Itt az új iPod nano

2010.09.02. 09:03 angelday

Nike+ integrációval, mégpedig! Ráadásul egy ilyen nagyon kis aranyos, 4 ikonos, csiptetős, érintőképernyős (ahogy az Apple-szlengben mondjuk, "multitouch") modellhez érkezik, amivel aztán bármilyen workoutra magunkkal tudjuk vinni, van benne FM rádió és még karóraként is működik. Egyetlen dolgot vettek el belőle a kis méret miatt: nem tud videót készíteni, ami a tavalyi modell nagyon reklámozott előrelépése volt.

Én magam a telefonommal futok, de egy ilyen kis egyszerű, igénymentes szerkezet mégis megfelelőbbnek tűnik, ráadásul ebben rádió is van. Esetleg úgy tudom még elképzelni, hogy ezzel futok, a telefont pedig lezárva tartom magamnál, hogy ne legyen izzadt, nedves.

A termékről többet az Apple honlapján, a Nike+iPod termékről pedig itt olvashatunk.

46 komment

Címkék: apple ipod nano nikeplus termékbejelentés

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr52266057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.09.02. 09:57:06

Tetszik, nekem 1. és 4. gen nanom volt, az 1. egy igazi műremek volt szerintem a maga korában, a 2. 3. nagyon nem tetszett, minőségileg még mindig az 1. nekem az etalon, de az új megdobbantotta a szívem, végre mertek komolyabban változtatni, majd megnyomkodom élőben aztán kiderül.

A nike+ integráció azt takarja, hogy nem kell hozzá külön mütyürt venni?

ez egy takaró? :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.02. 10:03:27

A csajok kosztümjére interaktív brossnak sem rossz. :))

kryss777 · http://www.wecollectgames.com 2010.09.02. 10:25:09

Egyszerű és jópofa ez a ruhára csiptetős megoldás, viszont szerintem bajos lesz a kezelése futás (vagy akár egyszerű sétálás) közben a miniatűr kijelzője miatt. Én harmadik generációs Nano-val futok, erősen gondolkodtam a cserén, de ez az új kütyü annyira nem fogott meg, így marad az ötödik generáció (az már támogatja a Polar szívritmusmérőt). Számítottam rá, hogy ebben már beepített vevőegység is lesz, de az bizony kimaradt így továbbra is szükséges a Nike + iPod Sport Kit.

Edward Nygma 2010.09.02. 10:38:22

Na, ez tetszik. Avagy lájkolom :D

angelday 2010.09.02. 11:42:34

Cipőbe chipet kell venni, de csak ennyi.

bitliszbá 2010.09.02. 12:08:48

Mikor lehet itthon kapni? A szívritmusmérőt lehet csatlakoztatni?
Egyébként szerintem pöpec!

Zime 2010.09.02. 12:52:59

Polar RS800CX G3 érdekelne valakit jóval olcsóbbért? Nem én árulom, hanem én is venni szeretnék ilyet ebben az "újfajta" megközelítésben: veddvelem.hu

angelday 2010.09.02. 12:55:41

@bitliszbá: szerintem jövő héttől már itthon is lehet kapni az Apple Premium Resellereknél (APR). Szívritmusmérő ügyben az Apple terméklapját javaslom, esetleg DaMartian EKIN? >:)

karma.koma 2010.09.02. 13:21:24

@bitliszbá: A szivritmusmerovel klappol:
www.apple.com/ipod/nike/run.html

Viszont ebbol nekem ugy tunik, szenzort kell ra csatlakoztatni..ez igy nem az igazi :(

bitliszbá 2010.09.02. 16:32:37

@karma.koma: nekem is úgy tűnik, hogy esmét csak a lépésszámláló van benne, ( amivel szintén lehet a nike+ ra tölteni) de a sport kit-et meg kell venni, és a reciever csatlakoztatni....

.... de hát ugye a 6G-t is el kell tudni valamivel adni....

DaMartian 2010.09.02. 17:50:20

@bitliszbá: elsőre azt mondtam: Instant Get! De ha tényleg még mindig bele kell nyomni a Nike+ vevőt, az gáz! Nagyobb az a vacak, mint az egész kütyü! Pfff... Remélem tévedünk...
Amúgy bár a csíptetős megoldás nekem nagyon szimpatikus, mivel utálok bármit magammal vinni futáshoz, és a méretnyeréshez szükség volt az érintőképernyőre, praktikus szempontból ez nem ideális. A Click Wheelt lehetett kezelni tapintással is, ennél ez nem működik... Sebaj, amúgy is távirányítóval használom, gondolom az ezzel is kompatibilis lesz...
Néhány napon belül meg úgyis váltok GPS iPhone-os futkározásra : ) hiszen jön végre a Nike+ GPS App! Csoda, hogy ezt AD még nem írta meg : P Akinek van Nikeplus profilja, az hamarosan kap róla értesítést!

2010.09.02. 18:51:21

ha már úgyis zenéről beszélünk, akkor lenne egy kérdésem. A félmaratonos pólón tűnt fel egy nike cimke az alábbi felirattal: "This garment features strategically placed ports for hassle-free management of earphone cords", és egy fülhallgató ikonnal.

Lehet, hogy én vagyok a fantáziátlan, de sehol semmi spécit nem találok a pólón ezzel kapcsolatban :)

DaMartian 2010.09.02. 19:20:18

@viito: nyakrésznél van egy kis fényvisszaverő fül, ami amellett hogy megvéd attól, hogy csúnya rossz gonosz takszis elüssön a sötétben, átvezethető rajta a füles kábele. Ennélfogva egyrészt nem fog csapkodni a zsinór, másrészt a lépéseknél nem fogja a füledet sem rángatni, mert a hurkon átvezetéssel a hátadnál végigfutó kábel súlya a pólón lévő fület húzza, nem a tiédet : )

2010.09.02. 19:37:44

@DaMartian: mondtam, hogy én vagyok fantáziátlan :)

a ki fület felfedeztem, feltűnt az is, hogy fényvisszaverő, és egy másodpercre megfordult a fejemben, hogy esetleg az lehet az innovatív csapkodás védő, de aztán mivel én inkább műszaki ember vagyok, és nem marketinges, ezért úgy döntöttem, hogy a "fényvisszaverő fülecske" mégsem "stratégiailag elhelyezett felfüggesztési pont" így valami komplexebb után nyomoztam :)))

Köszi szépen a választ, legközelebb kipróbálom, bár én csak teremben futok zenével, ott meg rárakom a gépre a lejátszót, és kevésbé zavar a zsinórja is. Minden esetre a régi dri-fitemen nem volt, ígymost az újtól legalább 10% teljesítmény növekedést várok :D

2010.09.02. 19:39:45

egyébként a csúnya gonosz taxisok néha a Szigeten inkább fekvőrendőrt érdemelnének (vagy bánom is én, állhat is a zsaru) fényvisszaverő fül helyett, mert az Árpád hírnál rendszeresen minden odafigyelés nélkül zúgnak át a futós kereszteződésnél.

DaMartian 2010.09.02. 19:56:31

@viito: nekem mondod? Múltkor számoltam be majdnem elgázolásombról!
Amúgy amíg nem volt ez a fülecske, fel sem tűnt a dolog, észrevétlenül huzogattam futás közben a zsinórt folyamatosan. Mióta hozzászoktam hogy nem kell ezt az extra gyakorlatot bemutatnom futás közben, már halálra idegesít, ha olyan póló van rajtam, ami nem tud ilyet..
Amúgy egy-két komolyabb darabon nem csak a kis fül van felvarrva, hanem egy műanyag csipesz, amibe becsípheted a kábelt.. Na az az igazi!!! Az már komolyabb műszaki megoldás : ) Másik szerkón meg 2 apró rés van, amin ha átvezeted a kábelt, szintén megtartja a hurok. Az is faszán működik!

Steff76 2010.09.02. 20:17:30

@Zime: konkrétan erről nem tudok, de azt tudom, hogy a Polár cuccokat el lehet számolni egészségpénztárra is, mivel asszem orvostechnikai terméknek számít... Én már számoltam el, és a boltban szinte mindenki erre vette.

bitliszbá 2010.09.02. 20:53:37

@DaMartian: Mint mondtam volt egyébként nagyon kis pöpec darab...

karma.koma 2010.09.02. 20:53:54

@DaMartian: Nike+GPS ez mar szinte tul szep hogy igaz legyen :) mar csak a lap time-ot kellene megoldani, es akkor nekem is ez lesz az instant get.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.09.02. 21:00:22

@DaMartian: De ha a kábelen van egy csipesz, akkor bármelyik pólóddal zavartalan a futásélmény.....

Zime 2010.09.02. 21:15:41

@Steff76: mindenesetre létrehoztam egy ilyet: veddvelem.hu/deals/160

Mylady 2010.09.02. 21:43:22

Ez nekem tetszik. Csak ez is olyan baromi drága lesz, mint az eddigiek? Nekem valahogy nem tetszik, hogy 40-50 ezer forintot adjak (alsóhangon) egy ilyen kütyüért. És piszkosul fájna, ha elhagynám, megkarcolnám, beázna stb.

Mylady 2010.09.02. 21:46:25

Hozzáteszem, ez is olyan, mint az e-book reader: nálunk 70 ezer nem lehet kapni (de már az is az olcsóbbak közül van), kint meg már 100 dollárért adnak.
Alig várom, hogy egyszer kijussak valami ilyen helyre, hogy vehessek mindenféle kütyüt tökolcsón.

Mylady 2010.09.02. 21:47:28

@Mylady: úgy értem, 70 ezer _alatt_ nem lehet kapni

wegi 2010.09.02. 22:38:49

Érdekelne esetleg valakit egy harmadik generációs ipod nano?

DaMartian 2010.09.02. 22:55:34

@wegi: Abból nekem is van egy alig használt 8gigás óccsóér : ) Jól megvettem de akkor még megvolt az 1 meg a 2G aztán mire elkezdtem volna használni már kijött az 5G így meg már fölösleges.. Ha valaki nem akar egy rakás pénzt kiadni kütyüre : )

Mylady 2010.09.02. 22:57:23

Milyen színű? :D Ja, és mennyiért adjátok? :D

weakest link 2010.09.03. 07:08:53

@Steff76: és azt lehet tudni, hogy merre található az a bolt, ahol így lehet polar cuccokat vásárolni?? :)

weakest link 2010.09.03. 07:16:12

A holnap reggeli Metropol futásra jön valaki?

Steff76 2010.09.03. 07:55:59

@weakest link: nem a bolt számít, hanem a termékkel és az arról kiállított számlával szemben van a pénztáraknak elvárásuk. Úgy érdemes indítani, hogy megnézed a pénztárad milyen követelményeket támaszt és arra nagyon ügyelve állíttatod ki a számlát a boltban Polárról. Az érdekes az, hogy csak a Polár pulzusmérését ismerik el, a többit nem, azaz a többit nem számolják el a pénztári befizetések terhére....

(Bolt: keress rá "zerge + polár")

weakest link 2010.09.03. 09:02:06

@Steff76: köszi! már guglizom is! :D

DaMartian 2010.09.03. 09:03:18

@Mylady: Az enyém türkizkék. Mivel sportfülest használok a fülhallgatója még bontatlan és még egy ajándék armbandet is adok hozzá (az 5G-hez nem jó) Ha tényleg érdekel árban biztos megegyezünk : )

weakest link 2010.09.03. 09:13:38

@Steff76: Megnéztem, a Polar pulzusmérőt az én eü-pénztáramnál is el lehet számolni... :D

Zime 2010.09.03. 12:32:36

@weakest link: akkor csatlakozz, és lehet, hogy jóval olcsóbban meg tudjuk venni: veddvelem.hu/deals/160

karma.koma 2010.09.03. 13:19:21

@DaMartian: erről a Nike+GPS-ről megosztanál még ném infót? nagyon izgat a dolog és sehol nem találok róla semmit..THX!

DaMartian 2010.09.03. 16:19:31

@karma.koma: napokon belül letölthető App Iphone-ra. Innentől ha futsz, a telefon beépített GPS-ét használja, és nem is kell letöltögetni futás után az edzést a netre, mert az applikáció magától megcsinálja. Figyeld az iTunes Apps-t és a Nikerunning.com-ot, mert bármikor kikerülhet az info, és a leggyorsabbak ingyen tudják majd letölteni. Később már fizetős lesz (mondjuk 2$-ba nem hal bele senki szerintem...) Egyelőre ennyit tudok, várom én is hogy letölthessem és kipróbálhassam, amint megvan azonnal publikálom!

Mylady 2010.09.03. 18:00:40

@DaMartian: Türkizkééék??? (sóhaj) hát jó.
Valóban érdekel, ha nem futott sokat :)

bellone 2010.09.03. 20:17:44

@Steff76: Sziasztok! Annyit pontosítok, hogy a Polar CE szabványos listáján a dobozos termékek vannak feltüntetve. Pl. az "RS800cx Multi" csomag, egy órát, pulzusmérőt és egy G3-as GPS vevőt tartalmaz. Ha valakit érdekel bővebben, küldjön üzenetet... (Nem vagyok dealer, én is Zergénél vettem a cumót, de az ep elszámolásban vannak tapasztalataim.)

GBetti 2010.09.04. 10:25:31

@DaMartian: Holnap a futás előtt megkeresnélek a Nike részlegnél,átvenném a tavalyi "nyereményemet",ha Neked is jó akkor és nem is felejted el kivinni.: )
Köszi!

DaMartian 2010.09.04. 11:00:24

@GBetti: Ott lesz nálam, gyere nyugodtan! ; )

wegi 2010.09.05. 16:05:33

@Mylady:
az enyem pedig sima sötétszürke, már már fekete.

DaMartian 2010.09.06. 11:29:04

@run4eliot: Köszi! Megvan! Akkor kénytelen leszek ma is elmenni futni : )

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása