Nike félmaraton — benne: heti futótávom második harmada

2010.05.13. 18:54 angelday

Minden évben szeptemberben kerül megrendezésre a Nike félmaraton rendezvénye, amire tavasszal hívják fel a sajtó és a médiák figyelmét. Idén a sportesemény szeptember 5-én, vasárnap lesz, és a sorban 25. jubileumi eseményre egy sor hírességet és tini-bálványt is leigazoltak: futni fog Zséda (hallottam már ezt a nevet), Vadon Jani (nemtom), VIVA Ben (sose hallottam), Tóth Gabi (Winkler ismeri, de elfelejtettem, melyik zenekar), Dobrády Ákos és Big Big World Emilia (egyszer láttam a tévében, állítólag járnak), Váczi Eszter (nemtom), SP (őt tudom ki), Rakonczai fivérek (ne kérdezzétek), Sidi (fogalmam sincs), Puskás Peti és az öccse (ötlettelen vagyok), és még néhányan.

Készítettem néhány felvételt, kezdjük a celebekkel, szokatlan élethelyzetben. (Pirospont azoknak, akik kitalálják, melyikük kicsoda, annyit segítek, hogy a hátsó sorban bal oldalon Dobrády Ákos hajol.)

Winkler lefitymálta járatlanságomat a tini és celeb közéletben, de megmondtam neki és Dénes Dórának is (Dívány.hu főszerkesztője, lásd a lenti képen — Winkler szemüvege állítólag nem 900 forintos MOL kutas műanyag eldobós), hogy én jobban szeretek magára a futásra koncentrálni. A celebek tényleg jó dolgok, üde színfoltjai egy sporteseménynek, viszont én már csak Ricky Martin kapcsán tudok lázba jönni.

Winkler és DNS:

Felbukkant Kovács Ági is, bár ő nem kapott most aktív szerepet:

A mainstream celebek mellett szerencsére sikerült az underground szcénából is meríteni. Ott járt még Juan, aki a "Szarhonya" méltán népszerű punk zenekar énekese (vele futottam később egyébként — a rockban oly népszerű destruktív életforma gyakran párosul a sporttal, hiszen az önpusztítás csak akkor megy, ha van is mit önpusztítani), mellette a képen jobbra Vajda Zsuzsi, aki jövő héten hétfőn 18 és 19 órakor a MAC-nál futóedz:

DaMartiant gondolom nem kell senkinek bemutatni, szerencsére elhozta az iPhone armband-et, amiben végre kényelmesen el tudtam helyezni a telefonomat futáshoz:

Mielőtt rátérek a futás taglalására, még egy érdekesség: a következő a képen azt lehet látni, milyen érzés celebként megérkezni valahová. Konkrétan Winkler mellett ácsorogtam a bejárat mellett, amikor, mintha csak a földből nőttek volna ki, megjelent vagy 6-8 fotós és kamerás ember. Nem kérdeztek semmit, csak tették a dolgukat, melóztak.

Végül a futás: Juannal, a Szarhonya énekes-frontemberével vágtunk neki a destruktív körünknek. 160-as pulzussal nyitottam, becsülettel végigcsináltuk, de nagyjából a fél távtól 170-180 közé állt be. Juan is végigcsinálta, pedig állítása szerint már régen futott. Ettől függetlenül jól bírta, bár csöpörészett a májusi-eső-aranyat-ér. Azt mondták nekem egyébként, hogy az elején ne foglalkozzak a pulzusommal, erősödjek meg egy kicsit, utána jöhet majd a 160-as, majd 150-es szám.

Kifejezetten örültem, hogy volt ez a mai sajtótájékoztató, mert legalább össze tudtam hangolni a heti sport-kvótámmal is. Ha minden jól megy, már csak egy, vagy két napot kell futnom a héten és tartom a kitűzött tervet.

Folytatni fogom a terápiás posztjaimat. BRACE YOURSELVES!!

46 komment

Címkék: edzés beszámoló celebek felkészülés félmaraton akik futnak szarhonya

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr862000519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbi2k 2010.05.13. 19:49:43

ugye ez a kép SPvel ez olyan humor féle? :)

M.Islander 2010.05.13. 19:51:33

a pulzusra vonatkozó megállapítás teljesen helytálló, előbb egy kis erőnlétre lesz szükség, utána érdemes tökölni ezzel (meg a Ricky hasonmás-versennyel).
a fenti celebeket én sem ismerem, de valaki árulja már el, hogy a Dobrádi csaját miért úgy harangozzák be, mint világsztárt - én esküszöm nem hallottam róla!
Winklair-nek javallom a szemész szakiparos azonnali lecserélését, ennél már az SZTK-vonal is trendibb :o) persze ha a celebek elrettentése volt a cél, akkor sorry vagyok.

tegnap láttam Szaszát a szigeten 19:00 körül, de olyan tempóban nyomtam (4:40) a kört, hogy nem álltam meg bemutatkozni - ezúton is elnézést, majd legközelebb.

a Nike Free Run-ra vonatkozó infókat kérnék (mennyibe kerül, hol lehet kapni, stb.), vki a Nike-sok közül csak sejti...

DaMartian 2010.05.13. 19:56:24

@mîkæl: Annyira király hogy egyre többen akarják már a Free Comeback-jét! : )

Zime 2010.05.13. 20:23:22

Nem ismered Sidit??? A Zanzibar alapító-gitárosát? Ha erről sem, akkor esetleg arról amiről igazán híres, hogy nem mellesleg a sógorom... :) hihi

Ha a Nike-ra is érvényes lenne a nevezési kedvezmény, akkor még én is futnék! :P

Sidi76 2010.05.13. 21:56:09

Zime Sóóóóógi! Há megvéded a mundér becsületét? :) Köszönöm! Egyébként becsületesen lefutottam a távot két kollegával, miután egy kis esőtől a "zenészválogatott" 80 százaléka visszafordult! :)

angelday 2010.05.13. 21:59:02

@Sidi76: az már valami, mert valóban kihívássá tette az eső.

haan-chee · http://www.wellnesscafe.hu/futoblog 2010.05.13. 23:29:26

@Zime: Szegény Sidi nevét Szidinek mondta asszem Vadon Jani... elég "érdekes" momentum volt. :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 05:44:22

micsoda celeb-csomag! van valaki akit tényleg lelkesít, hogy velük futhat? el tudom képzelni kezdőbb futóktól, hogy beállnak mert xy is fut, de azért a félmaraton már egy olyan táv, ahova futni az ember a futás kedvéért megy.
annak örülök, hogy nem csak a nyál/divat/tini-szcénából jelentek meg zenészek. :) hajrá rock!

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.05.14. 08:47:36

WinklAIR azért vett rózsaszín pólót, mert a "Become Ricky Martin" prodzsekt résztvevője? :) A szemüvege azért tetszik, mert annyira szar, hogy már jó.

laciii79 2010.05.14. 09:28:42

Nekem a Roger Federer-es sapka szúrt szemet... :-) Nagy rajongója vagyok ugyanis a svájci zseninek! Hozzá lehet jutni valahogy egy ilyen sapihoz? Illetve, valahogy biztos. A kérdés a hogyan.

szüdzsike 2010.05.14. 09:29:28

Nem tudom a "celebek" rendszeresen futnak, és tényleg ott lesznek a félmaratonon, vagy csak egy jó kis címlapos szereplés miatt vettek részt az eseményen? Tisztelet a kivételnek!!

Zime 2010.05.14. 09:40:43

@Sidi76: Gratulálok! Ez most mekkora táv volt?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 10:32:23

@szüdzsike: ha szenya lennék azt mondanám, h biztos az ingyen cuccokért jelentek meg... :) de gondolom azért páran tényleg sportolnak vmit, ha félmaratont nem is futnak.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 10:41:50

(igazából irigykedek, mert a nike cuccok mindig jól jönnének. :) egy ilyen franyó esőkabát de jó lett volna Depeche Mode-on... ahogy elnézem idén a metallicskásoknak sem ártana.)

Leslie Iron 2010.05.14. 10:44:15

A celeb az nem k.rvát jelent? Én még mindig nem rajongok az ilyen tömeges futásokért, de ha mennék, akkor biztos nem a celebek miatt mennék, hanem ennek ellenére... Tényleg van ember, akit kicsalnak ezek a bohócok?

szüdzsike 2010.05.14. 10:56:38

@rrroka: az ingyen cuccot szerintem megkapják amúgy is. LOL...
médiahecc kampány inkább, bár lehet hogy a mai fiatalságot megmozgatja (bár én sem tartom magam öregenek a magam 25 évével) de a fiatal korosztály nem sportol szinte semmit... lehet hogy a VIVÁ-n elhangzik hogy SP fut és akkor a tini lányok is futnak. Ha ez a hozadéka ám legyen:D. Csak nem nézem ki belőlük (ismét tisztelet a kivételnek!!!) hogy félmaratont futna (futott volna bármikor) Bár én is csak kezdő futó vagyok, így lehet hogy csak azért látom így mert számomra egyenlőre álomcél 10 km is:D

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 11:04:12

@szüdzsike: hát ez az, tini lány meghallja h SP fut, kimegy a félmaratonra, elkezd futni, az oktogonnál meg megkérdezi, hogy mennyi is a táv...? :DDD
de mindjárt megkérdezzük az egyik rocksztárt.

@Sidi76: te amúgy futsz? akkora hajjal?! :D

szüdzsike 2010.05.14. 11:13:16

@rrroka: jajj:D én úgy gondoltam, hogy most rendszeresen elkezd futni:D s nem kifejezetten SP után, azt a koncerten is megteheti. Sidi biztos sokat fut, mert/és ő nem celeb:D

szüdzsike 2010.05.14. 11:17:14

ja és kellett volna fényképes bizonyíték arra hogy a végén ki ért be, ahogy Sidi írta a 80% feladta (esőre való tekintettel)

bagolybagoly 2010.05.14. 12:40:23

Én megismerem! A fényképezőgép-arcú ember! Aki 8 éves korában a félautomata Nikon után vettette magát az atomreaktor hűtővizébe, azóta a vakuja fénye világítja be a gothami éjszakát.

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.05.14. 15:28:24

Mennyire szerencsések vagyunk, hogy van nekünk egy zsolababe-ünk, énekelni - futni is jobban tud, mint jópár cölöb :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.14. 16:07:20

@Jozsef: nem jópár, hanem bármelyik! :D

paklis 2010.05.14. 20:37:33

nah én ott leszek a félmaraton on :) és viszek magammal sok embert...

Mylady 2010.05.15. 09:12:39

Én is tervezem, bár eddig csak hátráltató tényezők vannak (konkrétan 3 hete nem láttam a futócipőmet), de azért én még reménykedem.
Nem tudjátok, pólót mikor, hol és hogyan lehet majd venni?

laciii79 2010.05.15. 11:31:07

Engem meg még mindig a Roger Federer satyi érdekel. :-) Tud róla valaki valamit? Úgy értem, hogy vajon kin keresztül lehet hozzájutni....

angelday 2010.05.16. 14:33:26

@laciii79: nem hiszem, hogy bárki forgalmazza kiskerben itthon. Én is csak sasszeműen kiszúrtam a PR szobában, szerintem egyetlen darab jött valahogy.

laciii79 2010.05.16. 19:57:04

@Sekiwake: Köszi! :-) Utánajárok!

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.05.16. 22:48:17

@laciii79: Linkelhetnél egy fotót, amin az új sapiban homorítassz.

laciii79 2010.05.17. 09:23:44

@Sekiwake: Ha meglesz a satyek, akkor feltétlen. :-)
Sajna tegnap kikapott szoros meccsen Nadaltól. Persze tőle éppen ki lehet kapni, főleg salakon.

leilana 2010.05.17. 09:40:59

Én már neveztem a félmaratonra! :-)
Tényleg! Lesz vmi Futóblogos póló idén? nekem még nincsen :-(

oszama 2010.05.17. 09:44:20

@laciii79 Váci utcai Nike üzletben megtalálod a Federer legujabb kollekcioját.

Edward Nygma 2010.05.17. 13:24:14

Csatlakozom Mylady kérdéséhez: félmaratonos, urambocsá' futóblogos pólókról lehet valamit tudni?

angelday 2010.05.17. 13:40:23

@Edward Nygma: Igen, annyit, hogy nem rajtam múlik. O_o

Mylady 2010.05.17. 14:36:33

@angelday: ez a válasz igazán megnyugtatóra sikeredett :P

laciii79 2010.05.17. 18:25:23

@oszama: Kösz, ha legközelebb Pesten járok, benézek! :-)

Edward Nygma 2010.05.17. 19:18:52

@angelday: ööö... okés, értettem :D

papinianus 2010.05.27. 09:52:04

Tudja valaki, hogy Debrecenben működik-e a futóklub? Csatlakoznék. Írtam emailt, de semmi válasz...

ritti18 2010.05.28. 22:59:52

@laciii79: Federer sapkát a legtutibb Nike Tennis kereskedő honlapján is találsz, webshop-on keresztül is eléred: www.matchpoint.hu/hungarian/nike_ruhazat.html

Illetve a Váci u.28-ban (ahogy már írták is) és az Allee-ban is van ilyen sapka.

Ha mégsem találod Angelday-en keresztül üzenj és szerzünk Neked:)

laciii79 2010.05.29. 09:19:23

@ritti18: Köszi! :-)
Tervben van egy pesti út hamarosan, akkor útba ejtem ezt a helyet. És megszerzem!!! :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása