Részt vettél a 25. Nike félmaratonon? Rajtszámmal 20% kedvezmény

2010.09.30. 11:27 angelday

Téli futócucc bevásárláshoz egy kis kedvezmény. (Elnézést, hogy direkt reklám-szagú a poszt, de úgy láttam, hogy ez érdekelhet titeket is.) Tehát, a rajtszám felhasználásával kijelölt Nike üzletekben most 20%-kal olcsóbban tudtok vásárolni. Érdemes rámenni, ha éppen tervezitek, vagy terveztétek Nike ruhadarab beszerzését. Fontos: az akció október 9-ig tart, elnézést, hogy csak későn szólok, de még mindig van egy bő hét. (Aki nem vette még át a Futóblog pólóját, összekötheti például a kettőt, hiszen az Allee üzlet is benne van a listában!)

7 komment

Címkék: kedvezmény határidő félmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr32334248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2010.09.30. 11:37:07

köszi, már vettem egy fekete alapon zöld esemény pólót a kedvezménnyel, hogy legyen párja a másikank ; )

nullnick 2010.09.30. 19:53:12

hiába, ha

cipőben az asics-ot

ruhában az adidas-t

szeretem

kryss777 · http://www.wecollectgames.com 2010.10.01. 09:32:47

Engem mondjuk az érdekelne, hogy a fenti boltok közül hol tudnék beszerezni kimondottan téli futócuccokat. Allee-ban és a Duna Plázában már néztem, de mindkét helyen csak néhány póló és rövidnadrág volt kapható.

angelday 2010.10.01. 09:43:31

@rrroka: ez nem trollság IMO, vélemény. Viszont arra nem érvényes az akció, ennyi.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.01. 13:48:08

@angelday: első kommentel leszólni nekem már trollizmus. túlérzékeny vagyok biztos. :)

-Mariann- 2010.10.24. 22:30:06

@rrroka: dehooogy rrroka :), ez csak "rókizmus" ;-)

Sajnos én sem kaptam az Allee-ban hosszú futónadrágot (egyáltalán nem is volt futónadrágjuk, csak néhány fitness naci), és azt sem tudták megmondani, mikor lesz egyáltalán. :(
Kár, mert egy futónaci velem jött volna a szuper hosszúujjú felsőn kívül :) - mert azt azért találtam egy jót! :) Tegnap is abban futottam, és a zokni is nagyon jó. Abból majd veszek még, először csak kipróbáltam, ha már ennyi pénzt adok egy pár zokniért, de bevállt! ;-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása