Őszi programok

2010.10.11. 18:07 szasza75

Az elmúlt hétvégén a Bükkben megrendezett Less Nándor emléktúrán vettünk részt, ami egyben a terepfutó kupa egyik állomása is volt. Ez a rendezvény az egyik kedvencem. Nemcsak a családias hangulata és magas színvonala miatt, hanem elsősorban azért, mert igazán itt tapasztalom meg először az őszi környezet változását. A csípős reggeli dér, a lassabban melegedő idő és a sárguló levelek éreztetik egy újabb futóciklus elmúlását és a tél közeledtét.

Az utóbbi időben nem igazán futottam hosszút, terepen meg pláne nem, így a 35 km-es távon vágtam neki az őszi Bükk csodálatos világának. A futás magamhoz képest jól sikerült, élményekben gazdagon és lendületesen haladva abszolváltam a távot. 

A szabadban töltött órák alatt mindig megfogalmazódik bennem, hogy milyen remek eszköz a szabadban való futás egyfajta szabadságérzés kibontakozásának. Kint, mozgásban, határaimmal kacérkodva, végül feltöltve, szellemileg felfrissülve térek vissza a hétköznapokba. Talán az olvasók közül is akad valaki, aki hátrahagyja a biztonságot nyújtó várost és talán kimerészkedik a szabadba. (Aki még nem próbálta, próbálja meg egyszer, nem fogja megbánni.)

Éppen ezért szubjektív ajánlásomat teszem közzé (ezek egy részén én is jelen leszek, bár ez mellékes), milyen események várhatóak az év hátralévő részében:

Ha valakinek van kérdése a fenti túrákkal (természetesen ezeken futni is lehet), akkor kérdezzen itt vagy írjon elérhetőségemre. Szívesen segítek, válaszolok.

12 komment

Címkék: ősz természet vegyes túrák

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr302360312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

FutoBolond 2010.10.11. 19:25:11

Ezuton tudatom a tisztelt futo kozonseggel, hogy lefutottam eletem elso maratonjat. Kellemes oszi napsutesben 4:43 alatt korbefutottam a sor fovarosat. Celomtol az Oktoberfest es a literes korsok sem tarthattak vissza. Ma meg az ellensegem minden lepcso, de ahogy egy benszulott szurkolo irta a tablajara: a fajdalom elmulik, a buszkeseg megmarad... :-)

Mylady 2010.10.11. 20:19:06

@FutoBolond: gratulálok! hihetetlenül ügyes vagy!
és a 4:43-ba hány korsó sör fért bele? :D

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.10.11. 20:59:37

Örülök, a fiatalon elhunyt Less Nándinak egy ilyen jól szervezett rendezvény állít emléket. Nagyon szerény fickó és mindemellett nagyon szívós túrázó volt.

HelloJozsi 2010.10.12. 10:44:37

A MATT az óriási buli! Legalábbis 10 év még az volt :)
Az leső két vagy három rendezésen vettünk részt, a Mátrában negyedikek a Zemplénben meg harmadikok lettünk. Vagy fordítva? Már nem tudom.
De ha még mindig arról szól amiről az induláskor, akkor nem feltétlenül a futva teljesítők végeznek jó helyen.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.10.12. 11:06:58

November elsején verseny? Érdekes hozzáállás...

FutoBolond 2010.10.12. 15:50:51

@Mylady: a 37. kilometernel ittam egy pohar sort, persze alkohol mentes sportsor volt, de jol esett a hideg keseru iz :-)

Mylady 2010.10.12. 19:29:28

@FutoBolond: alkoholmentes sportsör??? nem erre mondják azt, hogy első lépés a guminő felé? :DDD

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.10.12. 19:42:26

Én meg ma hazafelé bementem egy kisboltba és vettem egy igazi sört, soha nem csináltam még ilyet, de nagyon megkívántam. 22 fok volt, lefőttem a bringán teljesen. Az alkoholmentes sör tényleg az első lépés a guminő felé. :))))

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.10.13. 13:11:16

@FutoBolond: @Mylady: @BGy: Én is nagyon szeretem az alkoholmentes sört, de ugye ez nem vezet gumipasihoz? :D Valószínűleg nemsokára leszokok róla, mert 1 évre fogadtam alkoholmentességet, ami decemberben lejár. Utána inkább jöjjön a rendes sör, mint a gumipasi. ;-)

Sekiwake · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.10.14. 08:45:32

@BGy: Pláne, hogy november 1. nem is vasárnap, hanem hétfő!

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása