Szakemberek

2009.08.14. 11:31 angelday

IWIW-en hosszú hetek óta nem jelölt senki, viszont ma észrevettem, hogy van egy új függő kapcsolatom. Na, szerintetek ki volt az? Segítek, mert voltak feltöltött fotók is. Íme az egyik:

Így van, az endorfin junkie. :)

36 komment

Címkék: iwiw öltöny szasza

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr941308888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xhege 2009.08.14. 13:27:42

Szasza hazafutott az ebédjéért az irodából :))

lehetetlenember 2009.08.14. 15:20:39

A képről az jut eszembe elsőre hogy milyen remek beszólásokat lehet kapni érte.
Én már elszántam magam, hogyha még egy "Fuss Forest fuss!" szöveget utánam küldenek az illetőt nyilvánosan megszégyenítem mint a leglaposabb, legelcsépeltebb, legfantáziátlanabb, legszánalmasabb frázis puffogtatót. Egyben javasom hogy a futóblog évente adjon ki különdíjat a legszellemesebb beszólásért. Ragyogjon az elme, virágozzék ezer szóvirág!

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.08.14. 15:31:39

Aznap a ketrecen belül voltam. Köszi Józsi! :-) Mondjuk volt dunszt...a legsz....félmaratonomat hoztam össze, igaz funrun volt!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.14. 16:21:19

@szasza75: elvesztettél vmi fogadást, mi? :DDD
@lehetetlenember: nekem eddig nem nagyon szóltak be, bár egyszer röhögtem nagyon, mert kocsiból a hosszú hajam miatt odakiabáltak, h jó a lábad, én meg odanéztem a kis szakállas képemmel és gondoltam, h köszi, tudom, de a barátaid a kocsiban biztos meglepődtek ezen a comingouton. :D
mondjuk zenével nincs is sok esély meghallani a "poénokat".

manor 2009.08.14. 16:58:39

Nálam eddig a legkomolyabb beszólás az volt, amikor egy fickó tapintatosan megkérdőjelezte az elmeállapotom épségét, miszerint mi a sz@rnak kell nekem futni, így is elég sovány vagyok... "Fuss Forest fuss" csak egyszer volt, 4-5 éve talán. Azt hittem, az már nem divat.

zsolababe 2009.08.14. 17:10:48

en szerencses vagyok azzal, hogy Velencere koltoztem..itt valahogy mindenki kedves..amikor mar harmadik reggel latnak, akkor mar koszonnek mint regi ismerosnek... akik szembejonnek maximum beszolnak, hogy hajra!!!... mondjuk ma a zuhogo esoben biztos hulyenek neztek az autosok, amikor futottam korbe a Velencei-tavat, de beszolast egyet sem kaptam :)))

HecseDLI 2009.08.14. 17:36:03

Leszólítottak egy autóból , hogy hova sietek és elvigyenek-e ?- ...futócuccban futva az erdőben, télen....jött ez a leszólítás.
Miért, szerinted stoppolok ? Vagy ilyen ramatyul nézek ki? ..kérdeztem vissza.
De semmi atrocitás nem ért azon kívül, hogy egy a bitbull megkeregetett.

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.14. 17:41:48

Ez egy egészen jó PanTel reklámplakát lenne. Vagy ez gerillamarketing és nem vettem észre?
Két tárgyalás közé bepréselt félmaraton.
@zsolababe: a tókör miatt költöztél Velencére? :))) A vége az lesz, hogy Zsola közli, hogy leköltözött Spártába, hogy naponta le tudja futni a Spartathlont (246 km). :))))

megatronone 2009.08.14. 18:07:38

szasza,mi járt a fejedben ugy igy "ünneplősbe"?

FAQlyás Menyét 2009.08.14. 22:04:04

Legalább azt a zakót letehette volna. Bár ha fagy volt épp, akkor megértem.

effe 2009.08.15. 10:38:53

múltkor futottam fölfelé a Gellért hegyre, már eléggé vörösödő fejjel. egy kisfurgonból pakoltak valamit munkásemberek, az egyik odakiáltott (egyébként nagyon kedvesen), hogy neki van jobb ötlete: "tessék inkább lefelé futni". mondtam, hogy előbb utóbb kénytelen leszek. jót vigyorogtam :)

Mylady 2009.08.15. 11:36:29

@manor: ja, azt már én is megkaptam, hogy minek futok, elég vékony vagyok, nincs rá szükség... azt, hogy szeretem, meg élvezem, hiába mondom az ilyeneknek, totál hülyének néznek...

egyébként én is speak only üzemmódban futok, nem hallok semmit, így nem is tudnak idegesíteni...

manor 2009.08.15. 13:59:01

@Mylady:
Ahogy észrevettem, azok többsége, akik soha nem sportoltak, a futást valami önkínzó eszköznek tekintik, ami csak szenvedést okozhat:)

Mylady 2009.08.15. 16:58:31

@manor: Igenigen, ez így van. És büszkén mesélik, hogy ők leginkább egy tapodtat se, és hogy 500 métert sem tudnának futni...

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.08.17. 21:50:53

Affene, pont ugyanezt találtam ki egy nyár eleji félmaratonra. Már volt szép aktatáskám is.

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2009.08.18. 08:52:27

A Nagyatádi IRONMAN-en is van egy srác aki szintén öltönyben, és egy teáskannával a fején szokott futni! - hihetetlen. :)

Most szombaton csak a teáskannát láttam! ;)

Gratulálok minden IRONMAN teljesítőnek!!!!

bodlac 2009.08.18. 17:05:47

Ezt a jelenséget én sosem értettem. Miért nem inkább az eredményeikkel akarnak feltűnést kelteni? Azt is furcsállom mindig, hogy a karatékék miért szeretnek kimonóban (?), a tűzoltók meg tűzoltószerkóban futni. Még szerencse hogy a lovasok nincsenek ott bőrcsizma-kobakban, meg a hentesek véres kötényben bárddal.

DaMartian 2009.08.18. 17:19:05

@bodlac: talán mert ők amatőr futók, és tudják, hogy az eredményeikkel ha megpusztulnak sem fognak már tudni feltűnést kelteni. Az nyilván már nem motiválja őket, hogy 2 percet javuljanak magukhoz képest (vagy 15-öt romoljanak fiatalkori magukhoz képest : ) de szerintem azért respekt annak, aki öltönyben letol egy ilyen versenyt, vagy akár egy kartonkockába belemászva vagy gumicsizmában, vagy bármi más nehezítéssel, úgy ahogy amúgy nem futnál! A tavalyi maratonon is volt egy Frédi-Béni szerkós társaság, szerintem jópofák voltak! Én is akartam már futni versenyt római légiós szerkóban, meg kosárlabdát pattogtatva, sőt hátrafelé futással is... Talán ha már én sem tudok faragni tovább az időmön, meg is valósítom őket...de egyelőre még érzek magamban annyit, hogy mesterségesen ne nehezítsem a versenyt, hátha még tudok javulni! : )

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.08.18. 17:58:33

Én azzal nehezítem a saját futásaimat, hogy a saját bőrömbe bújok, nem pedig Gebre bőrébe. Úgy könnyű, vazze! :))))

bodlac 2009.08.18. 18:40:18

@DaMartian: funrun típusú versenyeken (mikulás, halloween) tényleg szokott elég sok beöltözött ember lenni. De az más. "Rendes" futóversenyen a nehezítést én kizárólag & értelemszerűen abban látom, hogy gyorsabban kell futni, a tűzoltóruha meg egyszerűen korrigálandó hiba. Persze én látom így, más meg máshogy látja; a legtöbb induló végülis nem is tekinti ezeket versenynek, hanem közösségi eseménynek, de az alatt meg én értem inkább a mozit vagy a sörkertet. ;)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.08.18. 21:36:49

:o))))
....én Házisárkány jelmezben futok!Megismertek nagyon könnyen!......valahol a végén......
Már úúúúúúúúúúúúúúgy várom!!!!

csétomi 2009.08.19. 11:09:39

@DaMartian: Ráadásul Frédi-Béniék nem is futottak annyira rossz tempót.
Én eddig a legdurvábbat tavalyelőtt, talán a félmaratonon láttam, egy srácot komplett vegyvédelmi ruhában, gázálarccal. Teljesen be volt párásodva az üvege. Nem tudom, hogy élte túl... Kemény még a babakocsis futás is, bár az kevésbé exhibici, inkább szükségszerű. Mondjuk a Hegyvidéki félmaratonon a Tündérhegyi emelkedő rendesen odaver nekik :) (ameddig még volt ilyen verseny ;)))

manor 2009.08.19. 11:42:08

Nekem a rádiós fickó a kedvencem. Az old school rádiója legalább 6 góliát elemet biztos benyel, már annak szép súlya lehet:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.19. 14:12:43

@manor: és kesztyű is van rajta mindig! :)

csétomi 2009.08.19. 14:27:02

@manor: :))) De nem mindig ugyanazzal a rádióval fut ám! Múltkor egy modernebb "formatervezett" darab volt nála, lehet, hogy az már ceruzaelemmel megy:) Esős időben meg rárak egy zacsit, nehogy tönkremenjen a masina.

manor 2009.08.19. 14:34:43

@rrroka: @csétomi:
Na, ti jobban ismeritek, nekem ezek a részletek kimaradtak:) 6-án majd megfigyelem.

kg_kilo 2009.08.25. 14:38:16

És a fickó, aki nehézbúvár cuccban a víz alatt nyomta végig a Loch Ness melletti maratont?
www.telegraph.co.uk/news/1443674/Marathon-diver-earns-place-in-record-books.html

Ja meg múltkor Trebisovban görkori félmaratonon volt egy arc, aki végig hátrafelé korizott, mellette ment a haverja, hogy szóljon, mikor jön a kanyar :)

zsolababe 2009.08.27. 11:11:02

most jott meg a Nike visszaigazolas 1081-es a rajtszamom:)

xhege 2009.08.28. 08:33:20

@zsolababe: ez jó rajtszám :)

Életem eddigi egyetlen versenyén (júniusban) én a 81-ben toltam a félmaratont és megrúgott térddel (foci) is sikerült elérnem a kitűzött célt, hogy 2 órán belül legyek.

zsolababe 2009.08.28. 08:37:55

@xhege: azert 2oran belul en is szeretnem futni meg akkor is ha csak edzeskent futom a holnapi utan :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.28. 09:40:01

@zsolababe: nem úgy volt, h cimbiddel ultra lassan?
holnapra nagy hajrá! frissíteni ne felejts!

zsolababe 2009.08.28. 10:09:31

@rrroka: de ugy volt... de nem mert elindulni mert amiota nem vagyok csak ritkan Pesten, elhanyagolta a futast:) de igy sem fogok gyorsan futni mert sem a bokam nem engedi sem pedig a szervezetem a holnapi verseny utan :).. de azert 2ora alatt csak beerek :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.08.28. 11:25:57

@zsolababe: ez az augusztusi nyaralási dömping nem tett jót a felkészüléseknek, tesóm is bedobta a váltó rövidebb felét, inkább ligetkör, a másik pajtim meg csak a rövidebb távot kapta, mert fesztiválokon tivornyázva nehéz állóképességet szerezni. :D sőt azokon inkább fekvő-, meg dülöngélőképesség fejlődik. :D

xhege 2009.08.28. 11:33:51

@rrroka: ez a nyár mindenkinek odaver úgy látom :)
@zsolababe: nekem a 2 óra az baromi jó idő volt:) Nyilván nálad mások a célok.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása