Human Race 2009 október - EREDMÉNYHIRDETÉS

2009.10.25. 17:58 angelday

Köszönjük mindenkinek a tegnapi részvételt! Érdemes volt megvárni ezt a posztot, mert az eredményhirdetés most következik. Ez a hivatalos eredmény, nem pedig a Nikerunning-on levő, ugyanis az mást hirdet. Mivel végeredményben két csapat gigászi küzdelméről volt szó, alaposan utána kell menni a számoknak.

Tehát mégegyszer: minden DARAB futás után elszámoltunk 10 km-t. Az a csapat győzött, akinek több elszámolt km-e volt. Ez volt az eredeti megfogalmazás is más szavakkal. Az, hogy konkrétan ki mennyit futott tegnap, irrelevancia, nem ez a verseny.

Hölgyeim és uraim, kedves Vad Orchidea rajongók! Kihirdetem a győztes csapatot, akik nem mások, mint a SportBanditák! Gratulálunk nekik, adnék egy virtuális Nike serleget is:

Most pedig nézzük meg a pontos számokat! Az első grafikonunk a minden 10km-t teljesített elszámolás utáni érték:

Második ábránk a km versenyt mutatja (ami nem volt verseny!), ezen szépen látszik, hogy Zsoláék csapata sokkal többet futott, mint a SportBanditák, mégsem nyert. Van ilyen, Boney-M.

Aki ennél is jobban elmélyedne a számokban, azoknak biztosítunk Excel elérést is, ami alapján a kiértékelés történt. Itt hívnám fel a figyelmet arra, hogy a Nikerunning challenge valamiért rosszul működik. Már korábban is megfigyeltem, hogy a lezáráskor mindig átvált mérföld alapú mérésre, függetlenül attól, hogy explicit módon megadtuk neki, hogy km alapú elszámolás legyen. Ezért van, hogy nekem kellett átszámíttatnom az értékeket.

Másrészt van itt még valami: DaMartian értékét, akárhogy kerekítem, kalkulálom is, 9,99 km-re jön ki. Ha nagyon szőrszálhasogató lennék, akkor azt mondanám, hogy nem érvényes érték, mert nem futotta le a távot, így a csapat nem számolhatja el. Ugyanakkor ha ez igaz, akkor DaMartian csapata 140-et futott össze, mint Zsoláék, tehát NEM LENNE GYŐZTES. Na erre varrjatok gombot. Én úgy döntöttem, hogy megadjuk neki a 10-eset és ők győztek, kész. (Winklernél lehet reklamálni.)

Végezetül a Futóblog kihelyezett müncheni tagozatosát, FutóBolondot mutatnánk be, aki el is ment az ottani versenyre, de nem volt akkora hepaj, mint tavaly:

Konkretan a 10k megvolt rendesen, de nem volt akkora hepaj, mint tavaly. Nike Human Race 10K Lauftreffnek (futotalalkozo) kereszteltek el. Az Englische Garten szelen egy parkolobol indult, kb 150-200 ember. Nem nagyon reklamoztak, csak a nike+ -osok kaptak meghivot, meg aki jokor volt jo helyen (pl. en). Egyenpolo, udito, banan, nike marketing volt, koncert, lezaras nem. A nagy esemeny iden Berlinben volt, ha jol tudom. Azert mi jol ereztuk magunkat nehany magyar baratommal, lekocogtuk a 10k-t, majd kisebb eltevedes utan sikerult hatulrol befutni a celkapuban (az ut kijelolese nem volt az igazi :) Kulon ertekeltem, hogy sem kotelezo nike chip, sem nevezesi dij nem volt.

140 komment

Címkék: 2009 kihívás challenge eredményhirdetés human race nikerunning hu ra

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr841474203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.10.26. 12:27:14

@haan-chee: Nem félmaratont kellett futni, hanem 10 km-t.

@DaMartian: Dehát betegen nem futunk, nem erről volt itten egy poszt nem is olyan régen....
A gyors gyógyulás a legfontosabb!

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.10.26. 12:35:10

@DaMartian: betegen, sérülten nem futunk, megmondta Gábor, WinklAIR barátja és életmód-tanácsadója is. :))))

Gratulálok, lyányok, fiúk!

DaMartian 2009.10.26. 12:52:26

@BGy: amikor nagyon szeretnél valamit és amikor egy csapat tagja vagy akkor néha meg lehet szegni az ilyen szabályokat...persze csak a józan ész határain belül...azért nem voltam a halálomon csak így 1. nehezebb volt, 2. messze nem voltam teljesítőképességem csúcsán..

DaMartian 2009.10.26. 12:53:04

És főként nekem nincs életmódtanácsadóm aki visszatartson, ha hülyeséget csinálok : )

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2009.10.26. 13:18:56

@Sekiwake: igen, tudom, de most mi a Bébu félmaratonról konzultáltunk :)
a 10 km-t kihagytam költözés miatt

@DaMartian: lehet, hogy ideje lenne felfogadnod egyet :)

.com 2009.10.26. 14:12:34

a 10 megvolt,gondoltam Ratok, csak hat a Polar nem kompatibilis a Nike-vel
gondolatban a Sportbanditaknak szantam a tavot, tehat, tuttira Ok nyertek :o)

RexpecT 2009.10.26. 14:30:49

Kicserélték a Sportbandet :).

ritti18 2009.10.26. 15:51:15

Big Gratula mindenkinek, aki lefutotta a Human Race távot! Köszi a segítséget a kütyüzésben Johny!:)

zsolababe 2009.10.26. 18:21:36

@angelday: lecsokkentetted a sporttevekenysegedet????? Mirol, mire? :)))) azon azert kacagtam, hogy derekbantalom, teniszezestol es valoszinuleg csaladi betegseg.... ezt en nalad ugy kepzeltem, hogy valaki a csaladodbol teniszezett neked meg megfajdult tole a derekad :))) ..de azert gyogyulgass !! :))

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.10.26. 18:30:43

Gratulalok a nyertes Banditaknak, en innen New York-bol segitettem az All Stars-nak a 10 kilimmel, szoros volt, na majd jovore.

A cikken felbuzdulva gondoltam en is irok par sort a szombati elmenyeimrol. Ha mar olyan szerencses vagyok, hogy NY-ban elek, nem akartam kihagyni eletem elso Nike Human Race versenyet. A webes regisztracio, a polo felvetele a varosban mind nagyon profin zajlottak. A DriFIT polok szep pirosak, jo minoseguek, a noi valtozatok szukitett szabasuak. A $20-os nevezesi dij boven megerte mar ezert is. A verseny helyszine a Prospect Park volt Brooklynban. Egy-masfel ora oda a metro, elegge videk az mar. Vicces volt viszont reggel 6-kor Manhattan teljesen random sarkain 20-30 fos csoportokat vonulni latni piros polokban a metrolejarok fele. Brooklyn ilyenkor meg nagyon alszik, a park szelen levo Meki az egyetlen nyitva levo bolt, persze a WC-hez kigyozo sorban allnak a futok. A rajtnal merfoldido szerint volt illendo felsorakozni, mi a legvegere mentunk baratnommel, nem szandekoztunk leelozni senkit, elete elso 10km-e volt, csak a celbaeres szamitott. Zenevel szorakoztattak hangszorokon keresztul majd pontban 8kor volt az indulas. Kb. 4000-en voltak jelen, sokan szerintem a rossz ido miatt maradtak tavol, nagyon esore allt reggel de vegul megusztuk szarazon. A ket korben sajnos benne volt a park egyetlen dombja is, 2x kellett megmaszni. Hely volt boven, nem volt tulekedes, viszont a palya egyaltalan nem volt kijelolve, nem voltak palyabiztosok, a harom ital ponton egy-egy arva ember probalta potolni az elvett vizes poharakat orult tempoban, tobb-kevesebb sikerrel. Nezok nem voltak, de Brooklynban reggel 8-kor ez nem volt meglepo, Manhattanben a Central Parkban mas lett volna. A celban volt egy kis jamboree, zene, cerbona, banan, bagel, vitamin water, es rendes volt toluk, hogy 1:50 oras idonel meg mindig ment az ora az utolso befutoknak.
Kicsit alulszervezett verseny volt zero szurkolokkal, de jo hangulatban telt es szamomra az a latvany tette kulonlegesse, amit a 4000 indulo egyen-piros polojanak az izgese-mozgasa nyujtott. Epilepsziasoknak biztosan betett volna, de en elveztem :)

bodlac 2009.10.26. 18:31:22

Én tudok rá gombot varrni, DNF az DNF, ennyi.

zsolababe 2009.10.26. 18:45:04

@doncii: holnaputan ott vagyok :))))

BGy · http://babosi.blog.hu 2009.10.26. 19:19:36

@doncii: azzal, hogy 20 dolcsiért még pólót is kaptál, itt a Futóblogon sebeket tépsz fel. :))) A Nike Félmaraton előtt erről folyt itt a diskurzus. NY-ban még lehet huggyantani a Mekiben vásárlás nélkül? Igaz, én mindig csak azért jártam oda - junk food.

bodlac 2009.10.26. 19:52:56

@BGy: Ezért még nem is kell NYC-be menni, a hétvégén Ljubljana maratonon 25 eurós nevezési díjért 2 pólót, 1 sportszatyort meg 1 pár zoknit sikerült kiosztaniuk. Igaz a felesek ugyanennyi pénzért nem voltak ennyire megszórva.

GBetti 2009.10.26. 21:11:00

Segítség kellene vagy inkább egy-két jó tanács.Nem bírok kikeveredni már 10 napja ebből a megfázásból vagy miből.Igaz ugyan,hogy már csak az erőtlenség része van meg,de ez pont elég.A hétköznapi teendőimben nem zavar,de a futást nehezíti rendesen...SOKKAL hamarabb fáradok.
Tudom én,de legalábbis sejtem,hogy a futás mellőzése,a pihenés hatásos lenne,próbálgatok is kihagyni napokat,de nemsokára félmaraton,nem hiszem,hogy most kellene szorosabb kapcsolatot kialakítanom az ágyammal.
Természetesen nem ezekben a napokban akarom megalapozni az erőnlétemet,de visszafejlődni sem szeretnék,mert azért a 21km nekem még a "küzdeni való táv" kategóriájába tartozik.
Szóval akkor,menni vagy nem menni?-ez itt a kérdés!

Apollónia_28 2009.10.27. 00:33:40

@Kate23: Én nem vagyok orvos, csak a saját tapasztalatomat tudom leírni.
Nekem bejött a sablon: sok citromos-mézes tea, kamillás gőzölés és ágyban izzadásos alvás...Szerintem jobb, ha inkább kihagysz pár edzést és meggyógyulsz, minthogy betegen ugorj majd neki a kitűzött célnak...
Akárhogy is döntesz, jobbulást és kitartást kívánok!

RexpecT 2009.10.27. 00:37:43

@Apollónia_28:
Elvileg betegen nem szabad futni.Gyógyulj meg aztán újult erővel... :D

zerushunter 2009.10.27. 07:52:30

@.com: kösz szépen:) , így tényleg miénk a trófea

@Kate23: pihenés, c vitamin, vas tabletta. no futás és a kérdés: megéri az egészséged,ha netán megsínyled azt a versenyt?

GBetti 2009.10.27. 09:19:43

Kösz mindenkinek,én is valahogy így gondoltam.A hetet még kihagyom,jövőhéttől pedig újra futogatok.Végülis még onnan is majdnem két hét..: )

Zime 2009.10.27. 11:28:36

@Kate23: Ugyanez: kijöttem a takonyból, bekaptam egy torokfájást. Fokk!
Én sem akarok betegen futni, de az óra ketyeg... :/

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2009.10.27. 20:28:47

Segítsetek :)

Mondjatok Budapesten olyan helyet, ami nem hegyoldal, és lehet futni 6-8 kilómétert, és nem a Margitsziget, mert azt már unom :) És megközelíthető kocsival, hétvégén is akár.

Előre is köszönöm.

Mylady 2009.10.27. 20:39:35

@Tschöppy: Népliget
két kör van, egy 2,5 és egy 2 km

effe 2009.10.28. 18:48:15

@Tschöppy: én legutóbb a Széchenyi-hegy - Normafa - János hegy útvonalat próbáltam. Minimális a szintkülönbség (nem hegyoldal). Igaz, sokan sétálgatnak, de jobb a levegő, mint a város bármely részén, és kocsival megközelíthető.
Olyat is kitaláltam, hogy munkahelyről hazáig, vagy valahol félúton leparkolni, és a kocsiig (ez egy kis szervezést igényel a ruhák tárolása miatt, de változatosságnak megteszi).
a Népligetbe csak nappal merészkedek be :)

helemburgis 2009.10.28. 19:32:37

@effe: ööö.. leven nem vagyok bp-i, igy nem ismerem nagyon a bp-i futokörnyekeket. A Nepligettöl viszont többen felnek, mitöl olyan riaszto, bokorban bujkalnak a mumusok? :)

Mylady 2009.10.28. 19:55:28

Igen, a Népligetbe sötétedés után nem szabad menni. Nappal lehet, de akkor is a betonút mellett lévő kitaposott sétaúton érdemes futni, a bokrok közé én félnék bemenni. Egyébként állandó a rendőri jelenlét....

effe 2009.10.28. 21:11:44

@helenburgis: egész konkrétan lengén öltözött férfiak (minden korosztályból), igaz, egymás társaságát keresve, tehát mi, csajok, akár biztonságban is érezhetnénk magunkat ;-)

zerushunter 2009.10.28. 21:40:21

mi lesz azokkal a nemhivatalos nyereményekkel?:)

DaMartian 2009.10.29. 01:52:17

@zerushunter: már nálam vannak, mostmár csak a hivatalos sorsolást kell megtartani : )

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2009.10.29. 07:45:12

@effe: @Mylady: Köszönöm, megnézem majd mindkettőt. A hegyi szakaszt szerintem majd valamikor hétköznap, amikor nem dolgozom. Talán nincsenek sokan a sétálók (bár a Margitszigeten már nagy rutint szereztem kerülgetésben :) )

Más: Akinek van ipodhoz csatlakoztatható vevőegysége, az tapasztalt olyat, hogy a külső borítás fogta magát és lejött, amikor ki akarta húzni az ipodból?Az eszköz maga bennmaradt, csak a fehér műanyag dobta el magát. Szerencsére vissza tudtam tenni, de csak délután derül ki, hogy működik-e még...

angelday 2009.10.29. 08:55:52

(Zárjójelben jegyzem meg, hogy helenburgis nevét mindig helenbugris-nak olvasom.)

xhege 2009.10.29. 09:03:31

@angelday: Bakker és nem az!! Ezzel én is csak most szembesültem :)

@effe: ez elég durván hangzik. Szerencsére nem Pesten élek.

bitliszbá 2009.10.29. 14:09:04

@Tschöppy: Római part? leparkolhatsz akármelyik kis utcában, és irány a megyeri-híd vagy az északi összekötő. Vadkacsák, sirályok kutyák stb. tök jó. Nyugi és nagyjából kerékpárút...

doncii · http://doncii.blogspot.com 2009.10.29. 15:59:08

@angelday: vazze, telleg burgis... Mindig bugrisnak olvastam enis, most vettem csak eszre.

DaMartian 2009.10.29. 16:22:48

@doncii: cseles volt...nicket változtatott gyorsan és most röhög a markába, hogy hirtelen mindenki diszleksziásnak hiszi magát : ) amúgy én is bugrisnak olvastam mindig és nem akarom elhinni hogy ennyi ideig folyton félreolvastam!

Mylady 2009.10.29. 16:28:51

Van egy olyan tudományos megállapítás, hogy a magyar nyelvben ha a szó elejét és végét jól írják, akkor teljesen mindegy, milyen kavarodás van a szó közepén, az olvasó jól fogja olvasni a szót.
Ezt kicsit megcsavarva: ha "helenbugris"-t olvas mindenki (jelzem, én is), akkor az "helenbugris", csak rosszul van írva :D
booocs :)

zsolababe 2009.10.29. 16:30:54

en soha nem olvastam felre ..nem tudom miert..pedig hajlamos vagyok ugy olvasni mindent, hogy legyen ertelme :)))

helemburgis 2009.10.29. 18:32:00

@zerushunter: Ooo, a sorsolasok nem mennek am olyan könnyen. :)) Ugy volt, hogy a juniusi UB-re jelentkezö Allstarsok között is kisorsolnak egy Petzl fejlampat, aztan tudtommal meg mindig nem volt sorsolas. ;) Mondjuk en a csapat hero-janak javara eltekintettem a sorsolastol, de a fejfenyt szaszit nem kapta meg. ;)

@DaMartian: nem valtoztatott nevet, eddig is ilyen volt, ugyhogy jot röhög a markaban a sok diszleksziason. :)))))

zerushunter 2009.10.29. 21:31:36

most már eléggé offtopic de én is így vagyok ezzel a bugris dologgal:O
szóval akkor DaMartian mire számíthatunk? hogy készüljünk?:)

DaMartian 2009.10.29. 22:05:34

@helenburgis: a fejlámpa nem az én bizniszem volt tekintve hogy a Nike-nak még nincs olyan, de hétvégén majd igyexem meghivatalossorsolni a nyerteseket. Akar valaki jelen lenni hogy még hivatalosabb legyen? Mert akkor összeköthetjük egy hétvégi Szigetkörrel : )

Mylady 2009.10.29. 22:57:37

@DaMartian: szerintem ez tipikusan az az eset, amikor nem a részvétel, hanem a győzelem a fontos :DDD

helemburgis 2009.10.30. 09:37:03

@DaMartian: szoval sem elitettem, h a te sarad lenne. Az, h a sorsolas elmaradt, az vmelyik futoblogos szerkesztöelvtars sara. :)

@Mylady: ott lehet a bökkenö, h ez nem magyar szo. Egy magyar anyanyelvü ember egy ismeretlen idegen nyelvü szot lehet, h akkor sem tud jol olvasni, ha nemcsak a szo kezdö es utolso betüje, hanem a szo valamennyi betüje a megfelelö helyen all. ;))
Egyebkent mindenki ugy olvassa, ahogy jol esik, hallgatok en sok nevre.. :) söt, olvasni se kell, a könnyebb azonosithatosag miatt is tettem ki a csudaszep lama avatart. :))

Apollónia_28 2009.10.31. 12:23:28

@DaMartian: Mikor lesz a sorsolás?Már nagyon kiváncsi vagyok!:D
Még reménykedek...:P

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2009.10.31. 14:09:32

Én most jöttem a Margitszigetről, és nem láttam DaMartiant... :)

RexpecT 2009.11.02. 09:12:50

Lehet olyan sok ajándék van,hogy
DaMartian még mindig sorsol :P...

Mylady 2009.11.02. 10:56:11

Este eszembe jutott DaMartian... futni voltam, hideg volt és nincs sapkám... :P

GBetti 2009.11.02. 21:33:07

Most láttam az Air Max+ 2009-et,nagyon tetszik és mivel lassan tényleg érik egy új cipő érdekelne,hogy valaki futott-e már benne?
Mert szépnek nagyon szép,főleg a pink,de hogy használat közben milyen???
Szóval ha valaki személyesen is ismeri,megköszönném a véleményét..: )

zsolababe 2009.11.02. 21:58:00

@Kate23: nem tudom hogy lehet e adni mas velemenyere
mert mindenkinek mas a laba mindenkinek mas jon be ...nekem DaMArtian ajanlotta, hogy o mindig ebben fut maratont mert ez a legjobb arra..
en most vettem egyet ..futottam benne egy 12est utana meg egy 17est es utana egy 30ast..na a 30asnal feltorte a labam..ma felvettem egy szinten vadiuj pega-t a feltort labamra es futottam semmi bajmnem volt..en mondjuk azt mondom, hogy a Pegasusnal kenyelmesebb cipo meg SOHA nem volt a labamon..mar kb 5-ot elhasznaltam es meg mindig ez a favoritom

Mylady 2009.11.02. 22:39:05

@zsolababe: én ezzel totál egyetértek
Annyit jót olvastam a pegazusról, hogy a nyári leárazásnál úgy gondoltam, veszek egyet. Aztán letettem róla, mert fel sem tudtam húzni a lábamra, annyira nem rám van szabva. Vettem helyette mást, az (nekem) piszok jó cipő. Könnyű, kényelmes (pedig az elején törte a lábam, ilyet futócipőtől eddig még nem tapasztaltam) és sokkal könnyebben és gyorsabban futok benne.
És teljesen találomra vettem, utólag néztem meg a nikeplus oldalon a futócipő ajánlót, ahol az én adataimra a 2. sz. javaslatnak dobta ezt a cipőt (a pegazus meg egyáltalán nem volt a listán)

DaMartian 2009.11.03. 01:54:19

@Kate23: futottam már benne több maratont, UB-t, Bé-Bu-t, Velencei tó kört és elmondhatom, hogy hosszú távra az egyik kedvencem. Nagyon puha és ruganyos, és hosszú távon sem keményedik el, mivel nincs benne szivacs csak egy orbitális méretű légbetét... Nem egy olcsó fajta, de akinek ez nem annyira számít annak csak ajánlani tudom... Majdnem a Spar maratont is ebben futottam, utolsó pillanatban gondoltam meg magam, mert a Vomero szine jobban ment a pólómhoz : ) És hát ugye az is nagyon jó kis cipellő : D

DaMartian 2009.11.03. 01:55:53

@Mylady: megkérdezhetem mit vettél végül? ; )

zsolababe 2009.11.03. 03:03:47

@DaMartian: ja engem is erdekelne :)) ..remelem helyrejon a labam hamar..addig pegaban futok de elo eloveszem az Air max-et is ..mert meg mindig hiszek benne hogy abban futom maratont 22en :))

Mylady 2009.11.03. 07:35:05

@DaMartian: azt hiszem, zoom structure triax+ 12

csétomi 2009.11.03. 11:25:11

@Kate23: Én a 2007-eset próbáltam (2007-ben). Ahogy Zsola is mondta, mindenkinek más jön be a lábára. A cipő azóta is ott van a dobozában, két futással a talpában. Nekem túl keskeny felépítésű volt és nagyon kemény anyagból volt az orrésze, meg a rávarrások ami feltörte a lábfejemet.
A barátnőmnek bejött és szerette is nagyon, de kb 400 km után kilyukadt a légbetét az egyik oldalon, felszívott magába egy kis vizet és futás közben olyan hangot adott ki magából, mintha egy kölyök darth wader mellet futnék...

zsolababe 2009.11.03. 13:00:28

@csétomi: nekem is a labfejemet torte fel ..konkretan a bal nagylabujjal melett/felett ..ezek szerint masnak is ez volt mar baj ...nekem is kicsit robosztusnak, kemenynek tunik ez a cipo...

RexpecT 2009.11.03. 13:53:01

@DaMartian:
Akkor reménykedhetünk hogy lesz sorsolás?:)

Tschöppy · http://elsomaratonom.blog.hu 2009.11.03. 14:25:54

Nekem Air Alaris II-m van, amit a Spuriban úgy raktak a lábamra, nagyon kényelmes cipő, de kb. 300-350 km után néz ki úgy, hogy eldobja magát, legalábbis most jelent meg egy bazi vízhólyag a bal nagylábujjamon. Nem valami kellemes futni így. De most úgyis beteg vagyok, úgyhogy nem futok :)

GBetti 2009.11.03. 14:43:32

@DaMartian: Az ára számít,nem is kicsit...de az még jobban,hogy kényelmes legyen,a lábamra passzoló és védje az izületeim..mert aztán jön a térdfájdalom meg a hónapnyi kényszerszünetek.
Pegazus 26 volt kinézve,de abban nem láttam pinket,nekem meg most az a szívem vágya...Triax-ban láttam még,de az pont nem az én lábamhoz ajánlott.
Azt mondod hosszú távra nagyon jó...na abból van nekem kevés...: (
Megszenvedek ezzel az új cipő kérdéssel,de egy évben csak egy új cipőm van,nehéz jó döntést hozni...

GBetti 2009.11.03. 14:46:55

Mindenkinek köszi a véleményt!!

Mylady 2009.11.03. 15:08:42

@Kate23: "Pegazus 26 volt kinézve,de abban nem láttam pinket,nekem meg most az a szívem vágya..."

hehe :) hát ugye kinek mi a fontos :)

én tavaly vettem egy cipőt szürke alapon pink díszítéssel, mert csak olyan volt (úúútálom a pinket), később már nagyon örültem neki, mert találtam szürke futószéldzsekit pici pink díszítéssel és még az armbandom is szürke lett :)

Idén meg vettem a fentebb említett cipőt, megnéztem az összes boltban, hátha van szürke kék díszítéssel, mert az tetszett volna, de az én méretemben mindenütt csak fehér volt neonzöld díszítéssel, nem tetszett... aztán vettem sportbandet, amiből csak sárga volt... megnyugodott a lelkem, mert így passzol hozzá a cipő :)))

GBetti 2009.11.03. 15:15:08

@Mylady: Az én sportband-em szürke-PINK...de a cipőt azért nem ehhez veszem : )

DaMartian 2009.11.03. 15:27:52

@Kate23: én azért hordom hosszú távra, mert lassú cipő. Rövidebb távokat tempóra szoktam futni... De nem csak maratonhoz jó, hanem kifejezetten betonon véd nagyon, meg ha az ízületeidet félted ennél jobb nincs! Ha neutrális futó vagy akkor a Structure valóban nem a legjobb... Az Air Max 2009 jellegre olyan mint a Pega, csak 100x párnázottabb változatban : ) Szóval nem kell Spartathlont futnod hogy értékeld, ha nem egyéni csúcsra mész...

DaMartian 2009.11.03. 15:37:56

Sorsolnék én vazzeeeg ha a %@$# Nikeplus engedné megnyitni a Leaderboardot, és meg tudnám nézni kik voltak a csapatomban! Vagy tartsunk névsorolvasást? Írja meg mindenki aki SportBandita volt, hogy mi a Nike+ nickje (ha más, mint itt) fiú-e vagy lány (ez nem mindenkinél derül ki) és hogy mekkora a pólómérete, és akkor tudok győzteseket hirdetni! Kösziii

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.11.03. 15:38:09

@csétomi: @Kate23: @zsolababe: A Pegasus leírása szerint tökéletes a lábamra. A boltban próbálgatva is jónak tűnt. Most viszont minden futásom szívás. Legutóbb feltörte a sarkamat és nagyon szorítja a lábfejemet oldalról, ahova a pipák vannak felvarrva. Most óriási újságpapírtömeg begyűréséval próbálom tágítani. Próbált már ilyet valaki? Tágul egy ilyen szintetikus anyagból vart cipő?
A futócipőre szánt pénzem elköltve és itt állok befürödve. Nem akar valaki egy még bejáratós Pegasust venni :-)

Mylady 2009.11.03. 15:41:30

@Kate23: de azért fontos az összhang, nem? :P :)

DaMartian 2009.11.03. 15:44:56

@Sekiwake: Erre jó a cipőteszt...akkor nem jársz így... Mert ilyenkor már tényleg baromi nehéz bármit tenni... Ahogy már fentebb írták, valóban nem garancia hogy a Te lábadra is jó lesz egy cipő azért, mert sokaknak bejön. WinklAir se szereti a Pegát, zsolával nekünk meg nagyon bejön... Ez van. Nincs két egyforma láb! Nekem meg a Structure nem jó, pedig sokaknak meg az a non plus ultra..

Mylady 2009.11.03. 15:47:35

@Sekiwake: nekem is törte a lábam először az új cipőm (nem pegazus, hanem a fent említett zoom structure triax+ 12)
pár futásnál éreztem, hogy szorítja a lábfejem, zsibbad a talpam és 2x hatalmas vízhólyagok lettek a lábamon, de utána simán elmúlt és kb az 5-6. alkalomtól tökéletes
szóval türelem

nekem egyébként ez nagyon megrázó volt, mert a tavaly vett cipőm az első pillanattól tökéletesen passzolt, és kényelmes volt és pont emiatt döntöttem úgy, hogy akkor ezentúl nike, mert milyen jóóó (az volt az első nike-m)

DaMartian 2009.11.03. 15:54:09

@Mylady, @sekiwake : A szintetikus anyagok nem fognak tágulni hiába sámfázod, és a mai cipők általában már olyan jó kialakításuak, hogy bejáratni se nagyon kell, én pl. simán futok zsír új cipőben maratont...de azért elképzelhető hogy ha jobban betörik, elmúlnak a panaszaid! Próba cseresznye... ha viszont 50-100 kili után is tör akkor sajnos nem jót választottál

Mylady 2009.11.03. 16:18:56

@DaMartian: na, hát én max 30 km-t futottam benne, mire teljesen tökéletes lett, de lehet, hogy még annyit sem
az első alkalommal kb 4km után hazasántikáltam, utána viszont egyre jobb lett

Mylady 2009.11.03. 16:20:49

@DaMartian: én a Sportbanditákkal voltam, MyMylady a nickem, lány volnék és női pólóból L-es (asszem) :)

RexpecT 2009.11.03. 17:04:41

RexpecT-férfi-M-es méret(ha technikai futópóló)ha rendes utcai akkor L-es :)

csétomi 2009.11.03. 17:08:43

@zsolababe: Nekem is nagylábujj, köröm felett, és sokáig én is Pega-fan voltam, úgy néz ki hasonló a lábformánk. Nekem még bejött a Vomero is, kényelmesebb mint a pega, de picit nehezebb, esetleg, ha váltani akarsz... Mostanában több gyors cipőt nyűvök: Victory, de azzal eleinte küzdelem volt, viszont nagyon gyors és a Start sem rossz, akkár gyorsabb hosszúkhoz.

csétomi 2009.11.03. 17:14:04

@Sekiwake: Sarokdörzsölésre nekem az jött be, hogy a saroknál felnyúló reszt hátrahajtottam. Visszaugrik utána, de ismételd meg többször, hátha neked is segít.

Általában a hólyagok, dörzsölések helyén miután begyógyulnak, keményebb lesz a bőr, kevésbé érzékeny. Nem a cipő törik be, hanem a lábunk :)

GBetti 2009.11.03. 19:04:09

@Mylady: Persze,nők volnánk,még futócipőben is! ; )

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2009.11.03. 20:47:18

@DaMartian: @Mylady: @csétomi:
Köszönöm a tippeket. Arra, hogy a cipőtesztelés a közelembe kerüljön nem tudtam várni, mert már kellett a cipő, utazni a tesztért meg nem tudtam. Lehet, hogy leszedem a pipát az oldaláról, teljesen úgy tűnik, hogy annak a kemény anyaga nyom oldalról, de nagyon.

Most vághatom a centit: már csak 950 km és kidobhatom :-)

Apollónia_28 2009.11.03. 21:59:23

@DaMartian: Apollonia28, lány, xs-es..:D

RexpecT 2009.11.04. 17:28:56

@bombike:
Jónak jó csak nem megy át a második oldalra...

Apollónia_28 2009.11.04. 18:26:02

@Kate23:érdeklődnék, hogy szolgál az egészséged?Sikerült elűzni a bacikat???:)

DaMartian 2009.11.04. 18:32:41

@RexpecT: Pontosan...és csapatra sem hajlandó szűrni! : ( De megoldom majd valahogy és jönnek az ajik! : )

Mylady 2009.11.04. 20:08:36

@DaMartian: pont ebben a posztban van egy excel-tábla a nevezőkkel, csapatokkal, teljesítményekkel és ki is lett rendesen elemezve, hogy ki hol mennyit futott
az esetleg nem lenne segítség?
csak kérdezem...

GBetti 2009.11.04. 20:44:19

@Apollónia_28: Aranyos vagy,köszi a kérdést,meggyógyultam és már teljes erőbedobással készülgetek a félmaratonra,hisz másfél hét és itt van..
Tanácstalankodom,mivel tennék jót magamnak..nem tudom még hányszor és mennyit fussak,hogy jó legyen,fáradt se legyek majd,de menjen is a táv.
Most ott tartok,hogy 15-16 kili fölé nem megyek..
De hogy jövő héten mi legyen???
Látszik,hogy hobbifutó vagyok,nem tudom mi lenne a helyes...: )

DaMartian 2009.11.04. 21:16:56

@Mylady: Na azt meg sem nyitottam! Köszi! : )

bitliszbá 2009.11.05. 10:06:08

@DaMartian: A kiváló új oldal halt be. Több kihívásban (olyanban is ami még fut) nem lehet csapatra szűrni. Sőt a több oldalas listákat sem hozza ki.

RENDSZERHIBAAAAAAAA!!!!!

de az excel táblával nyugodtan sorsolhatsz :)

Mylady 2009.11.05. 11:10:06

DaMartian nagggyon ért ám a feszültségkeltéshez... :P

Apollónia_28 2009.11.05. 12:51:33

@Kate23: Örülök, hogy meggyógyultál!:)Azt hiszem edzési tanácsot nem én fogok osztogatni a kb. 5km-es futásaimmal, de az biztos,hogy ha ennyire tudatosan és elszántan készülsz, annak meg lesz az eredménye és simán lefutod a félmaratont.:)

Dani_ 2009.11.05. 20:42:30

Most vettem én is ilyen Nike+ szenzort, nem terveztem, de Londonban hivatalos Nike üzletben majdnem feleannyiba került, mint itthon, úgyhogy gondoltam egye fene.
Már ez önmagában elgondolkodtató, hogy miért kerül itthon kétszer annyiba, mint a világ egyik legdrágább városában, de hogy ez az új nike+ weboldal milyen rossz.. Én nem tudom milyen volt a régi, de ez használhatatlan.
Azt hittem ebben az egészben a közösség a pláne, de hol csak forog az a loading karika, hol nem történik semmi, hol egy challenge részleteit már nem hozza be, hol nem lehet szűrni egyes csapat embereire.
Csak nekem van pechem, vagy ez tényleg ennyire rossz?

Bgiirl 2009.11.05. 20:56:14

@Dani_: Csupán pár kommentet olvassál vissza, s egyből költőivé válik az előbbi kérdésed :-)

zerushunter 2009.11.05. 22:25:49

@DaMartian:
Zerus a nikeplus nick-em;
a méret pedig: ahogy respext írta, nálam is ez érvényes: -férfi-M-es méret(ha technikai futópóló)ha rendes utcai akkor L-es :) ;)
hol keressük a levelet, ha sorsolsz?

Apollónia_28 2009.11.05. 23:14:34

@zerushunter: Szerintem már lassan mindenkinek minden mérete megvan, úgyhogy most már tényleg csak a sorsolás van hátra.:D

zerushunter 2009.11.12. 14:13:58

a sorsolás kisértetiesen hasonlít a kommentekben már előrejelzett hasonló sorsolásra :)

nincs kétség, válság van:)

RexpecT 2009.11.13. 08:31:32

Egyébként már a nikerunnungon is megmutatja hogy kik voltak a Sportbanditák csapatában :)....

DaMartian 2009.11.13. 13:34:39

A csapat harmadától még mindig nem jött visszajelzés nemről/korról, méretről... A hétvégéig aki nem jelez vissza, azt nem teszem be a sorsolásba! És akkor rövidre zárjuk ezt a dolgot...sajnos a Nike+ nickekkel nem jutok messzire! : (

bombike 2009.11.13. 14:50:10

@DaMartian: s, nemet remélem tudod :)

dzsulájka 2009.11.15. 21:22:56

@DaMartian: Remélem nem késtem még el: nick-em Julcsi, nem: lány, póló: M.

zerushunter 2010.01.09. 00:26:50

tyűűű.... de régen volt

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása