Hamarosan itt a szívritmus mérő Nike pánt! (?)

2009.09.11. 10:43 angelday

Nem hivatalos információ, sőt, lehet, hogy le is vetetik majd, viszont azért gyorsan leblogolom, hogy a szerdán bejelentett, 5. generációs iPod nano szoftvere tartalmazza a Nike+ szoftvert. Ez a kishír. Nagyobb hír viszont az, hogy a szoftverben benne van (vagy lesz) a Heart Rate Monitor, vagyis hamarosan fogunk tudni szívritmust mérni Nike megoldással!

A dolog úgy bukott ki, hogy a most kiadott iPod nano leírásában explicit módon van utalás arra vonatkozóan, hogy az eszköz összekapcsolható kompatibilis szívritmus érzékelővel. (Az nem derül ki egyértelműen, hogy ez a Nike terméke-e vagy valamilyen kompatibilis termék.)

Ha már pulzusmérés: én személy szerint még mindig nem találtam meg a tökéletes megoldást, viszont ezt a meccset most már kivárom (amekkora futó én vagyok, ahhoz pontosan elég a Nike+). Szaszával egyébként elmegyünk a Garmin sajtótájékoztatójára, ott is bemutatnak majd valami himbilimbit.

Nem hivatalosan megtudtuk, hogy kereskedelmi forgalomba 2010-ben lesz a termék.

66 komment

Címkék: apple ipod monitor heart nike garmin nikeplus rate

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr351374732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ehunevazze 2009.09.11. 11:20:57

"amekkora futó én vagyok, ahhoz pontosan elég a Nike+"
sőt, ahhoz nem is kell pulzusmérés...bár, ma már inkább az a fontos, hogy milyen menő cuccokkal van felszerelve egy olyan sportban is, ahol elég lenne egy futócipő a sport műveléséhez...

Borzi+ 2009.09.11. 11:21:19

Nem lenne rossz ha hozzádobnának a pulzusmérési lehetőséget + egy illuminátort! Ez utóbbi ráadásul nem hiszem hogy nagyon sokba kerülne.

angelday 2009.09.11. 11:36:56

@ehunevazze: szerintem azért kell. :P

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.09.11. 11:40:20

@ehunevazze: Mondtam egyszer egy ilyet: "Egy igazi férfinak csak a kórházban mérik a pulzusát!" :)

ehunevazze 2009.09.11. 11:49:31

Aki nem versenyszerűen sportol, annak miért KELL mérnie a pulzusát? Miért fontos az? Nem azért sportolsz, futsz, mert jól esik, szereted és az egészséges életvitelhez is hozzájárul?
A futás régen nem hiába úgy élt a köztudatban, mint egy igen olcsó, egyszerű sport, de manapság már ez sem erről szól, mert mindenhonnét az fröcsög, hogy póverszong, bródbend, ájpod, póvergél stb.

bellone 2009.09.11. 11:55:13

@kombinat: Én például azért használom, mert ilyenkor büntetlenül hordhatok melltartót!:)

xhege 2009.09.11. 11:56:26

Érdekes dolog ez a pulzusmérés. Nekem az alacsony pulzusú lassabb futás is fárasztó tud lenni. Van egy tempó, amiben jól érzem magam, úgy tűnik haladok is (magamhoz képest), és nem olyan fárasztó, de ehhez a tempóhoz nekem magasabb pulzusszám tartozik (kb. a max. pulzus 75-80%-a)

angelday 2009.09.11. 12:14:03

Én azért mérem, hogy ne fussak magas pulzussal. Aerób zónában kívánok sportolni.

kombinat · http://cciepursuit.blog.hu 2009.09.11. 12:33:26

@angelday: Pulzusmérés nélkül nem érzed hogy magas a pulzusod?
Amikor már nem tudsz beszélgetni menet közben, na akkor kezdesz kicsúszni az aerob zónádból.
Vagy figyeled hogy hány perces kilométereket futsz és abból következtetsz, bár ez csak akkor működik, ha már jól ismered magad.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2009.09.11. 12:43:04

@angelday:
És az a 167-es érték a félmaratonon mi volt? :-)

angelday 2009.09.11. 12:45:52

Dehogynem. Viszont én szeretem nézni.

167 már magas volt.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.09.11. 12:57:56

@angelday: Most akkor ugy futsz, hogy az egyik kezeden pulzusmérő van, a másikon meg a Nike+, cipődben a chip?

pappito · http://pappito.com 2009.09.11. 13:22:57

miért kellett a nike+ receivert kihagyni a nanoból?
a sportkit csatlakoztatása fatengelyes megoldás.

most nagyon eltűnődtem, hogy veszek egy olyan nike sportbandet oszt kész, nem lesz muzsika, majd elhívok valakit futkározni.

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.09.11. 15:04:39

@ehunevazze: Nekem szimpi a Szittya-Magyar-Vagyok hozzaallasod es en is osztom sokmindenben. De nem erdemes belole azert vallast csinalni. Ha a parasztbacsinak, aki egesz nap kaszal valaki mutat egy uj kaszat, ami nem tori annyira a tenyeret, es meg tudja venni maganak, bizony meg fogja. Nem mondja azt, hogy en kemeny vagyok, en vizholyagosan szeretem a tenyerem. En ezert veszek jo cipot. Pavergel: ket oras futas felett kell vinned magaddal valami kajat, ez lehet siman alma es banan is, csak a gel kisebb helyen elfer es konnyebb cipelni. Praktikus, ennyi.
A tobbi kutyu, mint Nike+iPod, GPS, pulzusmero, pedig van akinek adnak extra oromet a futasban, ferfiak szeretnek mindig technikai dolgokat buzizni, szamokat, grafikonokat nezni. Ha valakinek ez plusz motivaciot ad a futashoz akkor nincs ebben semmi kifogasolni valo. A teljesitmenyed regisztralasa es nyomon kovetese az emberek 99%-ara ugy hat, hogy onnantol kezdve surubben jar, tovabb fut es gyorsabban. Miert? Mert ha van nyoma, hogy egyszer mar megcsinaltad 40p alatt, nem akarod legkozelebb sem sokkal lassabban csinalni. Egy kis egeszseges versenges, onmagaddal. Nem kotelezo, de ne bantsuk azokat, akik elvezik. Erdekes cikk a temahoz, hatha segit kicsit jobban megerteni, elfogadni: www.wired.com/medtech/health/magazine/17-07/lbnp_nike?currentPage=all

ehunevazze 2009.09.11. 15:12:16

@doncii: oks, megpróbálom elfogadni a másként gondolkodókat is ;)

ehunevazze 2009.09.11. 15:18:08

Azzal én is egyetértek, hogy sokakra ösztönzően hathat az, amikor számokat, grafikonokat nézegetnek a futásukkal kapcsolatban. Én azt nem szeretem, amikor ezeknek a kütyüknek a használata egyes mondatokban, szövegkörnyezetben stb úgy jön le, jelenik meg, mint "kötelező" darabok, és aki nem használ ilyet, az egy lúúúzer... És valljuk be, rengetegszer lehet így olvasni róluk...:(
Én abban nem hiszek, hogy egy iPodtól, vagy GPS-es órától jobban tudnék futni. A sok elvégzett munkától inkább.

zsolababe 2009.09.11. 15:25:45

@ehunevazze: ezek a kutyuk nem a jobb futasodat szolgaljak, maximum kozvetve... tekintve, hogy az itt iro-olvaso emberek tobbsege soha nem fog nagyon komly eredmenyeket elerni, mivelhogy nem elsportolok...de a nikeplus ha masra nem hat arra jo, hogy a sajat szinteden levokkel tudj versenyezni..es ez bizony minden egeszseges emberre osztonzoleg hat... ezert jok a kihivasok..es hat ahhoz hogy csatlakozni tudj bizony szukseg van a kutyukre...es sok embernek bizony keves motivacio az, hogy majd igy fitt leszek meg hasonlok..nekik kell valami kezzlfoghato dolog pl gyorsabban lefutni ugyanazt a tavot vagy kitolni a tavot a ket haromszorosara... es a fejlodesedhez lehet, hogy segitseg ha ugy gondolod, hogy tudomanyosan edzel..ha mered a pulzust, edzesterveket kovetsz stb... az psychesen szamit sokat mert komolyabbnak erzed a sportolasod..ennyi... de mindenki ugy fut, ahogy szeretne..a kutyuk nem kotelezoek :)

tzh 2009.09.11. 16:34:25

@ehunevazze: lássuk csak: egy kezdő számára információ lehet. Például menek közben rajta lehet kapni szívritmuszavart is, ha valaki gyakran ránéz. Láttam már ilyet.. nem tréfadolog, ha tényleg szívritmus, és nem árt tudni is róla.
Amúgy meg jelzés értékű, hogy milyen tempó mellett miért fáradnak el valakinek az izmai, miért savasodik, pedig lassan nyomja.
Én meg a lépésszámlálós kűtyüt nem tudom komolyan venni.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2009.09.11. 18:09:44

az a pulzusmérős dolog annyira számít,hogy mikor pl újratanultam a futást kiderült,hogy túl magas a pulzusom,ezért több mint négy hónapig csak alacsony pulzussal -próbáltam-futni.Szépen beállt az érték,és nem lámpavörös fejjel edzettem,ami mint tudjuk nem ép egészséges.
Szóval ezek az izék:ösztönöznek-figyelmeztetnek-és olyan mint a homokozóban az új sárga lapát:kell-kell-kell!

Pierre_ 2009.09.11. 19:52:39

@ehunevazze: attól még, hogy valaki azért fut, mert jólesik, örömet okoz neki, igen gyakran szeretne fejlődni is benne, alapvető emberi tulajdonság, hogy igyekszünk a legtöbb dolgot minél jobban csinálni. (Pl. szerintem minden olyan futót érdekel a fejlődése, aki számon tartja az egyéni csúcsait, vagy méri a futásai idejét...) A pulzusmérő a hatékonyabb edzéshez egy (egyébként nagyon hasznos) segédeszköz.

A többi kütyü szerintem ilyen szempontból felesleges, de ahogy másik is írták, vannak akiket motiválnak ezek...

Persze igazad van abban, hogy sem pulzusmérőt, sem mást nem _kell_ használni, csupán egy lehetőség... :)

pappito · http://pappito.com 2009.09.12. 03:11:31

nyilván semmi nem kötelező, de egy ilyen abszolút amatőrnek a nike+ pont elég pontosságra is meg a teljesítmény méricskélésére is.

lehet, hogy mindenki eljut a pulzusmérésig, bár amikor taknyos koromban versenyszerűen sportoltam, szó se volt pulzusmérésről, már attól is el kellett élvezni, hogy rekortánon futhattunk, nem salakon.

nyilvánvaló, hogy a nike nem világjobbításból, hanem zsíros profitért csinált divatot a futásból, de inkább ez legyen a divat...

VIszont 99% nem élsportból szalad, hanem mert szeri vagy jól esik vagy unatkozik, ezekhez pedig pont jópofa és elegendő egy kevéssé tudományos, viszont felhasznlóbarát kütyü.

persze az klassz, hogy a gps-szívritmusmérő-vireless-energiabár az piaci igény, sebaj. ha ezektől futkároznak az emberek az csak jó.

sztibi25. 2009.09.12. 06:40:49

@ehunevazze: "Én abban nem hiszek, hogy egy iPodtól, vagy GPS-es órától jobban tudnék futni. A sok elvégzett munkától inkább." Ez persze igaz, de nem mindegy az sem, milyen intenzitáson, milyen minőségű edzést végzel. És ennek a megfelelő kontrollálásában van szerepe az ilyen kütyüknek. Mert ugye nem kell élsportolónak lenni, hogy az ember belássa, az edzés nem csak annyi, hogy lemegyek egy órára, és szétszakítom magam minden nap. Szerény véleményem szerint pedig egy amatőr hobbifutónak pedig talán még fontosabb egy pulzusmérő pl., mint egy profinak. Ugyanis nem csak jól ösztönzi, de a túledzést is segít elkerülni, amit azért jóval hamarabb elérhet egy amatőr, mint egy tapasztalt, és jobb kondícióban lévő profi.

sylike 2009.09.12. 17:29:17

@angelday:
Bocs de nem értem tökéletesen a HRM csak 5. gen ipoddal fog együtt müködni vagy, iphone 3gs-el és armbanddal is?

angelday 2009.09.12. 17:39:15

Sportbanddel tuti nem.

Szifonban azért reménykedem.

Mylady 2009.09.12. 19:09:47

@ehunevazze: én is azt szoktam mondani, hogy ez a sport azért jó, mert elég egy jó cipő (de az tényleg jó legyen, ebből nem engedek), de soha nem fizetnék sok pénzt pl öltözékért... a kütyüket meg abszolút nem szeretem

egészen tavaly télig az volt a véleményem, hogy elég egy óra, ami mutatja az időt és kész, meg egy egyszerű mp4, hogy ne unjam halálra magam

de azt vettem észre, valamit rosszul csinálok, mert nem fejlődök
nem gyorsulok, nem tudok többet futni, kifulladok
viszont amennyit futok, az nem elég, nem fáradok el igazán, nem érzem, hogy mozogtam

többek tanácsára vettem egy pulzusmérőt azért, hogy megtanuljak alacsony pulzussal futni
azóta kétszer annyit futok, mint előtte, sokkal gyorsabban és képes vagyok pl 10 km-t úgy lefutni, hogy a végén mégcsak nem is nagyon lihegek (max akkor, ha az utolsó 6-800 métert felpörgetem)
és már nem pulzusmérővel futok, mert érzem magamtól, hogy mi a jó, de az elején nagyon kellett, hogy tudjam figyelni

aztán most vettem egy sportbandet, egyrészt a kihívások miatt, másrészt meg azért, hogy számon tudjam tartani, mikor mennyit és milyen idővel futottam
csak úgy, magamnak

szerintem aki akar, az vegyen kütyüket, aki nem akar, az fusson nélkülük
és hagyjuk már meg mindenkinek a jogot, hogy eldönthesse, hogy jó - anélkül, hogy mások ezért megszólnák

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.13. 15:09:43

@Mylady: azért a technikai cuccokkal is hasznosak, könnyebbek, kisebb helyen elférnek, könnyebb mosni őket, hamarabb száradnak, kevésbé dörzsölnek, télen kevesebb réteg melegen tart, nyáron meg elvezeti az izzadságot. kinyúlt pamutpólóban is lehet futni, én is olyanokban toltam 15 évig, de mióta 1300 ft-ért lehet tech cuccot venni komolyan befektettem tízezret és el vagyok látva télre is meg nyárra is.
már súgtam másnak is, h az angol turkálókban érdemes körbenézni néha, ha van sport részleg, meg 1-2 ezresért iszonyat jó cuccokat lehet venni. pl van kétrétegű téli nike AVG felsőm, 1700ért, newbalance rövid 800ért...

HecseDLI 2009.09.13. 21:15:24

@doncii: Tetszik amit írtál, uff én beszéltem

HecseDLI 2009.09.13. 22:32:23

@ehunevazze: Ezeknek a kütyüknek nagyon jó a pszichológiája, főleg a köréje kreált challengeknek, ill. együtt.
A téli alapozásomban sokat segített a sportband és azok a challengek, ahol a kiliket kellett gyűjteni, azaz hosszúkat kellett futni. Amikor bejött a fartlek, a piramis ,az ezrezés ,már nem is használtam, ott a pulzusmérőnek lett volna nagyobb szerepe, de meg vagyok nélküle. Érzem és tudom mikor mennyi , és nem szeretem, ha tele vagyok aggatva mindennel , mint a nagy beteg .
Csuklón szoktam nézni ezrezésekkor :ütésszám /10 msp*6.
Milyen szinten futsz ,ha ne vagyok vindisgréc? Voltál már versenyen?

Mylady 2009.09.14. 00:09:09

@rrroka: ebben bizonyára igazad van, de én úgy gondolom, aki hobbiszinten, alkalomszerűen fut, az simán megvan a technikai ruhák nélkül
de ezzel nem azt mondom, hogy felesleges, hanem hogy a cipő az egyetlen, amire azt mondom, hogy fontos a jó minőség

én egyébként nyár elején ezerötért vettem futónadrágot (kapásból 4et, mert itthon is ilyenekben vagyok) és tökéletes
kényelmes is, nem is ment még szét a mosásban és jól is néz ki
azért nem adok súlyos ezreket pluszban, hogy valami nagy név legyen rávarrva...

DaMartian 2009.09.14. 11:41:35

Sokválasz:
@ehunevazze: összességében doncii jól megfogalmazta a választ. Azért azzal nem értenék egyet, hogy iPoddal (vagy más zenével) nem megy joban a futás. Sportpszichológusok is bizonyították már nem egyszer az ellenkezőjét de az sem véletlen, hogy kézi/kosármeccsek előtt zenére megy a melegítés meg hogy a boxolók is zenére vonulnak be.. Nyilván a Show miatt is, de a ráhangolódásban is fontos szerepe van. Egy ritmusos zene nekem 50 kili után is annyi erőt ad, hogy hihetetlen!
A pulzusmérő hasznos (bár én nem használom) amatőröknek és profiknak egyaránt, mégha más-más céllal is. A Nike+ kütyü nélkül pedig meg lehet lenni, én is régen papírra írtam a kilométereket, de valahogy mégis 3x annyit futok mióta használom, nekem ennél komolyabb bizonyíték nem kell arra, hogy motivál. Ráadásul egy versenyen én nem tudok igazi eredményt elérni a profik között, de egy-egy challenge-ben ha megtalálom a saját szintemen futókat, akkor ott győzhetek, és ez elégedettséggel tölt el! (amellett hogy saját magammal folyton versengek)
@pappito: egy cég nyilván csak úgy tud fennmaradni, ha profitot termel, mert jótékonykodásból nem lehet megélni. De azt azért ne felejtsük el, hogy a Nike céget futók alapították, ezért zsigerben van a sport szeretete és az elkötelezettség..persze keresni azt kell rajta, de a cégek közül azért messze az egyik legtöbbet forgatjuk vissza olyan dolgokba, amivel adunk is a sportnak. Lást LIVESTRONG alapítvány, vagy akár a Nike+ közösség vagy helyi szinten egy UB vagy egy félmaraton szponzorálása, vagy akár ez a BLOG... És ez most nem propagandaszöveg volt! Én anno egy könyv elolvasása miatt tetováltattam magamra a Nike embélmát (még rég nem dolgoztam itt) és épp azért szerettem volna a Nike-nak dolgozni, mert úgy éreztem ez a cég más! És mióta itt vagyok, érzem, hogy tényleg! : )
@AD: először is gratulálok, hogy ilyen szemfüles voltál. Nem hivatalosan meg tudom erősíteni. LESZ pulzusöv a Nike+-hoz. Illetve már van. Kereskedelmi forgalomba jövőre... Ehhez viszont bővíteni kell a Nike+ (illetve mostmár nikerunning) site-ot, hogy a pulzusadatokat is tudja kezelni. Viszont hogy a SportBanddel nem fog működni, abben ne legyél annyira biztos!!! Sőt!!! Technikailag tud rádiójelet fogadni...a szoftvere meg okosítható...de ami a legbeszédesebb: a digitális kijelzőn van egy kis szivecske ikon...vajon mi célból? ; )

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.09.14. 12:20:17

Az jutott az eszembe, hogy ha egy csomó ember együtt fut és egy csomón ugyanaz a márkájú pulzusmérő van, akkor nem akadnak össze a jelek? Persze biztos sok kódolva van, de talán az olcsóbbak nem.

Egy Timex márkájún gondolkodom, tapasztalatok vaakinek?

angelday 2009.09.14. 13:08:17

@DaMartian: én azért bízom a 2K9-es megjelenésben. :-P

DaMartian 2009.09.14. 13:42:36

@Sekiwake: a régi ill. olcsó analóg pulzusmérőknél ez valóban gond.. A digitális cuccok egyedi jelet küldenek, annak nem szabadna iterferálnia..
Amikor választasz, akkor érdemes ezt a leírásában megnézni. Bár azt gondolom ma már ez alap (neves cég: Timex, Polar, Garmin) szerintem már az óccsó kategóriában (mármint az ő szintjükön olcsó) sem vállal be ilyet...
@AD: tengerentúlon esélyes, nálunk nem hiszem... majd nyaggatjuk zsolát : )

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2009.09.14. 14:54:34

Érdekesség, a Nike régebben már gyártott pulzusmérős órát www.heartratemonitor.co.uk/nike_heart_rate_monitors.html
Nem hiszem, hogy valaha a most kijövő új Nike pulzusmérőt fogok vásárolni. Ám, azonban remélem, hogy egy ekkora versenytárs belépése a piacra jelentősen csökkenteni fogja a Polar-ok árát :)

ehunevazze 2009.09.14. 15:33:15

Amúgy én is kipróbáltam két dolgot is. A pulzusmérést és a zenét is. Mindkettőt felesleges, haszontalan és macerás dolognak véltem, abba is hagytam. Pulzust aránylag sokáig mértem is (kb 2 hónap is lehetett), de rájöttem, hogy semmit nem jelent az az infó nekem, amit kapok. Nagyon jól tisztában vagyok anélkül is azzal, hogy mennyire erőltetem magam futás közben, mikor kell vissza vennem vagy mikor erősíthetek még bele.
A zene meg...engem kimondottan zavar közben a zene, elveszi a figyelmem :).
HecseDLI: igen, indultam már versenyen pár alkalommal.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.14. 20:45:47

@ehunevazze: nem tudom milyen eredményeid vannak, de azt ugye tudod, h a szöveged színtiszta vagizásnak hangzik? :D
tarzannak nem kell technikai cucc, nem kell óra, nem kell zene, nem érdekli a pulzus. TARZAN FUT!
:DDDD

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.09.14. 21:35:05

@rrroka: bar oltari jot rohogtem a beirasodon :) azt ne feledjuk, hogy nem egy sracot unnepelt mar a nyugati vilag maraton bajnokkent Etiopiabol, Kenyabol, akik sosem futottak zenere, de paran meg a cipot is megvetettek. Nem voltak hulyek, csak masok, es a tisztelet kijart nekik is.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.15. 05:23:21

@doncii: nem is erről van szó, hanem arról, amikor tarzan azt mondja, hogy mindenki béna puding, aki ilyen úri huncutságokat használ a futáshoz. :) ez mindig vmiféle egyéb rossz érzésből adódó önigazolás, kevélység.

DaMartian 2009.09.15. 09:22:08

@rrroka: Muhhhaahahaha
Önkényesen megszavaztam Neked a legszellemesebb komment díjat! Ha összefutunk Te is megkapod az ajándékcsomagodat! ; )

tzh 2009.09.15. 09:36:37

@Jozsef: Félek, hogy nem fog emiatt csökkenni a Polar ára. De azért én is reménykedem benne :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.16. 08:23:28

@DaMartian: tényleg? örülök, és köszönöm szépen! :)

kedves pajtások, szerkesztők!
ha már összefutásról van szó (ami nekem nem jött össze a nike21-en), nem szervezkedünk együtt futásra? karácsonyi blogos-nikeos futócuccra?

DaMartian 2009.09.16. 10:00:14

Ha hagyományt akarunk teremteni a "Hídfutásból" (Ezt mi találtuk ki, ne adjuk másnak az ötletet!) akkor hamarosan megejthetnénk a 2. Futóblog hídfutást, a kezdő csoportnak pedig a "Feles Hídfutást" : )

zsolababe 2009.09.16. 10:44:45

@DaMartian: nekem jo csak idoben szoljatok, hogy ugy szervezzem a z eletemet, hogy Pesten legyek... ja es oktober vegetol decemberig tengerentuli srac leszek szoval...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.09.16. 12:25:31

@zsolababe: Az Újvilágban is énekelsz? és mi lesz a Balaton félmaratonnal :-)

HelloJozsi 2009.09.16. 15:35:31

A Garmin sajttájról is oszthatnál valamit.
Ez @rrroka: pedig :D:D
Ami a kütyübuziságot illeti, jómagam épp mostanában jövök le az "anyagról". Ezt is megunja az ember előbb utóbb és más motiváció után néz. Vagy nem, de nem baj az, ha fussa rá ;)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.16. 16:07:51

@DaMartian: hú az jó ötlet, csak nagyon meg kell szervezni, közlekedés meg minden szempontból. hány kiri is volt, 20?

Nylonman 2009.09.16. 16:54:36

@rrroka: 3 óra 5 perc és 26 kilométer volt.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.16. 17:17:39

@Nylonman: hú az sok! jövő pénteken vagy szombaton ismétlés? :D

zsolababe 2009.09.16. 18:13:16

@Nylonman: huh azt meg tudom vallalni remelem :) ..ma a szokasos 28km-es tokorom olyan nehezen ment, hogy eppen beertem 3ora alatt de megszenvedtem vele es ketszer bele is gyalogoltam..nem tudom mi volt velem, lehet, hogy a tuzo nap nem esett jol vagy valami volt a levegoben de tegnapelott 2.46volt ugyanez es tegnap nem futottam direkt csak bicikliztem 35km-t es este egy 4.6km-es gyaloglas..lehet, hogy ennel is komolyabb pihenonap kell...

Nylonman 2009.09.16. 18:45:08

Jövő szombaton sajnos ismételten új keresztedzéses hobbimnak hódolok. Betonozok. Viszont péntek estefelé nekem megfelel és szívesen megyek.

zsolababe 2009.09.16. 19:53:47

nekem a pentek szombat este soha nem jo mostantol januarig mert mindig koncertem van..de hetkozben barmikor...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.16. 20:12:54

@Nylonman: a betonozás teljesen jó "egyéb sportmozgás". :)

DaMartian 2009.09.17. 14:39:09

Felőlem mehetünk bármikor! A teljes híd táv 20-30 között volt, de az Árpád hídtól csak a fele. Így ha valakinek sok be tud ott csatlakozni. Csak valóban a logisztikát kellene kidolgozni. Jó lenne mostanában, amíg még nem kell annyira beöltözni! Olyan jó csak egy szál gatyában-pólóban futni! A többi már extra macerás... : (

zsolababe 2009.09.17. 15:34:54

@DaMartian: En szivesen benne lennek meg oktober vege elott... de tenyleg probaljunk mar meg hetkoznapot valasztani..gondolom nem en vagyok az egyetlen, aki nem er ra hetvegente...ha mas miatt nem legalabb a csalad miatt:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.18. 10:09:00

@zsolababe: én se nagyon szoktam ráérni hétvégén, ez egy kivételes alkalom, mert a kicsi felségem elutazik. azért kérdeztem rá a közös futásra, mint feleség nélküli féktelen kicsapongás lehetőségére. :DDD

zsolababe 2009.09.18. 12:34:34

@rrroka: :)))) ...ez ismeros... amikor reggel 10kor januar 1-en Ujevi futast tartunk haverokkal a Szigeten, nem kicsit neznek hulyenek minket, akik akkor mennek haza... gondoljak ezek is otthon ultek szilveszterkor :)))

jugeen 2009.09.19. 07:02:08

@zsolababe: akkor ezért nincs megállás egész évben... :) elég vad ötlet január 1-én futni, de azt hiszem valódi kihívás. elgondolkodtató! :)

zsolababe 2009.09.19. 09:50:01

@jugeen: miert lenne kihivas? nem 8kor fekszem le.. a koncerteket is igyekszem ugy idoziteni, hogy legkesobb 6korul mar agyban legyek... na bumm legfeljebb keveset alszom de az ev elso napjat nehogy mar ataludjam... ha nincs nagy ho vagy eso vagy minusz 10fok, akkor meg egy kort motorozom is...fontos, hogy az ev elso napjan mindent csinaljak amit szeretek..mondjuk a surf es a vizisi kimarad ...

jugeen 2009.09.19. 16:47:02

@zsolababe: maximális elismerésem, hogy aznap is toljátok a köröket! azt azért hidd el, hogy sok embernek kihívás lenne. :) kezd egyre jobban foglalkoztatni a gondolat, hogy én is tekerjek legalább egy kört aznap. hátha kihatással lesz az egész évi futó teljesítményemre. :P

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.21. 05:46:39

@zsolababe: komolyan hatkor fekszel? jusson eszedbe, hogy rrroka haverod akkor már két órája talpon van, és lehet h már futott is! :D múltkor fél kilenckor indultam pestbe, szomszédok nagy jóreggelt köszöntek én meg néztem, h miről beszélnek, négy és fél órája fent vagyok fele nap már elment... :D

zsolababe 2009.09.21. 08:21:11

@rrroka: januar elsejen miert kelsz 4kor? :) en kifejezetten a sziilveszterrol beszeltem... hetkozben ha nincs este dolgom en mar szeretek aludni legkesobb ejfelkor.. oregember vagyok :) egyebkent, hogy sikerult a szuliinapi party?...es hat persze "Happy Birthday" :))))

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2009.09.21. 08:42:23

@zsolababe: ja, akkor persze hogy nem! :)
köszia szülinapi jót! :) a buli jó volt, most a családi nyugodt evős-tortázós verzió volt, azt amikor a cimbiket sikerül összetrombitálni akkor jön a jágerivós, nememlékezős... :D

zsolababe 2009.09.21. 10:15:18

@rrroka: a tipikus teleportalo jaeger...tudod, amikor megiszod es a kovetkezo pillanatban otthon ebredsz az agyadban :)))

monerd2 2010.01.04. 22:29:15

@tzh: "Például menek közben rajta lehet kapni szívritmuszavart is, ha valaki gyakran ránéz."

konkrétan mi jelez zavart? túl nagy ingadozás? mennyi a túl nagy?

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása