CAN-DO

2010.05.08. 21:27 angelday

Megcsináltam a heti hármat.

Tudom, hogy ez nem olyan izgalmas és érdekes történet, mint ami egy "normális" futótéma, de úgy láttam, hogy az elméleti motivációval van baj. Eleve összeszedni magam és felvenni a ruhát, elindulni. Különösen nehéz a kérdés, ha megnézzük, hogy mennyire kritikus tud lenni egy szombat délután a notórius visszaeső életében.

Eleve ott kezdődik, hogy kiadós ebéd délután háromkor (szeretem a kiadós ebédeket), oké, főételnek vállaltam kevertsaláta-sültcsirkét, viszont a végén nem bírtam ki, vanília fagyi meghúzva forró szamócával #fuckyeahforrószamóca, meg persze a tetején egy kövér tejszínhab-csók — bevettem, ahogy kell. Ez után jöhetett egy nem ajánlható film megtekintése a borult időben, istenem, ez egy remek szombat, nem hiányzik a futás.

Viszont nem lehetett tovább halogatni, menni kellett. És mentem! A borult idő dacára, pedig milyen hibátlan kifogás lett majdnem!

Maga a futás egész jó lett. A keddi nap után szinte majdnem 160-on mentem végig, az utolsó harmadnál ment 170 fölé, a végét megrántottam egy sprinttel, 194 volt a maximum. Nagyon jól esett.

Ez a mondat a kulcs, nagyon jól esett.

Sokkal nagyobb kedvvel várom a hétfőt, akkor megtolom a jövő heti elsőt. (Eleve elnézést kérek mindenkitől, de lehet, hogy többet fogok posztolni arról, hogy milyen a comeback.)

19 komment

Címkék: közösség videó beszámoló edzésnapló amatőrök

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr481984625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

svrider AKA stig · http://riderblog.hu/ 2010.05.08. 21:53:17

god damn! ígykell csinálni, MENNI ÉS NYOMNI

tza13 2010.05.09. 07:58:46

Csak gratulálni tudok!
Sokakat legyűrne bármelyik is a kiadós ebéd, a rossz idő, a jó film varázsa a csábító , visszahúzó erejével...

Engem csak a derekam "beállása" (az elején négykézláb közlekedtem ezzel a lakásban) gyűrt le kb 2 hete, de holnap már VÉGRE magam is újra kezdem -remélvén azt is, hogy ismét jól fog esni...

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.05.09. 09:45:27

AD: délután nem jó futni. Épp az ebéd miatt. Fuss előtte (mondjuk 2 órával a reggeli után), vagy a bőséges ebéd után koraeste, vagy vacsora helyett. (Ja, most látom: ha futni akarsz délután, nem ebédelhetsz 3-kor!)

Én munkanapokon este 7 körül érek haza. Eszem 1-2 falat durva szénhidrátot (2 kocka csoki vagy 2 keksz), hogy ne essen le egyből a vércukorszintem, és indulok futni (ilyenkor másfél órányit futok). Mondjuk eléhezés 4 km-en szerintem még nem fenyeget, bár ha nagyon éhesen indulsz neki, akkor lehet.

Hajrá, posztoljad a fejlődést!

bbalint · http://www.funbumperstickers.com/images/Patrick_star.gif 2010.05.09. 10:16:04

Nagyon jó iromány. Mindenkinek vannak ilyen napjai...menni kéne, de nem megy...Jó dolog ilyeneket olvasni, megmarad a fejben és ösztönöz, amikor kell!

AD: bírom a stílusod, írjál többet. A videót is elnéztem volna még sokáig!

laciii79 2010.05.09. 10:35:17

Szerintem is túl rövid a video, néztem volna még a nyűglődést az elején, majd ezzel kontrasztban a "nagyon jólesést" a végén. :-)

paklis 2010.05.09. 10:40:08

Nem tudom hogy vagytok vele, de én extrém körülmények közt még jobban szeretek futni:) Motivál ha olyankor futok amikor mindenki más bent tvzik a szobában:)

bombike 2010.05.09. 10:57:43

Az előttetek haladó két lány akkor egyáltalán nem volt motiváló? :)

paklis 2010.05.09. 15:04:49

a szigeten engem erősen motiválnak:)

Domesticdragon · http://domesticdragon.blogspot.com/ 2010.05.09. 16:12:10

@paklis: akkor,ha fizikailag rendben vagyok:kialudtam magam,nem fáj semmim...
@angelday:posztolj-posztolj:minden érdekel,ami a futással kapcsolatos!!!!Hajrá továbbra is!!!!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.05.09. 23:00:52

Végre! 2008 július óta várom ezt a megindulást. Hajrá AD! Majd írjál adatokat is!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.10. 06:11:24

AD, hajrá továbbra is! én szívesen olvasom az edzésbeszámolókat, nem véletlenül írjuk le őket mi is a hosszútávon. olyan beszélgetésindítók tudnak lenni, amiről sok minden eszébe jut mindenkinek.
de lényeg: mi a helyzet az új futóblog szettel?

T.SZ. 2010.05.10. 09:56:08

Igen, igen! Mi a helyzet? Engem egy saját futóblogos felső nagyon motiválna! Büszkén hordanám és még a kiliket is gyorsabban rónám, hogy ne hozzak szégyent a közösségre :D

Mr. Nishi 2010.05.10. 10:36:28

AD, ha ez megnyugtat, szombaton délután én is úgy mentem a Szigetre, mintha a vesztőhelyre mennék. Ráadásul túlöltöztem, pedig meleg volt. Szóval szenvedtem mint a kutya, aztán csodamód belejöttem - utólag még jól is esett, plussz hozzájött az a faszagyerek érzés, hogy mégiscsak megcsináltam.
A szigetkörös pudingok is tartsanak össze, ne csak a Szaszákról halljunk folyton, hegyi futás így, maraton úgy :)

Mr. Nishi 2010.05.10. 10:42:27

@angelday: Már ha nem veszed sértésnek

angelday 2010.05.10. 10:53:24

@Mr. Nishi: 9 éve írok a webre, ennél több kell.

effe 2010.05.10. 10:55:19

@T.SZ.: bizonyám, egy futóblogos pólóban biztosan jobban gyűlnének a kilométerek.

van rá valami kilátás?

angelday 2010.05.10. 11:14:19

1. A remény hal meg utoljára.
2. When it's done.
3. The brothers gonna work it out.
4. Megtoljuk.

FutoBolond 2010.05.10. 12:55:09

AD-t vegre megint berantott a gepszij. Hajra Jozsi, gyartsd a jol eso km-eket!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása