Tavaszköszöntő futás: IT'S ON!

2010.03.26. 12:30 angelday

Kedves internetes böngészőjük segítségével egybegyűlt olvasók!

A blogunk szponzora jóvoltából 2010. március 31-én 17 óra 30 perckor hivatalosan is megnyitjuk a 2010-es futószezont a Margit-szigeten. Lesz kis rágcsálni való (pogi, narancslé, süti, apróságok), valamint közös futás is — tegyétek szabaddá magatokat ebben a szép időben és gyertek el.

Persze nem voltunk restek és elindult a Facebook csoportunk is, sőt, lehet az eseményhez visszaigazolást küldeni (RSVP-zni), sőt, ezt szeretnénk is, ha megtennétek, hogy lássuk, hány emberrel kell terveznünk.

Ami még biztos: lesz cipőteszt, így ki lehet majd próbálni egy futás erejéig a Nike cipőket (kinek mi pásszentos), ilyen nincs például plázában, ruházati üzletekben, ugyanakkor tudomásom szerint vásárolni nem lehet, csak tesztelni.

A fellépők közt MC DaMartian, mint tavaly (állítólag fejben már új poszton dolgozik!), Barabás "futó apprentice" Évi, Szasza, Herczegh Gábor (Winkler életmód tanácsadója!!), csak hogy néhány lelkes személyt említsek.

DaMartian egyébként személyes üzenetet is küld mindazoknak, akik még hisznek abban, hogy lesz folytatás:

Persze ugye senki nem gondolta, hogy miattam nincs befejezés. orros szmájli

Továbblépve szeretném jelezni, hogy igen, IGEN, lesz Futóblogos póló, ami egy igazi lentről induló kezdeményezés, és soha nem is csináltuk volna meg, ha mi magunk nem vagyunk ennyire lelkesek (mint Barabás Évi, a legújabb apprentice). Erről még bővebben fogunk kommunikálni, ha bemutathatóak lesznek a tervek, itt most csak elhintek.

Egyszóval szeretnénk megnyitni az idei szezont is, igaz, hogy a hidat fúrják-faragják, de be lehet sétálni, az aluljáróban a húgy-bűzt nem belélegezni, aztán már ott is vagyunk. Esetleg a másik irányból eleve futva közelíteni. :)

Tavalyi videónk az eseményről megtekinthető itt.

65 komment

Címkék: social program póló szezon community tavaszköszöntő

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr211869009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nannycsuri 2010.03.26. 13:59:51

Au, a fél6 amúgy is necces lett volna a meló miatt, de szerdán épp meglepi szülinapi kiruccanásra készülünk egy kedves barátunkhoz, szóval futás helyett Daubner-torta és Balaton part. Nektek kellemes tavaszköszöntést!

Mylady 2010.03.26. 14:22:13

Hát igen, a fél hat a jómunkásembereknek kicsit korai... de megoldjuk, megoldjuk :)

pif · http://sorbuvar.blog.hu/ 2010.03.26. 14:51:19

Tök jó 5let!
Ha nem lesz mégse aznap céges sportnap, akkor tuti megyek...

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.03.26. 14:52:40

Később becsatlakozni szabad-é? Még nem voltam ilyenen soha.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.03.26. 15:26:55

Ezt a hajat!!!!!!!!!!!!!!!! :-))))

M.Islander 2010.03.26. 16:18:23

mivel vasárnap orosz rulett jelleggel kimentem terepbringázni az influenza legyűrése jegyében és sajnos nem én keredektem felül, még nem igazolnám vissza - de ha időben feltámadok, megyek!
gondolom a futoblog felső kötelező :o)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.03.26. 16:42:23

Épp be akartam írni, hogy nékem nem jó, éppen nem lesz Pesten dolgom, de látom a naptárban, hogy szerda. Hááát, nem kizárt, hogy Győrből hazafelé megállok megpihenni egy-két szigetkör erejéig. Bazz, pedig azt hittem, megúszom. :))))

vijjjola 2010.03.26. 17:56:37

Dejóóóóó, ott a helyem!
Addig is jó7végét Mindenkinek!
Én megyek Nemesbikkre, körbemértem guglival, pont 1 szigetkörnyi futás kikerekedik belőle... Lehet, hogy több kör is :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.26. 20:03:05

én szinte biztos, hogy megúszom, amit sajnálok, de nekem már régi szokásom, hogy lelkesen támogatok ilyen találkozókat, de aztán sosem megyek el... :)
pót-találkozó a tópartin április 3-án..?

@AD te is futsz? csak nem?!

weakest link 2010.03.26. 21:05:27

ott leszek! végre nem hétvégén van közös futás! :) :) a futóblogos póló is k... jó hír! nah, ezután már biztosan mosollyal a képemen alszom el :)
köszi!

Mylady 2010.03.26. 21:39:26

Gyerekek, megállapítottam, hogy piszok jó helyen lakom. Eddig ugye volt a kiserdő a házunkkal szemben, benne egy erdei tornapálya. Meg a házunk mellett egy sportpálya, foci- és kosárpálya, futópálya, szánkozódomb.

Ma minden lelkesedés nélkül lementem a sportpályára kocogni egy 5 km-t, mit látok? Csináltak egy szabadtéri konditermet (ma adták át). Vasszerkezetek, műanyag kapaszkodókkal és ülőkékkel. Minden van. És viccesek. A hát és lábizomerősítőknél pl súly helyett a saját testsúlyunkkal kell dolgozni (saját magamat emelgettem). És van olyan is, ahol függőleges helyzetből páros lábbal kell lengeni jobbra-balra. Piszok jó.
Nem tudom, mennyire lesz tartós, de szerintem nagyon jó kezdeményezés.

Ja, az önfegyelemről annyit: lefutottam a mai adagot, lenyújtottam és csak után próbáltam ki a szerkentyűket... :)

bombike 2010.03.26. 22:15:18

"Néhány ajándék már hónapok óta ott lapul a kis szütyőmben" :)

bitliszbá 2010.03.26. 22:58:23

Már jelentkeztem Facebook stb... gyertek minél többen!!! Szeretem az arcokat a nickek mögé rakni :) meghát két kört biztos futunk is vagy nem???

effe 2010.03.26. 23:19:43

@Mylady: hol van ez? én mindig sötétben megyek, kedden nem láttam még ilyesmit.

Mylady 2010.03.27. 07:03:12

@effe:
a sportpályán (most tudtam meg: Központi Sportpark a neve)

én hét elején voltam utoljára, még híre sem volt, pénteken adták át

hidd el, ha odamész, fel fog tűnni :)

kezdek örülni a választási kampánynak :)))

effe 2010.03.27. 08:32:31

@Mylady: igaz, hogy ma a Normafához tervezem a futást, de teszek arra egy kitérőt, kíváncsi vagyok! :)

Zime 2010.03.27. 13:00:39

Mennék én is erre a futásra, csak hát számoltam: a Délitől odafutok (3 km), teszek egy szigetkört (5,3 km), hazafutok Kispestre (~15 km)... Na ennyit én még nem futottam egyben...

colika 2010.03.27. 14:11:31

én is megyek erősíteni a kezdők táborát :)
reméljük jó idő lesz!!

GBetti 2010.03.27. 17:33:45

Mennék én is,de nem Pesten lakom..Jó lett volna megint részt venni a "Tavaszköszöntőn",de hétköznap ez lehetetlen.Sajnálom,hogy nem hétvégére tettétek,így én már biztosan lemaradok!

