Futóblog frissítés

2009.05.22. 10:11 szasza75

Még 28 nap és elkezdődik a nyár legnagyobb futófesztiválja a Balaton körül. 23 ország mintegy 1000 indulója (egyéni, staféta és váltó) vág neki a balatoni karikának, megküzdve a júniusi hőséggel és a 212 km-es távval.

A Futóblog szerzők már készülnek a melegre, Winklair ledobott pár kilót, AD pedig tényleg egyre jobb és gyorsabb. 6 perces kilikkel tolta a szigetkört és utána még a sörnek is ellenállt. RAS-nak és DaMartianmak nyilván nem okoz nagy problémát a rájuk váró táv leküzdése, kis(láb)ujjból kirázzák.

Korábbi felhívásomra a Futóblog olvasók által is lassan összeáll egy staféta csapat. Egy-két hely még kiadó, így ha valaki kedvet kap bátran jelentkezhet nálam.

Pár posttal korábban írtam arról, hogy néha nemcsak a futás, hanem a futók frissítése is komoly kihívás. A 212 km-es táv során 50 frissítőpont várja a futókat és ezek közül egy a Futóblog nevét viseli, illetve a futóblog olvasói szolgálhatják ki a fáradt, éhező, szomjazó harcosokat. Aki tehát szívesen átélné testközelből ezt az áldozatos, de egyben fárasztó munkát kérem jelentkezzen  - a változatosság kedvéért - szintén nálam.

14 komment

Címkék: frissítés hőség váltó ultrabalaton staféta

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr551134334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.05.22. 11:50:52

Ha csak ilyen vékony dinnyeszeletet adnak, akkor nem megyek. :))))
De egyébként sem, mert külföldön leszek. Pont ott, ahonnan a dinnye neve is származik.

boibo 2009.05.22. 15:56:54

Merre? Siófoktól Füredig jó vagyok.

xhege 2009.05.24. 08:06:33

@boibo: Az szép hosszú táv, cirka 55 km :)))

boibo 2009.05.24. 08:35:02

@xhege: Csak az a kérdés, hol a futóblogos frissítőpont: ezen 55 km-en belül, vagy azon túl?

DaMartian 2009.05.25. 14:19:04

Off: Vozár Attila brutális, több mint 2 órás előnnyel nyerte a Békéscsaba - Arad - Békéscsaba Szupermaratont! A verseny és az idő is egyébként szuper volt, ha az UB legalább ilyen lesz, akkor szuperul fogjuk érezni magunkat! És hát miért ne lenne??? : ) Már csak pár hét!

Belus Tamás · http://kmkovek.blog.hu 2009.05.27. 14:56:41

@DaMartian: Nem tudod mikor jön az új sportband? Az enyémnek bekristályosodott a kijelzője úgy 3 hónapja, kicserélni meg nem tudják mert nincs készlet. Persze le lehetne vásárolni, de az nem megoldás :-) a nano nem nőtt a szívemhez, meg addig is kell kütyü a futáshoz :-) plz hátha tudsz valamit...

DaMartian 2009.05.27. 15:47:34

@Belus Tamás: Napok kérdése...akárcsak a postom záró részei...
Ezügyben is köszönöm az érdeklődést! Ami késik, nem nyúlik! : )

AdrianMole 2009.05.27. 19:02:00

@DaMartian: Kedves DM! Én is a Sportband felől szeretnék érdeklődni. Nekem is foltos lett a kijelzője, pedig nem törtem-zúztam vele. Ma bementem a Váci utcai boltba, ahol azt mondták, hogy blokk nélkül nem fogják kicserélni. Tudom, hogy kell a blokk, de egyrészt ajándék Sportbandnek nem szoktam elkérni a blokkját, másrészt azt gondoltam, hogy egy Nike presztizsű cég szó nélkül kicseréli a konstrukció hibás termékét. Mit tudsz javasolni, mit tegyek ilyenkor? Köszi előre is. :)

AdrianMole 2009.05.27. 19:03:18

@DaMartian: Kedves DM! Én is a Sportband felől szeretnék érdeklődni. Nekem is foltos lett a kijelzője, pedig nem törtem-zúztam vele. Ma bementem a Váci utcai boltba, ahol azt mondták, hogy blokk nélkül nem fogják kicserélni. Tudom, hogy kell a blokk, de egyrészt ajándék Sportbandnek nem szoktam elkérni a blokkját, másrészt azt gondoltam, hogy egy Nike presztizsű cég szó nélkül kicseréli a konstrukció hibás termékét. Mit tudsz javasolni, mit tegyek ilyenkor? Köszi előre is. :)

DaMartian 2009.05.28. 13:26:19

@AdrianMole: Hát sajnos nem sok okosat tudok mondani! Ez bizony bürokratikus kérdés, korábban már reagáltam egy hasonló esetre... A Nike-t forgalmazó üzletek tulajdonosai különbözőek, és a Nike-tól megveszik az árut, ami számukra befektetés. Ha gondod van egy termékkel, azért kell a blokk, hogy igazold, melyik kiskereskedőnél vetted azt. Hiszen ha az egyik üzletben vetted (ott termelsz hasznot) majd a másik tulajdonos által üzemeltetettbe viszed vissza, akkor ott meg deficitet csinálsz. Ezt nyilván senki nem vállalja be! Ezért kell a blokk. A Nike természetesen visszaveszi a hibás SportBandeket, de közvetlenül nem tudod odavinni, tekintve, hogy csak kereskedőpartnerekkel foglalkozik, a központban cserélni sem lehet, mert ott nincs áru. Az egyetlen amit tudok javasolni, hogy kérdezd meg akitől kaptad, hogy megvan-e a blokk? Ha ilyesmit adok ajándékba, én sem szoktam odaadni a blokkot (mert azon rajta van az ár ugye és az nem elegáns) de elteszem, hogy ha gond van meglegyen...

szaszit 2009.05.28. 20:40:51

@boibo: mákod van, az első siófoki frissítőpont a futóblogos (a kikötőtől nem messze) szóval jöhetsz frissíteni!

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2009.05.29. 06:43:01

@BGy: Viszont van sok más frissítő ital és egyebek. Szuper a szervezés, nem olyan vérciki, mint amikor a Bécs-Bp befutó szakaszán KOCKACUKOR volt a frissítőponton. A sima víz az meg elfogyott a mezőny felénél...
Ja és ne feledjük, ez a verseny nagyságrendekkel olcsóbb is. Meg szuper hangulatú!

bodlac 2009.05.29. 12:22:33

KOCKACUKOR LOL!!!! Lehet lóversenyre készültek. :D

GBetti 2009.05.30. 17:34:48

@Belus Tamás: Egy kicsit megnyugtató a gondolat,hogy nem vagyok egyedül a hibás kijelzős SportBand-el...Bár azt hiszem ez egyikünket sem segíti ki.Az enyém még nincs fél éves..

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása