Duracell nyúl a Félmaratonon

2010.09.23. 07:30 muanyagtanyer

Vizet is kapott:

89 komment

Címkék: nyúl félmaraton duracell

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr292317020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nylonman 2010.09.23. 09:14:47

Elfogadom, sőt esetenként támogatom is a reklámok feltűnését, de ez gagyi és silány! Miért nem lehetett ezt a posztot tartalommal feltölteni?
Bocs, ha antiszociálisnak tűnök.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.09.23. 09:19:42

Nem tűnsz annak, egyetértek veled.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.09.23. 09:44:37

@Nylonman: nekem is hasonló érzéseim támadtak, szerintem lenne olyan téma amivel lehetne foglalkozni, pl. hétvégén maraton, jönnek a hidegebb idők esetleg jó tanácsok öltözködésre, vagy egyéb tippek.

Edward Nygma 2010.09.23. 10:19:21

Azért egy ilyen zárt cuccban végigmenni... Érdekes kihívás.

2010.09.23. 10:25:12

@Edward Nygma: szvsz nem ment végig, vagyis csak olyan La Fontaine teknősös módon, vagyis több nyúl volt, és a pálya különböző részein tűntek fel :)

angelday 2010.09.23. 10:30:13

Szerintem egyébként nem futotta végig ebben a jelmezben, viszont atléta volt beöltöztetve tudtommal, így bármelyikőtöket megette volna reggelire - ebédre és vacsorára is. Én találkoztam egyébként vele civilben is, megevett reggelire.

angelday 2010.09.23. 10:31:00

Egyébként ha benne vagytok, esküszöm ki kéne próbálni a srácot jelmez nélkül. Sziget, 1 kör, verseny. Ki tudja lenyomni?

SZÁSZ NORBERT PÉLDÁUL?!

szasza75 · http://szasz-a.blog.hu 2010.09.23. 10:37:09

@angelday: fogalmam sincs ki ő... ha profi atléta akkor úgy nem érzem fairnek, ha hasonló hobbysta, akkor persze, valamelyik hétfőn pl.

angelday 2010.09.23. 10:39:51

@szasza75: ez korrekt válasz egyébként.

xhege 2010.09.23. 10:44:02

@angelday: @szasza75: Tetszik ez a jó értelembe vett tökösség :)

Mindig vannak azért ilyen beöltözött futók, én tavaly Siófokon a tűzoltókat csodáltam, akik menetfelszerelésben, palackkal a hátukon toltak félmaratont.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.23. 10:57:52

@xhege: Igen, nekem is pont a siófoki tűzoltók jutottak eszembe. Az azért nem volt semmi teljesítmény.

2010.09.23. 11:23:14

@angelday: biztos, hogy nem ment végig - ha egy nyúl volt-, mert összefutottam vele a verseny elején, majd a parlament előtti frissítő állomásnál, ott biztatta a tömeget, utána pedig a parlement mögött locsolkodott és szaladt a felüljáró felé.

Mindezt úgy, hogy egyszer sem ment el mellettem a pályán paprikás alapanyag, innen gondoltam, hogy vagy többen voltak kint, vagy amíg a mezőny szépen a rakparton kanyargott, addig ő csak kis körben megkerülte a parlamentet, esetleg némi motorizált segítséget vett igénybe.

effe 2010.09.23. 11:29:35

én régebbi képeken láttam rubik kockának öltözött embert is. jó kis légellenállása lehetett...

nekem tetszik a nyuszi. azért egy kis beszámolót tényleg írhatott volna. mondjuk, azzal a kézzel nehéz lehet billentyűket nyomogatni :)

2010.09.23. 11:50:47

@effe: www.futanet.hu/cikk/keszul-mar-a-jelmezed

itt van fent egy pár darab egy flash animációban, közöttük a rubik kocka is. Jópofák.

Félmarathonon egyébkén a szumósnak öltözött ázsiai srác tetszett, az a ruha is fűthetett rendesen.

e_easy 2010.09.23. 11:56:47

@szasza75: igazad van, profi atletakat nem illik alazni - nagyon zen :)

@pantomimes: annyit leszurhetunk h a rozsaszin nyul jelmezhez meg meleg van

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.23. 12:00:38

A Rubik-kocka nagyon jó! Ennyi dili csávót!

effe 2010.09.23. 12:51:28

@BGy: a bevásárlókocsi se semmi.

DaMartian 2010.09.23. 13:42:33

@szasza75: kihívást én is állom : )
@xhege: tűzoltók nagyon durvák! Gondolom idén is ott lesznek
@effe: a Rubik kockás arc a futás mellett állítólag valami nagyon penge Rubik kocka kirakó rekorder is. Nem véletlen a jelmez... Viszont hidd el, hogy a legkisebb baja a cuccal a légellenállás! : )
Én már régóta tervezek DaMartian jelmezben futni. Sajnos idén már tutira nem jön össze (meg abban nehézkes lenne PB-t futni) de jövőre remélem elkészül : )

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2010.09.23. 14:16:19

@DaMartian: Kocka (Kocza István) konkrétan világbajnok, 4x4, 5x5 és vakon kirakásban is nagy eredményei vannak!
www.tutihir.hu/sport/kuelfoeldi-sport/8969-kocza-istvan-vilagcsucsa.html
És nem mellesleg baromi jófej és jó futó is :) Ha rémlik nektek, ő szokott kézenjárva "befutni" a célba.

Bozót · http://www.bozotfut.blogspot.com 2010.09.23. 14:18:20

És ha már téma, van köztetek aki jelmezben fog futni vasárnap?

DaMartian 2010.09.23. 14:41:56

@Bozót: Én nagyon gyors futónak öltözöm majd. Remélem sikerül mindenkit megtéveszteni : )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.23. 16:57:11

@Bozót: Ha azilinha-jelmezest láttok, az megtévesztés, mert én nem leszek ott. :-)

Nylonman 2010.09.23. 17:02:59

@DaMartian:
@szasza75:
Ha már beszóltam, és már ketten vagytok ellene, én inkább a nyúlnak nyulazok. Vagy ez képzavar?

Mylady 2010.09.23. 19:27:12

@pantomimes: ez pont tanács a téli öltözködésre :)

Egyébként szerintem aranyos a nyuszi, nekem tetszik :)

Ted Striker 2010.09.23. 21:10:04

Na a nyúlon túl jöjjenek a cölöpök meg a szelepek: Zimány Linda állítólag 26 alatt futja a szigetkört, Dombóvári István szerint - figyelem, humorista ezért minden szavát komolyan kell venni ;-)
"A futás az egyik leggusztustalanabb, legkeményebb sport, aki azt mondja szereti, biztos hazudik. Futógépen szoktam futni, mert azon nem lehet csak úgy abbahagyni, a szalag visz tovább. "

Na és hova tűnt Winkler, meg Zsola (meg a Démonhill)?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.24. 06:47:48

egyébként nem futott, csak mászkált össze vissza.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.24. 06:52:55

@Ted Striker: ha futógépen fut, nem csoda, hogy utálja, menjen ki szigetre és álljon be két csinos lány mögé. :)
tényleg, hova lett zsola? tókörön sem volt.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.24. 06:58:58

Elárulom, én voltam a nyúl!
.
.
.
.
.
.
Ez nem igaz, de két másodpercre döbbenetet akartam okozni. :))

karma.koma 2010.09.24. 22:31:33

Ha már mindenképp reklámozni kell, szívesebben vennék egy szakértői szösszenetet a Nike téli futásra javasolt cuccairól.

Ted Striker 2010.09.24. 23:33:10

@karma.koma: alulról melegít a tempó, felülről süt az intenzitás, belül fűt a motiváció, a szemekben meg lobog a tűz - és végén ott a pipa az edzésterv napi adagja mellett :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.25. 08:17:54

@Ted Striker: ez jó! :)

@karma.koma: mit lehet a téli cuccokon szakérteni?

WITCH · http://witch-ironman.blog.hu 2010.09.25. 11:08:27

Gondolom evidens, de mivel nem volt róla külön post, megemlítem.

Remélem mindenki jön a 26. Spar Budapest maratonra vagy a futófesztiválra vasárnap.

www.futanet.hu/cikk/25.-spar-budapest-nemzetkozi-maraton

3,5-től 42 kili-ig lesz minden féle táv, és lehet hogy Duracell nyúl is ott lesz :)

karma.koma 2010.09.25. 14:10:12

@rrroka: OK igazad van, legyen inkább mégtöbb duracell reklám

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.25. 16:32:37

@karma.koma: nem piszkálni akarlak, komolyan kérdem mi a konkrét kérdés, sok embernek van itt téli tapasztalata is, tud segíteni, DaMartian meg kifejezetten a nike cuccok szakértője. mi is írtunk a kezdő futó téli cuccairól: hosszutav.blog.hu/2009/12/30/kezdo_futo_felszerelese

karma.koma 2010.09.25. 20:20:59

@rrroka: Pont ilyesmire gondoltam! Köszi!

DaMartian 2010.09.26. 07:13:10

Valaki állítsa el az esőt AZONNAL! Maratont akarok futni!

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.26. 12:11:46

@DaMartian: Miért, esőben nem tartják meg?? Ne már, hogy aki nekivág egy maratoni távnak, arról azt feltételezzék, hogy egy kis eső már lehetetlenné teszi a futást, ezt nem hiszem!

Én sajnos nem vagyok a verseny résztvevői között, viszont a "magánfutásomra" mindjárt sort kerítek. A táv - kedvemtől függően - 16 vagy 20 km lesz. (16-ot terveztem, de pantomimes tegnapi adagja kissé elgondolkoztatott, így lehet, hogy nekivágok 5 Kopaszi-körnek, és igyekszem konstans 5 perc/km sebességgel nyomni.)

DaMartian 2010.09.26. 15:13:57

@azilinha: Egy KIS eső ok de azért órákon keresztül ázni... Köszi... Az első 1-2 óra még nem is volt durva csak amikor szakadni kezdett... Szerencsére akkor már nem volt sok így legalább kapkodtam a lábaimat hogy hamarabb beérjek. BSI új reklámszlogen: ez a PB nem jöhetett volna létre ha nincs az eső : )

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.26. 18:05:50

Gratulálok minden teljesítőnek!
@Damartian: mennyi lett a PB?
MIfelénk is szemerkélt az eső, szerintem jó futóidő volt.

DaMartian 2010.09.26. 18:18:54

Amikor csak szitált nem volt gáz, de az utolsó fél órában szakadt. Az azért már zavaró volt, bár akkorra ez volt a legkisebb bajom. De az gáz lett volna, ha az elején esik annyira.
Offisölt nem tudok, óra szerint 3:21:20

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.26. 19:01:57

@DaMartian: hűha, ez jó eredmény, gratula!
A TV2-n éppen most volt a híradóban egy beszámoló a maratonról. Az eredményekről annyit mondtak, hogy "EGY etiópiai futó nyerte, a második EGY magyar futó lett." Elég pontos helyzetjelentés volt. De mit is várjunk a TV2-től? :)))

M.Islander 2010.09.26. 21:08:24

DaMartian: gratulálok,
első (és egyben a legjobb) maratoni időm lett: 3:39 saját mérés alapján (de a távolság hosszabb volt: 42,63km!)
Bitliszbát egyszer láttam, akkor nagyon nyomta, végül mennyi idő alatt ért be?

DaMartian 2010.09.26. 21:12:06

@mîkæl: Gratulálok! Ez elsőre nagyon jó idő! És köszi, hogy 3 kilin keresztül segítettél tempót tartani, meg figyelmet elterelni : )

M.Islander 2010.09.26. 22:21:39

DaMartian 2010.09.26. 21:12:06
:o)

annak örülök, hogy ugyan lassuló tempóban, de végig futottam (első 10K-n 4:40, második 10K-n 4:58, végül az átlag: 5:09 perc/km lett) - az utolsó 50 perc alatt rendesen elgémberedett a talpam a hideg pocsolyáktól...

a szervezés remek volt, sajnálom, hogy a zuhogó eső elmosta a standokat.

Ted Striker 2010.09.26. 23:05:22

@Bozót: Szegény Rubik-kocka nagyon el volt már kámpicsorodva 30 km környékén, ez az esős-szeles idő őt triplán is hátráltathatta...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.27. 05:40:15

@mîkæl: gratula a szuper első időhöz! ja, jó szar volt az eső, főleg amikor a pesti rakparton felfele kurvára rákezdett. de elsőre nem volt rossz, Dobzse barátom 3:57, én 3:54, Áron 4:35. Lemúr Miki második alkalomra tíz percet javított, 3:47.
szerintem jók voltunk. :)
én láttam zsolát meg bitliszbát, meg még egy páran szóltak, akiket nem tudok azonosítani, de köszi és üdv! :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.27. 07:53:04

@rrroka: nagyon jó időt futottatok, gratulálok!
Emelje fel a kezét, aki még nem futott maratont.......gondoltam, hogy csak én nem. :( Jövőre megpróbálom én is, hogy egy klubba tartozzunk. :)))

xhege 2010.09.27. 09:00:20

@BGy: felemeltem a kezem :(((. Jövő ősszel talán bevállalom az elsőt, de a terv az, hogy az azt követő tavasszal legkésőbb meglegyen.
Most még nagyon messze érzem magam tőle. Gratulálok mindenkinek aki végignyomta a kellemetlen időjárási körülmények ellenére!!!

rrrokáékat meg kimondottan irigylem, mert szoktam figyelgetni a hosszútáv blogjukat Lemúr Mikivel, és ők valahogy úgy tűnik rutinból lenyomják a maratont, mert ha jól emlékszem augusztus végén rrroka valami 600 km környékén járt. Ehhez képest én 1000 km fölött járok, úgy hogy az év elején 2,5 hónap szinte teljesen kiesett. (tavaly 1800 km-t futottam). Ennek ellenére nagyon messze vagyok még a maratontól. Hiába no a rutin... Respect!

M.Islander 2010.09.27. 09:50:24

Valaki nyomta a bemelegítést S. Norbival? Nekem nem jött be, túl hosszú volt (40 perc)és olyan összetett mozgássorozatokra épített, ami egy haladó aerobik órán biztosan izgalmas, de 42 km futás előtt felesleges (ráadásul a műfaj: 80-as évek diszkója, techno, stb.).
Sajnáltam, hogy amikor bejelentette, hogy lejön közénk, ezt nem stage dive formájában tette meg, valószínűleg szétnyílt volna az amúgy is gyér tömeg.
A bemelegítés után elgondolkodtam azon, hogy inkább megveszem a "Kövérek nem bűnösök!" c. bestseller-jelölt könyvet és átugrok a hurkasütőhöz, de végül maradt az eredeti terv :o)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.27. 10:15:19

Nagyon ügyesek vagytok mindannyian, akik teljesítettétek. Én "szolidaritásból" futottam egy 20-ast, de tisztában vagyok vele, hogy ez semmiség a ti teljesítményetekhez képest.

Ki milyen ruhában futott? Én (idén először) dzsekit vettem, de úgy éreztem, van egy kis súlya, vagy valahogy nem biztosít olyan szabad mozgásteret, mint a dzsekinélküliség. Anélkül viszont szétáztam volna. Vajon melyik a jobb?

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.27. 10:19:15

Ja, és én is felteszem a kezemet: nem futottam még maratont. Céljaim: okt. 23: Budakeszi-Bp félmaraton, nov. 21: siófoki félmaraton, 2011. márc: félbalaton 2 nap alatt (szeretném egyéniben, de ha nem tudok eléggé felkészülni, akkor a váltó is szóbajöhet), 2011. ápr: debreceni maraton. Szóval áprilisra tervezem az első maratonomat.

bitliszbá 2010.09.27. 10:30:52

3.50 "hála" a vízben felázott zokninak, no meg a szélnek. Visszagondolva azért nem olyan rossz, mivel az igazi hosszúfutásaim a nyáron elmaradtak (27 volt a legtöbb)... de lehetett volna jobb idő - minden értelemben...

bitliszbá 2010.09.27. 10:33:47

@rrroka: gratula -kár hogy én nem láttalak. Miki az Alkotmány utcában kocogott el mellettem, miközben némi nyújtást végeztem...

DaMartian 2010.09.27. 10:36:13

@azilinha: rövidgatya, vékony felső, mert az eső ellenére szép futóidő volt... Dél körül elállt az eső és kicsit kisütött a nap, így 32-nél száraz (Futóblog : ) pólót vettem, de néhány perccel később brutálisan elkezdett zuhogni, így egy perc alatt csurom víz lettem a végére.

DaMartian 2010.09.27. 10:43:00

@azilinha: debrecen maratont átgondolnám elsőre! Ez olyan, mint a szüzesség elvesztése : ) Sokkal nagyobb a katarzis, ha valami különleges versenyen teljesíted. Nincs bajom a debrecen maratonnal, futottam is már rajta, de elsőnek nem azt választanám..

Zime 2010.09.27. 10:56:11

Tegnap szolidaritásból felfutottam Visegrádról Papp-rétre, meg vissza. Nem (nagyon) áztam el, és gyönyörű volt az út, egyedül csak az enyém! :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.27. 11:19:41

@DaMartian: Szerintem nekem attól lesz különleges a verseny, ha teljesítem. A többi részlet eléggé indifferens. :-)

katizsuzsi 2010.09.27. 11:19:54

Két hete én is beneveztem az első maratonomra, de szombatra sajnos ledöntött a nátha, hőemelkedésem is lett. Végül futóruhába öltözve vasárnap reggel - nehéz légzéssel- 8-kor döntöttem úgy, hogy nem jelenek meg a rajtnál. Kimentünk később a Felvonulási térre, de nagyon rossz érzés volt. Sebaj, majd jövőre. Per pillanat a Krakkó maratont néztem ki magamnak áprilisban. Melyik nemzetközi maratont ajánlanátok év elején első teljesítésre?

Jozsef · http://road2boston.blog.hu 2010.09.27. 11:27:04

@azilinha: Tapasztalatból mondom, hogy egy tavaszi maratonra mindig nehezebb felkészülni, mint egy őszire. Bár nem kétlem, hogy kemény vagy mint a vídia :), de azért január- február táján nagy lelkierő (és tapasztalat!) kell, hogy hóban-fagyban nekivágjon az ember mondjuk egy 30km hosszúfutásnak. Többek között motivációként én is egy "különlegesebb" helyszínt javasolnék az "elsőre". Ha javasolhatok: Bécs viszonylag egyszerűen és nem túl drágán megoldható, és nagyon szép verseny. Párizs jóval drágább, de az meg egyszerűen Párizs. :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.27. 11:36:39

@Jozsef: Végigfutottam a tavaly telet is, és volt, hogy 1 héten 3-szor is teljesítettem a félmaratoni távot. (A korábbi telek csak azért maradtak ki, mert Brazíliában éltem.) Most sem tervezek semmiféle téli leállást. Végülis nekem mindegy, hol futom az első maratont, csak már elég türelmetlen vagyok, és amiről tudok 2011-ben először, az a debreceni. De ha a bécsi előbb van, vagy kb. ugyanakkor, nekem az is jó. Persze, mivel a férjem debreceni, és ő is készül lefutni, lehet, hogy emiatt neki Debrecen lenne különleges helyszín, és ha ő ott akar, nyilván nem fogom ellenezni. :-)

Úgy érzem, már most is simán képes lennék rá, csak egy korábbi műtétem miatt a doki azt javasolta, hogy idén ne fussak maratont, és megígértem, hogy betartom, pedig nehezemre esik, mert hajt a türelmetlenség. Ezért szeretném 2011-ben megragadni a legkorábbi lehetséges időpontot.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.27. 12:12:30

@azilinha: én jövő áprilisban Bécsben szeretném az első maratont futni, de most, hogy említetted Debrecent, elbizonytalanodtam. Nekem a szomszédban van, inkább ide mennék. Ez lenne az első igazi versenyem, ahová nem hajnalban kell elindulni, hogy időben odaérjek. :)))

csétomi 2010.09.27. 12:19:49

@katizsuzsi: nekem első helyen Róma van, de ha nem akarsz túl sokat költeni rá, akkor egyértelműen Bécs. Mindkettő március végén, április elején van, ezekre már fel lehet viszonylag normálisan készülni.

csétomi 2010.09.27. 12:40:46

Vasárnap én is lefutottam a maratont (nem ez volt az első). Engem az esőnél sokkal jobban zavart a szél, főleg a pesti rakpart elején. A pocsolyákat az utvonalon egész jól sikerült kikerülnöm, csak a Hősök terén gázoltam bokáig a vízben, de akkor már tojtam rá. Valószínűsítem, hogy ahol már durván sűrű volt a mezőny nehezebben lehetett már az elején elkerülni a bokáig elázást.
Futóblog pólót az eső miatt nem mertem bevállalni, nem teszteltem még a technikai tudását esőben, de láttam, hogy DaMartian sem abban futott:) Viszont bitliszbán viszont ott figyelt, "Hipp-Hopp"-oltam is neki többször a fordítóknál:)
Szerintem esőben, ameddig nincs extrém hideg (5-10 fok alatt) a minél rövidebb cucc a jó választás, tegnap még az atléta is bőven belefért volna (persze verseny után azonnal valami meleg száraz ruhával) És ilyenkor számítanak igazán a technikai pólók. Ez a verseny pamut pólóban, neadjisten pamut tréningben igazán horror lehetett.
Az időm egyébként 3:10:36 lett. Csak egy perccel jobb, mint tavaly, viszont sokkal kevesebb erőlködéssel, és sokkal jobb érzéssel a végén.
Ami még érdekes volt, nekem úgy tűnt, hogy a 3:30-as iramfutóknál volt a legnagyobb tömeg, szemre jóval többen voltak mint a 3:45-ösöknél vagy a négyórásaknál. Mintha mindenki ezt az időt tűzte volna ki célul magának (legalábbis azok közül, akik iramfutókkal futottak)...

bellone 2010.09.27. 13:29:58

@csétomi: Jók voltak az iramfutók, ráadásul a Németh Csabi bemelegítésként, szombat éjszaka feltúrta a Börzsönyt is...:)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.27. 21:09:14

megírtam a hosszú dumát az első maratonunkról, ha vkit érdekel: hosszutav.blog.hu/2010/09/27/elso_maratonom
Nekem tetszett, jó volt, holtpont nélkül, de azért küzdősen. az eső monnyon le. :(

@xhege: hát nekem sok tapasztalatom van, a Lemúr meg kőkemény és futóalkat. azért fostam tőle rendesen, a 42 az mégis csak 42, de tényleg könnyen ment. ha röviden szeretném vázolni a maratoni felkészülést, akkor szerintem inkább hosszúkat kell futni, mint több rövidet, hogy szokják az izmok, nekem is azzal volt a legtöbb gondom.

@bitliszbá: hú, nem is mondta. nagy gáz volt? akkor tényleg téged láttalak/halottalak pár perccel előttünk a margitsziget mellett lefele (mi még felfele)? kár hogy nem taliztunk összes, gondolom ti is tűztetek haza hamar a hideg miatt.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.09.28. 11:03:45

@BGy: nekem az a bajom a debreceni marataonnal, hogy a Nagyerdőben kell körözni. 8-szor végigfutni ugyanott, szerintem nagyon demoralizáló.
Engem ez körözgetés zavart a vasárnapi maratonon is.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.09.28. 11:12:05

@Sekiwake: Ezt jó, hogy mondod, így már tényleg megfontolandó. Viszont az egyik haverom azt mondja, hogy nagyon kedvesek a szervezők és családias a hangulat - ez egy pozitív szempont. Nem tudom, még meggondolom addig, hogy Bécs vagy Debrecen.

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.09.28. 12:02:31

@azilinha: Nézd azért meg, hátha rosszul emlékszem. Engem mentálisan megvisel a körözgetés. Budapesten is zavart az oda-vissza futkosás a rakparton. Olyan, mint amikor kevés benzinnel akarod a szerelőhöz vinni az autót és járatod fel-le a környékbeli utcákban.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.09.28. 12:49:00

@azilinha: most jut eszembe, hogy 1-2 éve a debreceni maratonon 42 km helyett csak 40-et futottak, mert elmérték a pályát! Irány Bécs!

xhege 2010.09.28. 15:07:21

@rrroka: a hosszú futásokkal csak egy bajom van sokáig tartanak, és időt nehéz rá szakítani, de egyébként azt hiszem teljesen igazad van. Én általában reggel meló előtt megyek fél hatkor egy 10,5 km-es kört heti 4-szer és hétvégén tervezem a hosszabbakat (ha összejön). Most viszont csak köhögve, lázasan olvasgatlak titeket és irigykedem, de igyekszem türelemmel kivárni a felépülésemet, ami nem könnyű.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.29. 05:46:57

@xhege: mielőbbi gyógyulást, mézespálesz, cvitamin! :) sajnos 10 kiris futásokkal nem lehet készülni maratonra, nekünk alapelv volt, hogy legalább egy órát fussunk minden edzésen, ez nagyjából össze is jött. ebben a hónapban 15, 21, 15, 28 volt az edzés, meg két tizes átmozgatásnak. augusztusban is kétszer húsz fölé mentünk. a júliusról ne beszéljünk, azt ellógtuk (hosszutav.blog.hu/2010/08/03/a_hatunk_mogott_2010_julius) :) de szerencsére ez belefért.
egy mondatban megfogalmazva stabil 1:45-ös félmaratoni alapból hat hónap alatt havi három két óra feletti futással, és ugyanannyi egy-másfél órással fel lehet készülni a 4 órán belüli maratonra készülni

xhege 2010.09.29. 07:56:18

@rrroka: köszi, a pálinkát próbáltam, még szombaton, de sajna nem jött be (valószínűleg korábbi stádiumban kellett volna) :). Nekem a 10 km majdnem egy óra :) A félmaratonom 1:51-es. A terv az, hogy az idén még eszerint futok, jövőre pedig heti 3 futás lesz egy 10km egy 20km meg egy 20 feletti, amit 30-ra szeretnék felnyomni. Ha ezt csinálom mondjuk hetente, akkor reményeim szerint talán összejön őszre esetleg az azt követő tavaszra a 4:30 körüli maraton. Ez csak az én fejemből kipattant szikra, nyugodtan javítson ki bárki aki úgy látja, hogy ez hülyeség.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.29. 08:04:09

@xhege: a 10-20-20+ szerintem még sok is, nehogy belesérülj. az nem baj, ha 10 kiri majd egy óra, hiszen az hat percen belüli tempó, hosszúfutós edzésekre ideális.
oszt pulzusmérőd van-e?

xhege 2010.09.29. 08:46:26

@rrroka: pulzusmérőm biza van :) Igaz nem egy hiperszuper Polar, hanem egy 6000 ft-os sportáruházas saját márkás termék, de a funkcióját betölti. Jelenlegi bosszantóan gyenge formámban 5:45 körüli km-ekkel futok 140 körüli pulzussal. Tavaly, mikor jobban sikerült az évem ugyanilyen pulzus mellett 5:15-ös km-ek voltak.

xhege 2010.09.29. 08:48:29

A legnagyobb bajom az idővel van, mert a családnak is kellene, hogy jusson belőlem valami, és a futás mellett ott van még a kispályás foci bajnokság is (ez mondjuk jelentősen hátráltatja a futásaimat a sok sérüléssel).

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.29. 09:18:59

@xhege: a 140 az egy teljesen jó pulzus ehhez a tempóhoz. 150 alatt minden ajándék. :)
egy jó kis eldurvult focimeccs tönkreteheti a fél éves maratoni felkészülést, bár maratonfutással sosincs elkésve az ember.

xhege 2010.09.29. 09:27:42

@rrroka: igyekszem nagyon figyelni a pulzusra és emelkedőn felfelé közelíti csak meg a 150-et úgy futok.

A focimeccs az valóban el tud durvulni, de pályán 33 évesen már az öregek közé tartozok lassan és sok minden megy rutinból így jobban vigyázok magamra. Persze ez nem garancia semmire, ahogy az idei év eleje is elment futás szempontjából a sok sérülés miatt :(

A felkészülés szempontjából akkor elég lehet mondjuk heti 3x10 km hajnalban plusz egy 20-as hétvégente, amit finoman elkezdek kitolni a 30-ra? Vagy te mit javasolsz?

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.29. 10:05:40

@xhege: ez pl nem rossz terv, sőt a 3x10 is lehet sok, de majd érzi a lábad. mi sosem futottunk 21-nél többet, kivéve persze a tókört, de az buli kategória. :)
edzesonlineon meg tudod nézni az edzésnaplómat, ebből látszik, hogy nem voltunk mindig túl buzgók, az év eleji 100 fölötti havi összes edzés a nyárra majdnem felére csökkent, júliusban meg szinte semmit se futottunk. az augusztus-szeptember volt megint szorgalmas, majdnem, mint a tél vége.

xhege 2010.09.29. 15:37:44

@rrroka: Akkor lehet, hogy ebbe az irányba mozdulok, aztán majd kiderül. Minden estre köszi az infókat és majd rendszeresen beszámolok, mi is a helyzet. Most meg ez a fránya betegség múljon el, mert már viszket a talpam...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.09.29. 18:00:54

@xhege: én meg most kezdek takynosodni, meg fája torkom. még szerencse h két hét nemfutást terveztem. :)

xhege 2010.09.29. 18:24:19

@rrroka: hát ha úgy jársz, mint én akkor lehet, hogy kitöltöd a 2 hetet, de remélem nem így lesz.

flicka 2010.09.29. 18:29:42

@rrroka: @xhege: Próbáljátok ki a gyömbérteát (igazi gyömbérből,reszelve v apróra vágva, jó melegen leszűrve meginni mézzel v anélkül), amennyit csak bírtok.

flicka 2010.09.30. 09:33:32

@rrroka: :DDD Ha nem, hát nem. Ez a legkommerszebb az összes vajákosság közül, amit a témában hatásosnak ismerek.

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása