ELLENfélmaraton™ beszámoló, avagy Futóblog pólók akcióban

2010.11.08. 12:52 DaMartian

Navixaf:

Az utóbbi időben rendszeresen járok a Margitszigetre futni, mert az edzésterv szerinti hosszabb edzésekhez számomra előnyös, hogy nem kell 500 méterenként kereszteződésen átrohanni (többnyire piros lámpa mellett), mint a Rákos-patak partján és trolibuszok se vadásznak rám, mint a Városligetben. Pár héttel ezelőtt jelentek meg a felhívások a pudingon, hogy szervezzek csapatot a Bécs-Budapest Szupermaratonra – minden egyes alkalommal, amikor elhaladtam a felfestés fölött-mellett arra gondoltam, micsoda teljesítmény egyedül vagy csapatban leküzdeni a 320km-es távot (meg arra is, hogy erre én valószínűleg soha nem leszek képes).

Bombaként robbant a hír, hogy a rajtszámfelvétel előtti napon a szervezők lemondták a versenyt, a Budakeszi-Budapest (BuBu) félmaraton kivételével. A "felháborodás hullámai" végigsöpörtek itt a Futóblogon is, hiszen sokan hosszú hónapokig készültek a versenyre, utazást, szállást intéztek sőt talán már kint is voltak, amikor a döntés megszületett.



DaMartian első felindulásában egy a BuBu félmaratonnal egy időben induló alternatív félmaraton (ELLENfélmaraton™) megszervezését helyezte kilátásba, egy olyan útvonalon, ami viszonylag kevés forgalmas helyet érint és a befutója a BuBu befutója közelében van. Többen kétségbe vonták, hogy létezne ilyen Budapesten, de pár nap után mindenkinek be kellett látnia, hogy nagyszerű pályát sikerült kijelölnie!

Amikor a feleségemmel közöltem, hogy szombaton 6 órakor fogok kelni, hogy 9-től a város másik végéből félmaratont fussak 5 fokban, úgy nézett rám, mint akihez azonnal hívni kell a mentőket (alapvetően későn fekvő és sokáig alvó fajta vagyok). Mivel én hordom a fiamat az iskolába és emiatt majdnem minden nap 6 óra körül kelek (iszonyat kínokat kiállva) rendkívül megviselnek a hétköznapok. Átérezzük, micsoda áldozat volt részemről a szombat reggeli mutatvány.

Minden verseny előtt rosszul alszom (ezzel ki nincs így?), nem volt ez most sem másképp. Igaz, ez nem is verseny volt, de sok volt benne a változó paraméter (futás ismeretlen emberekkel ismeretlen rajttól ismeretlen útvonalon).

A rajt a pünkösdfürdői hajóállomásnál volt, nekem kb. a város másik végére kellett átevickélnem, ezért jó nagy ráhagyással terveztem meg az odautat. A gondosan felépített ütemtervnek megfelelően érkeztem a rajthoz, ekkor még többnyire csak a lányok voltak ott, meg azilinha férje. Hamarosan befutottak bitliszbáék és DaMartian-ék, kezdetét vette az átöltözés, bemelegítés, készülődés a rajthoz. Szerencsére azilinha hozott fényképezőgépet, így a készülődést, a csapatot és a rajtot is sikerült dokumentálni az utókor számára.

azilinha:

Először MSN-en egy haveromtól hallottam, hogy elmarad a BuBu, és csak a nemzetközi félmaratont tartják meg belőle. Meglepődtem, mivel nagyon az utolsó pillanatban mondták le, de én rögtön önző szempontból néztem a dolgot: milyen jó, hogy pont az a versenyt tartják meg, amire beneveztem. Itt a Futóblogon is híre kelt a dolognak, DaMartian azonnal nekilátott az ELLENFÉLmaraton™ szervezésének. Először nem akartam lemondani a már benevezett versenyt, de aztán belegondoltam, hogy semmivel sem lesz rosszabb a futóblogosokkal futni. Mivel a kedvesem is érintett a dologban, felvetettem neki, hogy mi lenne, ha oda mennénk, és mivel nem volt benne ELLENkezés™, végül így is lett.

A szombati korán keléssel pontosan úgy vagyok, mint Navixaf. Mi se nagyon aludtunk éjszaka, ennek ellenére izgatottan és motiváltan vártam a futást. A felkelés természetesen szar volt, és mi is a város másik végéből céloztuk be a rajtot. Már az elején totál szétfagytunk, és ezt már a héven levő kellemesebb hőmérséklet se tudta feloldani. Furdalt kicsit a lelkiismeret, hogy bár a férjem maga mondta egyértelműen, hogy szeretne jönni, mégis az volt az érzésem, hogy elsősorban értem teszi.

Amikor odaértünk, rodriguez, az egyik bringás kísérőnk fogadott minket, majd sorra érkeztek az emberek. A sorrendet már nem tudom, csak azt, hogy utoljára DaMartian és barátnője, valamint Bitliszbá és a felesége érkezett kocsival. A résztvevők névsora a következő: Bitliszbá, DaMartian és párja (nabirye), Navixaf, Watergate71, Road Runner 77, a férjem (Karesz) és én (azilinha).

Navixafnak:

Persze nem volt zenés bemelegítő, a vicces szövegeket is magunknak kellett összehozni az MC helyett, ennek ellenére nagyon jó hangulatban készültünk a rajtra. A tervezettnél picit később, 9:03-kor rajtoltunk el, így is a szokásosnál hamarabb értünk a képzeletbeli órához, mint egy átlagos városi versenyen. Rajt előtt még megpróbáltuk tisztázni, ki milyen időt tervez – érzésem szerint ez nem nagyon sikerült, ennek ellenére senkinek nem kellett egyedül futni, ami nagyon jó volt. (Igyekeztem figyelni rá, hogy szemmel tartsam az egész társaságot, nehogy bárki eltévedjen. Ez úgy 15-16 kilométerig sikerült is – DaM.)

Kényelmes 5:30-as tempóval indultunk, az első pár kilin a teljes csapat együtt maradt. Az északi összekötő hídnál kezdtünk leszakadni az élbolyról Road Runner77-tel és watergate71-gyel. Rodriguez biciklivel kísért bennünket végig, ingázott az élboly és a záró csapat között, a kritikus helyeken útbaigazított minket. Egy rövid szakaszon a BuBu útvonalába is bekapcsolódtunk – sajnos nem láttam a rendezők arcát, amikor gondoltunk egyet és egyszerűen lekanyarodtunk a kijelölt útról a Nyugati irányába.

Érdekes helyeket látogattunk meg, nagyon kellemes a Római parton futni (még nem jártam arra) és külön kiemelném a Nyugati mögött a vágányok alatt átvezető lepukkant gyalog-aluljárót.

Ki kell még emelni MyLady frissítőállomását a Duna parton, az a mogyorós csoki az életemet mentettem meg!

A befutónk után láttuk még a Bécsből érkező tandem kerékpárosokat (a hátul ülő versenyzők vakok voltak, gratuláció nekik a teljesítményért) valamint a BuBu befutóinak (és vánszorgóinak :-) egy részét is. Nagyon jó hangulatban telt a futás, jó volt személyesen találkozni és együtt, kötetlenül teljesíteni a távot.

azilinha:

Ahol ketté szakadtunk, onnantól kezdve én az élbolyban haladtam, de ennek a világon semmi jelentősége, mert csak pár perc különbség választotta el egymástól a két futóbrigádot. A hangulat végig nagyon kellemes volt, többnyire beszélgettünk, nem a tempóra helyeztük a hangsúlyt.

Eleinte még izgultam, hogy el fogok tévedni, ezért különösen értékeltem az együtt futást. Néha érdekes helyeken kanyarodtunk, amit egyedül tutira nem találtam volna el. DaMartian mindig jelezte, hogy merre tovább, úgyhogy most már örülök, hogy ezáltal megismerhettem Budapestnek olyan helyeit, ahol talán még sose jártam (legalábbis nem gyalog).

Jól éreztem magam, fáradtságnak semmi jele sem mutatkozott (ez nyilván annak is köszönhető, hogy az előző négy hét mindegyikén futottam ilyen távot). Egyáltalán nem is vártam a végét. Külön jó érzéssel töltött el, hogy a kedvesem is ott futott a társaságunkban. Ő nem edzett annyit az utóbbi időben, mint én, de azért gyönyörűen lenyomta a 21 km-t. Bitliszbá mesélt az ultrás élményeiről DaMartiannal, valamint elmondta a neve eredetét, és még arra is felhívta a figyelmet, hogy kell a Navixaf usernevet értelmezni, vicces. (Rájött már valaki?)

Egész jól elmerültünk az ehhez hasonló mókás témákban, egyszerre csak eljött a cél. Voltak, akik megnyomták a végét, én viszont a férjemmel együtt akartam beérni, és így is lett. Ő is nagyon élvezte a futást, és rendkívül örül, hogy részt vehetett rajta. Így talán még a reggeli korán kelés és fázás problematikája is feledésbe merült. :-)

Nagyon nagyra értékelem csiripiszli, rodriguez és MyLady segítségét, akik a bringás kíséretet és a frissítést szolgáltatták. Tök jó, hogy vannak emberek, akik nemcsak a saját részvételükért képesek áldozatot hozni, hanem másoknak biztosítják a feltételeket, hogy meg tudják tenni, amit szeretnének.

Remélem, ez nem egy rendkívüli rendezvény volt, hanem egy eseménysorozat kezdete, és sokat fogunk még együtt futni minél több résztvevővel. (Pontosan ezt tervezzük mi is – DaM.)

64 komment

Címkék: edzés beszámoló futás hétköznapok közös amatőrök akik futnak ellenfélmaraton

A bejegyzés trackback címe:

https://futo.blog.hu/api/trackback/id/tr62413650

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

laciii79 2010.11.07. 17:41:57

Tetszik, ahogy folyamatosan egyre több információt csorgattok. És még mindig ott van, hogy "folytatjuk"..... :-)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.07. 17:58:12

Néztem az Eurosporton a NYC maratont. Gebre nyerte, de nem az, akinek Haile a keresztneve. Ő féltávnál kiállt a térde miatt. 2:08.13!! Ejha!

DaMartian 2010.11.07. 18:05:58

@BGy: Bakker nem hiszem el hogy van itt vagy fél tucat sportcsatorna és NYC Marathonról nem hogy élő közvetítés, de egy szó sem esett.. Ezért keltem hajnalban? Grrr...

angelday 2010.11.07. 18:17:02

DaMartian, voltál már Burgerville-ben??

-Mariann- 2010.11.07. 18:40:10

@DaMartian: ezek szerint jól lemaradtál róla. :O
Pedig FB-on én már tegnap kiraktam, hogy ma 15:00 -től Eurosport :P
Az tény, hogy a közvetítés "minősége" nagyon gáz volt, de ezek szerint nem érdekli őket.

@BGy: a férfi első ideje mellett említsük meg a női első idejét is :) - 2:28:20!

-Mariann- 2010.11.07. 18:47:36

Most fedeztem fel, hogy több képünk van már! :) (Előbb elterelték a figyelmem a kommentek.)

"Megmutattuk" az arcunkat is. :D
..és hogy futni is tudunk :P
Meg "repülni" is, világítós cipőben. :)))

DaMartian 2010.11.07. 20:23:06

@Road Runner 77: itt nincs EUROSPORT... Az ESPN meg le....ja a NYC Marathont.. : (
@angelday: Nem, maradtam a Wendy's-nél... : ) Tegnap pedig Pizza Schmizza... Csak mostmár futni is kéne a zabálás mellett, különben 2 ülés kell majd a gépen hazafelé : )

Ted Striker 2010.11.07. 22:14:17

@BGy: "Annak" a Gebrének úgy tűnik ez volt az utolsó versenye :-(

A vasárnapi, számára sikertelen New York Marathont követően bejelentette visszavonulását Haile Gerbselassie, a maratoni táv etióp világcsúcstartója, kétszeres olimpiai és többszörös világbajnok atléta.

"Visszavonulok, eljött az idő, hogy átadjam a helyem a fiataloknak" - nyilatkozta a 37 éves sztár a verseny után, melyet a táv felénél térdsérülés miatt volt kénytelen feladni.

sportgeza.hu/sport/hirek/2010/11/07/visszavonul_a_27-szeres_vilagcsucstarto_gebrselassie/

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.08. 13:54:24

Ismételten jó volt elolvasni az október 23-i közös futásunk beszámolóját. :-)

"Futóblog pólók akcióban" => Milyen méretűek és mennyiért? Lehetséges a nevet lefedni még egy olyan fényvisszaverő csíkkal?

sanyosz75 2010.11.08. 13:59:50

@azilinha: nem biztos, de szerintem a cím nem akciós árú pólókra vonatkozik, hanem magára a futásra.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.08. 14:08:43

@sanyosz75: Ja, hogy máshogy is lehet valami akcióban, minthogy az ára leértékelődik! Azaz: itt az in action jelentésre kell gondolni. :-)

bitliszbá 2010.11.08. 14:32:25

Mylady-t a csokisdobozzal, mint frissítőállomást, szabadalmaztatnám!!!
AZ ÉLETMENTŐ PONT™

bitliszbá 2010.11.08. 14:59:14

@DaMartian: persze a múltkor is arra panaszkodtál, hogy már pocakot eresztesz...
Aztán a Szigeten alig találtalak meg, mert elbújtál egy villanyoszlop mögött :)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.11.08. 16:27:00

jó lehetett. :) én az ilyen futásoknál azt szeretem rekonstruálni, hogy miről csapongott a társalgás. amikor Lemúr Mikivel először futottunk, akkor a berugós sztoriktól, a csillagjegyekig jutottunk, a leendő gyerekek nevén át. :D

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.08. 17:15:18

@rrroka: Futás közben berúgós sztorik? Remélem, berúgáskor meg mennek a futós sztorik. :-)

weakest link 2010.11.08. 17:41:27

Biztos jó lehetett! Remélem szerveztek még ilyen "akciós" futást!

sebien 2010.11.08. 18:56:57

a Navixaf név értelmezése szerintem: megfordítom a nevet, majd megfordítom az iksz kiejtését is és... szép kreatív név :)

csiripiszli12 · http://kedvesazelet.blog.hu/ 2010.11.08. 20:20:12

Annyira örültem nektek, amikor felbukkantatok az alagút másik végén! :)

Mylady 2010.11.08. 20:21:48

Látom, népszerű volt a csokisdobozom :)
És örülök, hogy részt vehettem, ha csak segítőként is.
Kicsit mindig irigykedem, amikor olyanokat olvasok, hogy valakik képesek csak úgy, spontán 20-30 km-t futni, mert élvezik. Egyszer talán majd én is...

angelday 2010.11.08. 21:13:53

@sebien: good find. :) Mondtam én, hogy nem kell odaírni szájbarágósan!

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.11.08. 22:37:07

@angelday: ugyanez rrroka interpretációjában: "Navixaf, akinek a nevét tilos elolvasni visszafelé 18 éves kor alatt" :-)

@sebien: igaz, sok munka van benne: R épület, első emelet, Méréstechnika labor, ha mond ez valakinek valamit. Az ott töltött év egyetlen maradandó eredménye :-)

effe 2010.11.08. 22:47:35

valaki elárulná bitliszbá nevének eredetét is?

laciii79 2010.11.08. 23:03:47

Jó móka lehetett ez az egész! Még olvasni is tök jó volt! :-)

-Mariann- 2010.11.08. 23:11:50

@DaMartian: ohh :) azt én kérem nem tudtam, hogy nem vagy itthon.

@azilinha: nekem meg jó volt először olvasni a beszámolót. :) Ügyesen összehoztátok Navixaf-fal (már el sem merem olvasni visszafelé a nevét :D :))) ).

@effe: Na erre én is kíváncsi vagyok, mert Navixaf-fal és Watergate71-gyel lemaradtunk erről a story-ról. :) Mi másról beszélgettünk. :D

Ted Striker 2010.11.09. 00:27:38

@Navixaf: belén a H épület V. emelet (Algebra tanszék) fektetett nagy munkát :-)

rrroka · http://hosszutav.blog.hu 2010.11.09. 05:27:12

@azilinha: elő szoktak kerülni régi futós, edzőtáboros történetek, de azok értelemszerűen nem olyan viccesek, mint azok amik úgy kezdődnek "egyszer úgy bebasztunk a haverokkal". :)

@effe: mostmár engem is! szerintem régen gombafrizkója volt és öltönyben gitározott.

bitliszbá 2010.11.09. 06:45:15

@Road Runner 77: @effe: @rrroka: Bárkinek szívesen elmesélem, de csak futás közben!!!

bitliszbá 2010.11.09. 06:50:43

@rrroka: Ja, és régebben John Lennon néven milliárdokat kerestem, csak kamuból 30 éve lelövettem magam valami Chapman nevű ürgével, a NYC maraton céljától párszáz méterre, csak azért, hogy jól álcázott nicknevemmel a futóblogon bukkanjak fel :)

(ha már úgyis ilyen vén vagyok (ugye rrroka), akkor ez is jó sztori lehetne..)

M.Islander 2010.11.09. 08:09:56

a siófoki fél/maratonra majd fel kell kötni a gatyát, az előrejelzés szerint akár 3 fok is lehet enyhe havazással...

rodriguez 2010.11.09. 09:16:11

@bitliszbá: Ez nem fair... Én elég sokáig kísértelek az UB-on, még sem tudtam meg :-(
Szerintem most már többen is szeretnék tudni, futni meg úgysem tudsz mindegyikkel

bitliszbá 2010.11.09. 09:23:24

@rodriguez: No jó neked majd elmondom :-P

rodriguez 2010.11.09. 10:50:22

@bitliszbá: OK :-) Siófokon, jövő hétvégén!

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.09. 12:30:52

@Navixaf: kollégák vagyunk? Én is jártam az R épület méréstechnika laborjában. Villanykar?
Ezt tudtátok? R (Rákosi) T (tudás) H (hatalom)!! Emiatt az a nevük, ami.

@rrroka: katonaság, berúgás, pisi, kaki, puki. Kimeríthetetlen témák és igazi közösséggé kovácsolják a csapatot. :)))))))))

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.11.09. 13:29:22

@BGy: Ja, Villanykar, Műszer- és Irányítástechnika szak (ha jól emlékszem). Egész pontosan Robinson Utolsó Műszer :-)

R-T-H eredetéről nem tudtam, igaz a T/H-ban keveset voltunk.

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.09. 14:17:30

@Navixaf: én 2000-ben végeztem. Találkozhattunk az SCH-ben.

@rrroka: a feleségem szerint néhány pohár bor után nekem már csak ezek a témáim vannak. Tudnátok, milyen jól szórakozom rajtuk!! :)))

-Mariann- 2010.11.09. 16:13:29

@bitliszbá: Rendben! ;-)
..csak tartanom kéne a tempót,... azaz felvenni inkább :), mert ha mögötted futok pár perccel lemaradva, akkor megint lemaradok róla.

-Mariann- 2010.11.09. 16:15:31

@bitliszbá: egyébként tuti, hogy egy gyerektől kaptad a neved, ők szoktak ilyet kitalálni :)))

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.09. 18:02:21

@Road Runner 77: igen, a 'bá arra utal, hogy gyerekek adták a nevet. A Bitlisz meg talán azért, mert mondjuk Mekkártni Pál az eredeti neve. :))) Vagy mert annak idején Lenint Lennonnak írta lázadás gyanánt.

Navixaf · http://ennyirefutja.blog.hu 2010.11.09. 18:06:55

@BGy: Kicsi a világ, meg szemtelenül fiatal is vagy :-)

2010.11.09. 18:28:25

@BGy: "Vagy mert annak idején Lenint Lennonnak írta lázadás gyanánt."

utána meg mindig el kellett szaladnia, mert ha elkapják... na így kezdődött valahogy a sztori? :)

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.09. 19:33:44

@viito: ez az! Megfejtettük bitliszbá nevét. Kérjük a következőt. :))))

Ted Striker 2010.11.09. 22:59:53

@BGy: Következő feladvány DaMartian; a hozzá tartozó összeesküvés elmélet pedig:

Kiskorában kedvenc filmje a "Marslakó a mostohám" vala, onnan ragadt reá a név. Igaz, ami igaz hogy a filmnek csak a német szinkronos, angol feliratos VHS-változata volt meg (elvégre egy nyugati útlevéllel rendelkező kamionsofőr csempészetéből származott melyet mamája vásárolt az Ecseri piacon) de a kicsin DM annyira örült neki a nyolcvanas évek végének karácsonyi forgatagában, hogy nemcsak hogy ronggyá nézte a videjót, de kívülről fújta a német szavakat és az angol szöveget...

A "Da" előtag története nem ennyire bonyolult, bár ez is germán gyökerű - innen eredeztethető:
www.youtube.com/watch?v=hSwJ2rjUSdc

BGy · http://babosi.blog.hu 2010.11.10. 09:58:28

@Ted Striker: A Marslakó a mostohámból a mostoha nekem is tetszett, érhető, hogy DaMartian fut utána. :)) Bár ő egyszer már elmondta a teljes történetet. Rólam meg már kiderült, hogy bALÓ György vagyok, amit utána cáfoltam, de lehet, hogy mégis. :)))

watergate71 2010.11.10. 10:18:05

Tegnap is kellett volna egy ellenfutást tartani, a Kopaszis Ultrák ellen....
Észak Dél ellen...:)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.10. 10:37:43

@Ted Striker: Valamikor, futoblog olvasásom kezdetén használta valaki a "Ricky Martin project" kifejezést, amivel a futás okozta testalkati változásokra utalt. DaMartian nevében nem vettem észre az "a"-t, ezért azt hittem, ő ennek a projectnek a részeseként választotta a usernevét. (@DaMartian: légyszi, ne verj meg. :-))

rodriguez 2010.11.10. 11:30:17

@azilinha: Valaki???? Angelday volt szerintem... És ez egy futó projekt (mi más lehetne ezen a blogon...)

Ted Striker 2010.11.10. 11:39:14

@azilinha: azóta a Ricky fiúról kiderült hogy igazság szerint nem is a nők sokkal inkább a férfiak bálványa :-) Ezek után gondolom Angelday jótékonyan lemondott a nemi identitás újragondolássá nemesedő projectről :-)

-Mariann- 2010.11.10. 14:27:53

@watergate71: öööö...akkor én kivel futottam volna?! :D Magam ellen nem futhatok?!

watergate71 2010.11.10. 14:34:25

@Road Runner 77:ÁRULÓ!!!!!! El kell döntened, melyik oldalra állsz! AZ ÉLET KEGYETLEN!!! Észak, vagy Dél!?
Igazából, kicsit irigy vagyok, mert majdnem eljutottam tegnap oda én is, hajszálon múlt.

-Mariann- 2010.11.10. 19:42:10

@watergate71:
EZ PÁRBAJ LESZ!! Megsértettél!
Na hol futjuk le? :D

Múltkor Észak volt, így most Dél-re esett a választás. :D
Legközelebb legyen meg az az 1 hajszál! :)))

watergate71 2010.11.11. 09:23:11

@Road Runner 77: Előbb-utóbb csak lefutjuk...:)
Vagy itt, vagy ott.

-Mariann- 2010.11.17. 01:51:10

@watergate71: Egyezzünk ki Nyugat-ban! :) Hétvégén arra megyek, jössz?

watergate71 2010.11.17. 15:02:58

@Road Runner 77: Gondolom, a Balatonra gondolsz. Én sajnos oda nem tudok...:( De ami késik, remélem nem múlik!

-Mariann- 2010.11.17. 17:43:29

@watergate71: Igen, arra gondoltam.
Kár, hogy nem jössz. Naná, hogy nem múlik ;-) találunk más helyszínt és időpontot rá.
azilinha írta egy másik post-ban (kopaszi gát-asban, hogy én igazi "szociális futó" vagyok :P , mert szombaton is, vasárnap is futottam valakivel, tegnap meg a múltkori kopaszis csapattal edzettem, akiket akkor még nem tudtunk, hogy kik azok. Én most már tudom. :))) )

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.18. 09:24:20

@Road Runner 77: Na, akkor áruld el, kik azok a futók! :-)

-Mariann- 2010.11.18. 18:41:58

@azilinha: Haha :))) fúrja már nagyon az oldalad? :D

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.18. 22:49:15

@Road Runner 77: Hát, eléggé. De gondolom, ezt nem lehet csak úgy elárulni, hanem el kell mennem futni velük, hogy megtudjam. De én ennél antiszociálisabb vagyok. :-)

-Mariann- 2010.11.18. 23:01:48

@azilinha: Nem, nem kell eljönni. :) Nem titok. Ők a Sashegyi Gepárdok voltak. Múltkor látott az edzőjük futni a szigeten velük szemben (meg mint kiderült, mikor együtt futottunk Veletek, ugye akkor is velük szemben, meg mellett futottunk. :) ) ..és elhívtak, hogy edzek velük. Kedden voltam. Ma nem, sajnos :( nem akartak "kinyírni" Balaton előtt :)

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.18. 23:16:39

@Road Runner 77: Nagyon köszönöm a felvilágosítást. ;-) Ők milyen tempóval edzenek és mik a céljaik?

Tényleg szociális futó vagy. :-) Tőlem elfuthat valaki 25-ször is velem szemben, 26-odszorra se fogom felismerni, mert legtöbbször annyira a gondoltaimba (vagy a zenébe) mélyedek futás közben, hogy abszolút nem fogom fel, ki és mi van körülöttem.

-Mariann- 2010.11.18. 23:29:03

@azilinha: Kedden BEAC pályán résztávoztunk.
Hmm..annyira még nem tudom, kinek mi a célja, gondolom mindenkinek van egyéni célja. :)
Nekem állítólag jó esélyem van, hogy sokkal gyorsabb legyek :) most nem merem leírni, milyen félmaratoni időt mondott az edző, mennyit fogok tudni szerinte. :P

Az egyik lányt hallottam, hogy ő rövid távon gyors, de szeretne hosszún is az lenni.

azilinha · http://futobarom.blog.hu/ 2010.11.19. 10:04:44

@Road Runner 77: Nem is arra vagyok igazán kíváncsi, hogy milyen időt mondott neked félmaratonra az edző, hanem hogy mi alapján tudja így megállapítani. Ha mész még velük futni, lehet, hogy egyszer csatlakoznék. Kíváncsi vagyok, nekem is mondana-e valami biztatót, mert én rendkívül lassan fejlődő béna futó vagyok, és szeretnék ebből az állapotból felszabadulni. :-)

Futóblog

Ez itt a Futóblog. Szasza, Bitliszbá, SeSam, Szuflavéder és angelday írnak a futásról és a sportról.

Próbáltad már a Futócuccokat?

Tömegsport a Nike-val, velük együtt a Facebookon

  

Nike Running Hungary on Facebook

Friss topikok

süti beállítások módosítása