DaMartian 2010.03.27. 20:18:18

@GBetti: : ( Hogy adok akkor megint ajándékot?!? Örvendetes nick váltás ; ) Remélem jól vagy!

bombike 2010.03.27. 23:36:35

Valószínűleg én is ott leszek harmad vagy negyed magammal :)

zrt 2010.03.28. 10:55:22

Sziasztok!
Én sajnos nem tudok személyesen ott lenni, de Tolnán a kishazámban 17,30 kor én is futok egy 12 kilómétert, így csatlakozom hozzátok.

John C. Arvay 2010.03.29. 10:35:13

Muszáj ott lennem! És ennek a hírnek az örömére vasárnap csináltam egy kis képriportot a szigeten, hátha azoknak is megjön a kedvük, akik esetleg eddig hezitáltak :) playthegame.blog.hu/2010/03/28/margitsziget_2010_03_28_kepes_naplo

Mylady 2010.03.29. 11:01:00

Nekem viszont most szerveztek közbe egy találkozót, szóval tutira nem leszek ott. Főleg futócuccban nem.

Simone Lewis · http://uccuneki.blog.hu/ 2010.03.29. 15:58:12

Rájöttem, miért szeretem ezt a blogot olvasni. Itt van a munkahelyem a sziget mellett, mégis, sokszor nehezen veszem rá magam, hogy kimenjek. De olvasom a sok lelkes kommentet és kedvet kapok a futáshoz. És ez jó :)

doncii · http://doncii.blogspot.com 2010.03.29. 20:32:24

Ezt meg kell osszam veletek...

Vasarnapi 4 merfoldes versenyen kivetelesen nem futottam, fotozni mentem ki meg egy baratomnak szurkolni. A celnal mellettem egy 60-as no szinten fotozashoz keszulodik, hatan ugyanugy hatizsak, ezert odaszol nekem: -Te is szurkolsz valakinek? -Aha -Tok jo, en a ferjemre varok, tegnap lett 70 eves. -Es fut? Gratulalok! Mikorra varod? -Kb. 4:30-as ezrekkel jon, 29p-et saccolok...

Eldobtam az agyam, 70 eves es 29:16 alatt tolta a 6.44 km-t es kilenc eve meg aktivan dolgozott a 9/11-es merenylet eltakaritasan mint tuzolto (azota asztmas). Karatekutya!

zsolababe 2010.03.30. 00:09:46

@DaMartian: az egyik pegamban 1000km van es egy masikban is mar 860... a Lunaromban is mar 480...mennyit tehetek meg belejuk komolyabb ockazat nelkul..mert mar csak egy pegam van, amit ma avattam fel szoval meg csak 30km van benne:))) viszont nem tudom mikorra jonnek meg cipoim es nem akarok majusig egy cipoben futni ..a lunart meg nem merem 15km es felett hasznalni viszont mostanaban 20 alatt nem nagyon futok....mondj valami jot ..mert eddig 800es 1000kozott csereltem de most elszamoltam magam kisse :)) ..sajnos ugy tunik evi 5cipo a minimum amit lehasznalok

John C. Arvay 2010.03.30. 00:47:09

@doncii: Bazz! Én örülnék, ha megérném a 70-et... Minden tiszteletem és csodálatom, nem semmi. Nem jutok szóhoz...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.30. 05:36:00

@doncii: király az öreg, csatlakozhat sigrid nénihez, aki majdnem lenyomta bitliszbát a szupermaratonon. :D

@zsolababe: de jó, hogy neked ilyen sokat bírnak a cipőid (illetve a lépésed ilyen jó). nekem most alig 800 után cserélni kell, mert elkopott a sarka és fáj tőle a lábam.

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.03.30. 08:47:01

Sajnálom,de nem tudok menni....parasztlyányka vagyok,elkezdődött a kerti munka.....meg hétköznap is van......

leilana 2010.03.30. 10:33:43

Én (és esetleg a párom is) igyekszünk megjelenni. Viszont nekem fél 5-től fél 6-ig gerinctorna van. Max utánatok rohanunk :D

DaMartian 2010.03.30. 12:01:23

@zsolababe: 1200-1500-ig elfuthatsz bennük nyugodtan. A Lunarban viszont csak kevesebbet, meg okosan teszed, ha nem nyomsz benne nagyon hosszú távot...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.30. 12:13:03

@DaMartian: 1200-1500km? van pegában nekem való stabil, befelé dőlő lábra? és egy fontos közérdekű kérdés: lehet a nike boltokban egspénztári kártyával fizetni?

DaMartian 2010.03.30. 12:54:56

@rrroka: A Pega neutrális cipő. Befelé dőlő lábra nem jó. Arra ott a Structure (enyhébb esetben a Span) Egészségpénztár kártya már volt kérdés... Sajnos erre nincs válaszom, hiszen a boltokat független cégek üzemeltetik, tehát az ő döntésük, hogy bevezetik-e ezt vagy nem... Amennyire tudom a márkaboltokban nem lehet. Talán Hervis, Deca ilyen helyeken esélyesebb... De nem úgy van hogy ha ÁFÁsat kérsz akkor elszámolható az EP felé és a kártya az csak egyszerűsíti a dolgot? Mert én régen vettem mindenfélét EP-re (szemüveg, kori, bringa, snowboard, utoljára épp wakeboardot akartam) Tehát ha a jogszabály megengedi a sportcipőt, akkor tökmindegy hol veszed meg!

csétomi 2010.03.30. 14:43:21

@DaMartian: nekem is lenne egy kérdésem: Te biztosan tudod, mi a különbség a Lunar Glide, a Lunar Racer és a Lunar Elite között. A valós különbségekre vagyok kiváncsi, nem a termék pozicionálásra:)) Cipővásárlás előtt állok, kezdetektől pipás fan, úgyhogy erről a részéről nem kell meggyőznöd:)) Két cipőt szeretnék: egyet hosszú edzésekre (eddig pegáim voltak meg vomero-k, de ezeknél könyebbet szeretnék, persze nem a csillapítás kárára, bár a felesleges csillapitásnak sem vagyok híve) illetve egy gyors cipőt versenyekre (félmaraton, maraton, 10k) és rövidebb gyors edzésekre (10-12k, ezeket legutóbb zoom victory-ban nyomtam). A lunarok körül motoszkálnak a gondolataim (Glide + Racer?) ezért kérdezem. Tényleg segítene a véleményed! Köszi.

DaMartian 2010.03.30. 15:33:51

@csétomi: szeretem az ilyen műértő kérdéseket : ) A Glide egy vajpuha cipő, kb. mint a Vomero. mondjuk annál könnyebb. Ezzel együtt én maradok a Vomeronál, mert bár én is könnyű súly párti voltam, de rá kellett jönnöm, hogy hosszú távon kevésbé van jelentősége...de aki eddig próbálta a Glide-ot mindenki áradozott róla! A Racer-rel óvatos lennék, mert zéró talpa van! Igazi profi versenycipő. Nem tudom hány kiló vagy, de 70kg fölött szerintem felejtsd el!!! Meg akkor is, ha 4 perces ezernél lassabban mész.. Szerintem ez egy nagyon rétegcipő, olyanoknak, akik 3 óra alatti maratont futnak, meg mondjuk Szabó Gabinak, aki 60 kiló és 3:40-es ezrekkel fut maratont : ) Átlagembereknek véleményem szerint nem való! Én huszadik cipőnek használnám max 5-10 ezres versenyekre, semmi másra! Félmaraton maraton felejtős benne.. Az Elite elméletileg a Zoom Elite utódja, de szerintem egészen más karakterűre sikerült! Nekem inkább Skylon-os... Még csak most barátkozunk, mert elsőre csalódottan a sarokba hajítottam (a Zoom Elite a kedvenc cipőm és hasonlóra számítottam) de résztávra, gyors rövidekre, vagy félmaratonig versenyekre végülis szerintem jó lesz. Így az én tanácsom inkább a Glide+Elite kombó...de ha úgy érzed a leírtak alapján, hogy bírnád a Racert, akkor mehet a Glide + Racer (csak saját felelősségre : ) Szóval a lényeg: a bennük lévő technológia megegyezik mindháromban (Dynamic Support és Flywire) a különbség a talpvastagságban és súlyban van döntően, amelyek a Glide - Elite - Racer sorrendben csökkennek.. Remélem segítettem. Sok sikert!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.30. 15:41:25

@DaMartian: mindegynek mindegy, de ez a számlás visszaigénylés szerintem olyan macerás, és bizonytalanság érzésű, hogy én inkább nem veszek olyan helyet csukát, ahol nem lehet eleve kártyával fizetni.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.03.30. 15:44:50

Ha holnap miattam nem kezdenétek a tavaszköszöntést, mert még nem vagyok ott, akkor ne várjatok, mert nem tudok menni. Három napja zsibbad a bal karom. Ma bementem a kórházba és hazazavartak, hogy nem a szívem miatt fáj és zsibbad, hanem valami más miatt. Ennek ellenére a holnapi Pösti programjaimat már lemondtam.

csétomi 2010.03.30. 16:52:45

@DaMartian: Nagyon köszi, sokat segítettél! Bár 66kg vagyok és idén szeretnék 3-on belül kerülni maratonon, de nem biztos, hogy bevállalom a Racert, főleg, ha kevesebb a talpa, mint a Zoom Victory-nak. (tavaly 800 kilit tettem bele versenyeken és gyors edzéseken, de a vége fele már nagyon "kopogott", nem is akarom kivárni vele az ezredik kilométert:(( De a Lunar Glide ezek után szinte biztos
Még egy utsó kérdés: a Zoom Streak 3-ről mi a véleményed? (egy külföldi oldalon láttam, itthon még nem találkoztam vele) Köszi!
(amúgy rengeteg kérdésem lenne, mert kincs egy ilyen szaktudor a háznál:)) de már így is szétoffoltam a témát, úgyhogy vissza is fogom magam:)

DaMartian 2010.03.30. 17:21:25

@csétomi: gratulálok! Szép tervek. Nos. Szerintem még az Elite-nek sincs annyi csillapítása, mint a Victory-nak, nemhogy a Racernek... Arróól nem beszélve, mennyit bír. Viszont már az Elite is sokkal könnyebb, mint a Victory : ) A Streak nagyon jó cipő! Az első maratonjaimat abban toltam én is. Igazi versenycipő, könnyű, mégis jól csillapít (Zoom Air légbetétnél nincs jobb : ) Mondjuk 800 kilit szerintem nem tudsz benne menni, mert elfogy... Azért nem nagyon lehet itthon kapni, mert nagyon speciális, kevesen keresik. Spuriban talán van, vagy ha nincs valószínű berendelik ha kell... Kérdezz nyugodtan privátban ha nem akarsz Offolni!

effe 2010.03.30. 17:39:01

@rrroka: a sporteszköz vásárlása egészségpénztási számla terhére adóköteles.

így neked kell ezt az szja bevallásban szerepeltetned (ha csak nem vonja le az egészségpénztár az szja összegét a fizetendő összegből)
pl. az axánál: www.axa.hu/egyeniugyfeleknek/egszsgpnztr/343/345

szóval szerintem nem olyan jó buli...

csétomi 2010.03.30. 18:43:51

@DaMartian: köszönöm a segítséget! Dobsz nekem egy mélcímet, akkor még pár kérdéssel zaklatnálak :) csptms@gmail.com

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.30. 20:34:25

@effe: tudom, hogy adózni kell, de nekünk így is megéri. :)

leilana 2010.03.31. 12:22:50

@rrroka: Legjobb tudomásom szerint az egészségpénztárak nem számolnak el edzőcipőt és ruházatot.

leilana 2010.03.31. 12:25:49

@rrroka: "Nem tekinthető a sporttevékenységhez közvetlenül kapcsolódó kiadásnak az utazás, a szállás, a sportruházat, sportlábbeli és az étkezés költsége." Ez az mkbep oldalán van fent :(

DaMartian 2010.03.31. 12:34:59

@leilana: Logikus. Miért is lenne sporttevékenységhez közvetlenül kapcsolódó egy sportcipő? Pfff... De párbajtőr, biliárddákó, evezőlapát, wakeboard és síszemüveg persze annál inkább...

Mylady 2010.03.31. 12:36:32

@leilana: Ez annyira röhejes.
Mert ugye a futónak a futócipő messze nem annyira fontos, mint
a horgásznak a horgászbot tartó (elszámolható),
a hegymászónak a sátor (elszámolható),
a teniszezőnek az ütőtartó táska (elszámolható),
a roller (elszámolható),
a hulahopp karika (elszámolható),
és még sorolhatnám.

leilana 2010.03.31. 13:27:13

@DaMartian: @Mylady: Sajnos tudom, hogy így van, de ezért ne engem szidjatok :-( Nem én találtam ki a szisztemet és nem is egészség pénztárnál dolgozom.
Tavaly én is ep számlára próbáltam venni futócipőt, de aztán kiderült, hogy nem megy.
(Egy lehetőség van, hogy kicselezd őket. Ha meg lehet beszélni az eladóval, akkor olyat kell a számlára iratni, ami elszámolható. Khm... ezt nem én mondtam:-P)

Mylady 2010.03.31. 13:31:32

@leilana: Szó nincs szidásról, csak általánosságban mutattam rá a rendszer hülyeségeire. Valahogy (szinte) teljesen biztos voltam benne, hogy nem te állítottad össze azt a listát. Inkább valami olyan ember lehetett, aki még életében nem sportolt...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.31. 13:37:03

@Mylady: ez nem röhejes, ez teljes sötétség! semmi értelme nincs. ep kártyára lehet venni kényelmi cipőt, de futócipőt nem?!
@leilana: én ezt egyébként nem is tudtam, kérdeztem a boltban lehet-e, aszondták lehet, ennyi. nem emlékszem, h rollert írtak volna rá.

leilana 2010.03.31. 13:45:28

@rrroka: Aztán ki is fizette az EP a benyújtott számlát? Ha igen, akkor mond, h melyik és én is átpártolok oda :-D

flicka 2010.03.31. 16:15:03

@Mylady: Ezen sokat törtem a fejem én is, hogy mi értelme ilyen elmés szabályozást hozni. Szerintem az lett volna az okos nénik és bácsik alapötlete, hogy megakadályozzák, hogy a szorgalmas egészségpénztár tag pénztárilag elszámolt fényvisszaverős futónaciban, széldzsekiben és futócipőben heveredjen a kanapéra tévét nézni és kukoricázni.
Bezzeg a gyógyszereket nyugodtan tömjük a fejünkbe, ahelyett, hogy megelőznénk, hogy gyógyszerre szükségünk legyen...
Ebből is látszik, milyen aktív sportélete lehet a szabályalkotó embereknek.

effe 2010.03.31. 16:27:38

az Axa azt írja a honlapján, hogy speciális futócipő elszámolható

www.axa.hu/egyeniugyfeleknek/egszsgpnztr/343/345

nem tudom, mi számít speciálisnak... talán olyan, amiben nem lehet a kanapéra heveredni? :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.03.31. 16:48:59

@effe: gondolom a szöges, abban igen macerás lenen futáson kívül bármit csinálni. :)

@leilana: kártyásan fizettünk, mondom h nem bírom ezt a számlás huzavonát. :) azt mondja a feleségem, hogy a cipőt simán adó nélkül elszámolták, a futóruha után kellett adózni. dimenzió, egyébként.

flicka 2010.03.31. 17:05:05

@effe: persze, elszámolható, meg még adózzak is rá... tökre megéri.
amúgy a speciálist talán úgy értik, hogy a cipő futócipő néven létezik, tehát nemcsak egy sima tornacipőnek látszó tárgy.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.01. 06:43:35

@flicka: nem olyan durva az hogy adózni kell bizonyos cuccok után, hiszen az egspénztári befizetés adómentes , sőt a saját befizeztés (ha van) 30%-a adóvisszatérítés formájában újra az egspénztárba kerül. annyi van, hogy a nem támogatott sportcuccok után be kell fizetni az SZJA-t, vagyis mintha megkaptad volna az adóköteles fizuban azt a pénzt, amit ráköltesz.
az már tisztára hülyeség hogy csak pálya szögest lehet belőle venni adómentesen, futócipőt nem, de emögött az lehet a gondolat, hogy ne egspénztárból vett edzőcipőben járjanak az emberek az utcán, hanem csak sportra használható eszközöket vegyenek belőle.
így viszont nem értem a ruházatot, ki a fene menne végig az utcán amúgy egy téli feszülős futónaciban? :D

flicka 2010.04.01. 08:18:49

@rrroka: Hát, én még mindig inkább megveszem simán a cipőt, mint EP-vel bohóckodjak. Ráadásul magamnak fizetem be a pénztárba az összeget (régen cafeteriában kaptam, de ahol most dolgozom, ilyesmi nincs, a tagságot viszont nem akartam megszüntetni). Szóval nekem még mindig mínuszos lenne a bolt, hisz eleve 25%os adóval megveszem az adózott pénzemből a csukát (jó, 30% adómentes), a pénztár meg laza 36%ot von le.
Azzal egyetértek, hogy ne a sima macinacit vegye meg az ember EP terhére, hanem valóban sportoljon, de akkor is kretén a hozzáállás. Még szerencse, hogy nem ez motivál a sportolásban... :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.04.01. 09:43:21

@flicka: igen, teljesen igazad van, ha nem cafetrériába kapja az ember, akkor nem nagyon éri meg EPbe fizetni saját pénzből.
és abban is igazad van, hogy ne vegyenek EP pénzből nem sportra, egészségre szánt cuccot, hiszen pont ez lenne a lényege.
én ha fogok is befizetni saját zsebből, akkor azt úgy veszem, mintha félretennék új cipőre havi 2-3 ezret, de lehet hogy tényleg megy az a pénz a malacperselybe, hogy mozgósítható legyen nem cipő jellegű vészhelyzet esetén is.

effe 2010.04.01. 10:07:46

@rrroka: bezzeg a gyógyszervásárlás nem ilyen macerás :(

Mylady 2010.04.01. 11:12:36

@effe: Te csak azt hiszed!
A hozzám legközelebbi gyógyszertárban pl van egy idősebb nő, minden alkalommal problémázik, amikor ep-s kártyával akarom kifizetni a szemcseppemet. Minden más patikában lehet, sőt, ott is, csak ez a nő pampog folyton. Mindig valamelyik kollégája szól rá, hogy fogadja már el. És nem hiszi el, hogy rendben van a dolog. Már csak akkor megyek oda, ha nincs más lehetőségem.

flicka 2010.04.01. 17:25:04

@Mylady: Persze, mert gondolom van egy rakás adminisztrációjuk még az EP kártyás fizetésekkel, s gyaníthatóan emiatt pikkel rád. És valszleg azon típusú hölgyek táborát gyarapítja, akik előszeretettel hiszik azt, hogy ők tulajdonképpen a pult másik oldalán állnak, ezért majd ő megmondja neked, mit szabad. :-) Egyszer kérdezd meg kártyás fizetés közben, hogy van? Hátha eltereled a rosszkedvét. :-))) Ha ez se segít, akkor csak mosolyogj rá fülig érő szájjal.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása