Monspart Sarolta a Zárórában

2010.09.15. 22:39 szasza75

Tavaly már összeismerkedtünk Monspart "Saci néni" Saroltával, most az MTV Záróra vendége volt erős sminkben, gondoltuk itt is megosztjuk veletek:

23 komment

Címkék: videó monspart sarolta

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr92287135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HelloJozsi 2010.09.15. 23:04:32

Láttam élőben, valahogy pont odakeveredtem az éccakába'. Tanulságos volt, mint mindig.

Azt hozzátenném, hogy A futás csodálatos világa c. könyve volt az ami engem először motivált, hogy kezdjem el. Valami jó kis szoci kiadvány volt '85-ből vagy ilyesmi, de ő már akkor is megmondta a frankót :)

Edward Nygma 2010.09.16. 09:53:40

Jól és jót beszélt, öröm volt végighallgatni. Azt meg különösen nagyra értékelem, ha valakiben van igény az önkritikára, az iróniára.

Itt mesélném el, hogy középsuliban, a '90-es évek közepén buktam testnevelésből :D Csodámra jártak a város oktatási szervei, mert ilyen marhát addig nem láttak. Ezúton is csókoltatom a tesitanáraimat, akik a labdajátékokat erőltették; pedig ezekhez máig sincs semmi érzékem.

Zime 2010.09.16. 11:26:33

Szép, jó! Az nem jó, hogy minden frissítéskor automatikusan elindul a videó! Józsi, please!

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.09.16. 13:24:33

Vigyázni kell az ilyen emberekkel! Értelmes okos, vág az esze, és ráadásul tudja, miről beszél. :-)

angelday 2010.09.16. 13:46:24

Nálam nem indul el. Safari 5.0.2 böngészőt használok. Egyébként sajnos ez M2 issue.

RoadRunner 2010.09.16. 14:01:27

Nem értem mi a baj a sminkjével, miért kellett ezt kiemelni. Szerintem _kifejezetetten_ csinos.

weakest link 2010.09.16. 14:49:29

Nagyon motiválóan tud beszélni! Nem is kell győzködni, hogy meló után elinduljak futni egyet...

M.Islander 2010.09.16. 15:00:53

Sarolta fantasztikus, mint mindig

bitliszbá 2010.09.16. 15:37:54

ilyen emberek kellenének tucatjával, és nagyon sok minden meg tudna változni ebben az országban...

Mindemellett egy kedves ember.

Ha olvasod esetleg Saci néni:
Minden itt posztoló és kommentelő nevében, valamint azok nevében is, akiknek akár csak egyszer is mondtál valami biztatót a Nyugati felüljárón, KÖSZÖNJÜK!!!

bitliszbá 2010.09.16. 20:34:31

Ma is kint volt Szigeten, az emlegetett nyugdíjas csapattal, és mosolygott és integetett (ahogy szokott)....

DaMartian 2010.09.16. 20:43:54

Megagigarespect Saci néninek!

Steff76 2010.09.16. 21:20:12

@bitliszbá: Igen, nekem is ez volt az első gondolatom. Asszem a 2006-os maratonon, teljesen összezuhanva vánszorogtam fel a felüljárón, ott állt Saci néni és nagyon lelkesen biztatott. Tök jól esett, a Futás csodálatos világát sokat forgattam az elméleti alapok miatt, így különösen jó volt pont Őt ott látni!

Lewad 2010.09.16. 23:23:13

Köszi a videót, egy nagyon korrekt interjú, tanulságos volt.

Zime 2010.09.17. 09:59:05

Engem a szexárdi borvidék félmaratonon bíztatott (menet közben derült ki, hogy valójában hegyi versenyen vagyunk...kicsit meg voltunk páran zuhanva :), jól esett, erőt adott, köszönöm! :)

laciii79 2010.09.17. 17:47:29

Valahogy én is odakeveredtem és volt szerencsém látni és hallani őt.
Tényleg szerencse, illetve inkább adomány minden egyes alkalom, amikor őt láthatja vagy hallhatja az ember. Csak úgy süvít belőle a rengeteg pozitív energia, az életigenlés, a tettvágy, a jó szándék, a segítőkészség. A szókimondó, (ön)ironikus szabadszájúság pedig csak még vonzóbbá teszi ezt a csupa szív embert!
Engem Siófokon biztatott első félmaratonomon. Az ő módszerével készültem, nagyon bejött, és ráadásul ott állt a cél előtt 100 méterrel és integetett és biztatott engem....meg mindenki mást is, csak én magamra vettem. :-)
Éljen soká' egészségben Saci néni!!!

laciii79 2010.09.17. 17:52:11

Ja, és ha lehet az "erős sminkben" kifejezést vegyétek már ki. Nem is értem, hogy hogy került ez ide, egyáltalán semmi gond nem volt a sminkjével, úgy volt jó, ahogy volt. Ráadásul teljesen indifferens a dolog az interjú mondanivalója, üzenete szempontjából.

laciii79 2010.09.17. 17:59:02

Ja, még valami. :-) Nem tudom nem megmondani, hogy az interjú készítője, Veiszer Alinda, már Isten tudja hányadszor bizonyítja, hogy ő az egyik, ha nem a legfelkészültebb, legtájékozottabb a legsokoldalúbb, a legvalódibb, legőszintébb érdeklődéssel kérdező magyar riporternő Magyarországon!
Köszönjük Alinda!

flicka 2010.09.17. 19:47:10

Lányok, Fiúk!

Ha már itt a téma, akkor ismét közhírré teszem, hogy még lehet szavazni a Prima Primissima oldalon: primaprimissima.hu/index.asp?id=27
(néhány személyes adatért cserébe szavazhattok, de ez még talán belefér minden rajongójának, az utolsó név ugyan Monspart Saci, de szerintem aki rá szavaz, az nagyon drukkol neki, hogy a végén az övé legyen az első.)
Mellesleg az erős smink szerintem csak azért került bele, mert szokatlan sminkben látni, pedig jól áll neki.

DaMartian 2010.09.26. 21:07:35

Út közben azon gondolkoztam ott lesz-e Saci néni a szokott helyén, és könnybe lábadt a szemem, amikor a zuhogó esőben is ott buzdította a futókat a Nyugati felüljárón...
Köszönöm! Nagyon! Sokat jelentett amikor a végemet jártam. Ha ő ott tudott lenni értünk, akkor mi sem adhattuk fel! Új erőt adott az utolsó kilométerekre!

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.09.28. 15:20:32

@DaMartian: Nekem a célban gratulált. Beszéltünk pár szót, kellemes emlék ez az első maratonomról!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.28. 16:21:33

@Sekiwake: @DaMartian: Azt lehet tudni, hogy ő miért nem futott? (Lehet, hogy elmondja a riportjában, nem hallgattam végig.)

csétomi 2010.09.28. 16:56:49

@azilinha: mert 78-ban megcsípte egy fertőző kullancs, agyvelőgyulladást kapott, amit épphogy csak túlélt . Azóta viszont sánta az egyik lábára.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.28. 21:41:07

@csétomi: Ezt nem tudtam, akkor méginkább minden tisztelet megilleti. Lehet, hogy sokan az ő helyében hallani se akarnának többet a futásról, annyira zavarná őket, hogy saját maguk már nem gyakorolhatják. Aki viszont így is elmegy szurkolni és örül más futók eredményeinek, az nagyon szép, tényleg minden elismerésem.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása