Háborús állapotokban a MAC

2010.05.17. 20:38 angelday

Lindával kimentünk a szigetre, hétfőn 19 órát beszéltem le Vajda Zsuzsival. Elvileg 18:00-tól a gyorsabb, 19:00-től a sub-30 perc körök indulnak a futóklubokban. A nagy esőzések már elmúltak, nem volt csapadék, viszont elég komoly széllökések voltak egész végig. Extra nehezítésként a pályát kidőlt fák (!), nagyobb ágak és mindenfelé szétfújt levélzet borította.

Érdekes módon a Nike kitelepülésnek se híre, se hamva. Vajda Zsuzsi sehol. Néhány igazán tökös futó volt kinn mindösszesen. Hátizsákban lódultunk neki a körnek. Egészen jól ment, nem mondom, viszont 37 és fél perc alatt tudtam lefutni az 5350 métert és a végére, mint a Terminátornak, nekem is leszakadt a teljes jobb oldalam: szúrt a vállam és a hasam is. A pulzusommal is elégedetlen voltam, de megcsináltam. Ez egyébként gyakorlatilag egy 7 perces tempót jelent, borzasztó, szörnyű.

Technikailag az iPhone + Nike kitem sem működik, nem mérte a tempót, de ez hagyján, az időt sem mérte a telefon (mármint: nem regisztrálta a history-ban). Ennek még utána kellene néznem, bár lehet, hogy olyan leszek, mint Winkler, aki konkrétan azt mondta, hogy ő egyszer megpróbálta, nem szinkronizált fel, ő nem fog ezzel foglalkozni, akkor nem lesznek fenn az eredményei.

Kis nyújtás után haza.

Megpróbálom a holnapot is, bár szerintem nem megyek ki a szigetre. Meglátjuk.

39 komment

Címkék: apple beszámoló vihar hétköznapok hideg amatőrök

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr982011179

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.05.17. 21:06:43

18:55 kor jöttem el, előtte futottunk egy belső kört, egész lendületesre sikerült. Zsuzsi is ott volt futottunk meg nyújtottunk.

flicka 2010.05.17. 21:25:19

Mindenesetre egy hős vagy Ánhel, megcsináltad! :D Csak így tovább!

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.05.17. 22:16:15

Milyen állapotú az MAC pálya? Reggel nyitásra mennék...

DaMartian 2010.05.18. 03:19:50

Bocsánat azoktól akik lemaradtak vagy potyára utaztak Pestre a maraton váltó miatt, de én picit örülök, hogy elmaradt, mert nem tudtam volna indulni, de ha bepótolják ott leszek : )
Mivel olvasom itt hogy milyen borzasztó otthon az idő, gondoltam kihasználom, hogy itt tökéletes...és futottam egy "laza" 18-ast... A gond csak az, hogy nagyon rosszul esett... Nem csoda, az elmúlt másfél hónapban vagy 5x futottam összesen, ez véletlenül sem nevezhető rendszeres edzésnek... Mostmár össze kéne szedni magam : ( Júniustól elkezdek gyorsítani Potter Gáborral : )

watergate71 2010.05.18. 09:24:49

Hát... A sziget elég szomorú látványt nyújtott.

Azt mondta a kedvesem mikor elindultam:
-Vigyázz, merre futkorászol, nehogy rád dőljön egy fa!

"Futkorászol" Érted?
Én meg orkán erejű szélben futom a húszat...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.18. 09:40:18

@DaMartian: frankó! :)

@watergate71: nekem is szokta kollégám mondani, ha reggel megyek meló előtt futni, hogy "futkározzál nyugodtan, de utána munka..."
reggel hétkor, másfél óra fartlek, mint futkározás, mi? :D

watergate71 2010.05.18. 12:51:51

@rrroka: És csodálkozik, ha megütöm?! :)

bitliszbá 2010.05.18. 13:23:46

@watergate71: RESPECT .
Engem a mínuszok, eső, hó és jég nem tud eltántorítani a futástól, de a szél igen. Lehet nyár és meleg, de ha az átlagosnál sokkal erősebb a szél, én inkább böjtölök...(futásilag). (mondjuk utána azért megpróbálom behozni a lemaradást).
Hát ezután a pár nap után lesz mit bepótolni

bitliszbá 2010.05.18. 13:25:54

@DaMartian: még ezt is elintézték neked...

watergate71 2010.05.18. 13:49:36

@bitliszbá: Hát pont ez a baj!
Én is talán a legjobban az erős szelet utálom, főleg a Duna mellett kemény,meg a hídon. Megizzadsz, egyik irányba elölről fázol, másik irányba hátulról fázol, a leveleket meg csapja arcba.
....de már nagyon hiányzott!!! :)

greenbamboo 2010.05.18. 14:06:30

Én ezeken a csúnya napokon csak a szénhidrát-raktárakat töltöttem. Bár mostanra már jócskán túltöltöttem, lesz mit ledolgozni, ha megint normális idő lesz:) Legalább a szél ne fújna...

bitliszbá 2010.05.18. 14:11:47

@watergate71: hős vagy!!! ma már talán én is kimerészkedem... :(
@greenbamboo: jó az a szénhidrátraktár csak sokat kell utána futni....

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.05.18. 14:20:40

jó kis hátszélben lehet szárnyalni, tegnap így elég komoly fokozó lett vajda zsuzsival na és Nylonmannel. 4:40-ről indultunk és 4 percen belül fejeztük be az 5 killert. 21:20 lett ha jól emlékszem.

Nylonman 2010.05.18. 14:26:16

@angelday: ööö.. asszem én tehetek róla, :S már 18:59- kor elindultunk egy lazább külső körre.
"bocsikaaa..."

Steve51 2010.05.18. 18:29:42

Gyors vagy Szasza en csak 26:01-es kört tudtam zsíírozni mentségemre 2 hete ez az első futásom volt.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.18. 20:22:06

Na, Kopaszi Gát megvolt, 12 km letudva. A vasárnapi 4 szigetkör és a tegnapi 2 óra aerobic után úgy éreztem az elején, hogy az izmaim teljesen be vannak rozsdásodva, de az időjárás viszontagságai miatt hamar elterelődtek a gondolataim.

Szerintem a mai szél durvább, mint a vasárnapi. Küzdöttem, hogy a pályán maradjak. Időnként jól meglökött egy-egy hátszél, alig bírtam a tempóját. Aztán megfordult és jött oldalról vagy szemből támadott. Most visszaértem a munkahelyemre, leültem a székre, és mintha még mindig forognék. :-)

Akkor most felülök a bringámra és húzok hazafelé (szerencsére ez rövid út).

bitliszbá 2010.05.18. 21:06:40

2 db 25 és feles külső kör. Az Árpád híd alatt a fordulóban majdnem visszafele futottam a szél miatt. de már nagyon hiányzott...
@watergate71: most már én is hős vagyok :) csak kicsit kisebb...

watergate71 2010.05.19. 09:42:20

@bitliszbá: Egy igazi HERO!
És egyáltalán nem kisebb!
Az Ön korában...:)

bitliszbá 2010.05.19. 10:00:33

@watergate71: Úristen!!! Tolókocsit ne vegyek??? :)))
@azilinha: köszi :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.19. 14:02:37

Szerda van, ez a pihenő napom. Egyrészt most örülök neki, mert nagyon fáradt vagyok, másrészt ilyenkor valahogy tudat alatt olyan lelkiismeret-furdalás szerű érzés jön rám, hogy eltöltök egy napot csak így, sport nélkül. (Amúgy hetente 4-szer futok és 2-szer kondizok.)

Nektek is van néha olyan érzésetek, hogy ha eljön a "hivatalos" pihenő napotok, akkor is arra gondoltok, hogy kéne valamit nyomatni? Egyébként szerintetek is szükséges a heti 1 pihenő nap beiktatása? Nektek is az a tapasztalatotok, hogyha hónapokig nem hagytok ki egy napot se, az már a teljesítmény rovására megy?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.19. 15:06:50

@azilinha: heti több pihenőnap ajánlott, mert különben nem használnak az edzések, hanem egyre fáradtabb leszel és a vége sérülés vagy betegség. persze ez függ az edzés erősségétől is, de simán túl lehet erőltetni.
én pl már több mint egy hete pihenőnapozok... :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.19. 15:07:37

@bitliszbá: ha 20 percesnél gyorsabban fut az ember, akkor nem bír rá esni az eső, aszongyák.

watergate71 2010.05.19. 15:23:19

@rrroka: Kipróbáltam...ráesik...
@bitliszbá: Az MO-ás hídon legalább nem kell kerülgetni a gyalogosokat.
És a lángos szag a Római parton?Na az még egy kihívás!

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.19. 16:27:54

@watergate71: te tudsz húszperces szigetkört? az szép!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.19. 16:32:25

@rrroka: Köszi a tanácsot. Néha úgy érzem, tényleg túlerőltetem, de valamiért olyan nehezen mondok le az edzésről. Mintha mazochista lennék: ha nem fárasztom ki magam maximálisan, elégedetlen vagyok. De mivel a sérülés/betegség a rémképeim, megpróbálok erre gondolni, és kicsit mérsékelni az adagot. Hátha még a teljesítmény is jobb lesz.

bitliszbá 2010.05.19. 20:11:38

@watergate71: meg a sülthal..
@azilinha: nemtom mi lesz az UB-n. Szerintem megvernének a csapattársak, ha megállnék egy jó sült hekkre ?! De imádom...

@rrroka: Csak ne áruld el a korodat, mert lemagáz!!! :))) és majd rrroka bácsi leszel :)))

bitliszbá 2010.05.19. 20:44:58

@azilinha: bocsi az előbb nem a neked szánt válasz ment, csak nem hívott be..

Neked csak annyit akartam mondani, hogy ismerős az érzés.. voltak olyan hónapjaim, hogy ha nem mentem futni, a család szólt rám, hogy menjek már futni, mert látszik rajtam, hogy ma nem voltam...

Hál' isten nem lett belőle bajom... (kopp kopp kopp)

watergate71 2010.05.20. 09:31:52

@rrroka: Jó, mondjuk nem "azon" a szigeten.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.20. 11:15:11

@bitliszbá: És azóta mi a helyzet? Sikerült lejjebb adni a mindennapos futásból és "normális" életet élni? ;-)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.05.20. 11:17:09

Nagyon örülök, hogy június 13-ra rakták át az elmaradt versenyt, nagyjából az egyetlen hétvége, amikor ráérek. (13 nappal az esküvőm előtt. :-))

kg_kilo 2010.05.20. 12:19:18

@bitliszbá: jaja, pont tegnap hangzott ez el nálunk is, asszonkámtól. Hiába mondtam, hogy reggel már lenyomtam másfél óra korit...

bitliszbá 2010.05.21. 10:25:43

@azilinha: Ha tehetem most is futok minden nap, de a kihagyás már nem látszódik annyira (vagy csak nem szólnak...)
Ja, meg most már a feleségem is fut :))

Én nem örülök a 13.-ának.
Kékes szombat, K&H vasárnap?
pedig terveztem a 21k-t, ha már elhalasztották...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.05.21. 15:14:35

@bitliszbá: a BSI lényegében rászervezte a saját másik versenyére? az nem túl jó.
ráadásul én biztos, h tárnokra megyek, nem be a koszoooos, büdöööös, zsúfooooolt budapestbe! :)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása