SZÉP, főleg, mert nehezen készül (jól tudom h ott a legnehezebb izmosodni?). Így aztán mindegy h szőrős-e vagy nem.
- A nőknek általában beszólnak, ha futnak, ha nem, bármilyen ruhában, bárhol. Ne csodálkozzunk, hanem vérmérséklettől függően ne vegyünk róla tudomást/egyezményes nemzetközi lóf..z jelzést alkalmazzuk/örüljünk neki és mosolyogjunk, ha nekünk tetsző férfiegyedtől érkezik. Ezzel együtt örüljünk h van két egészséges lábunk amivel futni tudunk. HIszen az élet szép :)

Vegyi Ali 2009.04.20. 11:28:19

Én sose szőrteleníttetném magam. Lehet, hogy másképp gondolnám, ha jeti lennék, de szerintem egy kevés szőr kell, hogy legyen egy férfin, de persze ez nyilván egyéni ízlés kérdése. Azért, hogy hány nő tartja a gyantázott férfilábat, és mellkast szexinek, és hányan gondolják, hogy ez túlzottan nárcisztikus/exhibicionista attitűd, azt érdekes lenne megmérni egy reprezentatív kísérletben.
Szerintem azok a nők értékelik a férfiak szőrtelenítését, akik maguk is elsősorban a divaton, a megjelenésen keresztül határozzák meg önmagukat, és az értékrendjük központi eleme, hogy "jól nézzenek ki", ami valójában az aktuális trendeknek való megfelelést jelenti. Szerintem az ilyen nők lesznek azok, akik hasonlót várnak el a partnerüktől is, és most gondolom, a csupaszság "trendi".

Amúgy ezek a dumák, hogy "azok a nők, akik nekem tetszenek általában a csupaszságot szeretik", nagyon viccesek számomra. Nem tudom, de nekem sose mondta egy nő sem, hogy tök jó fej vagy, tudunk beszélgetni, okos vagy, megértő, isteni a szex is, de inkább hagyjuk az egészet, mert SZŐRÖS A LÁBAD. Milyen kapcsolat az ilyen??? Kidobod a csajt, ha reggel, mikor, behozza az ágyba a kávét, kócos a haja??? Basszus, egy kapcsolatban talán némileg több elfogadásra van szükség ennnél.

Jay Phix 2009.04.21. 17:03:20

Hű, ezt aztán nagyon szépen megmondtad, szinte csodálkozom is, hogy egy ilyen okos, kerek összefoglalásban egyetlenegyszer sincs leírva a "belső értékek" szókapcsolat.

boibo 2009.04.21. 21:57:34

@Jay Phix:
és
@Vegyi Ali:

Pedig BIZONY!!! :)
Ha férfi létedre sima a lábad ( és még Jagger-szád sincs :P ), megnézheted, milyen nőt találsz magad mellé! Kicsit meredek párhuzamot vonni a férfiszőrtelenítés és a szilikon mellek között, de...
Meg hát mondjuk ki mit vár a másiktól.
Nekem a Vegyi Ali féle megközelítés szimpatikusabb.

Kedves Hallgatóink!
A futóblog párkapcsolati tréningje még tart, kérem, kapcsolódjanak be bátran!!!
:D

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.22. 05:22:40

A szőr a férfin a másodlagos nemi jelleg hordozója. Én inkább megtartom, szarok a trendre és a divatra ezen a szinten.

zsolababe 2009.04.22. 08:32:49

Persze az termeszetes, hogy honalj ill fanszorzet eltavolit... de nem fogom a labamrol meg a mellemrol leszedni.. mondjuk nem is vagyok nagyon szoros csak eppen hogy, szoval lehet, ha majom tipus lennek azert elgondolkoznek rajta... mondjuk ha a hatam, vallam szoros lenne valoszinuleg azert leszednem:) ..de mindenkinek a sajat dolga, hogy mit csinal, valakinek ez ttszik, valakinek meg az... mondjuk a majomtipus nem hiszem, hogy barmelyik nonek bejonne :)

boibo 2009.04.22. 09:43:21

@BGy: na ezt mondtam én is, 50 kommenttel ezelőtt :DDD

Vegyi Ali 2009.04.23. 13:27:49

@Jay Phix: Csak pc akartam lenni. Megfogalmazhattam volna úgy is, hogy
-Szerintem a nők java része puhapöcsű, önimádó, bizonytalan szexuális orintációjú, és inkább vicces, mint szexi csókának tartja azt a férfit, aki szőrteleníti magát.
-Azoknak a nőknek jön be a borotvált férfiláb, akik a kozmó aktuális trendtanácsai alapján döntik el, hogy mi tetszik nekik, és mi nem, szóval többségükben alaphangon vannak szürkeállománnyal ellátva.
-Az a nő, aki a lábszőrösség alapján választ magának társat, az meg is érdemli.
- Hogy ne legyen hiányérzeted: BELSŐ ÉRTÉKEK

boibo 2009.04.23. 20:12:16

@Vegyi Ali: K Ö S Z Ö N Ö M ! ! !

sztibi25. 2009.04.23. 21:09:27

@Vegyi Ali: Légy szíves ezt majd mondd el a világ élatlétáinak is. Biztos ők is puhapöcsűek, és még a nemi hovatartozásukkal sincsenek tisztában. De érvényes ez a hazai élvonalra is. Nem értem ezt a hülyeséget, hogy miért kell megideologizálni, hogy a szőrös vagy nem szőrös ember a férfias. Ismerek nem egy nőies férfit, akinek még "a talpa is szőrös", viszont a borotvált sporttársaim közül még egyiken se vettem észre, hogy problémái lennének az identitásával.
Gondolom egy nő se a lábszőr alapján választ, de -hogy már én is használjam a szót- a belső értékek után picit ez is nyomhat a latba. Éppen ezért ez azonban SZUBJEKTÍV megítélés dolga.

boibo 2009.04.24. 07:25:07

@sztibi25.: és van arra bármi objektív bizonyíték, hogy az élsportolók jobbak az ágyban, mint teszem azt a géplakatosok vagy az államtitkárok?

sztibi25. 2009.04.24. 08:17:54

@boibo: Írtam én ilyet? A probléma már sajnos ott kezdődik, hogy a mondataim értelmezése is nehézségekbe ütközik. Én azt írtam -és többszöri visszaolvasás után is úgy tűnik, hogy tényleg ezt írtam- hogy nem igaz ez a beskatulyázás. Mindenre vannak példák és ellenpéldák is, éppen ezért tartom hülyeségnek, ha ideológiát gyártunk abból, hogy férfias-e vagy sem az aki szőrös.
Éppen ezért ez az egész vita parttalan és felesleges.

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.24. 08:59:28

@boibo: erre esélytelen bármilyen objektív bizonyítékot szerezni, szóval álságos a követelés...

szubjektívet viszont tudok, hozzám közel álló forrást :)

zsolababe 2009.04.24. 09:08:57

szerintem fel kell tenni a kerdest.... van akvariumod? :)))))

Vegyi Ali 2009.04.24. 09:22:15

@sztibi25.: Én nem azt mondtam, hogy a világ élatlétái puhapöcsűek, hanem azt, hogy a nők (NŐ nem egyenlő "média-kommunikáción tanulok, életem csúcspontja lenne, ha az FHM címlapján lehetnék" hülyepicsákkal) nagyobb része így reagál egy férfira, ha bokától tokáig le van gyantázva.
@zsolababe: nincs, de szeretnék :D

boibo 2009.04.24. 13:38:47

@sztibi25.: :)))))
Én se azt mondtam, hogy... mit is? kicsit már belegabalyodtam ebbe.

Szóval:
Az élsportolók döntő többsége szőrtelen - mondtad Te.
Pedig őróluk nem gondolják azt a nők, hogy puhapöcsűek (komolyan mondom, tisztára leépülök ezen a blogon: sose gondoltam volna, hogy ilyen kifejezéseket valaha is le fogok írni :DDD).
De attól, hogy nem gondoljuk, még lehetnek.
A Te megközelítésed azt sugallta, hogy nem.

De lehet, hogy rosszul olvasok a soraid között.

@Ras: nem hiszem. A szubjektív sem épül (gondolom) összehasonlító kísérletekre. Adott hölgy kipróbálta a géplakatosokat és az államtitkárokat is? - Na ugyehogyugye!

boibo 2009.04.24. 13:45:54

Wá! Ez ilyen hasznos hozzászólás volt??? :)))

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.24. 14:44:51

@Vegyi Ali: már bocs, de itt eredendően a láb szőrtelenítésről van szó nem a bokától-tokáigról... így nem is részletezném tovább, pedig amúgy egyetértek a nonkonform divatelképzeléseiddel ;)

@boibo: konkrétan nem csináltam statisztikát, de azért van összehasonlítási alap. Mindenesetre a laktát-guru Uli Schweizer szerint az aerob edzettség javítja a teszoszteronszintet, szóval az állóképességi sportok - ha nincs mellette túlzásba vitt anaerob edzés - akkor férfiasítanak :)

Vegyi Ali 2009.04.24. 16:30:18

@Ras: Nem mondod, hogy van olyan, hogy vki csak a lábát szőrteleníti????

bodlac 2009.04.24. 19:58:21

Az is lehet, hogy a világ élsportolói tényleg puhapöcsűek, pl. a szteroidoktól. És közben nyírják a lábukat. De olyat már tényszerűen láttam, hogy volt élsportolónő bajszos lett, nem nyírta, és boldogan élt feleségével új név (Michael) alatt.

Én ezekig az építő posztokig különben nem tudtam, hogy a futók mindig egymás lábát nézik, a lányoknak folyamatosan füttyögnek, és mindig letámadják őket a kutyák. Kemény hely lehet az a Budapest.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.04.25. 07:39:23

@bodlac: a lányoknak mifelénk sem füttyögnek, pedig vannak bőven nyáron. Budapest egy "olvasztótégely" (Móricz után szabadon), ott nagyobb valószínűséggel fordulnak elő füttyögő bunkók. Talán.

pkrisztike 2009.04.25. 10:11:31

@bodlac: vagy én vagyok ekkora szerencsés hogy ha elmegyek futni erdőben átlag 2 kutya támad, mondjuk kicsi az erdő és a kutyák így össztömörülnek, ha 10-el nem találkozom egy 2000m-es körben akkor egyel sem. Na ezek panelkutyák, akik rohadtul antiszocok, és támadnak. Nem kell bemutatni a kis gyökér fajtát ami alig 2-3 kg, és bokára megy. De jött már felém roti is gazda nélkül. Lehet én vonzom a kutyákat? :D látják h eleve félek és megérzik.

Ras · http://futo.blog.hu 2009.04.25. 20:21:42

@pkrisztike: Veszprémben sokat futok kutyás környéken, és külterületen is van egy-két hely ahol csatangolnak kóborkutyák. Ritkán van velük afférom, igaz ha váratlaul rámacsarkodi ka kerítés mögül akkor rezzenéstelenül tudok továbbmenni. Hébe-hóba megesik hogy egy egy pórázon sétáltatott kutya bepróbálkozik, de általában figyelve kerülöm őket és a legtöbbet azért a gazdája is tudja fegyelmezni. Ha mégsem akkor egy fnyegető megállás, határozott fellépéssel 99%-ban leszereli őket.
Abban is biztos vagyok hogy Bp-n más a helyzet, sőt az is lehet csak szerencsém van. Mindenesetre a kóborkutyákat meg simán pár kaviccsal el szoktam tudni hajtani. Már ha lehajolok érte értik mi a pálya és kushadva elsomfordálnak akkor is ha 4-5-en vannak.

Vegyi Ali 2009.04.26. 11:19:17

Szerintem messze nem a kutya a futóra legveszélyesebb állat. Tegnap elémtántorgott egy csapat tökrészeg punk, végülis csak kettőt löktem föl... Ez még nem is volt olyan gáz, de tíz méterrel később a félhomályban enyhén lekoccoltam az általuk korábban kitépett drótkerítést, amit nem láttam a félhomályban... Kis híján összetörtem magam.

oden · http://oden.hu/blog 2009.05.03. 09:08:04

Kellenek a szőrszálak egy férfilábra! :) anélkül sokakban eléggé feminin hatást kelt.

Amúgy a hormontúltengéssel kapcsolatban meg: rá se kell hederíteni, had csinálják, ha ettől jobban érzik magukat... esetleg dugd ki a nyelved, vagy csinálj egy erotikus mozdulatot :) a sok tv nevelte egyén azzal már nem tud mit kezdeni és elmegy

oden · http://oden.hu/blog 2009.05.03. 09:11:17

@Vegyi Ali: a kutya és a punk egyaránt, halálosan veszélyes tud lenni :)

bellone 2009.05.05. 09:21:24

A kullancsos posthoz jobban illene, de megpróbálom idekonvergálni. A punkoknál és dingóknál is veszélyesebb állatokról és a testszőr kapcsolatáról lesz ezért szó.

Erdei kocogóként mostanság gyakran vezet az utam méteres aljnövényzettel benőtt ösvényekre, ahol apró légyrajok csatlakoznak egy kis fej körüli döngicsélésre. Orron át nekem nem megy, ezért egyet-egyet jól letüdőzök, aztán pedig ugatva próbálom kiköhögni.

Ezek miatt a kullancsra már legyintek, az acsarkodó kutyákra csak elnézően rámosolygok, de hogy lassan -amolyan Rumcájszos- arcszőrzetet növesztek az biztosnak látszik. Futás után egyszerűen kikefélem, aztán jöhettek bármiféle metroszexuális elmélettel, hogy a szőrös az igazi, vagy sem...:-)

Ras · http://futo.blog.hu 2009.05.05. 20:43:29

@oden: "csinálj egy erotikus mozdulatot :) a sok tv nevelte egyén azzal már nem tud mit kezdeni és elmegy"
Azért ez erősen áthallásos :-), pláne hogy vizuális típus vagyok...

vangelis1978 2009.05.08. 17:51:06

A hónalját nyugodtan borotválhatja egy férfi is, főleg ha futó.Habár azt mondják hogy a hónaljszőr segít megtartani a feromonokat.De engem ez nem érdekel, annál inkább az hogy az izzadtság "illatot" is segít megtartani a hónaljszőr:)

szakey 2010.06.08. 18:23:56

Én pasi vagyok, szőrös is, de ha valaki csak a szőr által lesz férfi... hát az nagyon gáz. A férfiasság belülről fakad, nem kell hozzá semmi. A jól ápoltsághoz bizony hozzátartozik sok minden, hónalj, mellkas, intim, s ha úgy tetszik akár a láb kozmetikázása. Mindenki maga döntse el, hogyan érzi jól magát a bőrében. Aki a szőrök léte vagy nem léte miatt ítél meg valakit, hát az nagy emberi gyengeségre utal. Fel kéne keresnie egy szakorvost.
A barátnőm kozmetikus, nem egy páciensét a barátnője citálja el, többek közt lábgyantára is.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása