Pólóátvétel határideje: október 18!

2010.10.01. 12:11 angelday

Kedves emberek! A Futóblog pólók elkészültek, átvételi határidejük innentől számítva még bő két hét, október 18, hétfő. Kérünk mindenkit, hogy addig a pontig fáradjon el a plázába és vegye át a pólóit. Részletek és összefoglaló itt.

Nagyon fontos, hogy vegyétek át, ha már egyszer megrendeltétek. Szerencsére mindenki megadta a mobiltelefon számát, így végig fogjuk tudni csörgetni azokat, akik nem jelentkeztek még a pólóért.

Sorunk írásakor a 230 pólóból már csak 86 darab nem talált gazdára. Hajrá.

Ja, és jó futást, remek az idő! (Tegnap én is vállaltam, de erről majd máskor.)

Szolgálati közleményünket olvasták. Apropó, volna igény Futóblogos téli szerelésre egyébként? Megszervezzük?

124 komment

Címkék: szolgálati közlemény átvétel futóblog póló

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr162336800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.01. 12:47:44

Természetesen érdekelne a téli cucc. :-)

2010.10.01. 12:50:14

téli cuccnak kb mi lenne az alap darabja? Egy linket tudsz hozzá mutatni?

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.10.01. 13:04:18

Igen, érdekelne.

Persze nem baj, ha valamivel a Vivicitta előtt készül el :-)

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.10.01. 13:08:15

Téli cucc tök jó ötlet, mondjuk én sapkára gondolnék ha megoldható, elől futóblogos logó hátul név :)

szalergy 2010.10.01. 13:12:31

@pantomimes: a premier outlet szenterben ötszázért lehetett piros Nike futósapit kapni. Olyan, mintha egy nagy piros óvszert vagy egy úszósapkát húznál a fejedre, de az anyaga kiváló, szellőzik, nem izzadok bele, könnyű, melegen tart és a fülemet is lefedi.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.10.01. 13:19:40

@szalergy: na jó, de az nem futóblogos :) Csak úgy lenne igazi. Egy igazi brand-et lehetne a futóblogból csinálni a nike-nak, szerintem lenne benne fantázia.

szalergy 2010.10.01. 13:23:20

@pantomimes: Textilfilc? :)
Na majd meglátjuk, mi lesz belőle. Lehet, hogy pont sapira gondolt Józsi és a Nike márketing team.

pantomimes · http://ennyirefutja.blog.hu/ 2010.10.01. 13:30:23

@szalergy: mondjuk kb. 1% hogy sapi lesz :) Szerintem valami dzsekiféle van ott a fejekben :)

xhege 2010.10.01. 13:36:14

Ha minden igaz ma megyek Pest felé és átveszem a pólót. Nem tudom meddig van nyitva a bolt, de fél 7 körül remélem még nem zárnak egy ekkora bevásárló központban. A téli cucc érdekelne engem is, hogy mit is jelentene.

utnesz 2010.10.01. 13:39:15

Mindenképp legyet téli, pliz!:)

utnesz 2010.10.01. 13:39:51

bocs, legyet = legyen :)

lacoo 2010.10.01. 13:42:06

+1 van rá igény :)

M.Islander 2010.10.01. 13:50:20

lássuk a designt!

AD, Szasza, DeMartian:
javallom, hogy essék szó a recovery technikákról is így a SPAR maraton után, ehhez érdemes lenne egy új bejegyzést létrehozni,

futásban gazdag hétvégét,
M

/laki Gy." 2010.10.01. 13:51:18

Összel egy téli igényt jelentenék! Remélem indokoltan... [-:

pappito · http://pappito.com 2010.10.01. 13:57:47

téli engem is érdekel. a pólókért meg elvileg ma megy az ember.

bitliszbá 2010.10.01. 14:11:35

@mîkæl: milyen recovery? futás van minden nap :)))

Télicucc -> jöhet :)

GBetti 2010.10.01. 14:38:47

Egyike vagyok a 86-nak,aki még nem ment a pólóért,de majd csak 17-én tudom átvenni,mert legközelebb akkor megyek Pestre.Nem felejtettem el,csak nem járok előbb arra.Köszi a türelmet!

paklis 2010.10.01. 14:56:37

Én tuti benne vagyok egy téli futóblogos szerelés körben....

dpspeti 2010.10.01. 15:19:08

+1 a telire, persze jo lenne latni vmi mintat :D

En is a 86ban vok, holnap átveszem :D Nem is kezdhetném ujra másban a futást :D www.dpspeti.hu :D

Nannycsuri 2010.10.01. 15:24:02

Legyen téli futónadrág, természetesen minta a fenekén :)

2010.10.01. 15:27:58

@Nannycsuri: vagy hosszú szárú zokni, a nevek meg a talpára kerülhetnének :D

angelday 2010.10.01. 15:54:22

Téliről még nincs konkrétum, ha rajtam múlik, lesz belőle termék. Egyelőre biztosítsuk azt, hogy ez a 86 darab elmegy a boltból.

soksörutánkapitány · http://www.facebook.com/Golem.Sorfozde 2010.10.01. 17:19:00

én a jövő hét közepén pótolom az átvételt és a téli cucc is érdekelne.

ogabor 2010.10.01. 17:35:28

+1 téli. Bár még nem vettem át a mostani pólót. De jövő héten megyek. :)

Mylady 2010.10.01. 19:35:53

Engem érdekel a téli cucc, feltéve, hogy baráti áron van. 20 ezres dzseki pl nem kell.

himmelhergott 2010.10.01. 21:42:31

ja, hornando haverom pólóját ma hoztam el a boltból, úgyhogy már csak 87.

effe 2010.10.01. 21:55:24

@himmelhergott: elhoztál egyet, de vittél helyette kettőt? (86-1+2) :)

@angelday: és olyat lehet, hogy legyen nőiben is a cucc?

Raиdoм_ · http://miemva.blogspot.com/ 2010.10.02. 01:17:51

+téli engem is érdekel, főleg nadrág kellene, de mindennek hasznát veszem. :P

Aki szegedni vagy Szeged-Budapest vonalon lakik annak át tudom venni a pólóját és jövő hét szombat-vasárnap kézbesíteni tudom csak keressen meg.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.02. 08:16:51

a sapi az jó ötlet, az a leghasznosabb téli ruhadarab. a kérdés az, hogy elkészül-e még atéli időszakban. :)
a dzseki az szerintem anyagilag elég húzós lehet, ha 4 ropi egy felső, akkor arra 7-8 körülre lehetne számítani gondolom.

@bitliszbá: én ezen a héten nem futottam és nem is szerettem volna, bár a tegnap előtti napsütéses késő délután nagyon csábítóan nézett ki. jövő hét már esélyes, de csak, h megtudjam mi van a borítékban takonykór témában.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.02. 08:18:13

@angelday: még 86 ember nem vette át? hát ez csúnya dolog.

/laki Gy." 2010.10.02. 08:32:01

@rrroka: Tényleg jó kérdés, hogy kész lesz még télre...

weakest link 2010.10.02. 08:55:02

a szükséges formanyomtatványt én is kitölteném egy téli cuccra... :D:D

Mylady 2010.10.02. 10:01:52

@effe: Ja, tényleg! Annyira utálom, hogy női cuccok sosincsenek sehol. A múltkor a Decában nézelődtem, férfi futófelső volt többféle, típusra, gyártóra, vastagságra és színre is, nőiből meg csak a szokásos rövidujjú póló.

neozed 2010.10.02. 10:36:32

Jövő héten én is átveszem a pólómat.

angelday 2010.10.02. 10:37:32

Légyszi vegyétek át, mert ha sok marad meg, akkor nem tartom kizártnak, hogy nem lesz több ilyen akciónk. :(

Valakinek ugyanis be kell nyelnie a veszteséget.

MeeCee 2010.10.02. 12:22:58

Egy téli cuccra női fazonban én is beneveznék...

Merty 2010.10.02. 17:50:00

Sajnos erről lemaradtam, de téli cucc érdekelne.
Amúgy mi történik azokkal a pólókkal, amelyeket végül senki nem vesz át?

2010.10.02. 18:16:24

ide off, de hátha valakinek megvannak a cuccok. Még régen a futocenter.hu-n voltak edzéstervek talán olyan beosztásban, hogy félmaraton, 2 órán belül félmaraton, és 1:45-ön belül félmaraton. Sajnos a pendrive-om meghibásodása eltüntette a cuccot (tudom, backup-backup-backup), most meg az új nikerunning.hu-n már nem találom ezeket a letölthető dolgokat.

Nincsenek meg valakinek véletlenül a félmeratonos pdf-ek?

StoneBridge 2010.10.02. 19:55:36

Pénteken átvettem a pólómat. Tetszik és nagyon passzentos lett az M-es, tökéletes!

Téli cucc nagyon is aktuális, hűvős van már a polóban futáshoz, így a most átvett poló nem nyeri el igazi értelmét. :o)

DaMartian 2010.10.02. 21:45:14

@/laki Gy.": Ha nem mindre az én nevem kerül talán nem lesz olyan körülményes a gyártás mint most : )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.02. 22:38:00

@viito: Nekem emailben megvan elég sok. Amit most keresgélés nélkül is fel tudok ajánlani, az a novemberi siófokinak az edzésterve. Ha adsz email címet, küldöm.

Mylady 2010.10.02. 22:52:28

@viito: Nekem az 1:45-ös és a 2:00-ás megvan, de ez utóbbi helyességében erősen kételkedem, úgy indul ugyanis az első héten:
első edzés: 1' séta, 1' könnyű futás
× 5
második edzés: 1' séta, 1,5' könnyű futás
× 5
harmadik edzés: 60' gyalogtúra

Nekem kicsit kevésnek tűnik és a későbbi hetek sem győztek meg.
Az 1:45-ös sokkal jobb.

Ha küldesz mailcímet, át tudom küldeni.

e_easy 2010.10.03. 10:24:26

yess, legyen teli szett is :)

GhostPunk 2010.10.03. 15:21:27

A télire is mindenképp beneveznék, alsó-felső egyaránt. Csak tényleg legyen kész időben:) (igazság szerint már most is jó lenne egy-egy hidegebb estén, szóval hajrá AD, tervezésre fel. Ice -MC - Easy helyett;))

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.10.03. 18:08:36

A pólót ma körbevittem Kassán, 21.1 km-s körön. Az embereknek 1:47.12 idejük volt, hogy lássák rajtam. :)))

cselas 2010.10.03. 18:21:47

akarok téli futóblogos szerkó :)

Steve51 2010.10.03. 18:33:53

Venném, vinném.Ez nagyon tetszik.

flicka 2010.10.03. 20:03:03

Csatlakozom a női téli cuccot kérők táborához. Most addig töprengtem, be merjem-e vállalni a nagyon S-es fiúpólót, hogy végül jól lemaradtam róla.

@Merty: Tele lesz a háta extra fényvisszaverő csíkokkal. :DD

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.04. 06:17:31

@Mylady: hát az 1:45ös edzéstervük meg ennyi összefoglalva: fuss 5 perces tempóban sokat.

@BGy: az egész kevés idő a szemrevételezésre, nem tapsoltak vissza? :D

Mylady 2010.10.04. 07:21:40

@rrroka: azért az még mindig jobb, mint a fuss 5x 1 percet könnyű tempóban.
5 perc futás kedvéért nem is érdemes elindulni. Tovább tart, amíg felöltözök...

De most elgondolkodtam: lehet, hogy tényleg lehet nulláról pár hónap alatt tisztességes félmaratont futni? :o

xhege 2010.10.04. 08:16:07

Pénteken köszönettel átvettem a pólót. Nagyon tetszik! Már majdnem elbizonytalanodtam, hogy az L-es nagy lesz-e, de pont jó, úgyhogy jól választottam (182 cm 86 kg).

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.04. 09:06:55

@Mylady: hát ez teljesen attól függ, hogy definiálja az ember a "tisztességes" félmaratont. :)

bitliszbá 2010.10.04. 09:31:00

@Merty: angelday kihirdeti mi maradt a pólókból (nick és méret) mondjuk 14.-én és felveheted azokat a nickeket amelyek méretben jók rád és már mehetsz is a vadi új pólódért :))

bitliszbá 2010.10.04. 09:32:39

@rrroka: tisztességes az, ami nem tisztességtelen... (ha magadhoz képest böcsületesen teljesítetted) sztem...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.04. 09:38:43

@bitliszbá: ez jó meghatározás, de látod, h múltkor witch ironman maratonját hogy begyalázták, pedig ugye a te definíciód alapján az tisztességes volt ugyebár... :/

2010.10.04. 10:26:58

@bitliszbá: köszi szépen (és mindenki másnak is persze)

szaszit 2010.10.04. 11:30:34

@BGy: akkor a rajtig és a cél után póló nélkül voltál? :)
Én kicsit kevesebb ideig mutattam meg a pólót az erdőben, szégyenlem is magam:)

DaMartian 2010.10.04. 12:07:34

@bitliszbá: Max kerül rájuk mégegy fényvisszaverő csík : )
@Mylady: ha van egy megfelelő alapod, akkor 6 hét alatt fel lehet készülni kifejezetten egy célversenyre. Kérdés mit takar a "tisztességes" meghatározás.
Teljesítésre mindenképpen, főleg ha már nem nulláról indulsz, márpedig Te nem. Ha meg már megvolt a feles, csak jobb időt akarsz, arra szintén elég ennyi idő...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.04. 15:09:25

@DaMartian: Arról beszélsz, hogy "ha van egy megfelelő alapod" meg "ha már nem nulláról indulsz". Vagyis: ha már jó edzésben vagy. Ez így van pontosan, a bsi-s felkészítő hírlevélben is az első félmaraton-futók edzésterve is úgy kezdődik: "Ez az edzésterv annak a futónak ajánlott, aki: egészséges, fut minimum 1-3 éve..." Szóval végülis ugyanarról beszéltek, csak a te szavaidból kicsit úgy tűnik, mintha elbagatellizálnád a dolgot. Szerintem azért az a "nem nulláról indulsz" azt jelenti, hogy kb. 1 éve futsz rendszeresen. Ekkor tényleg jó eséllyel fel lehet készülni 6 hét alatt egy félmaratonra. De ha ott tartasz, hogy már párszor megkerülted a háztömböt, az nem biztos, hogy elég.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.04. 15:10:50

@Mylady: Az előző bejegyzésem természetesen nem rád vonatkozik, mert tudom, hogy te már jó ideje nyomod. Csak DaMartian első mondata úgy hangzik, mintha általánosságban mondaná.

bitliszbá 2010.10.04. 16:01:53

@DaMartian: a fényvisszaverő csík az egyszerű megoldás. a nick-csere mennyivel mókásabb.

- eztán mindenki DaMartian-ként kommentelne :)

DaMartian 2010.10.04. 16:39:40

@azilinha: Tudom hogy MyLady régóta fut, a válaszom neki szólt, nem általánosságban írtam, különben nem lett volna előtte pirossal hogy @MyLady : )
Amúgy azt gondolom ez sok mindenen múlik. Én kevesebb, mint 1 év futás után futottam (nem is rossz) félmaratont, mondjuk világéletemben sportoltam...
Szerintem aki edzéstervvel készül annak két célja lehet: 1. teljesítés 2. javítás.
Nulláról ne akarjon senki félmaratont futni! Nem lehetetlen, de nem egészséges. Ha viszont már jó ideje futsz, csak eddig kevesebbeket toltál (mondjuk futsz már 1 éve de csak 5-10 kiliket) akkor 2 hónap alatt ezt ki lehet tolni 21-ig, mert megvan az alap... 2. jobb időt akarsz. Ilyenkor az állóképesség már megvan ahhoz hogy teljesítsd, de gyorsulni akarsz. Erre is elég 2 hónap, függetlenül attól, hogy 2 óráról vagy 1:30-ról akarsz gyorsulni (nekem is 6 hetes programom volt)
Én így értettem. Nem bagatelizálok el semmit szerintem... Az itt kommentelők nagy része aki félmaratont tervez már jó ideje fut, csak általában rövidebbeket, és innen akar továbblépni (ami sokszor inkább mentális korlátok miatt nehéz, lásd: AD, mint fizikálisak miatt). Szerintem nem igazán akad olyan, aki csak épp most kezd futni és még a Szigetkör is gondot okoz neki megállás nélkül, és azt mondja: Majd 2 hónap alatt jól felkészülök, és félmaratont akarok futni... Aki többé-kevésbé de rendszeresen fut valamennyit, annak szerintem VAN alapja, amire lehet építeni! Bár én mindig mozogtam, így nem tudom milyen lehet tényleg a semmiből kezdeni a futást, de valami azt súgja, hogy egy egészen más dimenzió. Tehát az itt lévők legtöbbjének megvan a szükséges alapja. Mindegy ha az csak heti 2 30 perces Szigetkör, de mégis dolgozik a szervezet. Persze ebből nem 1:30-as versenyt kell tervezni. Ismerni kell mindenkinek a saját lehetőségeit és ahhoz tervezni. Ezért írták többen is, hogy kérdés hogy mit jelent a "tisztességes" teljesítés : )

Mylady 2010.10.04. 20:51:47

@DaMartian: @azilinha: Értem én, értem. És teljes mértékben egyetértek azzal, hogy ha megvan a megfelelő alap és az ember komolyan veszi, akkor pár hónap alatt fel lehet tisztességesen készülni.
A felvetésem viszont pont arról szól, hogy a 2 órán belüli félmaraton (ami azért nem olyan rossz teljesítmény) 18 hetes edzésterve úgy indul, mint ahogy fentebb írtam (itt: @Mylady: ) És ez gondolkodtatott el. Mert szerintem aki félmaratont akar futni, az 18 héttel a verseny előtt nehogymár egy 5(!) perces futással letudja az első edzést. Én úgy gondolnám, egy ilyen felkészülést elkezdeni akkor célszerű, ha az ember már tud minimum fél órát folyamatosan futni anélkül, hogy meghalna. (persze lehet, hogy nem 18, hanem 12 héttel a verseny előtt, de ez nem akkora különbség).

És itt jön elő az a "női szaklap", ahol 3 leányzó minimális sportmúlttal pár hét felkészülés után odaállt és lefutotta a félmaratont. (úgy, hogy pár héttel a verseny előtt még belehaltak a 32 perces 4 km-be) Amit én azóta sem hiszek el.

effe 2010.10.04. 21:36:16

@Mylady: és még állítólag jól is érezték magukat... nekem is hihetetlen.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.05. 06:00:59

@Mylady: hát ez betudhatjuk újságírói sztorizásnak. szerintem tök ciki ilyet csinálni, de ha a szaklapnak ez kell hát hajrá. magukat komolytalanítják el.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.05. 08:30:53

@Mylady: Végülis tapasztalatból erről nem tudok beszélni, mert már évek óta futottam, mikor elindultam az első félmaratonon, és így persze sikerült 2 órán belül teljesíteni. Amúgy azért szerintem nem kis vállalkozás, és nyilván sokmindentől függ, hogy kinek mennyi idő után mennyi edzéssel sikerül. Az elszántság, akaraterő is legalább ilyen fontos tényezők.

5 perces futás az tényleg furcsa, az nem is edzés, ilyen legfeljebb a busz után szoktak az emberek. Szerintem inkább válassz egy másik edzéstervet, vagy önkényesen növeld meg az ilyen gyerekadagokat. :-)

bitliszbá 2010.10.05. 09:10:07

@Mylady: tök jó.

1 hetes edzésterv félmaratonra:

1. edzés 1 héttel a verseny előtt:
fuss 22km-t 5 perces ezrekkel (1.50)

2. edzés 6-5-4-3-2-1 nappal a verseny előtt:
szellemileg dolgozd fel, hogy kevesebbet kell futnod mint legutóbb...

ezek szerint az is jó edzésterv lehet 1.45 re - kicsit más megközelítésben... :)

DaMartian 2010.10.05. 10:26:45

@Mylady: Csak az én figyelmemet nem kerülte el hogy a kérdéses cikkben ha jól emlékszem nem mind a 3 lany futotta a félmaratont?!? Már úgy értem a teljes távot. A váltó 7,5 ill. 13,5 kilijére meg fel lehet készülni. De az ujságírók nem mennek bele ilyen apróságokba. Nekik aki indul a versenyen az félmaratont fut... Ugyanígy a celeb csapatból sem futott félmaratont Vadon Janin kívül senki ha jól tudom a sajtóból mégis "így jött le" annak aki nem tudja pontosan hogy is van ez. De úgy látszik sokakat még közöttünk is megtéveszt. Így születnek a városi legendák. A laikus a beszélgetések alatt talán még a lényegtelennek tűnő "fél" szócskát is lehagyja mikor pajtinak meséli mit olvasott így lesz SP 7,5 kilométer lefutásával a közvélemény számára szuperhiró maratonista : )

himmelhergott 2010.10.05. 13:07:26

az persze nem mindegy hogy valaki évtizedes sportolói múlttal a háta mögött, hosszabb kihagyást követően kezd el futni, vagy olyasvalaki (főleg nő) aki soha nem futott 400 méternél többet még gyerekként sem.
A szakemberek szerint a szervezet "emlékszik" a terhelésre és sokkal gyorsabban alkalmazkodik a terheléshez ha korábban huzamosabb ideig ki volt téve hasonlónak.
Én februárban kezdtem megint futni kb 10 évnyi kihagyás után - korábban is hobbifutó voltam - egy vivicittá-t (1:15:00) követően nike félmaraton 2:05:48.

Nekem persze segített hogy 20+kg súlyvesztéssel járt a projekt.

Vajon milyen lett volna 20 kiló nehezékkel futni félmaratont?!

effe 2010.10.05. 13:45:36

@himmelhergott: én pont az a kategória vagyok, aki gyerekkorában még 400 m-t sem futott. (az iskolaköröket végiggyalogoltuk)

sajnos emlékszik is rá a szervezetem :(

pár éve kezdtem csak futkorászni, de csak tavaly futottam először 5 km fölötti távolságot.

számomra minden egyes plusz km nagy teljesítménynek számít, a félmaraton pedig kész csoda lesz.

Mylady 2010.10.05. 19:26:39

@DaMartian: Nem, én is úgy olvastam. Ha jól emlékszem, 1 futott váltóban (igen,a z tényleg rendben van), a másik kettő futott félmaratont.

Azt viszont nem tudtam, hogy az emiatt (is) agyonsztárolt cölöpök kevesebbet futottak. Ennyire nem követtem az eseményeket, de most megnyugodott a lelkem :)))

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2010.10.05. 19:30:46

@effe: Én is utáltam futni! A gimiben a tesitanárom legnagyobb bánatára módszeresen gyalogoltam az iskolaköröket. A fura az, hogy egyébként az általánosban én végig sportoltam, csak valahogy a futás volt a mumus. Aztán egy fiú miatt kezdtem el futni (hahhh mire képes a szerelem) az egyetem alatt, csakis azért hogy több időt töltsek vele. Az első km-en kiköptem a tüdőmet...de aztán valahogy szép lassan megszerettem és elkezdtem élvezni! Évekig nem akartam többet futni csak max. 5-8 km-eket, de aztán valahogy ez két éve megváltozott, és az első félmaraton lefutása egyszerűen fantasztikus érzés volt! Komolyan azt hittem hogy a világ közepe én vagyok! :-D Megértelek hogy azt írod h minden egyes km lefutása nagy teljesítménynek számít, mert így is van!! :-D A félmaraton viszont nem lesz 'csoda', hanem a kemény munkád eredménye! Hajrá!

Mylady 2010.10.05. 19:32:16

@effe: Én viszont rengeteget mozogtam gyerekkoromban és mindig is szerettem volna versenyszerűen sportolni. Sajnos mifelénk (kisváros messze vidéken) kevés lehetőség volt (és azok nagyrészéről is tizenévesen hallottam először), a szüleimet meg nem érdekelték a vágyaim.
Hát így nem lett belőlem semmi :)

Vagy ahogy Malacka (és a tahó) megénekelte: "Nem lett sem Einstein, sem Puskás, sem Frank Sinatra, sajnos az élet őt úgy tűnik, megszivatta" :DDD

b.fruzsi · http://kmkovek.blog.hu/ 2010.10.05. 19:36:56

Találkoztam Belgiumban egy vak magyar masszőr sráccal teljesen véletlenül. A fiú 18 éves korában egy balesetben veszítette el a látását. Míg masszírozott beszélgettünk, kérdezte mit sportolok, mert érezte hogy rendszeresen szoktam mozogni. Említettem a futást, mire ő mellékesen megjegyezte 5 perc után, hogy ő bizony lefutotta vakon kétszer a New York maratont. :-D A srác nekem a legnagyobb respect kategóriába tartozik, és olyan életvidámság van benne a fogyatékossága ellenére, hogy azt az ember el sem hinné....Miért nem az ilyen sztoriktól cikkeznek többet?

Mylady 2010.10.05. 21:32:40

@viito: :) zseniális, mindig vigyorognom kell rajtuk
most a kábszeres maca a legnagyobb kedvencem :)

eLzsÉ 2010.10.06. 00:51:04

@b.fruzsi:

A baj az, hogy a teljesen idióta testnevelés-tanítás és a teljesen idióta testnevelés-tanárok milliókkal gyűlöltetik meg a futást.

Komoly réteg hiszi azt, hogy ő nem tud futni, pedig dehogynem.

Már eleve a rendszer olyan volt, amikor én iskolás voltam, hogy tanév elején-végén kellett futni 800 métert, ami tulajdonképpen a tanár munkáját minősítené, mégis egyfajta vizsgaként kellett megélnünk, osztályzatot is kaptunk rá.
De még azt se úgy, hogy ki mennyit fejlődött, hanem csak úgy, idő alapján.

Most már nem lehet terrorizálni a gyerekeket, ezért amikor még az Orczyba jártam, ahol van egy iskola is, láthattam, hogy a gyerekek 80%-a egyetlen futólépést sem tesz.
Sétálnak.

Nem baj ez, majd ha annyi idősek lesznek, mint én most, rájönnek, hogy futni nem hülyeség, de akkor is bennük lesz egyfajta ellenérzés, ami nem kellene hogy ott legyen, ha az ezzel hivatalból foglalkozók egy fikarcnyit is értenének a szakmájukhoz...

eLzsÉ 2010.10.06. 01:02:10

@DaMartian:

A cikksorozat valóban bosszantó volt és az én figyelmemet is elkerülte, ha valóban váltóban futottak.

Bosszankodtam, de aztán arra jutottam, hogy végső soron a futást népszerűsítették, akkor meg tulajdonképpen rendben van.
Kis hazugság nélkül ebben a médiában, úgy látszik, semmire se lehet menni...

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.06. 05:31:28

@himmelhergott: annyira emlékszik a régi sportolásra szervezet, hogy én öt év kihagyás (csajok, buli, pia, cigi) után edzés nélkül 1:49-es félmaratont futottam 2003-ban.

Mylady 2010.10.06. 07:19:12

@rrroka: Na jó, de te nem átlagos edzettséggel rendelkeztél. (persze nem kisebbíteni akarom az érdemeidet :)

@AG: Az a baj, hogy nemcsak testnevelés órán, de úgy általában sincsenek semmi fegyelemhez szoktatva a gyerekek nagy része. Sem az iskolában, sem otthon.
Az iskolakezdés kapcsán futottam bele itt a neten egy hatalmas szülői kirohanásba, hogy milyen szemét a tesitanár, pontosan előírja, hogy milyen felszerelésben kell megjelenni az órán, pedig ők már megvették a gyereknek az édi-bédi rózsaszín Hanna Montanás pólót és akkor most mi lesz. Pedig a felszerelés listát elnézve, a tanár mindössze azt akarta biztosítani, hogy mindenki sportolásra alkalmas ruházatban jelenjen meg órán, az időjárásnak megfelelően. És igen, előírta a melegítőt, ami azt mutatja, hogy (nagyon helyesen) még az őszi időben is kivinné a gyerekeket az udvarra.
És semmi extrát nem kért. Nem volt soktízezres cipő vagy ilyesmi.

Gyanítom, hogy ott bizony mozogni fognak a gyerekek.
De a beírásokat elnézve csoda, hogy nem lincselték meg.

És érdekes, hogy az egyik értelmesebb szülő beírta, hogy ennek van egy olyan oka is, hogy így legalább a tanár ellenőrizni tudja, hogy mindenki átöltözött-e. Mert sok gyerek egyszerűen át sem öltözik, hanem az aznapi ruhájában teng-leng testnevelés órán.
Igaz, más világ volt, de nálunk anno egy ilyenért fölnégyeltek volna minket.

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.06. 08:30:07

@Mylady: akkor nem volt semmiféle edzettségem, csak "emlékezetből" futottam. persze ha '90 évek közepét nézzük, akkor azért tényleg jó formában voltam, ahogy mondod. :D jajj azok a 6x1000-es edzések, 3:20-ra...

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.06. 09:24:51

@b.fruzsi: Ez a vakos nagyon szép történet, gratulálok a srácnak. Én egy cukorbeteg csaj beszámolóját olvastam, aki szintén futott maratont. Az ilyenek tényleg példaképek és motiváló hatásúak. Az, hogy a média-személyiségek közül ki fut és ki nem, az nem érdekel túlzottan, nekik pontosan olyan adottságaik vannak, mint nekünk, tehát az ő futásuk éppen annyira "nagy szám", mint a mienk.

papinianus 2010.10.06. 10:11:15

Enyém a 84. póló, pénteken elhozzák nekem! Szombaton abban futok Oxigén-kupát a Nagyerdőn :)))
+ 1 téli cucc jöhet nekem is. Sapka mindenképp legyen vagy valami fülvédőféle, annak nagyon örülnék.

oszama 2010.10.06. 12:58:19

Aki hasonlo futo élményeket szeretne csak nappal és öt napon kersztül annak itt a helye:www.szupermarathon.hu

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.06. 13:57:46

@oszama: Én ennek a versenynek csak az utolsó napjára megyek, a Budakeszi-Bp nemzetközi félmaratonra. Kérdésem, hogy ha magánúton jutok el a budakeszi startig, akkor van-e valami busz, ahova be lehet rakni a cuccokat, és ami eljuttatja a célba?

Mylady 2010.10.06. 20:35:19

@rrroka: Én konkrétan a korábbi edzettségedről beszéltem :) Mert ha jól emlékszem (abból, amiket írtál) te nem hobbifutó kategória voltál az ötéves kihagyás előtt. De az a félmaraton idő az jaj de szépen hangzik! :) Félek, hogy ha tisztességesen rákészülök, akkor sem leszek 2 órán belül.

flicka 2010.10.06. 23:41:58

@AG: Az ilyen médialódítással csak egy a baj. Ha egy mezei háziasszony vagy háziférfi úgy dönt, ő is valami hasonlóba kezd, és nincs, aki felvilágosítsa, hogy azért a lányok szavait kicsit szűrni kell, akkor lehet, hogy emiatt elmegy a kedve a saját teljesítménye láttán.

@Mylady: Nem biztos, hogy jól emlékszem, de nekünk talán még az sem volt mindegy, hogy a klasszikus oldalt csíkos sötétkék mackónadrág+felső kombóból mégis hány csíkosat szabad venni. Nem a márkaharc miatt, akkor még ilyen nem volt (mind gagyi volt), csak mert valakinek ez volt a dilije, vagy lehet, hogy ebből rendelt sokat a ruházati boltos és el kellett adni. :D

De azon mindig kiakadok, hogy mennyi kövér gyerkőcöt lehet látni unott fejjel a fejébe tömni mindenféle kajákat. Sokszor nem az éhség miatt vagy pusztán az ízek élvezetéért, hanem unalomból esznek.

Mylady 2010.10.07. 06:56:41

@flicka: Legszörnyűbb élmény: amikor beköltöztem jelenlegi lakásomba, az egyik szomszéd akkor 13 éves, nem kicsit kövér csemetéje nem tudott egyhuzamban felmászni a másodikra. Mindig meg kellett állnia lihegni az elsőn. Sírni tudtam volna.

bellone 2010.10.07. 09:38:58

@flicka: Az én időmben a 4 csíkos román, majdnem olyan jó volt, mint a 3 csíkos német.:)

flicka 2010.10.07. 10:40:49

@Mylady: Na, ilyet szerencsére még nem láttam, de elég sokkoló lehet. Főleg, ha visszagondolok arra, mennyit képes voltam mozogni gyerekkoromban. Meg hála az égnek az ismeretségi körömben is olyan gyerkőcöket látok, akiket mintha folyamatos mozgásra programoztak volna.
De nekem az is furcsa, hogy gyerekkoromban elég korán belém nevelődött, hogy ha öreg néni/bácsi száll fel a buszra, akkor illik átadni a helyet, mert én még bírok állni, az öregek meg nem biztos. Ez a jelenség is eltűnőben, de most már lehet, hogy a gyerekek egy része sem bír állni?

flicka 2010.10.07. 10:42:58

@bellone: Mert akkor még nem az eldobható termékeket gyártották. Én majdnem mindig örököltem az idősebb unokatesóimtól a cuccaimat. És maximum egy durvább esés után szakadt ki, de amúgy strapabíró volt.

DaMartian 2010.10.08. 09:52:49

10 nappal határidő lejárta előtt mai állás szerint az Allee-ban még kb. 60!!! db Futóblog póló vár a gazdájára! Légyszi aki rendelt az kapja már fel ne kelljen szégyenszemre kipostolni a link nickeket! : ) Ha valaki vidéki és gondot okoz bemenni érte időben az inkább írjon egy kommentet biztosan lesz aki segít megoldani! Egyébként most hétvégén duplán érdemes betérni soppingolni mert Glamour napok vannak 20%-os kedvezménnyel!

bellone 2010.10.08. 12:53:37

@DaMartian: Hehe. Nem a nickemet irattam a pólóra!:)

Nem a fenyegetés miatt tehát, de jövő héten átveszem és biztos, hogy utána is lesz még legalább 3 nap a határidőből. Ja, vidéki is vagyok, meg minden!

cole81 2010.10.08. 12:57:08

Én is hétfőn-kedden tudok beugrani érte.
Így már csak 58...

csétomi 2010.10.08. 13:08:54

@bellone: DaMartian és Angelday helyében én is erősen rosszul érezném magam, ha puszta jófejségből megfinanszíroznék egy ilyen projektet, és úgy nézne ki, hogy egy polcnyi Dryfit póló a nyakamon marad. Szerintem teljesen jogos a visszafogott nyomásgyakorlás

bellone 2010.10.08. 13:25:09

@csétomi: Rendben. Azt akartam kifejezni, hogy én sem vettem még át, de az esetemben nem feltétlen hatásos "link nick" megoldástól függetlenül a pólóra azért igényt tartok. Valóban félreérthető volt...

flicka 2010.10.08. 13:35:11

OFF: Bocs az ellenreklámért. Aki Budapest vagy Pécs bevásárlócentereit látogatja (Pesten csak MOM, Aréna meg mától Árkád), és ismeri a kávéboltot, ahol ruhát is árulnak, na most futóscuccokat is tud venni. A honlapjukon van megnézhető katalógus. A ma nyitott bolt kicsit zsúfolt, mert plusz kedvezményt adnak, és ilyenkor pavlovi reflexek indulnak az emberekben, de elég jó hosszúujjú felsők vannak.

DaMartian 2010.10.08. 14:38:10

@flicka: Semmi gond majd kimoderáljuk : )

flicka 2010.10.08. 20:03:00

@DaMartian: Háthatalánmégsedenem... :o)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.10.09. 06:15:36

@flicka: mondki nyugodtan, hogy a Tchibo-ról van szó, és hogy tényleg oclsón elég jó cuccokat tolnak. (PDF: www.tchibo.hu/cb/505956/data/-/Oktber6-tlaktulisknlatunkMozogjvelnk.pdf) de futócsukát ne ott vegyetek. :)

flicka 2010.10.09. 08:47:17

@rrroka: nnyire nem akartam direktben itt a Nike-n, gondoltam, a ráutaló magatartás is elég lesz. :D

mammi 2010.10.10. 15:59:17

@bellone: hát akkor mit :-)
Téli cucc? mit? mennyiért?

dpspeti 2010.10.10. 18:38:26

Polo atveve :) L-eset kértem, hogy a fogyás után is legyen polom :D De nagyon jol nez ki :D Pénteken vettem át, tehát mégkevesebb polo maradt ott :) koszi DaMartian es Angelday :)

watergate71 2010.10.11. 15:18:39

Remélem, a végére nem marad negatív érzése a szervezőknek. Jól jönne a téli cucc, kicsit már fázom...

papinianus 2010.10.13. 09:37:35

Megvan a póló! Tegnap délután (futás helyett) abban aludtam... Nagyon tetszik. A téli cuccot várom, remélem sikerül elintézni.
Én is köszönöm az utánajárást és a szervezést és minden pólóval kapcsolatos munkálatot!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása