UB előtti utolsó edzés

2010.06.16. 23:45 angelday

Szerda este fél 11-kor (!) vágtam neki a távnak. Link elment sörözni kerékpárral, így egyedül indultam. Átvágtam a Tabánon, elfutottam a Duna-parton a Lánchídig, ügyesen kikerülgettem a turistákat, aztán végig a korzón, az Erzsébet-hídnál becsűrtem a Váci utcába, ott ismét kerülgettem a turistákat, aztán balra a Kálvin-tér felé, a Ráday utcán keresztül a Petőfi-hídig, onnan pedig a Móriczra.

Fogalmam sincs, mennyi volt ez összesen, de olyan 7-8 km-re saccolom a távot. Egész nap esett az eső, lehűlt az idő, így egy szál pólóban elég hidegnek éreztem mindent, de azért megcsináltam. A végén nyújtottam a buszmegállóban, aztán felpattantam az utolsó buszra és így zártam egy 50 perces idővel a távot.

Link kerékpárral ért volna a buszmegállóba, de sajnos nem tudtam megvárni, mert teljesen rám izzadt a ruha és féltem, hogy ha elszalasztjuk az utolsó buszt és még tovább kell fagyoskodni, teljesen megbetegszem.

Nem mondom, mert apró lépésekkel fejlődöm, de azért még messze vagyok az általam megcélzott 1 órás tervtől, ahol 5:00-5:30-as tempóval futom a kilométereket.

Egyelőre ennyi, viszont szépen csinálom a heti hármat.

Éljen a futás. Éljen a Futóblog.

16 komment

Címkék: edzés beszámoló felkészülés amatőrök

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr12087785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szüdzsike 2010.06.17. 08:32:29

nagyon jól haladsz! Bárcsak nekem is ilyen gyors lenne a fejlődésem:D

xhege 2010.06.17. 08:45:32

Bravó AD csak így tovább! Velem meg mindig történik valami, amikor már úgy érzem újra alakul a futás. Az elmúlt 2 hétben megvolt a heti 5 alkalom a heti 2 foci mellett. Most meg elkapott egy lázas hasmenős vírus, amiből már kezdek kilábalni, de harmatgyenge vagyok. Most megint az építkezés időszaka jön majd :(

szüdzsike 2010.06.17. 10:15:21

hát hogy pár hét alatt már 10 km-nél jársz:)
Én remélem 2 hét múlva elérem az 5 km-t:D, ami itt a blogon elég szerény teljesítmény....De harcra fel, győzni kell!:)

HelloJozsi 2010.06.17. 10:21:04

Én már nem mertem menni. Úgy vagyok vele, ha már eddig nem tudtam rendesen edzeni, most az uccsó héten már többet árt, mint használ. Hát kíváncsi vagyok arra a kétszer 2x-re, gyakorlatilag nulla edzéssel :) Sebaj így szép a teljesítmény, úgy mindenki tud, hogy edz előtte :D

angelday 2010.06.17. 10:34:17

@szüdzsike: szerény, de legalább én sem vagyok egyedül.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.06.17. 11:48:50

@angelday: ez az! Már tényleg elkapott a gépszíj!
UB-n találkozunk! Ez nem fenyegetés. :))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.06.17. 12:28:44

Szurkolok nektek. Idén sajnos nem, de jövőre tervezek résztvenni rajta. Már a csapatunk is megvan.

greenbamboo 2010.06.17. 16:09:12

Nekem egy huszast kell majd teljesítenem az UB-n, a héten már nekem is csak a házimunka volt az edzés. Előtte meg hullámvölgyben voltam, május végén tíz napig semmit nem mozogtam, csak csokit zabáltam :) Aztán futottam párszor, élveztem megint, de órát sose vittem, hogy ne frusztráljam magam :) Úgyhogy én is a "majd csak megy valahogy"-ban bízom :)

flicka 2010.06.17. 18:43:25

@szüdzsike: Ne stresszeld magad azon, hogy másokhoz viszonyítod a teljesítményed. Az a lényeg, hogy magadhoz képest haladj előre. Vagy ha nem fejlődsz, akkor kb. tudd, hogy miért lehet.
A blogról meg az időnként hiányzó lelkesedést, esetleg tapasztalatokat lehet gyűjteni. Meg lelkesedni mások sikeréért, az is adhat lendületet. :-) Hajrá!

Mylady 2010.06.18. 06:54:24

@szüdzsike: Csatlakozom flicka-hoz.
Légy büszke arra, hogy azok közé tartozol, akik tesznek magukért és az egészségükért. És persze arra, hogy már le bírsz futni 5 km-t, ami vélhetőleg egyre több lesz a jövőben. Senki sem úgy kezdi, hogy le tud futni egy maratont. Mindenki a nulláról indul, csak sokan meg is rekednek azon a szinten. :)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.06.18. 07:58:28

@szüdzsike: csatlakozom az előttem szólókhoz, amikor elkezdtem a futást kb 1,6-2 km-t tudtam futni és utána 1 napig alig bírtam lábra állni :)
Minden kezdet nehéz, de ha kitartó vagy és célokat tűzöl ki magad elé, akkor egyre jobban fog menni.

szüdzsike 2010.06.18. 08:42:17

nagyon köszönöm mindenkinek a bíztatást!:) a fejlődés az megvan, hiszen egy edzésterv alapján minden edzés alkalmával nő a futásom idejének száma. Remélem 2 hét és menni fog az 5km egyben...:) Még egyszer köszi!! :-)

szüdzsike 2010.06.18. 08:43:45

és a hétvégi versenyen mindenkinek HAJRÁ!:D

tza13 2010.06.18. 09:58:38

Szerda este fél 11-kor (!) vágtam neki a távnak...
A meccs után még olyankor kimenni:) Gratula!

Jesselton 2010.06.18. 18:02:02

@greenbamboo:
MIndenkinek hangosan fogok szurkolni Fűzfőn az UB-n. Ugyhogy tessék arra futni/gyalogolni/sétálni, mindenki bíztatást kap majd!
Kitartás!!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása