Grafikonban mondom el

2009.08.20. 19:36 angelday

15 komment

Címkék: beszélgetés edzésnapló grafikon nikeplus

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr301326034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pappito · http://pappito.com 2009.08.21. 02:09:51

figyimán, mik azok a pöttyök ottan a csíkon?

M.Islander 2009.08.21. 09:26:06

sköcök, ezt a ma reggelit bedobom a közösbe:
connect.garmin.com/player/11619862
(reggel 6:30-kor már a Margitszigeten nyomtam, még versenyen sem futottam a mai 1:38:43nál jobbat (tavaly novemberi siófoki: 1:39:40), menni fog ez a Nike félmaraton :o)

komment: tavaly 1:47:50 körül futottam Nike FM-t úgy, hogy az első 10km-t 00:46:30 alatt megtettem (azaz hiába mondják a nagymenők, hogy félmaratonon nem tudod túlfutni magad, nekem a q. meleg miatt határozottan sikerült: a maradék 11 km-t csigatempóban tettem meg... azaz csak óvatosan!

Saci néninek pedig igaza van abban, hogy a pulzussal nem érdemes sokat foglalkozni (bár tegyük hozzá, hogy valószínűleg sportolókkal foglalkozik, akiknél az edzettséggel nincsenek komolyabb gondok).
a fórumon egy ideig annyian nyomták, hogy 160 alatt kell maradni, hogy egy ideig én is ezzel próbálkoztam, de ez alapvetően baromság:
- mindenkinek máshol van a max pulzusa
- a BMI-hez hasonlóan baromság, hogy alapvetően életkor-függő, az edzettség ennél fontosabb
- teljesen egyéni a terhelhetőség is
- és ne feledjük, hogy teher alatt nő a pálma (azaz minél gyakrabban terheled (fokozatosan!) a szervezeted (és életben maradsz), annál jobban bírod a strapát.

üdv, M

M.Islander 2009.08.21. 09:27:34

Angelday,
tervezed az indulást a Nike Félmaratonon?

M.Islander 2009.08.21. 09:29:11

ezen a Nike grafikonon tényleg nem látható a sebesség???

helemburgis 2009.08.21. 11:54:28

@mîkæl: hat itt nem, mert ez egy ilyen snapshot.
De ha be vagy jelentkezve a nike accountodba, akkor ha az egerrel a kis körök fele mesz, akkor ott mutatja, hogy milyen tempoban nyomtad. Abbol meg atszamolhat az ember km/h-ba. :))

helemburgis 2009.08.21. 12:00:35

@pappito: lsd. elözö hozzavakkantasom. Bejelentkezbe az egerrel a kör fele mesz, mutatja, hanyadik kilometernel jarsz, s milyen tempot diktalsz.

RexpecT 2009.08.21. 12:38:52

Csak mérföld/h-ban tudja mutatni a sebessességet?

helemburgis 2009.08.21. 12:56:21

@RexpecT: Tempot mutat min/km ill. min/merföld egysegben. Km/h ill. merföld/h sebesseget a kijelzön nem mutat.

angelday 2009.08.21. 14:10:22

pappito, nem tudom, mik a pöttyök.

mîkæl, tervezem, de csak váltóban. 13-as szakaszt próbálom meg, de fogalmam sincs, menni fog-e.

angelday 2009.08.21. 14:11:13

Ja, most látom, hogy már megfejtették a pöttyöket!

szaszit 2009.08.21. 16:54:52

szvsz ez a nike diagram nem sokat ér, a slowgeek-en ugyanezekből az adatokból nagyságrendekkel többet lehet megtudni.
@angelday: remélem meglesz a 13, a szintidő 12km-ig 1:26, amihez több mint 1perccel jobb kilométerek kellenek mint a fenti futásodnál (8:16-7:10)

bombike 2009.08.22. 10:57:06

Remélem a legmegfelelőbb topikot találtam meg a kérdésemre:
Ma reggel elmentem futni, s beálltam egy pár mögé, azzal a céllal, hogy majd ők felhúzzák a tempómat :) Egyszer hátrafordult a srác, s azt kérdezte, legyünk e továbbra is agarak. Én válaszoltam igen.

De valójában átfutott az agyamon, hogy nem értem mire gondol. Hiszen agárfutó versenyen egy nyúl van elől, amit üldöznek a kutyák, ha erre akart célozni, akkor azt kellett volna kérdezni, legyenek e nyulak...
Szóval, ti lehet járatosabbak vagytok már a "futós szlengben". Mit jelent a "legyünk agarak" kifejezés? :)

manor 2009.08.22. 12:30:01

@bombike:
lehet, rád értette az agarat:)
A tempót diktálót valóban nyúlnak szokták hívni, agarakról én még nem hallottam.
Egyébként egész jó arc volt, ha így felajánlotta a szolgálatait. Én mondjuk utálom, ha trappolnak utánam, ennek megfelelően ha ráállok valakire, akkor pedig igyekszem kellő távolságot tartani.

DaMartian 2009.08.25. 11:27:16

@pappito: Visszahozták a Nike+ "köridő" funkcióját! Ahányszor lekéred a hangvisszajelzést, azt bejelöli a grafikonon. Tehát innentől ha 400-as pályán futsz, vagy Szigetkört, akkor tudsz jelzést tenni bele akkor is, ha nem pont 1000m-re jön ki. Ez persze csak iPod-ra érvényes (egyelőre, bár technikailag a SportBand is tudná, talán majd szoftverfrissítésnél... : )

DaMartian 2009.08.25. 11:30:30

@mîkæl: A sebességet akkor látod, ha a kurzort ráviszed valamelyik kis karikára. Akkor felpattan egy ablak. Ez a viszonyítási alap a skálához. Onnantól a grafikon függőleges tengelyén látod, hogy az adott pontnál gyorsabb vagy lassabb vagy. Mondjuk én is szerencsésebbnek tartanám, ha a tengelyeken is lenne skálázás! Átláthatóbb lenne...talán majd eccer megcsinálják a kedves fejlesztők... : (

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása