Ki a gödörből

2010.01.10. 21:10 angelday

Különösen a téli szezon tomboltával minden futó szembesül azzal, hogy CSINÁLNI KELL. A motivációt újra és újra megtalálni. Önéletrajzi ihletésű videóban próbáltam bemutatni ezt az érzést, a belső vívódást és szűnni nem akaró küzdelmet saját magunkkal.

Motiváció problémák.

63 komment

Címkék: videó motiváció margit sziget józsi

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr181662237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mylady 2010.01.10. 22:57:19

Nagyon szép videó, csak az a rész lemaradt, amikor kimászol a gödörből...
így nem motivál, csak a maradék életkedvemet is elveszi :P

harzol2 · http://forum.tozsde.hu/ 2010.01.10. 23:39:25

Kicsit szerintem próbálj meg előrefele futni és ne "felfele". Úgy hatásosabb, az pedig motiváló.

John C. Arvay 2010.01.10. 23:55:40

@Mylady: Nálad a pont! A zene még rátesz egy jó nagy szívlapáttal az amúgy is lélekölő képekre: nekem már a szegecses Nike cipőtől is elment az életkedvem :) Józsi! Nem lehet, hogy Neked is ez a bajod???

Amúgy az én trükköm: keresek egy jó csajt, aki után lehet futni, és máris megjön a kedvem :)

John C. Arvay 2010.01.10. 23:57:21

@sire-lancelot: amúgy nagyon tetszett a videó! Kár lett volna nem megcsinálni!

John C. Arvay 2010.01.10. 23:59:06

@sire-lancelot: baszki, ennyi szóismétlést! Légyszi húzzatok belőle :)

Miri_ 2010.01.11. 01:51:04

Atyaeg....telen tenyleg ennyire kiabrandito Bp? :D minden szurke, minden olyan szomoru ......
Errol eszembe jut az IT Crowd sorozatban az a resz mikor Jen és Jorg cigizni akarnak....es kirekesztik oket, a ceg elott kell cigizniuk...abban van az a mondat, hogy...minden olyan szovjet.. :D :D

Amugy, ilyenkor meg a jo csajok is be vannak oltozve.... :D meg ez sem adatik meg a ferfi futonepnek... :D

Tavasszal is kell egy ilyen vidi. Akkor hatha motivaltabbak lesznek a pasik...is...

doncii · http://doncii.blogspot.com 2010.01.11. 03:42:25

Angelday - kiraly vagy :) allat lett a video! Hosok vagyunk mind, hiaba.

xhege 2010.01.11. 08:13:44

A videó odab@sz :) A vívódás része már teljesen megvan, a motiváció nyilván a trilógia második részében jelentkezik majd, míg a harmadik részben hősünk a motivált edzések hatására élete versenyét futja majd az Ultra Balatonon :)

e_easy 2010.01.11. 09:45:16

alapos bemelegites :)

manor 2010.01.11. 11:11:19

Ez szerintem a censored változat, az eredetiben AD végül a Dunának megy...

FutoBolond 2010.01.11. 12:00:03

AD, utoljára Tarkovsky volt rám ilyen hatással :-)

Tudom, hogy hollywoodi szeméten felnőtt kis férgek vagyunk, de betehettél volna valami happy endet. Pl. ledobálod a ruháidat, áttempózol a befagyott dunán, a parton pedig hősként ünnepel a tömeg, vagy ilyesmi.

Kissé elkanyarodva: voltam tegnap sífutni. Király volt. Szép idő, gyönyörű táj a fenyők között. Ráadásul egy alap sífutó léc + cipő együtt kb annyi, mint egy jobb futőcipő. Szóval nem akkora invesztíció, mint a komplett snowboard set, vagy a négyes metró. Csak ajánlani tudom mindenkinek, aki újfajta izomlázra vágyik :-)

angelday 2010.01.11. 12:03:27

Csak a koncepcióm volt meg, valóban a végére hiányzott volna a poén. Sajnos nagyon szürke ez az egész, nyomasztó a Margit-híd környéke, de istenem, ez van.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.11. 12:32:27

A fekvőtámaszozást úgy kellett volna felvenni, hogy a kép alja párhuzamos a lejtővel! Úgy Rockybbnak tűntél volna! De nagyon jó, a legjobb rész, amikor a plakátot nézed alulról. Azon k..va nagyot röhögtem. :)

blackspeed 2010.01.11. 14:13:54

@angelday:
AD, ne vedd sértésnek, mindenféle rosszindulat nélkül mondom, de nekem úgy tűnik, mintha a kifogások gyártása jóval könnyebben menne, mint az, hogy elkezdj kocogni. Persze ehhez kell(ene) a motiváció, de ha csak olyan egyszerű célt tűzöl ki magad elé, hogy pl. "ma lekocogok egy (fél) Sziget kört", akkor már nem kell "filozofálgatni", hanem nekilódulni és csinálni... Ha pedig végképp semmi kedved hozzá, akkor járj inkább focizni/kosarazni stb. , mint hogy attól frusztrálódj, hogy futóblogosként mégsem szeretsz/nincs kedved futni.
Ehhez szerintem az is hozzátartozik, hogy ha mindenféle "Rambo-project"-eket tűzöl ki magad elé, akkor sokkal nehezebb elkezdeni edzeni és tartani magad hozzá, mert a végcél olyan távoli, hogy "út közben" nem veszed észre az apróbb sikereket vagy nem tulajdonítasz jelentőséget nekik...

janoka 2010.01.11. 14:14:40

@sire-lancelot: az a baj, hogy a csajokat általában elöbb-utobb utoléred, kénytelen vagy leelözni és onnantol nem ér semmit az egész.

Vagy tudja valaki hol futnak azok a lányok akik 4:5o-es tempóval mennek?

angelday 2010.01.11. 14:19:30

@blackspeed: semmi gond, but I'm in the entertainment business.

leilana 2010.01.11. 15:28:56

Nekem tetszett! Főleg a zene :P
Amúgy a motiváció hiánya nálam már megszűnt, mivel lassan itt a Vivicittá, na meg kedves barátnőm egyre jobban fut és a franc sem akarja, hogy leelőzzön... :D
Nagy motiváló ölelés mindenkinek \o/

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.01.11. 15:47:34

Holnap hajnalban indulok Sopronba Nyíregyházáról, de visszafelé megállok a Margaret Island-en 2-3 kör erejéig. Csak azért mondom, hogy jó példával járjak elő és a kifogásokat keresőket durvább kifogások keresésére sarkaljam, mint ami éppen a fejükben kering. :)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.01.11. 16:02:03

Jajj, Józsi, egy fontos dologról nem hallottál!
Futni nem kötelező......

M.Islander 2010.01.11. 18:52:54

futást csak nyomokban tartalmaz a videó, ennek inkább a "dagonyázás a gödörben: tökön szúrom magam a környező szürkeségben" munkacímet adnám, majd ezt követheti az energiával duzzadó "levitáció a gödör felett" rész a IX. szimfónia taktusaira :o)
remélem a 2. részben már kevesebb lassítás lesz és kiderül, hogy milyen tempóban nyomod...

egyébként nyomasztó lehet, hogy Winklair felszívódott az űrben és neked meg baromira nincs kedved futni, csak ez a korábban beharangozott rambósodási program lóg a fejed felett, de majd elmúlik.

rügyfakadással majd javul a helyzet - addig is jobbulást, M.

angelday 2010.01.11. 19:05:22

Önéletrajzi ihletésű. Direkt akartam ilyenre venni a figurát. :)

De tudnotok kell, hogy én a beginner szekciót erősítem. És erre is szükség van, nem csak a Szaszákra és Athoszokra. Komolyan.

monerd2 2010.01.11. 19:33:45

ne hülyéskedjetek már, milyen motiváció kellhet kimenni a szabadba egy addiktív alacsony pulzusú futáshoz kellemesen frissítő 0 fok körüli hőmérsékleten, amiben még csak nem is izzadsz?

mondjuk a belváros utcáin én se futnék. de a margitsziget biztosan jó, lassan fel kéne már fedeznem azt is edzőhelyként.. :)

monerd2 2010.01.11. 19:34:17

egyébként abszolút kell beginner szekció is - nekem jó látni, hogy van ilyen, mert én magam is az (kezdő) vagyok! ha csak szasza-félék írnának, az kicsit elbátortalanítana, hogy mennyire fényévekre vagyok attól a szinttől... még. :)

Winkler Róbert 2010.01.11. 19:50:57

@mîkæl: Nem szívódtam fel, én pl. a hétvégén toltam egy 21-est (két részletben), nekem viszont alkotói válságom van.
(szmájli)

sylike 2010.01.11. 19:57:23

@Winkler Róbert: viszont a lányoktól már hónapok óta nem olvastm semmit. Hová lettek? Ha jól emlékszem 4 női írótok is volt.

laciii79 2010.01.11. 20:24:37

Fúúú, nekem ugyan nincs motivációs gondom, viszont fáj a sípcsont melletti izom, szalag???... a bokám feletti részen a bal lábamon. Szóval a testem kért pár nap pihit (remélem csak annyit), pedig ezekben a napokban fagypont körüli, szélcsendes ideális futóidő van...váááááá, és nem mehetek, vagyis nem merek, nehogy nagyobb baj legyen. Az ok valszeg, hogy nem tudom rendesen nyújtani, lelazítani azt a részt futás után. Esetleg van valakinek ötlete? Ti hogy csináljátok?

angelday 2010.01.11. 21:04:12

@sylike: a lányok tavaly márciusban voltak egy kampány erejéig. Azóta ők is alkotói válságban vannak, mert volt szó arról, hogy tolhatják a posztokat, de ők sem tették. Inkább futni szeretnek.

sylike 2010.01.11. 21:10:59

@angelday: köszi a gyors választ. Lenne még egy kérdésem miért nem csináltok egy hosszabb challenget a Nike pluszon, egy jó versenynél nincs motíválóbb. Január 1-én indult egy verseny amelyben 2010 km-t kell futni 2010-ben. Én tavaly olyan 800 körül futhattam de amióta tart a verseny csak egy nap nem mentem le szaladni.

Occa 2010.01.11. 21:44:38

Hétközben meló után nehéz csak futásnak nekiállni, de amikor már elkezdek öltözni a kedvem is egyre inkább megjön, a bemelegítés végére meg már az a "gyerünk már végre" érzés kerít hatalmába. Futás közben meg ritkán van az, hogy "elég volt, ez ma nem megy", évente 1x, 2x talán, de a jellemző inkább az, hogy a lábaid egyszerűen csak mennek a km-ek az idővel együtt telnek és fura, hogy "máris" végeztél a napi adaggal. Ezután egy önelégült érzés, hogy nah, ez is megvolt és akkor folyt köv holnap vagy holnapután és agyban már arra is koncentrálsz. Szóval a videóval egyetértek annyiban, hogy elkezdeni sokszor nehéz, de aztán... azért megéri belevágni :)

lalitta 2010.01.11. 22:02:26

@angelday: Én, mint Athosz is a beginner szekciót erősítem, hisz 2007-ben vettem az első futócipőm és 2008-óta futok rendszeresen.
Ezek nem fényévek!

angelday 2010.01.11. 22:16:56

@lalitta: Athosz a pro, én vagyok a beginner.

eLzsÉ 2010.01.11. 23:53:43

Jópár éve, az egyetem után egy haverommal kertet építettünk egy ideig.
És aztán ahogy azt tanultam, elkezdtem a melót innen nézni, onnan nézni, hogy lenne jobb elkezdeni, de amonnan még jobb lenne, satöbbi.

És akkor azt mondta a haverom, hogy el kell kezdeni és annyi, ha sose kezdjük el, sose lesz kész.

Ezt egy életre megjegyeztem, és sokat segített eddig is.

Szóval, ha nincs motiváció, akkor is el kell indulni, minél hamarabb indulunk el, annál hamarabb érünk haza.
Ha van motiváció, abban semmi művészet nincs:)

DaMartian 2010.01.12. 11:16:15

Józsikám! Sírtam a röhögéstől!!! : ))) LOL Nagyon komoly vagy! Mondjuk ez a tovább tart elindulni, mint végül a futás szituáció ismerős, de azért végül csak el szoktam : ) Meg ez a zene! Mintha egy temetői menet és a Polip című méltán sikertelen sorozat főcímzenéjének keveréke lenne! (N)agyon üt! : )

DaMartian 2010.01.12. 11:32:22

@zack&miri: Zigazi futóscsajok télen is tapinaci!!! : P

DaMartian 2010.01.12. 11:37:50

@janoka: Sziget un. belső kör. Ez a betonutat jelenti középen! Csak vigyázz nehogy meglepődj, hogy néha nem 4:50 hanem 3:50-el mennek...vagy gyorsabban : )
Szerencsére a motiválatlanság nálam is elmúlt. Eccerű volt, megkaptam a 2010-es naptáramat, és realizálódott bennem hány napom van még a Balaton újabb körbefutásáig... Ááááá... Ezúttal a túlélés mellett más célom is van! 6 perces átlaggal 20 órán belül beérni! Ez majdnem 2 és fél órával kevesebb, mint tavaly!
@AD: remek rendező lennél...de azé' néha már futhatnál is! ; )

bitliszbá 2010.01.12. 13:36:14

@sylike: Örülök, hogy megcsináltam a 2010-es kihívást - már 36-an nyomjuk. Ami a magyar nike+ felhasználók majd' 1/10-e. A lányoknak meg külön örülünk :)

Józsi vieójához - nagyon ott van, nem engedi feledni, hogy hogyan is kezdtük... (én pl újra)

@DaMartian: ha nem sérülök le akkor az idén én is megpróbálom (csak körbefutni - időcél nélkül)

leilana 2010.01.12. 15:34:57

Akkor én is csatlakozom a 2010-es kihíváshoz!! :)
Habár nehéz elhinnem, hogy menni fog annyi idén :(

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.12. 18:48:38

@angelday: meghívlak szombatra az érdi hendikeppre! 5km erdős tájba, csak az a baj, h hajnali 9 órakor van...
egy kezdő pajtimmal futok, csatlakozhatnál!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.12. 18:58:08

egyébként úgy általában meghívok mindenkit! :) engem is meghívtak és aszondták vigyek bátran még egy embert. :P
futni.hu/erd.php
www.futas.net/naptar/view_entry.php?id=1046&date=20090815

angelday 2010.01.12. 20:09:37

Fátter, de még bizonytalan a hétvégém. Hajnali 9 hétvégén tényleg hajnal. :)

vijjjola 2010.01.12. 22:38:03

Sziasztok,
lány vagyok, beginner kategóriás.
Kb 2 éve futkározom...eddig nem nagyon: a 7 km-es Minimaraton eddig a max, 2009...de majd idén!
Idén Vivicitta (2008-ban Minit, 2009-ben Midit futottam) és félmaraton a cél... Január 12 van...ma voltam hatodszorra edzeni! Spinning és futás általában, illetve egyszer jóga, mert túl nagy volt a kezdeti lendület :)
Lelkesedés, kitartás, szabadidő, futócipő van, már csak a jóidőt várom, aztán minden szombat reggel a szigeten kezdek...ÁMEN

Hajrá!!!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.13. 08:49:19

@vilyola: ha nem zuhog akkor ez a mostani is remek idő futáshoz, szóval menj nyugodtan most szombaton is és HAJRÁ! :)

@angelday: diszkó után egyből ide kell furikázni... ;)

Anita69 2010.01.13. 14:07:27

Sziasztok, két éve futok 3-4 alakalommal egy héten 5-6 km-t. Szerencsém van, mert Zuglóban a patak mellett jó kis pálya van, igaz a bicajosok nem szeretik a futkosókat...
A kis film találó....hazaérni a legjobb néha...
Szép napot, kevés fagyot és esőt! :-)

cakukatka · http://aktakukac.net 2010.01.13. 17:04:51

megmondom, mi motivál engem:

benevezni a Rotterdam maratonra
megvenni a repjegyet hozzá
venni egy betörni való méregdrága futócipőt
maszírozni az úszógumit a derekamon és sóhajtozni hozzá
edzésnaptárat és versenyidőpontokat nézegetni

...és végső soron konditeremben is lehet futni gépen, nézegetni a lányokat közben, és utána lehet szaunázni is...

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.01.13. 20:24:48

@cakukatka: ezek közül melyik a nehéz?.. azért jobb a szabadban futni...

cakukatka · http://aktakukac.net 2010.01.14. 09:08:16

hehe... ott a pont... egyik sem nehéz, majd a maraton lesz áprilisban, ha nem edzek rendesen... szóval ezek inkább olyan lélektani rásegítők - elkötelezed magad és nincs többé apelláta, nincs kétely, nincs vekengés.

tényleg ezerszer jobb szabadban futni, de nem ebben az undorító időben, és nem heti négyszer-ötször.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.14. 10:36:16

@cakukatka: én ugyan nagyon fázós vagyok, de szerintem mostanában jó futóidő volt, hideg ámde száraz locspocsmentes. az ovadó havas szart én is utálom.

Edward Nygma 2010.01.14. 11:28:23

Józsi, azért nem akármi a true metálos Nike surci:)

Én tegnap este odáig jutottam, hogy beöltöztem teljes harci dresszembe, bemelegítettem, és már majdnem kiléptem az ajtón, mikor is jött - mit jött, pofáncsapott - a felsimerés, hogy én? Most? Oda ki? Miért?
Szóval teljes megsemmisülés, megalázottan visszaöltöztem, csináltam 100 fekvőt, és ennyi. Fájó emlék ez, ne is beszéjünk róla :)

torontál 2010.01.14. 11:45:24

@Edward Nygma: Ilyet én is csináltam már. Nagyon ciki - mármint önmagam előtt. Ezért általában igyekszem jó előre átgondolni, hogy biztosan akarom-e, hogy aztán nehogy jöjjön a megsemmisülés... :-)

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.01.14. 12:15:04

@torontál: nekem az elmúlt évben egyszer volt ilyen, még novemberben, de csak azért másnap elmentem reggel 6 kor bepótolni...

most szombaton is valami hasonló volt, barikkal meg volt beszélve, hogy futunk egy hosszabbat terepen, de nekem 1 óra után szétfagyott a lábam a bokalatyak miatt így visszamentem az FGY-hez, átvettem a cipőm és addig 1 kiliket résztávoztam emelkedőn. Na az volt a pusztulat..a kegyelemdöfést az utána következő spinning adta :-)

katizsuzsi 2010.01.14. 12:35:10

@szasza75: Latyak ellen én is ezt találtam vasárnap az egyetlen használható megoldásnak - én egyben futottam az emelkedőt a Kolosy tértől a nagy kör kezdetéig (majd lefelé : ) ). Bár a hosszabb távokhoz hozzá vagyok szokva (15-16), de ettől a közepesen hosszú emelkedőtől szörnyű izomlázam lett

DaMartian 2010.01.14. 13:01:03

@Edward Nygma: szerencsére ez az ami velem még soha... : )
@rrroka: valóban hihetetlen, hogy már lassan a tél felén túl vagyunk, és még egyetlenegy olyan futásom sem volt, ahol az elemekkel is küzdenem kellett volna! Remélem az idei évet már megúszom így...
@cakukatka: jó taktika. Nálam az vált be, hogy minél több embernek elújságolom a céljaimat, minél publikusabb, annál komolyabban kell venni, ha nem akarok szégyenben maradni a barátok, kollégák, bloggerek : ) előtt! Valahogy ki kell érdemelni AD jelzőjét!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.14. 14:27:34

@DaMartian: ha nagyon hiányzik locsolhatunk slagból mínusz tízben... ;)
de egyébként csatlakozom, én is nagyon remélem hogy már nem lesz szar idő, vagy ha leesik a hó, akkor az jó pár napig dunyhaszerű és hófehér, aztán nyom nélkül eltűnik...

Leggy 2010.01.15. 12:52:58

azta, ahogy ez kezdődik. én ehhez képest vigyorogva ébredek. és van motivációm- ezerszer jobban érzem magam, helyükre kerülnek a dolgok, ha megvolt az aznapi futás

Leggy 2010.01.15. 12:54:18

én igenis szeretek hidegben futni, mert végre rendesen kapok levegőt. pedig amúgy fagyos volnék, de futásnál először lefagy a fenekem (az úgy is marad) de a többi testrészem ok. a fejem egész lila a végén

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.01.15. 14:17:54

@Leggy: csajsziknak van ilyen futószoknya, az a tapigatya fölé szerintem ideális melegítő lehet. vagy fiúmegoldással rövidgatya. vki mesélte régebben, hogy sálat köt a derekára, én speciel a kulacs övemet használom derékmelegítőnek és gyatya lecsúszás gátlónak.

helemburgis 2010.01.21. 13:35:52

@Leggy: a hetvegi jegesmedve-versenyen lattam par fazos csajt, akik a harisnya fele a rrroka altal is emlitett melegitö-szoknyat huztak fel. Jo nagy böszme logoja van a cegnek, s parszor kiszurta a szemem a futas alatt, uhogy meg is talaltam:
www.skinfit.at//InhaltBilder/3450.jpg
www.skinfit.at//InhaltBilder/6951.jpg

Leggy 2010.01.23. 15:13:30

na, csajszis szoknya ide vagy oda, én ma a meleg futóharisnya fölé a nyári futógatyám is felhúztam, felülre meg egy olyan felsőt, ami a derekamig leér. Az egész cucc fekete, fejemen a kapucnival úgy nézhettem ki mint a pókember :-)

Leggy 2010.01.23. 15:14:31

megnéztem a linket, köszi, ez egész csinos!

leilana 2010.01.28. 14:08:38

@helenburgis: És ez a szoknya mire is való? Simán befúj alá a hideg szél, orkán erejű szélben (pl. jan.2.) pedig az állad verdesi futás közben :-) Max. nyáron tudom elképzelni. Akkor hasznos lehet.

helemburgis 2010.01.28. 15:03:03

@leilana: mire valo? melegiti a fazos nöi popsit. :)
A termekleiras szerint az elsö kepen levö vastag szoknyanak (Caldo) vmi primaloft belese van (ne kerdezd, mi az, nemtom), nagyon jol izolal hidegben. Sieleshez, telen 2000m feletti hegyvidekeken törtenö testmozgashoz is ajanljak, ilyen szoknyat lattam lanyokon ket hete, a hidegben, felmarcsin.
A masodik kepen levö Aero Skirtpant elnevezesü, vekonynak tünö edzöcuccot is a hideg evszakra ajanlja a gyarto, nem bizti, hogy nyarra annyira tuti lehet. Ilyet nem szpottoltam meg elöben, csak Leggynek mutattam, fazos sejhajra megoldas lehet...;)
Egyebkent a www.skinfit.at oldalon van shopjuk is, ott vannak ezek a leirasok nemetül. Ezeket a termekeket nem teszteltem, nekem nincs ilyen, de gondolom rossz nem lehet, ha annyian hordjak, hogy megakadt rajtuk a szemem..

DaMartian 2010.01.28. 16:01:54

Ma kezdődik a 4 napos 140 kilométeres felkészülési sorozatterhelés a Szuperbalatonra! Most még lelkes vagyok! Majd kérdezzetek meg újra vasárnap! : D

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.01.28. 19:56:45

Sziasztok!
Közel három hónapot hagytam ki a bokasérülésem miatt, visszaterheléskor három hét alatt fokozatosan növeltem a lefutott távot 1-2km-rõl 8km-re.
Sajnos a napos idõ hatására a 7végén azt hiszem kicsit túlzásba estem (13+10km), de az érzékeny boka miatt nem tudam rendesen kinyújtani, hétfõre megfájdult a sípcsontom melletti izom (a bokám felett 10 cm hosszan), és azóta sem javult sokat.
Nyugalmi helyzetben nem fáj, járás közben pár lépésig még jó, utána egyre jobban fáj.
Amit próbáltam:
- masszázs meleg vízben
- kenegetés gyógynövényes kenõccsel és DoloFlex-szel

Most próbálom:
- magnézium és kalcium pezsgõtabletta, esetleg majd Magne-B6
- Richtofit Sportkrém
- nyújtás

Segítsetek, mit tegyek, hogy rendbejöjjön: mindjárt itt a hétvége, és megõrülök, ha szombaton nem mehetek futni :-(((

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása